Jump to content
FAS Goran

Ilke 92

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About Ilke 92

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Meni temperatura ide i pola crte znad radne i to mu je normalno zbog ove vrucine. U gradu zna skoro i celu da bude iznad, sve bude ok i ne prokuva. Drugar vozi bravo isti motor isto se ponasa. Odakle si? Meni je ovo sa plinom resio kolew altina. Kox njega mozes da ugradis deo pa ako nije taj on ga uzme nazad i trazi dalje...
  2. @oversteer Ja sam imao slican problem. Samo vise mi nije radio plin nego sto jeste. Otisao mi je bio senzor pritiska plina. To je zamenjeno i sada sljaka odlicno. Isto mi je majstor govorio da treba rasprsivac ali na kraju je bio senzor... Simptomi su mi bili kao da mi je boca prazna, samo se vrati na benzin. Desavalo se da radi 2 dana normalno pa 3 nece uopste. Eto, malo parce plastike 60 eura...
  3. Evo i ja da se umesam malo ali kasno. Moj je isao kao i Torfeo-v... Totalno isti odnos prenosa. Zamenio sam menjac i sada ide 100 (mozda cak i manje) na 3000. Ja bih iskreno menjao taj zupcanik (ako je moguce) samo zbog zvuka, jednostavno ne volim kad se motor dernja po autoputu. I gde bih to mogao da uradim? Da li si uspeo da zamenis zupcanik 5-e?
  4. Pa videcu ovih dana, bolje vuce ali me bas nervira sto ce sada vise da se cuje kad ga budem vozio na autoputu. Cak nisam siguran ni da li idem 100 na 3000. Hvala na odgovoru
  5. Nedavno sam menjao menjac, i primetio sledece. Pri brzini od 100 km (5 brzina) na cas sa proslim menjacem mi je broj obrtaja bio na 2500, sada je na 3000. Da li je to normalno i koja je uopste razmera brzine i broja obrtaja. U pitanju je fiat brava 1.6 2001 godiste. Da napomenem da sam menjac jedva nasao posto je na sajle a ne na poluge. Da li moze neko da mi napise ko vozi brava-bravu koji je njemu odnos. Posto sam ga tek ugradio, najvise me interesuje da li ce se povecati i potrosnja zbog toga. Hvala
  6. Na njemu je sta ce da radi... Trebalo bih da se pojavljuju mehurici u prelivnom sudu ako je glava otisla. A moze da bude i neko glupavo crevo da je napuklo i da gubi vodu samo pod vecom turazom. Drugaru je napuklo crevo i nije se videlo sve dok ne da gas malo jace, tad pusti po koju kap. Retko se nalaze oni stari majstori koji imaju zivce za ovakve stvari, valjda ljudi ne mogu ni da naplate to vreme koje izgube da nadju takvu sitnicu.
  7. Ne znam tacno koji je pritisak u rashladnom sistemu ali znam da ga ima. Ne mora da znaci da je otisao dihtung glave, jer kada se to desi on mesa ulje i vodu. Ja sam bas glavu motora radio i to mi se desavalo posle toga. Znaci 100 posto ispravna bila. Nisam imao pojma gde pusta dok nisu bili oni minusi ove zime, i tek tada sam primetio paru na hladnjaku sa bocne strane.
  8. Meni gas ne variara sam od sebe, na leru i u voznji radi normalno. Kao da je mnogo preosetljiv na dodir. Cim pipnem papucicu on ide u velike obrtaje, kao da sam pritisnuo papucicu do pola gasa. Ovo za cipovanje si mozda u pravu. Probacu danas da proverim kod majstora da nema neki cip ugradjen.
  9. Kupio sam bravu 1.6 ali imam problem sa gasom. Auto normalno i mirno radi na leru, ali cim pipnem gas odmah ga dize na velik broj obrtaja (bez cudnih zvukova) Recimo da na 3-4 milimetara stisnute papucice (mozda i manje) gasa ide na 3000-4000 obrtaja. Auto moze da se vozi ne gusi se, samo noga na gasu mora pri kretanju mora bas da bude nezna, recimo samo 1 mm da bih lepo krenuo... A na gore pomenutih 3-4 mm u 5-oj na autoputu ide 120-140. Da li je neko imao ovakav problem?
  10. E ovako. Ja sam vozio fiat brava 1,4 12v. Isti sam problem imao. Stalno mi je to radio, ali mi je hladnjak bio los i izgleda da je tu gubio vodu i vremenom mi pravio vazdusni cep.Jako je vazno da dobro izbacis vazduh iz sistema, sto nije lako. Ja sam to radio tako sto odvrnem najvisu tacku na jednom crevu i bukvalno duvam u hladnjak dok ne potece rashladna tecnost na tu rupicu. Odrzavao sam pritisak dok ne zavrnem taj cep.Ne znam gde se ozracuje 1,6 ali mora imati crevo koje je u ravni sa posudom za vodu. Jako je vazno da cep za dolivanje rashladne tecnosti bude zatvoren posle toga da ti se vazdusni cep ne bih pravio ponovo. Pritisak u rashladnom sistemu ti je oko 2 bara, tako ga vodena pumpa pravi.... Kada sam menjao termostat video sam da i na njemu ima sraf za ispustanje vazduha. A ventilator ti radi, samo je problem sto ne vrti vodu kroz sistem, nego jedan deo ostaje u motoru (koji hoce da prokuva) a drugi u kladnjaku, koji je hladan. Cak i da ugradis taj dodatni prekidac nece ti pomoci...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...