moron 4381 Posted February 19 3 hours ago, MiloshBg said: Iz nekog razloga neki motori traze veliku kolicinu ulja... Secam se jedne od prethodnih generacija HY Santa Fe-a, 2.0 dizel, jedna varijanta je bila 5l ulja ( varijanta bez senzora kolicine u karteru ) a druga 7 ili cak 9l ulja ( varijatna sa senzorom u karteru ). Generalno, velika kolicina ulja sem udara na dzep je dobra stvar, veliki karter i manja sansa da motor u nekoj ekstremnijoj situaciji ostane na trenutak bez istog. Ma, imao moj drugar iX-35 2,0 dizel ( dva komada zaredom, jedan pre i jedan posle redizajna ) i znam da je često kukao na tu količinu ulja zbog cene redovnog servisa (mislim da je bilo nešto manje od 8 litara ). 2 igor0511 and MiloshBg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1506 Posted February 19 @moron Tako je, bilo je i kod iX35. 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3129 Posted February 19 Pogledah sad specifikaciju, mozda ce i @darkman14a zanimati: 5.6l je fabricki specificirano za ovaj motor, isto pise i za Volvo T3. To mi dodje i neki prosek, malo iznad. U Minija staje 5.2l fabricki tako da i nije neka velika razlika. 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shell 54 Posted February 19 Uzevsi u obzir danasnje cene 30k za mali servis ove kategorije vozila spada u grupu jeftinijih. Vidim da ljudi za Hyundai i10 1.2 placaju ~250 evra. 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 6227 Posted February 19 @igor0511 u 2.0 mjtd stane nesto preko 4l, iako u specifikaciji pise 4.9l zato mi mnogo, manji motor al veci karter 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1506 Posted February 19 Dosta se gresi sa unosom informacija... Cesto permutuju kolicinu ulja pri zameni i kolicinu ulja kad se prvi put sipa ( nov/suv motor ). Tu bude razlika u zavisnosti od motora do motora i do ~2l. 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3129 Posted February 19 Da, da, u Minija staje 5.2l navodno, a preko 4.5 nema trika da se sipa. Realno vise vuce ka 4l. Ali generalno mislim da je praksa da staje vise u benzince ulja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3129 Posted February 19 Htedoh da podelim jos 2 stvari. Sitnica koja ne znaci gotovo nista, ali izgleda jako lepo. Kada se sa kljucem pridje kolima pale se LED sijalice u retrovizorima koje osvetljavaju prostor ispod kvaka. To mi je lep pokazatelj koliko su brinuli o detaljima. I prostor za noge kada sednem iza sebe. Visine sam 192-3cm, ali rekao bih kompaktnih Utisak mi je da bih bez problema mogao iza sebe da se udobno vozim. 3 Martin, Dale and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4381 Posted February 19 Još samo ove unutrašnje kvake da su možda napravili drugačije? Meni deluje možda malo nezgodno da se u ovom početnom položaju hvataju samo sa dva prsta ? A za komfor zadnje klupe se slažem. Odličan je. Pa i za dete u bilo kakvom dečijem sedištu. A i za veoma visoke odrasle osobe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3129 Posted February 19 Meni nekako ne smeta jer sam i na Leonu otvarao sa 2 prsta pa mi je doslo "prirodno". Mada vidim sa se ljudi bas zbune sa tim. Ono sto mogu da pohvalim su jako dostupni child lock prekidaci pozadi. To mi bas znaci zbog deteta Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4381 Posted February 19 Ali, u Leonu ti je pri inicijalnom hvatanju unutrašnje kvake vrata tvoja šaka bilo zarotirana za 90 stepeni u odnosu na polažaj šake pri hvatanju kvaka kod Geely-ja, zar ne ? I onda si kod Leona (nakon povlačenja kvake ka sebi sa dva prsta ) spoljnim delom šake lakše odgurivao vrata i otvarao ih tako. Bar se meni čini da je u tome "kvaka". I razlika u odnosu na Geely. I zato se dešava to što kažeš. I ja sam bio malo zbunjen 1 Dale reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3129 Posted February 20 Meni je nekako leglo iz prve, ali razumem zabunu Mada kada razmislim ni Leona nisam iz jednog poteza otvarao. Meni je zanimljivo kako meni te stvari legnu bez da ih i primetim. Na primer menjac ima 2 klika u jednom povlacenju tako da npr iz D mozes da predjes u R i obrnuto u jednom povlacenju ako zelis ili samo u N. To mi je nekako prirodno doslo bez da sam i razmisljao o tome. Bukvalno sam tek posle 5-6 dana skontao da imaju 2 i jedan klik 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 6227 Posted February 20 Jos zadnja klupa ciji se naslon obara... Prosto mi nije jasno sto ostatak autoindustrije ne nudi takve zadnje klupe. Jos od stila pomicna zadnja klupa, pa kasnije i ona koja se obara... Jako lako se nadje odgovarajuci polozaj da ne bude kao na klupi u parku Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7946 Posted February 20 Štednja.Ja oee neki dan sednem u Banetovu Corollu i otvorim kasetu kod suvozača, i naravno, nema osvetljenja. Sent from my SM-A546E using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3129 Posted February 20 Ovde se zadnja klupa podesava po nagibu, ali nema pomeranja napred-nazad. Inace, kad smo kod zamerki za svetlo - zena ima jednu veliku: Ogledala zastita od Sunca nemaju svoje svetlo. Jeste da srednje svetlo osvetljava i ogledalo i ispred, ali imas jos jedno pomernaje ruke To su stvarno trebali da dodaju. Inace, na vozacevom pise na kineskom, engleskom i ruskom da ne sme auto da se slepa dizanjem prednjeg dela zbog 4x4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6559 Posted February 20 18 minutes ago, knezevic76 said: Banetovu Corollu i otvorim kasetu kod suvozača, i naravno, nema osvetljenja. Jerbo se najlepše stvari dešavaju u mraku! 1 3 moron, knezevic76, Ivan and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4418 Posted February 20 1 hour ago, bane1321 said: Jerbo se najlepše stvari dešavaju u mraku! Mislis na napipavanje i podizanje osiguraca (xo xo xo) ? Mislis na IJAOOO POGRESNA WUPA ? Ili dok trazis gedoru 6. sto je ispala u motorni prostor ? Aaaa, menjanje sijalice po mraku na akumulator strani, daaaaaa! 1 hour ago, knezevic76 said: neki dan sednem u Banetovu Corollu i otvorim kasetu kod suvozača Kolega, postacete kao @moron, s tim da kolega odmerava visine a vi otvarate sve moguce pregrade po kolima. Ujesce vas nesto! 1 hour ago, igor0511 said: Ogledala zastita od Sunca nemaju svoje svetlo Evo, bar delim jedan deo svog auta sa tvojim 1 2 shuxx, moron and igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 6227 Posted February 20 1 hour ago, igor0511 said: Inace, kad smo kod zamerki za svetlo - zena ima jednu veliku: Ogledala zastita od Sunca nemaju svoje svetlo. Jeste da srednje svetlo osvetljava i ogledalo i ispred, ali imas jos jedno pomernaje ruke da nije neko resenje kao kod cheryja sa onim svetlom iznad suncobrana i da se pali kad se otvori ogledalo. Znam da je to onaj lik za chery pricao kao nema svetlo na suncobranu pa mu je ovaj objasnio kako se aktivira Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3129 Posted February 20 Hmm ne aktivira se automatski, ali moguce da ima neka fora koju ne znam posto se pravi vise pametan cesto nego sto bi trebalo Tipa nece da ubaci u Drive ako vozac nije vezan. Prvi put se vezujem da bih preparkirao auto. Verovatno ima podesavanje i za to, samo jos nisam dosao dotle. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6559 Posted February 20 15 minutes ago, darkman14 said: da nije neko resenje kao kod cheryja sa onim svetlom iznad suncobrana i da se pali kad se otvori ogledalo. Tako je i kod nas Japanaca Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7946 Posted February 20 Evo, bar delim jedan deo svog auta sa tvojim Ja sam mislio da samo žabari na novom Tipu štekare na sijalicama, kad ono i japanci. Elem, držaću se ja Brava, ima čak i sijalicu u kaseti a vala i na ogledalu suvozača Sent from my SM-A546E using Tapatalk 3 1 MiloshBg, Ivan-Topola, MS PK and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19942 Posted February 20 (edited) 1 hour ago, bane1321 said: Tako je i kod nas Japanaca Taman htedoh da pitam, da ti nije decko sa Sportom onomad vrsio inspekciju i tog elementa ? 3 hours ago, darkman14 said: Jos zadnja klupa ciji se naslon obara... Prosto mi nije jasno sto ostatak autoindustrije ne nudi takve zadnje klupe. 3 hours ago, igor0511 said: Ovde se zadnja klupa podesava po nagibu, ali nema pomeranja napred-nazad. Izvinjavam se za off, po tom pitanju me bas odusevio mali C2 koji smo kupili. Iskreno nisam ni znao sta sve moze, dok nisam uzeo da ga detaljno usisam prvi put. 1. zadnja klupa iz dva dela, svaki deo se zasebno pomera napred-nazad (cinculiras izmedju prostora za noge/decije sediste i velicine gepeka, pa puta dva). U onolicnom auticu od 3.7 m i 2.3 m medjuosovinskog, sa 192 cm mogu da sednem na suvozacko mesto, a da opet sednem "iza sebe" ili da stavim decije sediste. A u gepek kolica, nesto sto si pokupovao, itd... 2. podesavanje nagiba zadnjih sedista 3. na klik se vrsi preklapanje naslona zadnjih sedista, a zatim sklopljena kompletna sedista gasnim AMORTIZERIMA priljubljuju uz prednja sedista. Tako da na klik dobijes prilican tovarni prostor od 880 l (opet u tako malom autu), sa maltene idealno ravnim dnom. 4. Vrata gepeka iz dva dela. Gornji deo je za ubacivanje stvari. A kada otvoris donja vrata poravnavas gepek za laksi utovar krupnijih stvari, plus je taj donji deo ojacan i moze da sluzi kao stocic od 100 kg nosivosti, moze da posluzi i da se sedne, ima zatvorenu policu u sebi... 5. na sve to, ima i pravi rezervni tocak, doduse spolja sa donje strane, klasicna francuska fora Poenta - danasnja stednja, stednja, stednja... Odusevilo me koliko je autic modularan, zamisli to isto na bilo kom vecem modelu i koji bi to benefit bio. Izmislio funkcionalnost za sve ostale modele iz klase koje smo gledali, kao i za 3 broja veceg brata koga naravno vade gabariti. Edited February 20 by Ivan 2 igor0511 and Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6559 Posted February 20 Očigledno nije, jerbo tu ima svetla! Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4381 Posted February 20 1 hour ago, darkman14 said: da nije neko resenje kao kod cheryja sa onim svetlom iznad suncobrana i da se pali kad se otvori ogledalo. Znam da je to onaj lik za chery pricao kao nema svetlo na suncobranu pa mu je ovaj objasnio kako se aktivira Kod Chery-a nije ni najmanje intiutivan način resetovanja bord kompjutera. To je verovatno jedino vozilo kod koga sam u tom cilju morao čak i da konsultujem upustvo i tek onda mi ništa nije bilo jasno, jer fotografije MF komandi u upustvu i napisana objašnjenja nisu imala veze sa realnošću. Mislim da sam posle potrošio pola sata dok sam nisam provalio kako se to resetuje. I onda mi je bilo potpuno logično zašto na tom vozilu nijedan zapis borda nije prethodno bio resetovan od dana kada su kola izašla iz fabrike U početku sam samo mislio da sam jedino ja totalno glup Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3129 Posted February 20 Meni je to bio jedan od razloga za wannabe Volvo. Cherry tera neku svoju politiku i koliko god to bilo bljestavo i super, opet dosta stvari bi meni bilo bas iritantno. Slican utisak mi je i za Hyundai. Sa druge strane Geely glumi Svedjanina koliko god je to moguce pa je sve vrlo jednostavno. Ja se uvek zezam da nikad necu kupiti auto za koji mi treba uputstvo 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites