Jump to content
FAS Goran

oversteer

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About oversteer

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo '98 1.6 16v sx
  1. Resih problem konacno (tek sam sada nasao vremena a i retko sam vozio svoj auto) Problem je bio u senzoru temperature na isparivacu. Crkao je i pokazivao non stop temperaturu -30 na dijagnostici. Kupljen senzor, zamenjen (doduse fabricki je zapekao pa je tu bilo peripetija) i to je to, sljaka kao nov. Zamenjeni su i filteri tecne i gasne faze usput mada su bili ok. Eto, ako nekome znaci za ubuduce.
  2. Pozdeav Gorane, dva kratka pitanja Koliko bi kostala zamena prednjih diskova i plocica, ukupno I stelovanje rucne? I cini mi se da sam negde procitao, da li bi mogli da sredite zadnji brisac? Izgleds da je relej crkao, poceo je sam da se aktivira pa je preko osiguraca iskljucen Fiat bravo 1.6 '98 Hvala unapred Veliki pozdrav Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  3. Vozdovac, mada moracu u skorije vreme kod gosn Gorana pa ni Altina ne bi bila problem. Edit - provericu i za rashladnu tecnost detaljnije pa cu i to da ispratim. Najgore je sto kada me vrati na benzin, ne pisti kao kad standardno ostanes bez plina, tri puta beep i to je to, pravac pumpa. Ne , ovde samo pocne da blinka lampica i to je to, na benzinu si. Posle kilometar- dva cuje se "cak" i lampica prestane da blinka, i tad je na plinu. Do kraja nedelje ima da ga resim ma sta da je Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  4. @Ilke 92 Isto je i kod mene, od 100km, mozda 10-15km predjem na plinu. U petak najverovatnije idem kod drugog majstora pa cemo da vidimo. Inace, malopre kad sam isao na posao, primetim nesto, ne znam da li je bitno. Obicno kada vozim, posto nemam onu klasicnu gradsku voznju vec svega par semafora dnevno, temperstura je uglavnom jednu crticu ispod sredine. Danas sam isao uz neko brdo iza nekog tamica, druga-treca itd, i temperstura za milimetar predje sredinu, prebaci me na plin i sve dok nisam krenuo nizbrdo, nekih 5km kasnije, radio je fino na plin. Cim je temperatura pala ispod radne tj sredine, ponovk vraca na benzin, i krece cik cak benzin plin benzin plin ... Pisem ovo cisto ako neko naleti na slican problem, a svakako cu javiti i do kraja nedelje cim sredim problem
  5. On jeste nakacio aito na komp, cackao nesto dva minuta, isturirao i rece obrni krug... Predpostavljam da je nahvatao neku gresku pa ih je obrisao, i kad se sve ponovilo, rece mora da se skida isparivac. Nista, videcu kod drugog plinadzije. Cisto neko vase iskustvo, da li ima sanse da je ovde neki "hardverski" u smislu neki deo je riknuo ili je softver, mapa i slicno, jer auto na oba goriva radi normalno, samo kada se upali na standardan nacin, zeza i vraca na benzin? Hvala jos jednom na odgovoru
  6. Prelistao sam ovaj deo foruma ali ne nadjoh odgovarajucu temu, pa otvaram ovu. Malo bizarna situacija, pa da je opisem Od pre nekih dva meseca auto pocne u toku voznje da se sa plina prebacuje na benzin, bez ikakvog pravila, takodje nebitno da li je puna boca ili na rezervi. Benzina uvek ima bar 10l minimum. Desavalo se da u 10km voznje po 6-7 puta se prebaci na benzin i ponovo vrati na plin. Inace, kada se auto upali na plin (drzi se dugme na prekidacu dok je na kontaktu pa zavergla, prelazi i po 150km u cugu na plinu, bez nepravilnog rada s tim da na svakih 2-5 min zapisti tri puta (kao zvuk kada nestane plina pa se prebaci na benzin, samo sto je boca puna npr) Odem u gas servis, nakace na komp, odradi nesto, kaze obeni krug 1-2km pa javi kako je sad, ja odem, opet isto. Vratim se, kaze najverovatnije ce morati da se skida isparivac, reko dobro ...medjutom iskrsao je neki put, nisam otisao i na tome je ostalo. Od tada sam cesce vozio auto kada ga forsiram na plin (upalim na plin, naravno posle dva tri km na benzinu da se zagreje) i jbg, pistalo je ali nisam imao vremena za sebe a ne za servis. Dosta je vozen i na benzinu takodje i u oba slucaja radi odlicno, samo zeza kada pustim da se sam prebaci na plin. Takodje, prekidac, ujedno i merac koliko ima plina, je poceo uvek da pokazuje da je boca puna, iako je prazna, dakle sve 4 zelene lampice, mada je to u zadnje dve nedelje. Sad sam nasao malo vremena pa bih da se pozabavim time, pa cisto ako neko ima neki savet, sve je dobrodoslo. Sumnjivo mi je da mora da se skida isparivac jer kada auto forsiram na plin, radi besprekorno, autoput 160, grad 50, sve standardno. Problem je samo kada treba da se sam prebaci. Da sumiram, posto sam ovo natrpao konfuzno Plin je Tomaseto AC stag 4 sekvent -temperatura motora je dobra -sipao plin na tri razlicite pumpe -auto radi na oba goriva odlicno -problem u vracanju na benzin bez posebnog razloga -prekidac funkcionise ali ne prikazuje tacno nivo plina(navodno je non stop puna boca) Da li je neko imao slicno iskustvo? Hvala unapred
  7. Ovako izgledaju mrljice, od te dve, za svaku je auto bio parkiran jedan do dva dana. Ove donje mrlje su sa menjaca, gornje su motorno ulje koje ce biti reseno malim servisom u cetvrtak, tu pusta malkice kos filtera. Ove dve donje mrlje su sa sastava menjaca i to mi se ne svidja. Nisu barice, samo nakvasen asfalt ali opet ne znam kad ce i da li ce negde da procuri malo ozbiljnije. Na poslu sam sad pa cu proveriti popodne, auto je ugasen u subotu oko 12 i od tad nije paljen, pa cu ga pomeriti popodne da vidim. A i u medjuvremenu moram da se raspitam kod gosn Gorana da li ovo moze da se sredi Hvala na odgovorima narode Inace, ona velika crna fleka nije sa brava, ko zna sta je tu bilo parkirano ranije
  8. @Memphis Sta znam za kvacilo, proverio bih i njega ali ne bih kupovao unapred, generalno hvata ravnomerno, otpusta ravnomerno, nema stucanja i trzanja. Jbg razumem te, i to bih pregledao i zamenio po potrebi. @kaskabgd gde to, ako smem da pitam ? I hvala jos jednom na informacijama
  9. Pozdrav narode! Da ne otvaram novu temu (koristim pretragu ) izlozicu problem ovde, nadam se da je to u redu. Vec neko vreme spijuniram forum, tacnije od januara, do sada sam vozio Astru g medjutim bilo je hitnijih stvari pa je ona otisla drugom vlasniku i sada na red dosao Bravo '98 1.6.16v sx za smesne pare, od drugara kupujem, poznajem auto i vozio sam ga vise puta, hocu reci na kolima svaki prekidac radi, uradjen je sekvent plin atestiran koji je atestiran pocetkom godine, enterijer ocuvan , od eksterijera samo je poceo blago lak da matira na krovu, ostalo je sve ok, autic boli glava, medjutim ... Jedan problem imam i treba mi savet da li da se upustam u to. Mali servis ce se raditi u narednih nedelju dana i to je reseno medjutim ...pusta malo ulja na sastavu menjaca. Pogledao sam auto na dizalici kod lokalnog "mehanicara" i bas se vidi da pusta na sastavu, nije nista strasno, verovatno bi auto mogao da se vozi sa dolivanjem malkice ulja jednom mesecno (po recima gospodina mehanicara) ali me to iritira, sve ostalo na autu radi savrseno i hteo bih to da sredim i da ne mislim. Moje pitanje je, da li neko od vas ima predstavu koliko bi evrica izaslo saniranje ovog problema, pod uslovom da je samo to i problem, da nisu neke druge zajebancije unutar menjaca jer po misljenju ovog "mehanicara", problem je samo u dihtu i da bi najverovatnije trebalo skinuti, otvoriti i zadihtovati menjac. S obzirom da ovom mehanicaru ne bih dao ni sijalicu na faru da mi zameni, koliko bi kostalo u nekom krstenom servisu ovakva egzibicija? Inace, informacija ako je bitna, prilikom voznje, promene brzina i slicno, nema nikakvih problema, sve radi glatko, koliko je to moguce za auto ovih godina. Zamolio bih eto samo za okvirnu informaciju, radi planiranja, koliko bi to moglo da kosta jer napominjem da cu auto dobiti za poprilicno male pare jer je drugar vec uzeo alfu 147 pa je pitanje da li mi se isplati da servisiram menjac ako je nesto ozbiljno? Hvala vam unapred na informaciji

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...