Jump to content
FAS Goran
igor0511

Volvo sa Aliexpress-a

Recommended Posts

Cestitam i ja na kupovinu.

Sto se tice salterica na volanu,veruj mi bile bi ti zanimljive prvih 10dana.Ja sam isto mislio da je to predobro imati i imao sam ih na x1.Lepo izgleda,al vrlo brzo sam prestao da ih koristim ,jer npr kada gazis vece krivine gde ti treba downshift jako je nezgodno sa vec namotanim volanom dohvatiti pedalice.

Koliko menjac ima brzina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd da cestitamo :) Sa srecom...

Tema za pola dana narasla na 3 strane, vece interesovanje na FLCS forumu za Kineza nego za Stelvija ili Djuliju :devil:

Elem, dodao bih da sam trazio rucku za otvaranje vrata kada sam trebao da izadjem iz istog :) 

Uzimajuci u obzir unutrasnjost, tako je sve skladno napravljeno i na dohvat ruke, nema nekih 'inovacija' i kerefekama, tacno je sve ergonomski gde treba. Cak su i ekrani kako bi trebali biti, po mom misljenju po meri vozaca, nisu tabletoidni i tesloliki.

Ovaj auto je stvarno value for money, ukoliko se uporedi ostatak trzista. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima jos jednom :)

 

12 hours ago, IDzO said:

Kada budeš imao prilike, napiši kakva mu je zvučna izolacija u kabini (na AP udari vetra, motora u višim obrtajima i sl.).


Za mene odlicna, makar u poredjenju sa onim sto sam vozio pre. Nisam isao nekom vecom brzinom do sada (110-115km/h max) i tu se bas nista ne cuje. Mnogo pomaze i menjac koji je u tom rezimu na blizu 2000rpm tako da zvuk motora bukvalno ne postoji. I generalno nisam jos cuo motor u voznji. 

 

11 hours ago, Zvezdo said:

Ili je u pitanju ono baš mild sa 48V?

Taj je :) Juce je presao nekih 3km na autoputu bez SUS, ali uglavnom sam odlucuje. To je sve u comfort modu. Kontam da bi u eco vise forsirao struju, ali nisam jos probao da menjam modove, cekam koju stotinu kilometara da se slegne.

A elektro je nakacen na SUS tako da zajedno pokrecu i napred i pozadi. Pozadi je samo po potrebi, odnosno kada se prebaci u Offroad mod koji radi do 60km/h.

 

11 hours ago, MS PK said:

Ti ili si lud ili imas 00 do kolena emoji23.png

Ja nekako imam osecaj da nikad racionalniji izbor vozila nisam napravio :D Ali vreme ce pokazati 

 

10 hours ago, Dale said:

A cemu sluzi dugme zvucnik na kljucu? Nadam se da ne pusta one ubrzane kineske pesmice kao kineske igracke :)

 

Ne znam, ne smem jos da probam iz tog razloga :lol: Mislim da je za lakse pronalazenje kola na parkingu, da se javi

 

 

10 hours ago, danijel55 said:

Koliko menjac ima brzina?

 

7 brzina DCT. Zanimljivi su prenosi bas. Prve 3 brzine su prekratke, bukvalno ne skontam kada presalta, onda su 4 i 5 za po gradu, 6-u drzi do 110km/h i 7-a na dalje i poslednje 2 brzine su bas dugacki prenosi.

Ispada da ima isti prenos u poslednjoj brzini kao Delta 1.6mjet.

 

10 hours ago, darkman14 said:

Tema za pola dana narasla na 3 strane, vece interesovanje na FLCS forumu za Kineza nego za Stelvija ili Djuliju :devil:

 

Ne mora da bude neki Maserati da bi bio egzotika, samo uzmes Kineza :lol:

Inace ja sam na test voznju dosao bas pripremljen tako da nisam primetio to za kvaku, ali roditelji su isto iskomentarisali.

 

10 hours ago, werp690 said:

Sa srecom da te sluzi 90.000 km , a onda opet zamena za novi. Uzivaj u voznji ! 

 

Kako je krenulo sa mojim rutama bice stvarno 90ak kkm ili manje. Ali znaci mi da tu kilometrazu zaista kola sluze kako treba. I za ovaj je plan da se ne prodaje vec da ostane u krugu porodice tako da jos jedan razlog vise za ovakav izbor.

 

9 hours ago, Smireni said:

Ti ces ziveti 100 godina!

Kada to dodje od osobe kojoj je nick Smireni to je velika pohvala :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konacno neko i sa foruma da uzme gili-gili, nek je sa srecom! :) 

 

Imao sam priliku da ga testiram, za te pare ne mozes kupiti bolji auto ako cemo realno i da ima ovakvu opremu.. Naravno, vidi se da je kinez:

-multimedija katastrofa (nadam se da ce to preko update-a srediti)

-gume cista plastika (al vidim da si ih vec zamenio)

-auspuh koji se cuje u kabini kao promaja :D  (ne znam da li je na hibridu tako, ja sam benzinca vozio)

-kretanje sa semafora traje 2 sekunde - dok se upali i presalta u prvu

-buckanje goriva kada je pun rezervoar

 

Naveo sam samo mane, ostalo je sve stvarno super uradjeno, vidi se da je Volvo ucestvovao u izradi! 

 

 

PS- Stelvio ne nudi duplo nego neuporedivo vise :)  a za krovne nosace problem je samo kod nas tj do dilera, nisam video da se stranci nesto zale za to a koriste ih masovno..  

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala :) 

 

@Danilo1 zanimljiva iskustva, sad si me bacio u razmisljanje da li sam nesto primetio :D 

Da probam da odogovirm po stavkama:

 

  • Multimedia - sta znam, ok mi je. Mozda malo manje intuitivna od Leonove, daleko vise od QQ. Smeta mi sto ne pokazuje imena stanica radio i sto ima CarBitLink, ali moze softverski oboje da se resi i bez ovlascenog sa USB-om. Sa druge strane ekran je bas dobrog kvaliteta i responzivan tako da mi je tu ravna linija, nit smrdi nit mirise. Vise sam pozitivan zbog lepog uklapanja u enterijer i dobre rezolucije
  • Gume - nisam ih zamenio. Nemam neke utiske za sad. Ne cuju se u normalnoj voznji, to je jedino sto imam da kazem za sad
  • Auspuh - nisam nista cuo, zanimljivo zapazanje :D
  • Gorivo - sipao sam pun rezervoar, ali nisam nista primetio, jesi siguran da nisu ostavili par krompira u gepeku pre test voznje? :D 
  • Kretanje sa semafora - ja koristim auto hold i tu ostaje u brzini i sasvim normalno krece. Ne katapultira se u comfort modu, ali to i nisam trazio od kola. Generalni utisak tu mi je da dosta brze postizem 50-60km/h pri laganoj voznji nego sa Lenom bas zbog toga sto brzo salta menjac

 

Sto se poredjenja sa Stelviom tice vozio sam, nisam bas 100% ubedjen da je toliko bolji. Motor je neuporediv, ali osecaj u voznji mi je blizi izmedju Gilija i Stelvia nego Gilija i Leona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@igor0511, ispratio sam bas nedavno na nekom od YT reviews, gde rekose da ce multimedija i radio stanice da se apdejtuju, odnosno da vec moze da se "skine" apdejt koji resava problem sa radio stanicama i jos nekim sitnicama. Ako sam ispratio, valjda se u servisu moze odraditi apdejt koji to resava. Mislim da je ovo bilo za Chery, ali rekose da je isto i za Gelly, odnosno da obe kompanije imaju isti "problem".

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Misha87 hvala :) Ja sam video da se dodaje i Android Auto. Ovo za radio me ne muci previse, ali videcu vec kroz koju nedelju kada naucim da se snalazim sa kolima kako treba.

Generalno je Android u pitanju tako da mogu da rade sta hoce. Citao sam da Rusi uglavnom skinu Youtube ili Yandex video, podele wifi sa telefona i gledaju spotove dok voze :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja planiram da aktiviram Android Auto na ovoj i da ne cackam dalje, ostalo mi ne smeta ni najmanje. Kontam zasto je bila odluka za ovaj CarBitLink - ima realno vise opcija i sa Androidom moze vise da uradis, ali meni je to previse.

Nemam nameru da se logujem na mailove putem kola, dosta mi je da se lepo vidi navigacija :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A u čemu je razlika između AA i tog CBL? Nešto suštinski ili?

 

Inače videh da spremaju i drugi model za naše tržište!

Screenshot_2024-02-07-15-17-49-079_com.android.chrome.thumb.jpg.715d1c4ae4a4f81ee8e9d1eab136742c.jpg

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, bane1321 said:

A u čemu je razlika između AA i tog CBL? Nešto suštinski ili?

Pa Android Auto je 5-6 aplikacija koje rade savrseno na svakom ekranu i omogucavajut ti da ugasis ekran telefona.


CarbitLink je launcher gde imas sve, ali nekad bas ne ubode rezoluciju, moras da drzis ekran upaljenim i utice rotacija ekrana na izgled. Tako da moze da uradi vise, ali u sustini vecini vise od navigacije i muzike ni ne treba.
 

 

A jedan Coolray sam cak video kod nas da se vozi. Deluje mnogo slicno Capturu ovako ne brzinu. Kontam da ce izaci sa nekom bas dobrom cenom.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osim onih krila pozadi :) i malo vise plasticne resetke u prednjem braniku, dopadljivo deluje spolja.

Jedino sto su enterijer uke*ali sa tabletom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je to neophodnost za "SUV B klase" :D 

Bukvalno mi je utisak da se takmice ko ce veci ekran da skarabudzi jer je nekome lepse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@igor0511

Kakav "problem" ima  Stelvio sa krovnim nosačima?

Ja ih viđao i sa krovnim kutijama.

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radeci za kineze 2 godine mogu reci da se kinezi trude da budu u trendu i da se trude da budu medju jeftinijima ALI njihovo znanje i kvalitet je pod velikim znakom pitanja. Radni i vredni jesu ali mi iz naseg R&D-a se ponekad zapitamo za neke stvari. Ne mora da znaci da je takva situacija u Geely-ju pogotovo zato sto je Volvo u prici al ovako globalno su losi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron ovlasceni nije imao u ponudi vec je mogla samo naknadna ugradnja. Za istu nisu znali da izdaju cenu pa je odgovor bio - "pa ne znam ti ja, ali sigurno 2-3000e doplate, sta ce ti to"

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/7/2024 at 8:48 AM, igor0511 said:

Inace ja sam na test voznju dosao bas pripremljen tako da nisam primetio to za kvaku, ali roditelji su isto iskomentarisali.

To sa unutrašnjom kvakom mi je baš zalepo za oko kada sam pokušao izaći. Po meni, ono nije dobro ergonomski rešeno (kao što nije, recimo, ni na sadašnjem Yarisu, ali, sa drugih razloga), ali, "živ čovek se na sve navikne"  :)

On 2/7/2024 at 8:48 AM, igor0511 said:

Juce je presao nekih 3km na autoputu bez SUS

Ako po EV Database neki EV SUV te klase na auto putu pri 110 km/h troši oko 22-24 kWh/100 km ( a pri 130 svaki "bije" 26-30 kWh), izračunaj sam koliko bi el. energije trebalo tom Geely-ju da se na auto putu kreće 3 km samo na struju. A onda uzmi u obzir da se baterija kod bilo kog hibrida nikada ne može isprazniti ispod 20%, a u normalnoj vožnji (po ravnom) i na normalnim temperaturama angažovanjem SUS-a ni napuniti iznad 60-70% (iznad toga se puni samo regenerativnim kočenjem), a što bi značilo da na ravnom imaš dostupno najviše oko 50% kapaciteta baterije (osim ako si pre toga išao nizbrdo par km). Pa ti sračunaj koji bi ti trebao kapacitet baterije da bi taj Geely samo na struju išao auto putem 3 km.  A koliko znam, on nema takvu bateriju.

Prosto, to je nemoguće. Klasični hibridi imaju i baterije većeg kapaciteta od blagih hibrida, a ni oni to ne mogu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron bilo je nizbrdo od Bezanije do Geneksa :D 

Dosao sam do oko 110km/h, popustio gas nizbrdo i radio je bez SUS motora do skoro iskljucenja za Arenu i tu je pao na recimo 70km/h lagano usporavajuci do iskljucenja.

 

Znam da ne moze mnogo da predje na struju, ali recimo na toj turi od 8-9km napravi solidnu "prevaru" sa potrosnjom jer ispadne da je 30% vremena stvarno uspeo bez SUS motora da radi. Naravno, uzbrdo nazad nije radio uopste :) 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veruj mi da sam odmah pomislio na "prevaru" sa baš tom nizbrdicom i na takav režim vožnje koji si opisao :)

Po povratku sa FG vrlo često sipam gorivo baš na pumi "Zmaj" i posle sipanja goriva idem tom istom rutom, uglavnom do garaže kod Arene. I znam kako mi na toj distanci smehotresne prosečne potrošnje pokaže bord bilo kog vozila. Npr. CRV na tih par km do "Arene" nikada ne predje prosečnu potrošnju od 4 litra :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...