Zvezdo 795 Posted May 7 I??? Kako radi lepotica? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2292 Posted May 7 Što je dobro kad imaš više setova felni na raspolaganju E ovako... Razlika u ponašanju i vožnji je nebo i zemlja. Pali bukvalno na pola ključa, motor jako tiho i mirno radi...Što je i za očekivati, s'obzirom na obim posla koji je uradjen. Bilo bi sramota za mene kao "majstora" da ne bude razlike pre/posle. Naravno nije još ni savršeno. Još uvek ima dima na leru, i dimi i u toku vožnje, ali je primetno da je, kako bih najbolje objasnio....drugačija vrsta dima. Ono ranije bukvalno nije moglo da se stoji pored kola koliko je taj dim smrdeo i bukvalno štipao za oči, nije moglo ni da se diše ni da se gleda od užasa koji je izlazio na auspuh. Sada je drugačija situacija, na leru dimi dosta manje, i taj dim se bukvalno i ne oseća, jedva nešto primetno. Ostalo je da je vozim još dan-dva,pa da ide ponovo na proveru svih parametara, da se ponovo prekontroliše kakve su dizne, po potrebi zamene, i ako treba mapa da se ispegla,jer pretpostavljamo da je crn dim kad se stisne gas posledica mape. Ali bitno je da ima napretka u ponašanju motora, u snazi itd...sve što je ostalo je stvar "finog podešavanja". 9 Axic, Ivan-Topola, Quadrifoglio Verde and 6 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2292 Posted May 7 Evo konkretnih dešavanja... juče popodne smo je sastavili i startovali. Motor radio na leru, da dostigne radnu temperaturu, pregledali da li negde nešto curi,itd...zamenili par loših šelni, malo provozali auto po kraju, palili - gasili više puta da vidimo kako se ponaša...sve idealno. Sinoć izašli na "test vožnju". Imamo jedan dooobar pravac od par kilometara na putu prema Topoli,kroz selo Krćevac. Provozali pun gas, Brera išla do 180km/h, nije mogla više. Muči se. Reko' nazdravlje,šta li nas čeka? Turbo? Dizne? Loša mapa? Vratimo se u grad, i posle sat vremena odemo još jedan krug. U drugom krugu izašla na 210km/h bez problema, za preko toga nam ponestalo pravca. Vratili se kući, diži haubu, ponovo kontoliši sve, nikakvih problema nije bilo. Motor i dalje mirno i tiho radi, nema nikakvih curenja ulja,antifriza, itd, nema čudnih zvukova. Tako da se na kraju sve svodi na pitanje mape i stanje dizni. Mapu će mi prepraviti ovaj drugar što ke već radio, pričao sam i sa Strahinjom,poslaće mi druge dizne ako bude trebalo, tako da će se rešavati polako jedno po jedno. 13 Milutinac, Axic, dekirs and 10 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 403 Posted May 7 U kakvom je stanju katalizator? Jos na autu, skinut? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2292 Posted May 7 @werp690 onaj ispod turba stoji još uvek. Onaj drugi je izvadjen zajedno sa DPF-om. Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 403 Posted May 7 @Sedla Vrlo lako moze da se desi da je neki kombo dizna, kat. Kazem jer mi je ovo jako poznato , a iz nekog rrazloga je posebno smrdelo kada se isslo u rikverc ( ili se ulazilo u taj dim pa zbog toga ) . Resenje je bilo sredjivanje jedne dizne, skidanje katalizatora..Posle toga uzivanje. Quote Naravno nije još ni savršeno. Još uvek ima dima na leru, i dimi i u toku vožnje, ali je primetno da je, kako bih najbolje objasnio....drugačija vrsta dima. Ono ranije bukvalno nije moglo da se stoji pored kola koliko je taj dim smrdeo i bukvalno štipao za oči, nije moglo ni da se diše ni da se gleda od užasa koji je izlazio na auspuh. Miris bi usporedio sa pretakanjem kupusa samo pojacano 3-4X 1 Sedla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2292 Posted May 7 Bukvalno kao da je neka kiselinčina izlazila na auspuh. Opet kažem, ostalo je da dimi, dosta manje nego pre, i smrad se izgubio. Ići će opet na dijagnostiku, parametri, dizne, pa ćemo videti. Lično nisam nešto voljan da skidam katalizatore. I na mojoj 159 sam izvadio DPF, ali pažljivo, a ostala su oba katalizatora na mestu, i nisam imao problema. Voleo bih da je i ovde na Breri takav slučaj, ali kad su već izvadili drugi kat zajedno sa DPF-om, voleo bih da ostane makar ovaj prvi,ispod turba. A i ne verujem da ovo što dimi na leru ima veze sa kat-om, pre bih rekao da je neka dizna loša. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Quadrifoglio Verde 9242 Posted May 7 (edited) Jesi gledo korekcije dizni na dijagnostici? Naravno, to treba mašinski proveriti, ali ovo čisto da imaš kakvu-takvu sliku o stanju dizni. Edited May 7 by Quadrifoglio Verde Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 795 Posted May 8 A kada si već to sve radio zašto i turbo nisi skinuo i poslao u servis na čišćenje i proveru. Ako je sve ok čišćenje je 30e. Nakon čišćenja krilca na statoru se lagano pomiču a bar znaš kakav je turbo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2292 Posted May 8 9 hours ago, Quadrifoglio Verde said: Jesi gledo korekcije dizni na dijagnostici? Naravno, to treba mašinski proveriti, ali ovo čisto da imaš kakvu-takvu sliku o stanju dizni. Jesmo gledali pre svih ovih radova, kada je auto tek stigao. I bile su neke nemormalne vrednosti, korekcije preko 5 što je nerealno, ne znam da li je nekad neko imao takve korekcije. Sad posle ovih radova nisam još ništa gledao, tek treba da idem na dijagnostiku... 24 minutes ago, Zvezdo said: A kada si već to sve radio zašto i turbo nisi skinuo i poslao u servis na čišćenje i proveru. Ako je sve ok čišćenje je 30e. Nakon čišćenja krilca na statoru se lagano pomiču a bar znaš kakav je turbo. Iskreno, to mi uopšte nije palo na pamet. Mogao sam i to uraditi, ali sam se fokusirao bio na zapušen usis i separator, na naslage od ulja svud redom....nisam se setio turba uopšte. 2 Zvezdo and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2292 Posted May 8 Ovo su korekcije pre svih radova na kolima Danas ili sutra ćemo saznati novo stanje 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Toolbox 10 Posted May 8 (edited) Na osnovu svega opisanog, i korekcija dizni, deluje da je pukla glava, što je čest problem na ovim motorima. Ne znam da li si merio pritisak u cilindrima, ali ja bih odatle krenuo. Edited May 8 by Toolbox 2 horvat and knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 566 Posted May 8 Ima logike, ali! da je pukla glava, sumnjam da bi motor radio ravnomerno ( mirno i tiho ) kao sto je gore napisao..? 1 Sedla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2292 Posted May 8 9 hours ago, Toolbox said: Na osnovu svega opisanog, i korekcija dizni, deluje da je pukla glava, što je čest problem na ovim motorima. Ne znam da li si merio pritisak u cilindrima, ali ja bih odatle krenuo. Nisam ja, ali merio je Strahinja kompresiju, na svim cilindrima je bila preko 20. 8 hours ago, MiloshBg said: Ima logike, ali! da je pukla glava, sumnjam da bi motor radio ravnomerno ( mirno i tiho ) kao sto je gore napisao..? Baš tako. Pokazalo bi do sada makar neki problem da je glava u pitanju. Motor i vruć i hladan pali na "pola ključa" bukvalno. Mirno i tiho radi,lepo prima gas, ne gubi antifriz, ne nabija pritisak u crevima....bukvalno jedini problem koji auto trenutno ima je to što dimi na leru. I što purnja crno kad se potera,ali to mogu pripisati lošoj mapi,ili možda lošim diznama. Istraživaćemo još, bitno da su krupni problemi rešeni. 2 MiloshBg and Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2292 Posted May 8 UPDATE: Razgovarao večeras sa drugarom koji mi je radio ECU na Breri, gasio DPF, EGR, itd itd....dogovarali se kad je slobodan da pregledamo parametre, obajsnio mu šta se sve tačno dešava sada sa motorom....peporučio mi da probam da zamenim MAP senzor, da skinem sa moje 159 i stavim na Breru, pošto su isti senzori za 1.9 i 2.4 motor. Zamenio i otišao da provozam auto... IJAO,LJUDI MOJI!!! Koja je to razlika! Prvo,što auto iz mesta kreće kao da je 500kg lakši. Već na najnižim obrtajima se oseća snaga i lakoća kojom se pokreće. Bukvalno nema potrebe ea se vozi preko 2 - 2ipo hiljade obrtaja. A već kad se stisne gas, ja ne umem da opišem taj osećaj. Ono ne vozi,ono lebdi 20cm iznad asfalta I što je još interesantno, dim iz auspuha se sveo na minimum. Na leru ga još i ima, ali bukvalno nema više nikakav miris, jedva nešto primetno. U vožnji takodje, ima ga jedva nešto primetno kada se potopi gas, ali u odnosu na prethodne vožnje ovo je sve zanemarljivo. Mislim da mogu da kažem da je Brera već 90% rešena. 19 Dzimbo, nobutado, BaneAK74 and 16 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3710 Posted May 8 Ijahaha, sta napravi senzor od 20es ojra, coveku namami osmeh na lice Prekontrolisi i protokomer kada si vec u tim 'senzorima' pod haubom. 2 Reacher Gilt and Sedla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2292 Posted May 9 Protokomer već zamenjen, onaj koji je došao na kolima je bio mrtav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3156 Posted May 9 Kakav majstor, majstorčina. Razbatalio jedan da napravi drugi... 10 Sedla, Reacher Gilt, Axic and 7 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7260 Posted May 9 Kod nas se kaze " ne moze i jare i pare " Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2292 Posted May 9 13 hours ago, Mijailović P. said: Kakav majstor, majstorčina. Razbatalio jedan da napravi drugi... Dobro bre majku mu, to je samo za probu, niko ne kaže da će tako i ostati. Svakako ću kupiti nov MAP senzor za Breru,nije 100 dukata 1 2 Mijailović P., Grafit and Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2292 Posted May 11 Uradjena dijagnostika i pregledani parametri. Trenutno stanje stvari: Za vikend mi stiže drugi komplet dizni, pa ćemo se igrati dalje... Ostali parametri su OK, stavljen je nov MAP senzor, ništa više ne mora da se menja... 1 Quadrifoglio Verde reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Quadrifoglio Verde 9242 Posted May 11 Kakav ti je taj set dizni koji stiže? Jel to provereno i reparirano ili su i one upitnog stanja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 566 Posted May 11 1 hour ago, Sedla said: Uradjena dijagnostika i pregledani parametri. Trenutno stanje stvari: Za vikend mi stiže drugi komplet dizni, pa ćemo se igrati dalje... Ostali parametri su OK, stavljen je nov MAP senzor, ništa više ne mora da se menja... Te korekcije su ok s obzirom na godine i km koju ima auto. 2 Zvezdo and TheWickerMan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2292 Posted May 11 1 hour ago, Quadrifoglio Verde said: Kakav ti je taj set dizni koji stiže? Jel to provereno i reparirano ili su i one upitnog stanja? Upitno stanje. Dok je auto bio kod njih u Beogradu, promenili su ko zna koliko dizni pokušavajući da reše što dimi na auspuh, da više ne znaju ni oni koje su odakle skinute. Nema veze, ja ću ih nositi na proveru, pa ako ne budu valjale slaće opet neki treći set 49 minutes ago, MiloshBg said: Te korekcije su ok s obzirom na godine i km koju ima auto. Ja mislim da je previše. Može to i bolje. Pa moja 159 koja ima sličnu kilometražu i isto je godište, nema ovakve korekcije na diznama. Sve 4 su ispod 1. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 566 Posted May 12 Jesu malo vece tolerancije, ali nisu toliko lose ili strasno.. skroz solidno stanje, naravno daleko od dobrog/idealnog, a verovatno znas i sam da mnogo stvari utice na korekciju koju ce dijagnostika izbaciti i da ne mora znaciti da je dizna problematicna. Quote Share this post Link to post Share on other sites