Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/13/18 in all areas

  1. 8 points
    cika_kole

    Naši snimci iz saobraćaja

    da vam ja kazem "sinovi"...ja hocu ovde da izbacujem snimke iz saobracaja moje. jasno? a vi sebi otvorite temu 10.000,00km imam kameru u autu i hocu da se pravim vazan ovde...
  2. 5 points
    Ma to su nase gluposti. Ljudi po evropi voze bre normalno, svesni svih ucesnika u saobracaju. Ko hoce da vozi uveg ga propuste, nije moj problem ako on hoce da vozi i 200, ima ko brine o tome. Ja sa sleperom nikad nisam imao problem da se prestrojim ni u gradu niti da se ukljucim na a.put i slicno. Das zmigavac i propustaju te odmah. Ako je iza uspori, ako se ukljucujes na a.put on se pomeri u levu traku i to je neko nepisano pravilo.
  3. 5 points
    Jok. Na kraju sam uzeo -champion- resio da pojednostavim zivot. I naravno da menjam na 10.000 Vidim na fb grupama italijanskim da cak i oni mecu pa sto ne bih i ja. Moje pitanje na filtron - Zasto? stoji samo zbog toga da mi neko konkretno da primer kakvih je to problema imao sa tim filterom...da li ga je nakon 10.000 otvarao pa video da nije radio posao ili je to -ocajan je- samo tu zbog recimo toga sto vidim da se spominje kao -made in poland-...ooovaj da, pa? Sa druge strane verujem drugima koji su stavljali TAJ filter na kola koja za nase uobicajene pojmove prelaze dosta kilometara i nisu imali problema. Sa trece strane imamo i vas par tu na forumu koji ste sertifikovani dr mr strucnjaci Filtrona pa ste rekli da ono sto ste tokom tecaja naucili poprilicno uliva poverenje. I ja zbog toga kazem...filtron...zamena na 10.000 - sto da ne.
  4. 3 points
    Tu vas čekam [emoji23]
  5. 3 points
    Trofeo

    K: alufelne 17" felne za Nuova Deltu

    Kakve veze ima tezina auta sa alu felnom? Svasta. Dal je auto 1200 ili 1600kg nema nikakve veze. Felne idu u zavisnosti od paketa opreme ili izbora motora. A da li je auto tezak i koliko nema veze ama bas nikakve.Felna je felna. Bitno je samo dal dobro cuci na tvom autu ili ne
  6. 2 points
    Napravise nauku ljudi od filtera.
  7. 2 points
    @oversteer Ja sam imao slican problem. Samo vise mi nije radio plin nego sto jeste. Otisao mi je bio senzor pritiska plina. To je zamenjeno i sada sljaka odlicno. Isto mi je majstor govorio da treba rasprsivac ali na kraju je bio senzor... Simptomi su mi bili kao da mi je boca prazna, samo se vrati na benzin. Desavalo se da radi 2 dana normalno pa 3 nece uopste. Eto, malo parce plastike 60 eura...
  8. 2 points
    djomla

    Funny photos

  9. 2 points
    Sinoc krenuli u pola 9 iz Bjele (sa pumpe) i stigli jutros u 5h u Bgd --- ekstra (stajanje na 2 mesta po 10 minuta) , granica prazna , radovi oko uzica svi semafori na zeleno , cacak most takodje -- matori na visini zadatka kao i uvek (noc i samo gas) , ne znam kako cemo se rastaviti kad dodje vreme. U znak zahvalnosti popodne opran i malo usmikan ........... . Presli smo oko 1100 km puta i malo dole po zalivu - do kotora i herceg novog , potrosnja po bordu 5,5l preko severa C.G. u odlasku (jabuka,pljevlja,savnik,oko niksica,risan - normalno zabljak i durmitor) , isti put i u povrtaku ......... . Vreme bilo ekstra svih 10 dana ........ drugi dan je samo malo pala kisa kasno popodne i posle je bio pakao - more toplo. Juce na dan kretanja je bio i zemljotres nesto pre 18h da me je probudio iz kreveta i odmora pred put ali sta da se radi - vazno je da smo mi stigli bezbedno i zdravo ............ .
  10. 2 points
    Malac, slušaj čiču, možda ti 10.000 ne zvuči mnogo ali više godina od tebe ima vozačku i mnogo više životnog iskustva! Ne mora da znači da se plaši saobraćaja ako vozi sporije nego je samo oprezniji, ipak mnogo više svoje koncetracije treba usmeriti na druge automobili i njihovo ponašanje u saobraćaju. To što se prestroji 500m ranije to se zove blagovremeno prestrojavanje i mnogo je kulturnije i pravilnije nego raspaljeni klinac (ili bizmisnen dok priča na mobilni) koji seče dve trake 30m ranije... Kada skrećeš desno, isto tako treba blagovremeno da se prestrojiš u desnu traku. Ako ideš pravo onda bi trebalo da se krećeš srednjom trakom da ne bi blokirao one koji skreću u desno zato što oni koji skreću desno često imaju znak za uslovno skretanje. Vremenom ćeš naučiti i da pratiš saobraćaj oko sebe... Onaj što je išao levom trakom on se najverovatnije spremao da skrene levo pa je zbog toga usporio, a onaj što je išao srednjom je najverovatnije usporio na 40-42 da bi prilagodio brzinu uslovima saobraćaja. Ako već nećeš da slušaš druge iskusnije vozače, onda bar poslušaj svog starog, pa kad proguraš i ti svojih prvih 10.000 i par godina, onda ćeš shvatiti da ne treba baš uvek toliko žuriti... Nikada se u auto školama nije učilo da se vozi desnom trakom u naseljenom mestu, nego su uvek u školama učili vozače da voze po saobraćanim propisima, ne mogu da tvrdim da nije bilo propusta. Iz mog ličnog iskustva mogu da ti kažem da se nigde u inostranstvu od Grčke do Francuske u naseljenom mestu ne vozi isključivo desnom trakom ako postoji dve ili više saobraćajnih traka.
  11. 2 points
    bojke

    Coupe 20 VT Plus

    Par slicica.
  12. 1 point
    Ivan

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    https://www.shell.com/motorist/find-the-right-oil.html#iframe=Lw==
  13. 1 point
    Gesundheit je nazdravlje [emoji3]
  14. 1 point
    neshaoct

    Lybra Taxi

    Eto, sad kome god treba nešto oko skidanja table na Lybri... - Sedla ima znanje i praksu.
  15. 1 point
    Ljubav nema cenu ja tezim ka perfekciji bez obzira na trenutnu vrednost automobila na trzistu. Reparaciju nisam ni uzimao u obzir.
  16. 1 point
    Nije to bio zemljotres, nego je neko krenuo za Beograd svojim Stilom karavan, pa malo jače stisnuo po gasu...
  17. 1 point
    Isto je, menjao ih na svakih 100 ili bar 30 000 km. Dajte si par minuta vremena pa otvorite bilo koji filter goriva i bit će te razočarani jer je i nakon puuuno Km još uvek relativno čist. Nemojmo preterivati gde nije neophodno. Vremena smeća u gorivu su prošla odavno, gorivo je loše ali nije prljavo kao nekada.
  18. 1 point
    neshaoct

    F1: Ferrari

    Raikkonen potpisao dvogodišnji ugovor sa Ferrarijem? Kako prenose francuski mediji Finac je produžio saradnju sa italijanskim timom. Pošto je na kraju sezone isticao ugovor između Kimija Raikkonena i Ferrarija, sada sajt ''F1only.fr'' prenosi da su Finac i italijanski tim produžili saradnju na još dve godine. Ovaj dogovor mnogo je zavisio i od trenutne situacije u timu pre svega posle smrti Sergia Marchionnea koji je želeo da u crvenom bolidu vidi mladog Charlesa Leclerca, dok novi predsednik se više zalagao za stabilnost u timu. Sa druge strane Sebastian Vettel otvoreno je kazao da želi da Raikkonen ostane pored njega, koji će prema prvim pisanjima biti u timu iz Maranela sve do kraja 2020. godine kada i ističu trenutna tehnička prvaila. Ipak, ostaje da se ova informacija potvrdi. preuzeto sa - Auto Blog
  19. 1 point
    neshaoct

    Naši snimci iz saobraćaja

    Krajem maja probano sa telefonom, čisto da se vidi kako izgleda snimak. Fon je ''zaglavljen'' u suncobran suvozača (stavljen taman u onu kao futrolu koja postoji na suncobranu, ali tako da kamera bude van te plastike), i rezultat je ok. Dosta ljudi ima neki stari telefon koji im skuplja prašinu, pa eto moguće primene za takve telefone. Na samom snimku ima na početku jedan kratki ''sukob'' vozača Forda u levoj traci i Toyote u srednjoj. Ford hoće u srednju, ali Toyota se ne sklanja, onda Ford ubrzava kako bi se ubacio ispred Toyote ali i taj lik ubrzava kako bi smanjio prazan prostor ispred svog auta. Ipak se Ford ubacuje, a vozač Toyote nabada kočnicu. Ne znam da li su se i dalje tako svađali jer je Irena rešila da ih obiđe...i posle da obilazi koga god...
  20. 1 point
    neshaoct

    Naši snimci iz saobraćaja

    Otvorena nova tema i deo postova je prebačen u nju: Vožnja na putu sa više traka - u naseljenom i van naseljenog mesta
  21. 1 point
    Aleksandar Croma 2006 150k

    Za nove članove

    Pozdrav svima zadovoljstvo biti član na korisnom sajtu posedujem fiat cromu 1.9 jtd m 150 ks Aca Beograd . imao bih par pitanja!!!! Radio bih servis mali i veliki preporucite mi majstora proverenog i koje ulje ide da li mora Selenija ???
  22. 1 point
    Zato sto ljudi misle da ce ucariti nesto, ako ne plate porez (plus nova saobracajna i eventualno tablice ako auto ide na drugo registarsko podrucje) i ne prevedu auto na svoje ime. A primera zloupotrebe je gomila, dosta puta je pisano o tome i na forumu. Generalno je savet obavezno prevesti auto na svoje ime pri kupovini i mirna glava. @Sirius9 Nepotrebno otvorena tema je spojena sa postojecom - ovde mozes da procitas sve vezano za tvoja pitanja. Takodje, dosta korisnih stvari i saveta ima i u ostalim temama u ovom podforumu. Npr., stvar koja je aktuelna posebno u zadnje vreme, u slucaju da se auto kupuje od fizickog lica koje je vec vlasnik u Srbiji - proveriti da li postoji zalog na tom vozilu, odgovarajuca tema:
  23. 1 point
    Poreklo vozila moze biti : - Vodi se na ime prodavca : ovo znaci da je registrovan, ima tablice i saobracajnu dozvolu, i vodi se na ime prodavca. u ovom slucaju se auto odjavljuje, placa se porez, i onda prepisuje, registruje na novog vlasnika (da ne opisujem celu proceduru, ima vec kako se to radi) - Na ime kupca: ovo znaci da je auto uvezen, dadzbine su placene, i kupac ce prvi registrovati automobil u srbiji. U ovom slucaju se ne placa porez. Moguca prodaja uz ovlascenje : ovo znaci da je auto registrovan na prodavca, kao i u prvom slucaju, i on dopusta prodaju uz ovlascenje, sto znaci bez da se prepisuje na kupca, ovim se izbegava placanje poreza, ali automobil prakticno ostaje na imenu prodavca. Po meni licno, ovaj slucaj je za izbegavati, mada on samo nudi tu opciju, nije da primorava. Prenos vlasnistva obavezan : suprotnost od prethodno navedenog. Prodavac obavezuje kupca da izvrse prenos vlasnista, gde kupac mora da plati porez i auto ide na njegovo ime. Ovo je takodje prvi slucaj.
  24. 1 point
  25. 1 point
    integralac

    Vicevi 120%

    Išao Piroćanac mračnom ulicom i naleti na neku trojicu koji mu zatraže novac, a on ne da. Izbi tuča, biju se oni pola sata i jedva savladaju Piroćanca. Uzmu mu novčanik, a u njemu 5 dinara! Kaže jedan od njih drugarima: • Brate, da je ovaj imao 10 dinara, razbio bi nas! :)))))))
  26. 1 point
    Semi

    Bravo 2.0 20v HGT

    Jts i generalno nema neki zvuk, a jos ga ti poredis sa 2.0 petakom koji je posebna prica, meni u rangu sa v6 iz 156-ice.
  27. 1 point
    Hiljadu mu bubnjeva Darkvuda!
  28. 1 point
    jevta BG

    Fiat Stilo 2.0 20v Turbo

    Sta si do sad radio...oces biti spreman za usce...
  29. 1 point
    bravo_rej

    Bravo 2.0 20v HGT

    Evo prvih 1000 km,pa da rezimiram... Sobzirom da sam vec imao iskustva sa prvom generacijom Grande punta,tj,verzije pre zatezanja bora, veoma veoma,zadovoljan kupovinom. Naravno 1.000 km je nista ali eto to je za prvu hiljadarku. Jedino sto ne moze ali sam ja to shvatio kao korektan kompromis, je zestok start...ne treba ni pokusavati..hahaha Inace,snage nema ali ima srca za "gradsku borbu" , ja cu se utesiti sa onom cuvenom: "Boj ne bije svijetlo oruzje, vec boj bije srce u junaka" Sad mi pada na pamet,mozda bi i naziv teme mogao da zvuci...npr kao prethodna recenica. Evo da brzinski uporedim Alfu(vozio sam je danas posle vise od mesec dana): 156 vs PUNTO ogibljene veoma udobno - sirovo,ne sofistiarno ubrzanje,start vise nego dovoljno - slabo kocenje odlicno - odlicno lezanje odlicno - odlicno ESP kolje,grubo,uzas - umereno skoro neosetno karoserija meka,plese ljulja - tvrda,kompaktna,ja prokomentarisah danas nekome"kao da je isklesan iz stene" ergonomija,vozac sediste visoko - nije ekstremno nisko ali u odnosu na volan odlicno volan daleko - volan moze bas blizu i bas visoko, kako treba relijaski papucice preblizu-medju gas hahaha - papucice daleko,noge poluopruzene vrlo dobar 4-moze medju gas *vozac visine 193cm/tezina oko 95kg zvuk tiha,ima sumova od vetra - veoma tih do 130(za sad 130 a kad se bas zaletim recicu vam kakav je na 145) veoma udobno i tiho ogibljenje - ogibljenje bucno preko neravnina subjektivni osecaj teska - lagan,zivahan,okretan volan malo tezak - volan manje osecajan, malo lagan pri vecim brzinama 120km/h,trazi sitne korekcije ali dobro oseca podlogu, nagibe na putu potrosnja/grad oko 11 ne nadam se za manje - od 6- 8 po bordu/stvarno od 6.5-8.5 -nadam se da ce sa kilometrazom malo da spadne stanje dobro odrzavan - novo,nista se ne cuje,ne suska,krcka,skripuce...miriseeeeee na fabriku ali uvek ima neka sitnica (bar za ludaka kao sto sam ja) *Svi opisi su u poredjenju sa ovim drugim autom, tj. subjektivni osecaj kad se iz jednog predje u drugi.... Ako nekoga zanima moze i po stavkama opsirnije Sve u svemu, sa PUNTOm sam dobio bas ono sto sam ocekivao i sto mi treba a to je vozilo za koriscene u gradu. Dovoljno komforan,udoban,opremljen...za gradske uslove na koje ja trosim bar 95% kilometraze,pun pogodak. Za sada sam zadovoljan 100%...videcemo dalje... ALFA odlicna za otvoreni put,ko je prosecne visine extra, za normalnog vozaca vise nego brza,ali kod mene nije uspela da zameni bravo HGT,koji je iako realno losiji auto,t.manje opremljen,sporiji,losije lezi na putu....ma svega ima manje nego alfa,osim jedne stvari. Tj. dve ! STARST i ZVUK.....tu ne mogu da se porede ali uopste. Ko kaze suprotno ili nije vozio oba,ili ih nije vozio kako treba ili laze...cetvrto nema.
  30. 1 point
    Boris88

    Alfa 159 1750tbi

    Mali off-kolega krenuo iz zarkova na banovo brdo na posao,nema ga sat i jace,zovem ga da ga pitam sta se desava a on stigao do surcina,kaze regenerise astru na autoputu
  31. 1 point
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...