Jump to content
Goran
igor0511

Volvo sa Aliexpress-a

Recommended Posts

3 hours ago, MiloshBg said:

Iz nekog razloga neki motori traze veliku kolicinu ulja... Secam se jedne od prethodnih generacija HY Santa Fe-a, 2.0 dizel, jedna varijanta je bila 5l ulja ( varijanta bez senzora kolicine u karteru ) a druga 7 ili cak 9l ulja ( varijatna sa senzorom u karteru ). 

Generalno, velika kolicina ulja sem udara na dzep je dobra stvar, veliki karter i manja sansa da motor u nekoj ekstremnijoj situaciji ostane na trenutak bez istog. 

Ma, imao moj drugar iX-35 2,0 dizel ( dva komada zaredom, jedan pre i jedan posle redizajna ) i znam da je često kukao na tu količinu ulja zbog cene redovnog servisa (mislim da je bilo nešto manje od 8 litara ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledah sad specifikaciju, mozda ce i @darkman14a zanimati: 5.6l je fabricki specificirano za ovaj motor, isto pise i za Volvo T3.

To mi dodje i neki prosek, malo iznad. U Minija staje 5.2l fabricki tako da i nije neka velika razlika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzevsi u obzir danasnje cene 30k za mali servis ove kategorije vozila spada u grupu jeftinijih. Vidim da ljudi za Hyundai i10 1.2 placaju ~250 evra. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosta se gresi sa unosom informacija... Cesto permutuju kolicinu ulja pri zameni i kolicinu ulja kad se prvi put sipa ( nov/suv motor ). Tu bude razlika u zavisnosti od motora do motora i do ~2l. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, da, u Minija staje 5.2l navodno, a preko 4.5 nema trika da se sipa. Realno vise vuce ka 4l.

Ali generalno mislim da je praksa da staje vise u benzince ulja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Htedoh da podelim jos 2 stvari. Sitnica koja ne znaci gotovo nista, ali izgleda jako lepo. Kada se sa kljucem pridje kolima pale se LED sijalice u retrovizorima koje osvetljavaju prostor ispod kvaka.

To mi je lep pokazatelj koliko su brinuli o detaljima.

 

I prostor za noge kada sednem iza sebe. Visine sam 192-3cm, ali rekao bih kompaktnih :D Utisak mi je da bih bez problema mogao iza sebe da se udobno vozim.

IMG_20240219_193039.jpg

IMG_20240208_193451.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još samo ove unutrašnje kvake da su možda napravili drugačije? Meni deluje možda malo nezgodno da se u ovom početnom položaju hvataju samo sa dva prsta ?

 

A za komfor zadnje klupe se slažem. Odličan je. Pa i za dete u bilo kakvom dečijem sedištu. A i za veoma visoke odrasle osobe.

viber_image_2024-02-19_20-31-06-712.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni nekako ne smeta jer sam i na Leonu otvarao sa 2 prsta pa mi je doslo "prirodno". Mada vidim sa se ljudi bas zbune sa tim.

 

Ono sto mogu da pohvalim su jako dostupni child lock prekidaci pozadi. To mi bas znaci zbog deteta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali, u Leonu ti je pri inicijalnom hvatanju unutrašnje kvake vrata tvoja šaka bilo zarotirana za 90 stepeni u odnosu na polažaj šake pri hvatanju kvaka kod Geely-ja, zar ne ?

I onda si kod Leona (nakon povlačenja kvake ka sebi sa dva prsta ) spoljnim delom šake lakše odgurivao vrata i otvarao ih tako. Bar se meni čini da je u tome "kvaka". I razlika u odnosu na Geely. I zato se dešava to što kažeš. I ja sam bio malo zbunjen :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je nekako leglo iz prve, ali razumem zabunu :D

Mada kada razmislim ni Leona nisam iz jednog poteza otvarao.

 

Meni je zanimljivo kako meni te stvari legnu bez da ih i primetim. Na primer menjac ima 2 klika u jednom povlacenju tako da npr iz D mozes da predjes u R i obrnuto u jednom povlacenju ako zelis ili samo u N.

To mi je nekako prirodno doslo bez da sam i razmisljao o tome. Bukvalno sam tek posle 5-6 dana skontao da imaju 2 i jedan klik :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos zadnja klupa ciji se naslon obara...

 

Prosto mi nije jasno sto ostatak autoindustrije ne nudi takve zadnje klupe. 
Jos od stila pomicna zadnja klupa, pa kasnije i ona koja se obara... Jako lako se nadje odgovarajuci polozaj da ne bude kao na klupi u parku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde se zadnja klupa podesava po nagibu, ali nema pomeranja napred-nazad.

 

Inace, kad smo kod zamerki za svetlo - zena ima jednu veliku: Ogledala zastita od Sunca nemaju svoje svetlo. Jeste da srednje svetlo osvetljava i ogledalo i ispred, ali imas jos jedno pomernaje ruke :D 

To su stvarno trebali da dodaju.

 

Inace, na vozacevom pise na kineskom, engleskom i ruskom da ne sme auto da se slepa dizanjem prednjeg dela zbog 4x4 :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, bane1321 said:

Jerbo se najlepše stvari dešavaju u mraku!:wub:

Mislis na napipavanje i podizanje osiguraca (xo xo xo) ?

Mislis na IJAOOO POGRESNA WUPA ?

Ili dok trazis gedoru 6. sto je ispala u motorni prostor ?

Aaaa, menjanje sijalice po mraku na akumulator strani, daaaaaa!

1 hour ago, knezevic76 said:

neki dan sednem u Banetovu Corollu i otvorim kasetu kod suvozača

Kolega, postacete kao @moron, s tim da kolega odmerava visine a vi otvarate sve moguce pregrade po kolima. Ujesce vas nesto!:cry:

 

1 hour ago, igor0511 said:

Ogledala zastita od Sunca nemaju svoje svetlo

Evo, bar delim jedan deo svog auta sa tvojim :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, igor0511 said:

Inace, kad smo kod zamerki za svetlo - zena ima jednu veliku: Ogledala zastita od Sunca nemaju svoje svetlo. Jeste da srednje svetlo osvetljava i ogledalo i ispred, ali imas jos jedno pomernaje ruke :D 

da nije neko resenje kao kod cheryja sa onim svetlom iznad suncobrana i da se pali kad se otvori ogledalo.

Znam da je to onaj lik za chery pricao kao nema svetlo na suncobranu pa mu je ovaj objasnio kako se aktivira

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm ne aktivira se automatski, ali moguce da ima neka fora koju ne znam posto se pravi vise pametan cesto nego sto bi trebalo :D 

Tipa nece da ubaci u Drive ako vozac nije vezan. Prvi put se vezujem da bih preparkirao auto. Verovatno ima podesavanje i za to, samo jos nisam dosao dotle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, darkman14 said:

da nije neko resenje kao kod cheryja sa onim svetlom iznad suncobrana i da se pali kad se otvori ogledalo.

Tako je i kod nas Japanaca

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, bane1321 said:

Tako je i kod nas Japanaca

Taman htedoh da pitam, da ti nije decko sa Sportom onomad vrsio inspekciju i tog elementa :P ?

3 hours ago, darkman14 said:

Jos zadnja klupa ciji se naslon obara... Prosto mi nije jasno sto ostatak autoindustrije ne nudi takve zadnje klupe. 

3 hours ago, igor0511 said:

Ovde se zadnja klupa podesava po nagibu, ali nema pomeranja napred-nazad.

Izvinjavam se za off, po tom pitanju me bas odusevio mali C2 koji smo kupili. Iskreno nisam ni znao sta sve moze, dok nisam uzeo da ga detaljno usisam prvi put.

1. zadnja klupa iz dva dela, svaki deo se zasebno pomera napred-nazad (cinculiras izmedju prostora za noge/decije sediste i velicine gepeka, pa puta dva). U onolicnom auticu od 3.7 m i 2.3 m medjuosovinskog, sa 192 cm mogu da sednem na suvozacko mesto, a da opet sednem "iza sebe" ili da stavim decije sediste. A u gepek kolica, nesto sto si pokupovao, itd...

2. podesavanje nagiba zadnjih sedista

3. na klik se vrsi preklapanje naslona zadnjih sedista, a zatim sklopljena kompletna sedista gasnim AMORTIZERIMA priljubljuju uz prednja sedista. Tako da na klik dobijes prilican tovarni prostor od 880 l (opet u tako malom autu), sa maltene idealno ravnim dnom.

4. Vrata gepeka iz dva dela. Gornji deo je za ubacivanje stvari. A kada otvoris donja vrata poravnavas gepek za laksi utovar krupnijih stvari, plus je taj donji deo ojacan i moze da sluzi kao stocic od 100 kg nosivosti, moze da posluzi i da se sedne, ima zatvorenu policu u sebi... 

5. na sve to, ima i pravi rezervni tocak, doduse spolja sa donje strane, klasicna francuska fora

 

Poenta - danasnja stednja, stednja, stednja... Odusevilo me koliko je autic modularan, zamisli to isto na bilo kom vecem modelu i koji bi to benefit bio. Izmislio funkcionalnost za sve ostale modele iz klase koje smo gledali, kao i za 3 broja veceg brata koga naravno vade gabariti.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, darkman14 said:

da nije neko resenje kao kod cheryja sa onim svetlom iznad suncobrana i da se pali kad se otvori ogledalo.

Znam da je to onaj lik za chery pricao kao nema svetlo na suncobranu pa mu je ovaj objasnio kako se aktivira

 

Kod Chery-a nije ni najmanje intiutivan način resetovanja bord kompjutera. To je verovatno jedino vozilo kod koga sam u tom cilju morao čak i da konsultujem upustvo i tek onda mi ništa nije bilo jasno, jer fotografije MF komandi u upustvu i napisana objašnjenja nisu imala veze sa realnošću. Mislim da sam posle potrošio pola sata dok sam nisam provalio kako se to resetuje. I onda mi je bilo potpuno logično zašto na tom vozilu nijedan zapis borda nije prethodno bio resetovan od dana kada su kola izašla iz fabrike :) U početku sam samo mislio da sam jedino ja totalno glup :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je to bio jedan od razloga za wannabe Volvo. Cherry tera neku svoju politiku i koliko god to bilo bljestavo i super, opet dosta stvari bi meni bilo bas iritantno.

Slican utisak mi je i za Hyundai. 

 

Sa druge strane Geely glumi Svedjanina koliko god je to moguce pa je sve vrlo jednostavno. Ja se uvek zezam da nikad necu kupiti auto za koji mi treba uputstvo :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...