Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/07/18 in all areas

  1. 3 points
    Reacher Gilt

    Iskustva sa amortizerima

    Stigli danas. Sutra montaža pa slede i utisci ...
  2. 2 points
    alfini0507

    O akumulatorima...

    Ako nista drugo trebalo bi bar lepo da mirisu... [emoji16] Sent from my E2105 using Tapatalk
  3. 2 points
    totti

    Minhen i Drezden

    E, sad ste ga naebali kad sam ovo savladao [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  4. 2 points
    djomla

    Minhen i Drezden

    Za to ćeš morati Miću da juriš [emoji23] Sent from my 3310
  5. 2 points
    Ivan

    Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi

    Bez obzira na sveopstu prisutnost Crossovera (koji vrlo moguce da ce biti i privremeno pomodarstvo), sto ljudi vec rekose - itekako je bitno prisustvo i kontinuitet u nekada najzastupljenijoj C klasi. Posto je prica prebacena iz teme o Tipu, evo kako to radi konkurencija, npr. u zadnjih 10 godina: Na vrhu je neprikosnoveni vladar klase Golf, u sredini Focus, Astra, Megane. A ovi "patrljci" dole Nuova Bravo i Tipo - grafikon sve govori. Shvatamo svi da je naravno ukupni interes i dobit grupacije najbitniji. Ali sto kolege @Elra i ostali rekose, s druge strane najvise nas zanima ono sto mozemo da vozimo u Evropi. Prokomentarisemo mi ovde, ali realno gledano veliku vecinu apsolutno ne zanimaju grdobine preko bare ili sto je tanka prodaja u Kini - vidi se uostalom i po posecenosti i komentarima na takvim temama. Bukvalno je situacija da jos malo pa i nemas sta da kupis od Fiata, ako zelis da refresh-ujes garazu. Delim misljenje sa ostalim kolega - da mi sasvim neocekivano ne natrca vec odavno otpisani Bravo Sport (jednostavno nije bilo toga sto zelim, u nekom izlaznom godistu), vec sam spremio pare za 3-4 godine staru Giuliettu (koja je opet u godinama) ili novi Leon, Focus, eventualno Astru. Crossovere jednostavno ne volim, Tipo je realno bio iza savremene konkurencije u svakom smislu, jos od kada se pojavio.
  6. 2 points
    Ovako. Koliko znam za platforme tj. nova unibody vozila FCA ima 4 neovisna R&D centra. Jedan centar je u Modeni. Oni su razvili Giorgio platformu i samim tim Alfe Giuliu i Stelvio. Vjerujem da je dobar dio njih radio ranije i na Maserati modelima kao što su Ghibli i QP, svakako su radili na Levanteu. Pred njih je stavljen razvoj dodatnih Giorgio, a i nekih drugih automobila. Drug centra je u Auburn Hillsu. Tamo je sjedište bivšeg Chrsylera. Osim što razvijaju "kamione" njih posao je bio i razvoj CUSW platforme kojoj je osnova bila Giulietta. Oni su razvili Fart, pardon Dart, zatim Cherokee, Chrysler 200 i Jeep Grand Commander za Kinu. Naravno i Chrsyler Pacificu koja nije direktno vezana. Znači sa tim vozilima Talijani nisu imali puno veze. Odluke i tehničke karakteristike su produkt odluka američkog inženjerskog tima. Treći centar je u Brazilu. Oni su razvili novu modularnu platformu čiji je predstavnik Argo. Sada je tu i Cronos. Slijedi mali pick up, nadam se i crossover. E ja bih baš volio da ovo bude baza za Mali crossover u Europi. Izbor materijala, znači ne pričamo o dimenzijama, je jako sličan kao za Small Wide platformu. Sada smo došli na Small Wide platformu. E ta je dijete tima iz Torina. To je baš onaj tim koji je vezan uz Punto, bar onakav kakav je bio zamišljen taj Punto 4. generacije. No oni su se tada brinuli za razvoj Renegadea, 500X, Tipa, Compassa. Znači svi Small Wide automobili su njihov razvoj. Drugim riječima ti modeli uključujući Jeep su i biti 100% Fiat. Njihov sljedeći zadatak je daljnja evolucija te platforme, nova platforma, kojoj će prvi predstavnik biti Alfin kompaktni SUV. U D segmentu karavan ide. To im je bio dobar odabir. U C segmentu je uglavnom hatchback dovoljan. Tako da nije to naškodilo Bravu. Neke druge stvari jesu. Ali te proizvode treba gledati u svijetlu propalog braka sa GM-om. Neke stvari su napravljene na brzinu. Činjenica ostaje da je jako brzo već tamo 2009. Fiat Grupa ostvarila rekordan profit. OK, zasluga ide Južnoj Americi. Ali činjenica je da je bio rekordan, a da su par godine prije gubili ogroman novac. Taj Jeep je kod manjih modela ništa drugo nego Fiat, skoro sav razvoj u Torinu. RNMA nije baš jedna kompanija, a ne bih rekao ni je zdrava. Koliko je FCA bio zaokupljen rezanjem dugova i marginom profita toliko je RNMA otišao u drugom pravcu i prodavao automobile sa kako malim profitom. No dio tog RNMA problema leži u tome da su bonusi i promocije njihovih menadžera vezane uz prodajne brojke, a ne uz ostvarivanje profita. Posljedično u Americi njihovi automobili gube vrijednost brže od Toyote i Honde.
  7. 1 point
    Po mom misljenju 1.4 benzin taman za tu karoseriju Sent from my SM-A520F using Tapatalk
  8. 1 point
    MS PK

    Citroen C4 "nema dalje" Edition

    Poludese mi notifikacije Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  9. 1 point
    djomla

    Citroen C4 "nema dalje" Edition

    Samo prste video klipovi [emoji3][emoji327] Sent from my 3310
  10. 1 point
    Ihaaa to je brza brzina. Meni bude 17km/h max Da imas ovu prosecnu , trosi bi ladno 11l Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  11. 1 point
    totti

    Citroen C4 "nema dalje" Edition

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  12. 1 point
    totti

    Minhen i Drezden

    Sledeći korak je da obaram sajtove [emoji23] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  13. 1 point
    djomla

    Minhen i Drezden

    Bitiće haker od tebe [emoji3] Sent from my 3310
  14. 1 point
    totti

    Minhen i Drezden

    Zahvaljujući@djomla , vidim da je prosto bre [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  15. 1 point
    treba da ih tuzimo za autorska prava
  16. 1 point
    Goksi1980

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    Selenia Gold ako je stariji Punto,ako je Zastava 10 ili Punto Klasik Selenia 20K
  17. 1 point
    Zan Batist

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    nije obicna zamjena, rebranding. 20K je unaprijedjeno i ima karakteristike koje produzavaju interval zamjene na 20,000 km. Zato je i skuplje..
  18. 1 point
    Reacher Gilt

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    Ne smeta mu ništa ni 20K. Sipam je već 1o godina, i sve fercera bez greške ...
  19. 1 point
    vagenovac

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    Sve sve al sto troši 5l Sent from my STF-L09 using Tapatalk
  20. 1 point
    Da, niza potrosnja i maltene dizelski obrtni momenat (+Sport dugmence), zahvaljujuci varijabilnoj kontroli usisa u nekoliko modova, preko MultiAir hidro-razvoda. Dodatna tehnologija na klasicni T-Jet (ali i potencijalni trosak za odrzavanje), koju guraju svo vreme evo i do najnovijih GSE T3 i T4 motora. U njima je vec MultiAir III generacija sistema. Dopisi bas prosecnu brzinu za tu potrosnju, ako te ne bude mrzelo .
  21. 1 point
    dejanhn

    Minhen i Drezden

    sto se sjedista tice mislim da samo imaju ekipu za dubinsko pranje il tako nesto a ne ko ovi nasi malo okvase pod krpom i to je to. sto se minhena tice mene zadivio broj porsea, amg-a i ostale egzotike, bukvalno na svako par minuta sam okretao glavu da vidim sta se cuje ne spomenu nidje welt auto, bmw muzej sa fabrikom i po meni jedan od najboljih zoo vrtova koji je malo je reci ogroman
  22. 1 point
    neshaoct

    Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi

    Lično, nemam problem da razumem kompromise koje su morali da rade u prethodnim godinama kada je lansiranje novih Fiat modela za Evropu u pitanju. Ali, jeste mi problem da razumem zašto se sada (kada je vraćeno 11 milijardi, kada je završen deo oko preuzimanja Chryslera), tj. zašto se i u naredne 4 godine ne planira više Fiat modela za Evropu? Sad više ne mogu biti pare u pitanju... Zašto se sada ''strahuje'' da li će samo Jeep imati Low B-segment SUV, ili će ga imati i Fiat (slično kao sa blizancima Renegade/500X), kada bi Fiat morao da ima svoj low B-segment SUV za Evropu barem? Zašto se ne planira klasični B segment Fiat, jer očigledno po receptu Tipa, može se napraviti model na kojem može nešto da se zaradi (svakako manje nego u onim segmentima koji su HOT), i u segmentu koji ne raste, u kojem je konkurencija najveća...naročito što bi u B segmentu Fiatu trebalo da bude lakše jer za razliku od C segmenta gde odavno nije imao model u vrhu segmenta po prodaji, Grande Punto je još kako bio u vrhu svog segmenta...pa bi lakše bilo. Ili, zašto se ''stidljivo'', barem samo kao buduća najava ne pominje ponovno oživljavanje Lancia brenda (npr. posle 2020. godine), jer opet...sada para ima i za to. Brend Lancia bi bolje od Fiata mogao da ''igra na kartu'' SUV i Crossover modela od 30k ili 40k evra. Odluka o gašenju Lancia brenda (osim modela Ypsilon samo u ITA) je donešena u vreme pre eksplozije SUV/Crossover segmenta. Tada joj zaista nigde nije bilo mesta u okviru grupacije...ali danas, kada pojedini razvijaju čitave nove brendove da bi mogli da isprate tražnju za tim modelima, FCA ne aktivira jak brend Lancia koji ima, a koji bi još kako mogao na kartu stila/elegancije/dizajna, a sve bazirano na Jeep platformama sa pogonom na svim točkovima i dobrim kvalitetom, da pokupi ponešto od skupljih SUV i/ili Crossover modela... Ono što Jeep modelima nedostaje (kvalitet materijala unutra, završna obrada), bi mogla da popuni Lancia...ono, ''evo vam Jeep, ali još bolji unutra''.
  23. 1 point
    Za tjet 150ks je deklarisana gradska 8.9l ako se dobro secam. Moja potrosnja je po kv gde nema velikih guzvi niti cestih stani/kreni. Za prosecnu brzinu cu videti pa javljam. A na otvorenom najmanje sto sam spustio je 6l i to brzine do 90km. Za sve potrosnje koje sam napisao je bez klime sa letnjim gumama i u toplijem delu godine. Multier definitivno spusta potrosnju ali sam cuo da je nesto slozeniji od tjeta
  24. 1 point
    Može bilo ko da voli ili ne voli do sutra, ali bez prodaje tamo (USA/Kina) nema velikog proizvođača automobila. Bez FCA prodaje tamo tek neće biti Fiat modela za Evropu u narednim godinama, ili narednoj deceniji. Treba sagledati stvari van svog ličnog ugla. Naš, lični ugao su polovnjaci stari 5-10 godina. Dakle, trenutno mu to dođe 2008.-2013. godina. Tu još i nekako još uvek ima Fiata, ali priča o ''nedostatku'' polovnih Fiat modela će postati još izraženija (kada je SRB u pitanju), u narednih nekoliko godina, tj. kada taj raspon starosti polovnjaka od 5-10 godina počne da obuhvata Fiat period novih modela od 2011.-2016. godine. Tek tada neće imati šta osim Fiata 500, Fiata 500L i Fiata 500X. ''Otpašće'' tada novi Bravo, otpašće Croma, faktički i Grande Punto...tj. što sve sada igra ulogu onim kupcima koji traže polovnjak star 5-10 godina i žele da pogledaju šta to Fiat ima. Od tih modela koje sada ljudi kupuju (ili su kupovali) kod nas kao polovnjake...na kojima je to Fiat zaradio pare? Na Stilu? Na Novom Bravu? Na Cromi? Na Grandeu? Samo na Grande Puntu. Slepo insistiranje da se ima praviti da bi se eto imao predstavnik u svakom segmentu jer mora da se ima, je i dovelo Fiat u dugove/probleme. Mora da se ima, ali pametnije, kao npr. sada sa Tipom. Jeftin auto sa određenim prednostima, ne juri se vrh segmenta (kao što je bila ideja sa Stilom, pa znamo gde je dovela Fiat), tako da je on namerno (naročito kada je sedan u pitanju) i pravljen bez cilja da juri vrh tog segmenta. Ali, na kraju će Fiat i da zaradi pare na Tipu, kao što ih nije zaradio kada je jurio vrh tog segmenta sa nekada Stilom, posle njega Bravom (mada sa njim već i nije toliko mogao, pa zato nije ni imao više od 1 verzije). Na grafikonu koji si dao se lepo vidi da svi prodaju manje u C segmentu u poslednjih 10 godina, osim Golfa. Konkurencija je uvek tamo bila velika, i povećava se. Ostvariti u Evropi prodaju od oko 300k komada je danas san za sve u tom segmentu (a, nije im bio san pre samo 6-7 godina), osim za Golfa. Daj takav grafikon i za B segment, isto u poslednjih 10 godina. U situaciji kada nemaš pare za sve odjednom, plus vraćaš 11 milijardi evra dugova, ulagati to para što imaš u segmente koji ne rastu, u kojima je konkurencija najveća, i u kojima pojedinačna prodaja pada svima osim Golfu, umesto da uložiš u segmente koji rastu, koje ljudi kupuju kao ludi (moda traje godinu, dve ili tri...pomama za SUV i Crossover modelima više nije moda jer traje duže od toga, već je to novo realno stanje), ne bi bilo optimalno. Evo, pitanje...svojevremeno vidiš da tržište traži ''small MPV'' (taj segment tada godišnje raste po 20%), a treba ti i novi B segment (naslednik Grande Punta u segmentu koji ne raste i gde nemaš 9 drugih modela kao konkurenciju, nego 20 drugih modela ti čini konkurecniju). Imaš pare samo za jedan od ta dva nova modela. U koji bi ti @Ivan uložio? Fiat je očigledno odlučio da umesto u novi auto B segmenta, napravi ''small MPV'' na bazi tog istog B segmenta (i tako je nastao 500L) jer se to tada kupovalo kao ludo (faza tržišta pre SUV/crossover epohe). Ili, treba ti novi C segment (naslednik Brava), ali ti treba i crossover/SUV za Evropu. Imaš pare za jedan od ta dva modela. U koji bi ti uložio? Fiat je umesto novog auta C segmenta, odlučio tada da uloži u Fiat 500X/Jeep Renegade, jer je i to (tu klasu automobila) tržište više tražilo. Zato je kasnio novi Tipo. Pitanje je zašto se došlo dotle da nemaš da uložiš u sve što ti treba, već moraš da biraš. Mislim da se došlo zato što se pravio Stilo, Nuova Bravo, Croma...i na njima se zaradio šipak...al' eto, može po forumima da se piše...''kakva je to fabrika bila, imala je predstavnika u svim segmentima.''
  25. 1 point
    Bingodalton

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    Lep auto, ali mu cena (pre)jaka. 21.400 EUR za auto star 4 godine (za mesec dana 5) i sa 100.000km Nov je 25.284 bez popusta (i to novi model), a mogao se kupiti i za manje, ako se dobro secam za oko 23+k. Od opreme ne vidim nista senzacionalno u odnosu na standardni RS DSG sem zastite poda. Dodat je APR tuning plus kvacilo sto je ukupno oko 2.000 eur. I onda jos u oglasu okaci slike oglasa sa mobile.de da ispadne da nema jeftinije od njegovog ni tamo, a ima. Pa onda okaci uporedo dimenzije sa Golfom i BMW 3...marketing je cudo. A to sto cena ne prati stvarnu vrednost, to nikom nista. Njegova sreca je sto je Skoda kod nas zapravo nesto jeftinija nego u Nemackoj, pa joj polovnjaci tesko pariraju. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13441505/skoda-octavia-vrs-20-tsi-apr1
  26. 1 point
    Pauk u Beču odneo LaFerrari
  27. 1 point
    Odrzavanje je prilicno povoljno, imam identicno iskustvo i sa MultiAir. Otprilike su kompletni troskovi posedovanja i komplikovanost vrlo blizu na modernim turbacima, bilo da su benzinci ili dizelasi slicne snage u pitanju. Servisi i registracija primetno jeftiniji, veca potrosnja i 10% jeftinije gorivo, potencijalni skuplji kvarovi relativno slicni. Sve se manje-vise svodi na licni afinitet i ko sta voli da vozi, bar je moje iskustvo u posedovanju oba takvo. Mene samo zanima koja je prosecna brzina za gradsku potrosnju od 8l? Posto T-Jet, pogotovo 150, zna da srkne po gradu, cak je fabricki deklarisan na 9.3l. Pitam, posto je MultiAir deklarisan na 7.3l, koji za BG naravno deluju smesno. Cak i nemam toliko zestokih kreni-stani relacija, pa se potrosnja vrti izmedju 8-8.5l . Na magistrali opusteno spustam na trunku preko 5l normalnom voznjom (fabrika kaze 4.8l). Generalni prosek u mom vlasnistvu 6.5l (fabrika 5.7l). Poredjenja radi, Stilo JTD u maltene istim uslovima, za skoro 11 godina ukupni prosek 6.1l .
  28. 1 point
    Svi smo izneli neke svoje licne opservacije vezano za odrzavanje i ulaganja u auto i kako se to odrazava na prodaju kada za to dodje vreme. Ovde je tema VRACANJE KILOMETRAZE radi lakse (bolje) prodaje. Koliko kapiram, skoro niko od clanova foruma ne smatra da je u redu sto se kilometraza vraca. Na stranu sto to nije ni dozvoljeno ali se tolerise. Ovde se vise govori o moralnom aspektu jer u Srbiji ovaj drugi, zakonski tesko da je primenljiv. Neko je u prethodnim komentarima pisao da je to na globalnom nivou ozbiljan problem koji se meri milijadama eura. Ipak, ako se uzme u obzir broj stanovnika (npr Nemacke, cca 89 miliona), odnosno broj vozila kojih ima otprilike isto toliko, kod njih je procentualno gledano taj problem manje izrazen. Zasto ? Zato sto njihovi gradjani imaju mogucnost da kupe nov auto (primeren svojim primanjima), uglavnom na kredit i obicno ga vracaju kad istekne pet godina koliko traje garancija i ful osiguranje i uzimaju drugi. Njihov gradjanin u vecini slucajeva nema ni kraj pameti da uopste moze da se uradi vracanje kilometraze i auto proda za vecu cenu. Te stvari ce pre uraditi vlasnik nekog auto placa koji potice iz neke od zemalja u kojima je to kao dobar dan. Takvi automobili ce skoro po pravilu otici u export i nece imati nikakv rizik da ga neko eventualno tuzi i trazi obestecenje. U Srbiji je sutuacija drasticno drugacija. Vecina kupuje auto od placeva ili preprodavaca i nisu u situaciji da biraju previse. Ako i kupe od nekoga koga poznaju (ili ne, svejedno), taj je opet u krajnjem slucaju kupio od nekog trgovca polovnim automobilima. Znaci, prica pocinje od uvoznika odn. prodavca polovnih automobila. Oni da bi uvecali zaradu, smanjuju kilometrazu i na taj nacin dovode kupca u zabludu. Ako bi drzava htela (a nece) da resi taj problem, mogla bi da npr. u obaveznu dokumentaciju uvrsti tzv. "car pass" makar iz zemalja koji imaju tu vrstu evidencije. Tako bi na carinjenje stizala vozila sa originalnom kilometrazom koja se iskazuje u carinskoj deklaraciji i uverenju o homologaciji. Vrlo prosto ali koga briga za gradjane
  29. 1 point
    Onaj od 120ks? Nisu uopšte skupi servisi, u kom si radio sve to?
  30. 1 point
    horvat

    Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi

    Meni je ok da se eksperimentise sa nekim autima, pod uslovom da je to sve PORED regularne ponude normalnih auta (sto kazes, C segment barem 2-3 verzije itd)... Po meni gasenje regularne ponude je najveci i najneshvatljiviji promasaj od svih. Konkretno mislim na, koliko je Bravo cekao na naslednika (da kazem da je Tipo naslednik) ? Punto nema naslednika, pitanje kada ce dobiti, to je meni najveci promasaj od svega, svaki al bukvalno svaki proizvodjac ima kontinuitet u ponudi kljucnih segmenata. Mislim da je tema otisla daleko od Fiat Tipa, ali oks ajd
  31. 1 point
    Fiat je imao neke neshvatljive promasaje: - Novi Bravo ponudjen u samo jednoj karoserijskoj izvedbi, sto je u C segmentu potpuno neprihvatljivo, gde su svi drugi nudili od minimum 2, pa do 4 verzije - Croma: od trzista slabo prihvaceni hibrid hatchback&minivan&karavan u D klasi. U D klasu se ne ulazi ako ne ponudis sedan i karavan. - Multipla: promasen koncept minivana u minivan eri
  32. 1 point
    Elra

    Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi

    Da nemaju profita ne bi ni radili automobile. Poenta je pristustvo brenda na tržištu, što Fiat izuzev Pande (koja je spremna za penziju - 1*) , 500 i 500X i Tipa nema. Ako ćemo realno, jedini pravi automobil koji drži korak sa trenutnim trendovima i konkurencijom a proizvod je Fiata je 500X. Renault ima 9 modela u ponudi, plus njihove podvarijante, a Fiat 5, od toga 2 u A segmentu i ni jednog u B segmentu gradskih vozila. Dakle, kreće se sa gašenjem brenda Fiat, a ne transformacijom kako su prošli Peugeot, Škoda, sada Opel, Hyundai, Kia, Mazda. Fiat me podsjeća na socijalističko preduzeće koje je nekada radilo dobro proizvode, ali se kupci promijenili i sada traže nešto drugo. A oni su u fazonu, mi nećemo da se mijenjamo, ne možemo dovoljno da zaradimo, i na kraju propadnu. A uz to bi da im država plaća. U prošlosti, Italija je x puta spasavala Fiat, a očekivati da Italija 2008 - do danas pomogne nekog proizvođača je kao očekivati od Hrvatske da spasi kompletan Agrokor (dakle nemoguće) ili Srbije da samostalno spasi RTB Bor.
  33. 1 point
    Milutinac

    Fiat Coupe 2.0 20vT

    Auuuuuu sjajno
  34. 1 point
    Pre par strana pominjan 1.4 tjet. Taj mltor imam u delti. Mali servis u ovlascenom i sa original delovima kosta 9.000. Veliki oko 16.000 sa originalnim zupcastim. Za obe cene ukljucen rad. Potrosnja grad oko 8 autoput 7 a magistrala izmedju 6.5 i 7.5. Zimi zna da bude 10.5 l kratke relacije kad su. Elastican motor koji dobro zvuci i odlicno vuce. Svecice su iridijumske 1600 kom i menjaju se 60tak hiljada. Prost za odrzavanje i vidim na zapadu da prelaze komotno 350.000
  35. 1 point
    Backo

    Fiat Coupe 2.0 20vT

    Pozdrav Milutinac!Menjac mozes da koristis fabricki od 20vt sa 5 brzina ili sa 6 brzina bez problema se sve uklapa sa visco drajvom.Ja imam trenutno 6 brzina sa Coupe-a 20vt turbo plusa,5 i 6 brzina isto imaju visco i konta.Tako da ce da ovaj motor 2.4 ici fabricki menjac 6 brzina!Veoma brzo krecem sa ovim u rad,bice slike,gasa,video snimci,bice svega!Jedan projekat vec zavrsen sada sam i ja na redu.Par slika od sredjenog 2.4 abartha konverzacija na turbo! Bice ovo super stvar,auto je dusu dao za tuning kako motor tako i trap i pogon, bas ima prostora za razne pravce tuninga!
  36. 1 point
    Moje iskustvo sa Balkanom je pozitivno - kod njih sam kupio prethodni A4 (to je bilo 2014.). Uredno su mi poslali pdf dokumentacije sa licitacije - tu se videla km auta, stanje (slike), oprema i slicno. Auto sam kupio sa 164000 i vozio nekih 40000km bez problema. Uredno se cujem i sa momkom koji je auto kupio od mene - ni on nije imao problema do sada.
  37. 1 point
    Voli narod da vidi auto napucan opremom, urednu servisnu istoriju, dobre gume, felne, sve ključeve na broju itd... ali neće da plati, već ide logikom da ubija cenu na trivijalnostima itd. Velika je razlika između dva auta istog godišta ali održavanog i neodržavanog. Kupac to osporava da bi platio manje a prodavac ističe da bi izvukao uloženo. Jednostavno Kupac rizikuje zarad uštede da izgubi dobar primerak a prodavac da proda u bescenje samo da ne bi gubio na ceni. Znam samo jedno, ko god ne žuri i ima stepljenja, proći će bolje i kao prodavac i kao kupac.
  38. 1 point
    Djuk85

    Stilo JTD - duvanje motora?

    Teraj to i ne sekiraj se ako ne daj boze bude za generalnu, znaces...
  39. 1 point
    totti

    Citroen C4 "nema dalje" Edition

    @hansf Da ne pišem tamo u temi o menjačima, a apropo one priče za veliki servis... Napisao sam da mi je rečeno da kod S/S sistema jedan španer na PK krugu poprilično diže cenu delova. Nisam bio lenj, pa sam izvukao fabričke šifre za ta dva španera. To su 5751K4 i 5751K5, pri čemu je ovaj drugi taj koji je sporan sa velikom cenom i koji ide samo u motore sa S/S. Ovaj prvi je standardan u svakom 1.6 Hdi. Prostom pretragom na netu vidim da na eBay-u mogu da se nađu čak i za 14£. Onda sam našao i koja je Gates šifra za taj španer. Odem na Euroauto katalog i vidim da ga imaju po daleko nižoj ceni od one koja se pominjala... Čak šta više, jeftiniji je od ovog drugog koji ide kao obavezan u svaki 1.6 Hdi motor. Tako da...[emoji4] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...