Jump to content
FAS Euroauto Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/24/18 in all areas

  1. 4 points
    Ćuti Bane dok nisu počeli da upoređuju prosečnu brzinu na AP. Da li je 110 ili 115 km/h
  2. 4 points
    Zamal' da pomislim da merite ćune!
  3. 3 points
    lajsna

    Najgori trendovi u modernim automobilima

    Nije stvar u masi već kako je raspoređena, najgori trend je ubedljivo što od svih klasa prave suv, svima je težiste po metar u visnu.
  4. 2 points
    Stavili letnje umesto zimskih,ja nisam odmah obratio paznju a posle je bilo kasno.Sve su istih dimenzija i koristice se:)
  5. 2 points
    ja isto uzeo Riken i za sad vrsi posao,novo je novo,
  6. 2 points
    Nemam pojma,ne obracam paznju na to.Bitno da radi posao.
  7. 2 points
    totti

    Najgori trendovi u modernim automobilima

    Pa sad... savremeni SUV-ovi imaju baš dobre rezultate sa izmerenom brzinom prolaska na testu. Čak su poprilično bolje prošli od 159 sw npr: https://teknikensvarld.se/algtest/ U 80+ km/h kategoriju je ušao i jedan SUV - Nissan X-trail. Što se težine vozila tiče - baš naprotiv. Trendovi su da ih u naslednicima prethodnih modela masovno smanjuju.
  8. 2 points
    neshaoct

    Vazduhoplovstvo

    Prvi H-145 od devet komada:
  9. 2 points
    Zato sto na toj slici nema tablica pa je neki broj morao da sakrije Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  10. 2 points
    neshaoct

    Svetska ekonomija iz ugla dve krave :)

    SAD: Imaš dve krave. Prodaš jednu i teraš drugu da pravi mleka za četiri krave. Kasnije, angažuješ konsultanta da ti objasni zašto je ta jedna krava umrla. === Grčka: Imaš dve krave pozajmljene od nemačkih i francuskih banaka. Pojedeš obe. Banke traže da im daš mleko od njihovih krava, ali ti to ne možeš da uradiš, pa zato pozoveš MMF. MMF ti pozajmi još dve krave. Pojedeš obe. Banke i MMF sada traže da im daš mleko od njihovih krava. Završiš ošišan. === Italija: Imaš dve krave, ali ne znaš gde se nalaze. Odeš na ručak. === Francuska: Imaš dve krave. Organizuješ štrajk, proteste, blokiraš puteve jer želiš tri krave. === Švajcarska: Imaš 5.000 krava, ali nijedna nije tvoja. Naplaćuješ njihovim vlasnicima za čuvanje krava. === Irak: Svi misle da imaš mnogo krava. Kažeš im da nemaš nijednu. Niko ti ne veruje, i zato te bombarduju i izvrše invaziju na tvoju zemlju. I dalje nemaš krave, ali barem sada imaš demokratiju. === Holandija: Imaš dve krave koje odbijaju da budu mužene. Istupe slobodno i kažu da su gej. Odvedeš ih u kafić i popušite džoint. Mir krave! === Bugarskа: Imaš dve krave. Obe imaju Antrax. Zakolješ ih zbog mesa koje prodaš u lokalnim prodavnicama. Klanica je zvanično zatvorena i niko više ne zna gde je meso. Kupiš još nekoliko krava i nastaviš da radiš. === Srbija: Tvoja kompanija na Kipru je kupila dve krave od države po veoma niskoj ceni i to tako da skoro niko to nije znao. Iako si dobio, nisi nimalo platio zemlju na kojoj krave pasu. Otpustiš sve radnike koji su muzli krave, pa ih opet zaposliš uz podsticaje države. Radnici muzu krave, a ti sve šalješ na svoj račun na nekim egzotičnim ostrvima...i sve tako dok krave ne umru. Pošto više nemaju šta da muzu, otpustiš sve radnike kojima ionako nisi davao platu, a onda zemlju na kojoj su krave nekada pasle pretvoriš u privatno građevinsko zemljište i na njemu izgradiš supermarket. === Sve ostale krave možete pogledati klikom OVDE
  11. 1 point
    Da, da...zahvaljujući našem drugaru @totti-ju, i danas pokazanom podatku sa ove teme koji je velikodušno u svom postu podelio sa svima: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/78064-najgori-trendovi-u-modernim-automobilima/&do=findComment&comment=1469311 https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/78064-najgori-trendovi-u-modernim-automobilima/&do=findComment&comment=1469345 ...sada konačno možemo ostvariti uvid u, sve do pre par sati, tajni, i od bogate autoindustrije sakrivani dokument koji pokazuje svu superiornost Dacia automobila. Pogledajmo sami: https://teknikensvarld.se/algtest/ 2014. Dacia Logan MCV 0.9 Tce protiv 2017. Audi A4 2.0 TDI 190 - upravljiviji auto je Logan MCV jer isti slalom prolazi sa 73 Km/h, dok nemoćni Audi A4 samo sa 70 Km/h. 2014. Dacia Logan MCV 0.9 Tce protiv 2017. Audi A6 2.0 TDI ultra 190 - upravljiviji auto je Logan MCV. Da, daaa...ne samo A4, već par godina stariji Logan MCV šije i mlađi, noviji od njega Audi A6. I vrhunac svega...poređenje sa Alfom 159 karavan: 2014. Dacia Logan MCV 0.9 Tce protiv 2008. Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.2 JTS - fuktig vagbana hastighet Da je @totti samo iskoristio Google translate, video bi da je rezultat Alfe od 65 km/h ostvaren po mokrom (vlažnom) jer: ''fuktig vagbana hastighet'' = moist lane speed. ''ja'' = Yes Neizmerno hvala @totti na ovom tvom postu koji je zlata vredan p.s. Kasnije još poređenja od kojih je to sve automobila Dacia Logan MCV upravljiviji...
  12. 1 point
    Mislim sredjen - opran, ispoliran, usijan u full-u. To "namontiran" ne bih mogao ovako sa slika da procenim. Deluje mi dobro. Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  13. 1 point
    Goksi1980

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ne priznaju da su zabrljali,na nalogu uredno pise ROAD umesto WINTER,nema veze..idemo dalje:)
  14. 1 point
    Mislim da i Panda više uzivanja pruža...
  15. 1 point
    Meni tako moj tast stalno hvali Ladu,kako malo trosi itd...i sve sto je rusko.Ja znam da je Dacia Sandero krs u odnosu na Grande Punto,pa se ljubitelji Dacie ljutite koliko ocete:-)
  16. 1 point
    drmika

    Fiat Marea 1.9 JTD

    Konacno se sklopilo vreme brata i dijagnostičara. Resen problem airbag lampice, senzor u pojasu je pravio problem. Zamenjen jedan grejač i to je to za sada. Ceh 1000din. Abs lampica je u stadijumu posmatranja.
  17. 1 point
    Ja uzeo novu 15,nisu original naravno,za 3100din.Dobro izgledaju.Citav Bg pretrazio,to je bila najpovoljnija cena.
  18. 1 point
    A oni meru čija je rupa veća... Cccc...
  19. 1 point
    Imaju svojih prednosti SUV i krosover modeli, ali im nikada jedna od njih neće biti okretnost, agilnost, dobro ponašanje u krivinama...dosta testova ima po internetu koji su pokazali koliko ono ''S'' u ''SUV'' ustvari i ne znači baš posebno ''sportsko'', kao npr.: The Grand Tour S02E10 Još su oni uzeli za poređenje takoreći najviše sportske SUV primerke danas: Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, Porsche Macan Turbo Performance Pack, Range Rover Velar. Ukrstili su ih na stazi sa BMW M3 CS. BMW je obišao krug za 2 minuta i 22 sekunde, a najbrži od ova tri modela je bio Stelvio Quadrifoglio sa 2:40, tj. celih 18 sekundi sporije od M3 CS. Porsche i Range su bili još sporiji... Koliko god da brdom elektronike danas naprave SUV i/ili krosover modele bezbednim da se ne prevrnu na testu, i dalje ni oni najviše sportski među njima ne mogu da dođu ni blizu performansi sportskih limuzina...tako da ko god kupuje SUV ili krosover zbog performansi, zbog brze vožnje, okretnosti automobila, zbog onog ''S'' - taj se debelo zajebao. Ako kupuje zbog nekih drugih stvari, onda je to druga priča, ali ako kupuje samo zbog sportske vožnje, za iste ili manje pare dobija se mnogo brži auto ako pogleda limuzine ili karavane.
  20. 1 point
    Martin

    Marea Weekend 1.9jtd ELX

    Brt, ono nedostaje mi....
  21. 1 point
    YUgisa

    Najgori trendovi u modernim automobilima

    Ne znam, ja ga nisam razumeo tako, kako se meni cini on tvrdi da su veci tockovi posledica toga sto ljudi to zele, da takvi tockovi zahtevaju vise ulaganja u oslanjanje da bi to radilo kako treba sto sve zajedno podize cenu. Ali cinjenica je da su automobili sve veci i tezi, kao takvi zahtevaju ogromene kocnice i dodatnu trakciju. Jesu nekad davno automobili bili sporiji i prostiji ali su bili i puno laksi i manje opterecivali komponente. A duplo tezi auto nije 2 puta teze zadrzati na putu nego 4 puta teze i ako isto primenimo to i na povecanje brzine... Uzmi pogledaj SUVove na testu severnog jelena, iako je vecina ustvari samo dignut karavan i imaju brdo tehnologije i dalje mnogi imaju problem da izbegnu prevrtanje cak i pri nekim brzinama unutar zakonskih okvira. Mislim da je zelja ljudi da "sede na visoj poziciji" verovatno najgori moguci trend. Taj trend sem sto trazi da se vuce za sobom ogromna nepotrebna masa, kvari sve karateristike vozila koja su potrebna za prosecnog vozaca ujedno je i jedan od razloga sto rastu dimenzije tockova...
  22. 1 point
    andreja.micovic

    Marea Weekend 1.9jtd ELX

    Sve danas, sutra i prođe oko 2 nedelje od zimskih priprema... Prvo što je urađeno je poznati R4 termostat na 89°C. Kako je zahladnelo primetio sam da malo teže dostiže željenu temperaturu i onda nakačio na komp, provozao se malo video da bi osveženje dobro došlo. I rezultat: I tako ni na putu za Beograd nešto lupi, mislio neki kamen, i do BG otkrijem da menjač ne stoji kako treba, da ima lufta u svakoj brzini i da je teško pogoditi 2-4-R. Razlog, otpao nosač sajle ili šta već sa menjača?! Objašnjenje nije lepo bio dotegnut kad je vraćan menjač... Pored toga novo ulje u kočnicama i sad koči kako valja. Naravno, pred prvi nazovi sneg, zamenjeni i točkovi sa sve novim setom dužih šrafova Drugi branik u garaži čeka malo vremena, sajtu sređujem kad nađem majstora u NS i tako... Nastavljamo da se kotrljamo...
  23. 1 point
    @YUgisa @Dezurni Ma i to je sve isto. Jedina razlika je sto ovo nesto desno na jednom ide do 6 a na drugom do 8. Mozda Mile moze da nam kaze za sta to sluzi : Evo upravo proverio, okruglo 648 mm. Javni, zivo me zanima da uporedimo rezultat. Npr. kod Sportova su T-Jet 150 i ovo sra*e imali najnizu fabricku konfiguraciju. Naravno i kod Bravca generalno. Cisto da imas referencu sta je fabrika gurala kao najnizu varijantu. Treba imati u vidu i da je 2.0 tezi u nosu.
  24. 1 point
    YUgisa

    Najgori trendovi u modernim automobilima

    Poenta vecih tockova je upravo suprotna, lakse je postici bolje karateristike jer je veci precnik gume bolji i za udobnost prostom logikom, tocak manje upadne u rupu u odnosu na manji tocak i veci precnik znaci duzu kontaktnu povrsinu gume sto je vise gripa, a kod oslanjanja vec slabo sta moze da se izmisli novo, svu geometriju poznajemo vec, amortizeri su vec dostigli maksimum, ostalo je jedino opruge da zamenimo nekim elektromagnetnim resenjem i to je to. Svaki noviji auto je prakticno veci i tezi tako da je najlakse staviti veci tocak. Standardna dimenzija jacih modela je obicno idealna po pitanju udobnosti i performansi, ali vecina ljudi se odlucuje za dodatnu opciju tj vece felne jer im je tako lepse i jer prosto veruju da je tvrdje jednako sportskije (zato i mnogi sportski auti imaju brza vremena u normalnom modu oslanjanja u odnosu na trkacko koje je ustvari samo tvrdo da bi bilo tvrdo). I teoretski da, cesto merenja pokazu da je i kao brzi ali na idealno ravnoj stazi bez ozbiljne voznje preko bankine. Da testiraju na povrsini kakva je obicno na ulici ili u ozbiljnoj voznji na stazi rezultati obicno nisu pozitivni. Ostali trendovi su mi no koment.
  25. 1 point
    snebojsa

    Padaju obrtaji na leru, stuca

    Problem rešen! Bio sam jutros kod majstora na malom servisu, pomenuo sam u problem, proverili smo svećice i jedan kabl je probio skroz, ona kapa što naleže na svećicu se istopila do pola i otpao onaj prsten ostao na svećici. Zamenio sam svećice (NGK) i taj jedan kabal i sad samo prede.
  26. 1 point
    Zato ga i nisam kupio...nemam takvo predznanje Salim se, znam sve to oko table ali ovo za felne stvarno nisam znao. Da sam znao trazio bih te sa manjim ET-om zato volim FIAT...ladno je neko nekad rekao...imamo te felne takve ali bi bilo lepo da budu jos malo izbacene..naaaajs Sto se table tice, voleo bih samo da imam prikaz pritiska turba, mada imam ideje kako i to drugacije da resim zbog toga sto mi svi ostali detalji koji razlikuju obicnu tablu od sport - ne znace mnogo iskreno Ps - ma da li si ti to kolega moderatore Ivane sakrio kilometrazu i zasto zivota ti?
  27. 1 point
    Nisam ja non-stop u garazi Nenade, nekada i spavam Visina - mozda bukvalno 1cm nize nego pre sto je bas ono sto sam hteo...idealna visina. Vidi se da je spusten, da nije fabrika, a apsolutno nigde i nicemu ne smeta. Jutros gde sam se popentrao da parkiram... Lezanje - kao po sinama i to skoro bez ikakvog "naginjanja"...toliko da mi oni bubrezi na sport sedistima nemaju nikakvu ulogu dzabe ste krecili, da bih "iskoristio" to na sedistu ne znam sta bih trebao da radim sa volanom, nemam pojma. Bukvalno lezanje koje je ograniceno gumama. Nesto slicno kao sto sam imao na HGT-u koji je bio na ultra-niskim GoodYear F1 gumama , sa isto eibach oprugama i lezao je kao pegla... Drugo - zamenjeni tapaciri, pa ono je fantazija, stvarno je razlika ogromna. Potpuno drugi auto unutra... Sad od ovih stvari poslednjih - ostali mi samo distanceri i brezoni
  28. 1 point
    radomir.g

    .::Grande Sporting Multijet::.

    Bolest ne bira
  29. 1 point
    @Nenad6 zeza te masa na vozilu. Napisao sam ti vec u onom drugom postu, idi kod elektricara, ali kod nekog kvalitetnog, neka ti proveri kablove od mase, i po potrebi zameni kabal ili pojaca masu.
  30. 1 point
    Za pocetak je zaista najjednostavnije proveriti ispravnost akumulatora - za pravu proveru merenje napona nije dovoljno, sem ako akomulator nije bas zavrsio svoj radni vek, te je potrebna provera aku-testerom. Zatim da li su kleme dobro stegnute za "+\-" izvode akumulatora (kao i da nema rdje) i da li je provodnik koji ide od "- " izvoda na sasiju vozila (tzv. "masa") dobro stegnut na sasiju i da nema rdje. Ako je to sve ok - tek onda treba krenuti dalje u istrazivanje.
  31. 1 point
    hvala na odgovoru danas sam bas resio problem, dizna je IWP 162 u pitanju je biiip dizna, identicna je kao i IWP 043 i baca oko 337cc/min sto jr mnogo i jako malo automobila koristi tu kolicinu goriva... da ne duzim, reseno sve mozr lock teme i puno hvala
  32. 1 point
    YUgisa

    Servisi za ugradnju NOS sistema?

    I onda te spuste na njihov nivo i rasture iskustvom
  33. 1 point
    YUgisa

    Servisi za ugradnju NOS sistema?

    Ne ugradjuju se cesto bas zbog ovakvih tema Kad neko pita svi se jave da posavetuju kako ce da se razleti motor Nije to nista drugacije nego stavljanje turba na atmo ili povecavanje busta na turbo motorima. Samo ubacivanje vise kisonika i goriva u motor i zbog nacina ubrizgavanja toga ima efekat hladjenja kao sto je i interkuler kod turbaka. Sta ce da crkne pri tome crkni ce i sa N2O. Problem je samo sto svi gledaju F&F pa misle da je to stiskas dugme i krene da ti se zamagljuje okolina od brzine Mislim ako hocemo da odgovorimo coveka, treba reci da su Nemci koristili nitro na svojim avionima pa su izgubili rat, tako da ocigledno ne funkcionise A oni koji to imaju obicno ne kucaju po internetu posto ljude interesuje da li trosi 3l, kakve su LED i jel klizaju te patosnice i ne mozes izaci na kraju sa ljudima ciji fabricki auto ide 30% brze od deklarisanog a tvoj doradjen ide samo 20%... Jer je ljudima lakse uzivati u prodavanju magle nego biti u realnosti sa objektivnim i fizickim dokazima. Iako ga nisam koristio, posto sam planirao da ugradim sam i da koristim puno sam se raspitivao oko toga: 1. Koristi se samo pod punim gasom, tako da je taster za aktivacuju obavezan na pedali gasa (naravno govorimo sad o nekim prostim sistemima, ne sad oni koji su nekoliko 1000e i sastavni deo motora), ono na volanu moze biti samo dodatan taster da kad je on stisnut i onaj na pedali da se aktivira sistem, da ne bi aktivirali bas svaki put sa stisnutom pedalom ako ne zelite. Mislim svako moze da veruje kako je dovoljno svestan da uradi to po automatizmu ali... 2. Aktivira se iznad tacke maksimalnog momenta. Moze i ispod, ali je puno manje opterecenje na motor i pogon ako se aktivira iznad. Jer moment opada iznad te tacke pa je manje opterecenje na mehanicke komponente takodje je manji udar na motor, motor u tim uslovima sam po sebi obicno radi u bogatijoj smesi odnosno hladnije sagoreva, takodje brzina strujanja vazduha je maksimalna da to sve usisa iz usisine. To je isto ono kako kod dizelasa kad narokaju momenta u nizim obrtajima ko nenormalni. 3. Ne sme da se koristi sa aktiviranim sistemom trakcije ili da se tuce u blokadu jer secenje paljenja i/ili kolicine goriva (zavisnosti od sistema) stvara prezasicenje smese koje moze da dovede do havarije. Zato recimo moj motor ima 500 obrtaja vise podignutu blokadu nego sto mu realno treba. 4. Kod ozbiljnijeg povecanja snage mora da se vodi racuna o zazoru karika, jer nije problem klip nego se karike pregreju i zatvori se zazor i onda pukne klip kad ga razgura karika. Zato na koriscenom motoru obicno moze bezbednije da se vozi nego na nekom utegnutom. Naravno ne pricamo sad o totalnom raspadu od motora. Veca je sansa da se pokrivi klipnjaca nego klip da izgori ako je sve kako treba. 5. Smesa se podesava od toga da se odabere odgovarajuca dizna za nitro i dosta veca od benzina (kod wet sistema). Pa se ide u nazad dok se ne stigne do neke ok smese. Ne gadja se odmah savrseno pa da izgori motor ako ste osiromasili smesu previse. 6. Onaj ko nije sposoban sam da ugradi verovatno nije ni sposoban bas da ga bezbedno koristi. Zato sto je nacin koriscenja zahteva vrlo specificne uslove koje opet razume samo neko ko je tehnicki potkovan, nije to samo stiskanje dugmeta. A ljudi koji nisu tehnicki potkovani tesko ozbiljno shvataju detaljna upustva. Opet kazem, napisano je za ono sto se najcesce kod nas koristi, single point, wet sistem za 25 do 75ks. Naravno postoje sistemi koji mogu progresivno da dodavaju, da mere AF, redukuju paljenje itd pa moze i 500ks ako hoces...
  34. 1 point
    Milutinac

    Servisi za ugradnju NOS sistema?

    Jel si gledao skoro Fast&furious2?
  35. 1 point
    15' za grande punta. Imas ih na oglasima koliko hoces. Ili zovi auto otpade. 4×100 je razmak izmedju rupa Ovo su podaci iz uputstva za upotrebu:
  36. -1 points
    To je davno izbaceno, posto je islo u saradnji sa GM (nosio je oznaku C544). Vec je i Bravo koji pominjes, od MY2010 u 1.6 varijanti nosio FPT-ov C635, deklarisan na 350Nm. Isti menjac je isao i na 500L 1.6 MultiJet. Mali 1.3 je isao sa C510, od kosacica 0.9 i 1.4 atmosferac sa C514, itd...
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...