Jump to content
FAS Euroauto Goran

bravo_rej

Members
  • Content Count

    234
  • Joined

  • Last visited

About bravo_rej

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd
  • Interests
    wrc, f1,wtcc,dizajn automobila,arhitektura,tuning.....

Previous Fields

  • Garage
    ex RENAULT 4 GTL, ex FIAT bravo 1.6 16v, ex KIA pro_ceed 1.4, ex FIAT Grande Punto 1.2 active, ex FIAT bravo HGT 2.0 20v,Alfa Romeo 156 2.0 16v jts+FIAT Punto 1.2 easy

Recent Profile Visitors

2290 profile views
  1. Uzivao sam citajuci post. Veoma lepo,realno opisano a da se ne lazemo i iz perspektive normalnog,svakidasnjeg vozaca. Da te lepo sluzi i da predjes mnogo bezbriznih i laganih,opustenih kilometara! Jos jednom,odlican tekst!
  2. ALi moze 160. Provereno. Vrti se na 5.ooo o/min
  3. Evo prvih 1000 km,pa da rezimiram... Sobzirom da sam vec imao iskustva sa prvom generacijom Grande punta,tj,verzije pre zatezanja bora, veoma veoma,zadovoljan kupovinom. Naravno 1.000 km je nista ali eto to je za prvu hiljadarku. Jedino sto ne moze ali sam ja to shvatio kao korektan kompromis, je zestok start...ne treba ni pokusavati..hahaha Inace,snage nema ali ima srca za "gradsku borbu" , ja cu se utesiti sa onom cuvenom: "Boj ne bije svijetlo oruzje, vec boj bije srce u junaka" Sad mi pada na pamet,mozda bi i naziv teme mogao da zvuci...npr kao prethodna recenica. Evo da brzinski uporedim Alfu(vozio sam je danas posle vise od mesec dana): 156 vs PUNTO ogibljene veoma udobno - sirovo,ne sofistiarno ubrzanje,start vise nego dovoljno - slabo kocenje odlicno - odlicno lezanje odlicno - odlicno ESP kolje,grubo,uzas - umereno skoro neosetno karoserija meka,plese ljulja - tvrda,kompaktna,ja prokomentarisah danas nekome"kao da je isklesan iz stene" ergonomija,vozac sediste visoko - nije ekstremno nisko ali u odnosu na volan odlicno volan daleko - volan moze bas blizu i bas visoko, kako treba relijaski papucice preblizu-medju gas hahaha - papucice daleko,noge poluopruzene vrlo dobar 4-moze medju gas *vozac visine 193cm/tezina oko 95kg zvuk tiha,ima sumova od vetra - veoma tih do 130(za sad 130 a kad se bas zaletim recicu vam kakav je na 145) veoma udobno i tiho ogibljenje - ogibljenje bucno preko neravnina subjektivni osecaj teska - lagan,zivahan,okretan volan malo tezak - volan manje osecajan, malo lagan pri vecim brzinama 120km/h,trazi sitne korekcije ali dobro oseca podlogu, nagibe na putu potrosnja/grad oko 11 ne nadam se za manje - od 6- 8 po bordu/stvarno od 6.5-8.5 -nadam se da ce sa kilometrazom malo da spadne stanje dobro odrzavan - novo,nista se ne cuje,ne suska,krcka,skripuce...miriseeeeee na fabriku ali uvek ima neka sitnica (bar za ludaka kao sto sam ja) *Svi opisi su u poredjenju sa ovim drugim autom, tj. subjektivni osecaj kad se iz jednog predje u drugi.... Ako nekoga zanima moze i po stavkama opsirnije Sve u svemu, sa PUNTOm sam dobio bas ono sto sam ocekivao i sto mi treba a to je vozilo za koriscene u gradu. Dovoljno komforan,udoban,opremljen...za gradske uslove na koje ja trosim bar 95% kilometraze,pun pogodak. Za sada sam zadovoljan 100%...videcemo dalje... ALFA odlicna za otvoreni put,ko je prosecne visine extra, za normalnog vozaca vise nego brza,ali kod mene nije uspela da zameni bravo HGT,koji je iako realno losiji auto,t.manje opremljen,sporiji,losije lezi na putu....ma svega ima manje nego alfa,osim jedne stvari. Tj. dve ! STARST i ZVUK.....tu ne mogu da se porede ali uopste. Ko kaze suprotno ili nije vozio oba,ili ih nije vozio kako treba ili laze...cetvrto nema.
  4. Da,da,da...mala reg,malo trosi,ne kvari se,nema "jos samo da promenim..."....dzaba servisi....sipas i vozis.... Marko ti si hit...
  5. Za naslov teme se slazem :-) Neverovatno,ali je ovaj lip promenio izgled branika. Felne,uh na to sam slab,video sam jednu na netu sa 18" i eibach oprugama...ako bude alfa radjena to ce biti moj izbor! A ovaj spojler na gepeku je za 156-icu,bas prava mera... Ako alfa opstane kao drugi auto na duzi rok,a cini mi se da hoce,i po mojoj zelji da je zadrzim a i po broju ljudi koji hoce da je kupe...hahaha...za sad nula, opruge i felne su spoljne obavezne promene. Lepo je sto delimo stilska ubedjenja ;-)
  6. Marko, evo i mene na forumu posle jedno "100 godina", i da ti kazem ovako javno,zvanicno, da si kralj upornosti izdrzljivosti i svega onoga, prema kolima sto ja nisam...hahahha Pozzzzz
  7. Da te dobro sluzi, i izgleda bas dobro... Ja vozim novog 1.2 i sad sam pisao na temi kako necu nista da budzim,ali sad kad vidim slike tvog GP,kako odoleti pragovima i felnama...hmmmm E reci mi koje opruge i amortizere imas,ili ako uspes stavi neku sliku....Ja cu verovatno ipak na eibach preci... pozzz
  8. A sad gradski, vredni i poslusni i ne zahtevni radnik Sto se nekih velikih planova tice, nema ih... Volim fine dorade na auto ali HGT vise nije moj punto mi se ne budzi,pa da izgleda napucano,pun snage a ispod haube 69 ks je 69ks, a alfa idealna za sredjivanje,mnogo delova,dobrih ozbiljnih,naravno po inostranstvu,ali sve to kosta vise nego auto.... Inace pod sredjivanje mislim samo na ogibljenje,izduv,usis i eventualno na kraju farbanje("200" ogrebotina i udubljenja i tih gluposti)... Za zadnjih 3-4 godine sam naucio da nema plana koji ne moze da propadne.... Pa idemo kako se okolnosti nameste. U svakom slucaju,eto mene na forumu ponovo.
  9. Drustvo,pozdrav. Nije me bilo dugo na forumu,tacnije cele 3godine. Vreme da malo obnovim temu. Pocecu tako sto sam HGT-a,nekad zvanog "Bravko",ponovo sreo zahvaljujuci sadasnjem vlasniku Ivanu, izahvaljujem mu se na malom subotnjem okupljanju. Inace Bravko je u dobroj formi,vlasnik zadovoljan i nece da ga proda nikako. Inace redovno mu dosadjujem... Osim tekuceg odrzavanja i nekih sitnica...sluzi odlicno i vozi se redovno... Malo slika u prilogu da potvrdi pricu. Ono sto je najbitnije...zvuk je i dalje opijajuci i vrhunski. Dosta tisi nego sto pamtim a auto dosta udobniji nego sto pamtim. Deluje i dalje utegnut i unutra nista ne zvecka,suska,krcka i slicno....ja sam pod utiskom....dosta je vremena proslo definitivno. Pune 3 godine... Inace u medjuvremenu.... Kupio sam alfu 156 2.0 jts 2003/4,i kod mene je vec 2 godine. Kao hocu da je prodam ali i ne mora...i tako...verovatno je vecini prica poznata.... Trenutno se vprovoza vikendom...ako ne ode ,mozda saceka bolje vreme,pa se sredi po mom ukusu...sad je fabrika. E ako se neko pita,sto se vozi samo vikendom.... Pa u mom posedu je i PUNTO 2018 1.2 69ks (nekad zvani GRANDE) i on se "aka" tj "jebava" (verovatno kapirate sto takav izraz,jer na sta drugo lici svakodnevna voznja po BG), po gradu svaki dan.... i jedan i drugi dobri i losi na svoj nacin...ali Bravo,posebno mesto drzi.... Mogu za zainteresovane izneti poredjenja sva tri auta....vec sam pisao o GRANDE PUNTO protiv Bravo, na ovoj temi. Verovatno cu predstaviti oba auta ali voleo bi kao nastavak ove price uporedo o sva tri auta ako admistratori to dopuste.... Za sada nekoliko slicica... Prednost imaju dame. Prva,prelepa italijanka...
  10. Ja sam imao problem sa izbacivanjem ulja(dima pri kocenju motorom(mozes procitati u mojoj temi), i naravno potrosnjom ulja. Resio sam kad sam presao na shell racing ulje...sa shell-om vise nisam dosipao ulje izmedju servisa. 10.000 km bez dosipanja,malo padne nivo ulja ali ne za frku.... Probaj na sledecem servisu,mozda i upali ;-) Za HGT sve naj,naj..baas pare na muziku! ;-) Ima on svoju muziku iz 5 cilindara ! Pozzzz
  11. Drustvo, moje poslednje javljanje na ovoj temi. Auto je ipak morao da se proda,zbog kupovine stana. Ostajem na forumu da pratim vas a ja se javljam sa nekom novom spravom. Posle trogodisnjeg druzenja da kazem da sam bio prezadovoljan autom,da me dobro sluzio i da sam za ove tri godine imao samo jedan ne planirani odlazak u servis. To je bilo zbog otkazivanja cilindra kvacila. Tome sam i ja dobrineo jer sam 2 meseca ignorisao veoma tvrdo kvacilo..... Da ne duzim,da nije bilo ovog mnogo bitnog razloga za prodaju,bravo bi sigurno jos dugi niz godina bio moj verni drug. Ovako se nadam da ce novi vlasnik,biti zadovoljan njim bar kao i ja i da ce uzivati vozeci se kao i ja. A to je bio apsolutno svaki prevezeni kilometar. Do sledeceg javljanja,pozdrav svim pratiocima teme i svim forumasima !!!!
  12. Pratim vas rad i sve mi deluje prilicno kvalitetno(bar ovako preko slika na forumu). Imam jedno pitanje vezano upravo za sam kvalitet rada: Zar ne treba pre farbanja skinuti bar kvake i zmigavce pa onda farbati!!!??? Mozda je uslovljeno cenom ili popustom ali smatram da klijentu (musteriji) to onda treba napomenuti. Ovako mi to izgleda malo "na brzinu". Ili se pristupa sa stavom jeftin auto pa se ne trudimo mnogo. Ako je u dogovoru sa vlasnikom auta,onda postujem! Pozdrav! I ako moze, cena za moj auto,kompletnog farbanja(u odlicnom stanju,sitna ulubljenja po negde,nigde korozija)iskljucivo zbog estetike na naj visem nivou. I koja je cena za promenu boje(sve osim motorskog prostora naravno)!
  13. Mislim da je rad naplacen vise a delovi manje....nemam kod sebe racun. Ali manje vise to je to... Kakvih sam se prica naslusao,jos malo pa skupli servis od auta,dobro je skroz. Meni je ok.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...