rocket 545 Posted May 17, 2022 To je to. Meni je Stilo prvo lagao, pokazivao pola litre manje nego što troši, pa onda jedno godinu dana pokazivao tačno, a sada pokazuje 3 deci manje. Inače prošli mesec na 800km prosečna brzina je bila 31,potrošnja po bordu 5,9, čep metodom 6,2l. Pola otvoren put, pola grad. Ako pančevački put koji ima na svojih 12 km bar 10 semafora može da se smatra nekom magistralom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 10258 Posted May 17, 2022 Lokal Odžaci Novi Sad i obrnuto,nisam ga baš štedeo ,bilo puno kamiona Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 13452 Posted May 17, 2022 4 hours ago, rocket said: To je to. Meni je Stilo prvo lagao, pokazivao pola litre manje nego što troši, pa onda jedno godinu dana pokazivao tačno, a sada pokazuje 3 deci manje. Inače prošli mesec na 800km prosečna brzina je bila 31,potrošnja po bordu 5,9, čep metodom 6,2l. Posto i ti i Vicent pricate o 1.9 8v... Puna decenija vlasnistva, summa summarum iskljucivo po cepu kada je prodat: 6.1 l . Slazem se da je to to , za tu masinu, Compact klasu i BG auto lepo produvan na otvorenom. Motaj kablove ... 1 vicent reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3473 Posted May 17, 2022 Meni taj 1.9 8v ne laze isto. Laze zena da je sipala 30L pa okrivi skalu za gorivo da je netacna Obrni okreni, po njenoj racunici, trosi 9L u mestu na pumpi dok stoji, ko Nivu dok sam vozio... Vreme da menjam zen, ovaj, kola... 5 2 Dale, igor0511, Dzimbo and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 386 Posted May 18, 2022 Meni 1.9 8v pokazuje 7.4, 7.5 na bordu, a sve relacije su mi u lokalu, Rakovica-Vozdovac. Racunica cep-cep pokazuje izmedju 8 i 8.5l na 100km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1156 Posted May 18, 2022 Postavio sam.slike zbog laganja board kompa. Svaki moj jtd-jtdm je pokazivao potpuno tačno, kolege kažu da laže. Možda ima veze što je svaki bio remap. Razlike ili nema ili u 0,1lit. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 2786 Posted May 18, 2022 11 hours ago, ISV_01 said: Obrni okreni, po njenoj racunici, trosi 9L u mestu na pumpi dok stoji, ko Nivu dok sam vozio... Uh, vozio sam dosta ladu nivu. Kako ja to kažem "nivu prve generacije" ( sa 4MT) Privatno. Jednom sam je van grada terao "kao bez duše" i ostao bez goriva posle oko 270 km Ali je i imala neki problem sa "oduškom" rezervoara i nije moglo da joj se naspe više od 36-37 litara. Realno, van grada (magistralno) je trošila 10-12, po gradu 14-16, a samo jednom sam je uspeo spustiti na oko 8,5 ( kada sam se vozio dolinom Neretve, nizvodno ). One kasnije generacije ( sa 5MT ) su bile revolucionarno ekonomične (kao da nisu bile Niva), ugladjene (bez vibracija) i dosta tiše. 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
siki 198 Posted May 19, 2022 On 5/16/2022 at 11:39 PM, moron said: Koliko iznosi maksimalno merenje, 1.000 radnih časova ? evo potrošnje od čepa do čepa-jutros sipao do kraja,išao na redovan servis u Kg,resetovao komp-trip b-i ovako je pokazao/ 8,4 prosek,a čep Vaš kao 9,ali da ne zanemarimo brzinu/od Pojata do Batočine 145 km/h,a do Kg od 50-160 na momente,a tako i na povratku,uglavnom sam ga gazio dobro i još je klima radila-potrošnja je u granicama očekivanog-dobro je 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 2786 Posted May 21, 2022 Za takav stil vožnje, vrstu vozila i motorizaciju sve to je potpuno normalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3473 Posted June 7, 2022 (edited) 243 km, (Bg -V.banja) 73km/h prosek, 4.9L/100km po bordu, 90% bez klime (otvoreni prozori). Neki radovi na APu i dobar deo od Kraljeva do V.banje ali moguca voznja kao magistralom bez problema (80-90km/h). Auto dupke pun gepek (maltene i daska malo skocila), klinjo & draga. Edited June 7, 2022 by ISV_01 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 59 Posted June 7, 2022 Peugeot 308 SW, 1.6 eHDi 112ks: Na predjenih 48.350 km, prosečna stvarna potrošnja je 6.17 l/100km Libra SW 1.9 JTD, svojevremeno: Na pređenih 44.550 km, prosečna stvarna potrošnja je 6.10 l/100km. Pežo je imao više vožnji po autoputu i u Beogradu. Evo i zanimljiv grafik: prosečna potrošnja vs prosečna brzina Pežo - plavo Libra - Crveno-belo 4 horvat, moron, Dale and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 2786 Posted June 21, 2022 U nedelju od BG do iza Donjeg Milanovca i nazad ( oko 450 km ) sa 500L 1,6 Mj od 105 ks po kazivanju "blesimetra" je bilo 4,4 ( a u naravi 4,5 - 4,6 ). 4 Reacher Gilt, Grafit, rocket and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
milandjbg 65 Posted June 24, 2022 Isao sam bg leskovac i nazad.Cetvro u autu prosecna brzina 110 km nisam ga stedeo oko 5lit.Grande punto 1,3 90hp Mada sam primetio da na niskim obrtajima malo losije radi i da tada vise trosi ali na konstantnoj brzini radi super.Vrvt su dizne nacete posto mu ler nije sjajan pogotovo dok se ugreje menjao egr nije do njega.VRvt nekadizna zeza jer kad sam merio povracaj goriva na diznama sve menzure su se razlicito punile.Korekcije dizni ssu ok a kompu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 2786 Posted July 2, 2022 Od BG do HN preko Tjentišta. "Miloš Veliki" 120-130, posle kako je gde moglo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dzimbo 921 Posted July 3, 2022 @moron sta kaze cep? je l se poklapa sa bordom? potrosnja smesna.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 2786 Posted July 3, 2022 Bord laže do 2 dcl. Merenje borda B mi na oko 18.600 km pokazuje 5,2 (uz prosek brzine 39), a aplikacija kaže da je u tom periodu realna potrošnja bila 5,37. Nije ovaj 1,6 MJ nešto preterano ekonomičan za dizele te snage i zapremine ( posebno, ne u gradu ), ali, u svetlu toga kako on može slatko da ide van grada, posebno brdskim putevima, i kako "ispaljuje" pri preticanju, imao bi "puno moralno pravo" da troši i znatno više. Jer, toliko i užitka pruža, znaš i sam Sada, nikada po gradu neće ni u teoriji moći trošiti kao neki hibrid, ali, niko nije savršen 2 Dzimbo and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 13452 Posted July 3, 2022 4 hours ago, moron said: ali, u svetlu toga kako on može slatko da ide van grada, posebno brdskim putevima, i kako "ispaljuje" pri preticanju, imao bi "puno moralno pravo" da troši i znatno više. Zasto ? Pa sa 1.9 i UniJet tehnologijom od pre 2.5 decenije, svojevremeno sam u slicnim uslovima (recimo do jadranske obale) opusteno spustao potrosnju i trunku ispod 4.5l. Po cepu, naravno, provereno ko zna koliko puta. Auto slicne tezine, ruku na srce sa boljom aerodinamikom. Hocu da kazem, tamo od 2008. nista posebno u praksi nisu doneli ni 1.6 ni 2.0 (sto se potrosnje i performansi tice). A sve to uz vise "glavobolje", sitne bubice, a pogotovo od Euro 5 verzija - problematiku sa diznama, DPF, itd... Licni ukus, ali od Fiatovih dizelasa, motor koji ni je najvise legao pre svega voznjom, "reskoscu", ponasanjem i u niskim obrtajima, relativno jednostavnom tehnikom, robusnoscu, pouzdanoscu, potrosnjom... - od svih pomenutih je 1.9 16v sa metalnom granom i bez klapnica usisa. Tj. 1.9 MultiJet verzije od 140 KS i prve serije od 150 KS (sa EDC16C8). Za mene ubedljivo najbolji dizeli koje su napravili. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 2786 Posted July 3, 2022 Uh, kakav si 500L je sa svojih 165 cm visine kao orman na točkovima i to u vezi ostvarene ( va gradske) potrošnje mora da se ima u vidu ako ga porediš sa nekim vozilom C segmenta, koje je uobičajeno oko 145 cm (retka su viša vozila u tom segmentu). Zbog svoje visine ( koja jeste prednost za komfor ) 500L je u deficitu sa potrošnjom pri većim putnim brzinama. Pri čemu zaista ne mislim da je i sam motor baš čudo ekonomičnosti. Bar ne u odnosu na 1,6 HDI 110 koji sam vozio. I naravno da postoje mnogo potentniji motori od 1,6MJ od 105 ks. Ima ih k'o blata. Ali, eto, meni je dobar i ovaj. Radi posao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 13452 Posted July 3, 2022 Nisam naravno mislio nista lose , a upravo sam kao prvu stavku naveo razliku u aerodinamici, uz slicnu tezinu. Nego se cisto odnosilo na recenicu "da bi imao pravo da trosi znatno vise". A zapitao sam se zasto, jer je dve generacije starija tehnologija imala slicne performanse i potrosnju. Jesu u pitanju bile jace verzije, ali sa malo manjim obrtnim. Ali i sa malo boljim rasporedom istog tog obrtnog, nego sto je to bilo na papiru za novije (kojima je u praksi pik torque pomeren u desno, u vise obrtaje). 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 588 Posted July 4, 2022 (edited) On 7/2/2022 at 9:54 PM, moron said: Od BG do HN preko Tjentišta. "Miloš Veliki" 120-130, posle kako je gde moglo. Ista destinacija, istim putem vozeno, samo kontra smer (HN -BG), 3 putnika, gepek pun max, vrucina, klima, cekanje na granicnim prelazima. 1.9 tdi, 105ks. Prosecna brzina 53km/h, nesto preko 11h je motor radio, prosecna potrosnja 4.7L. nisam pratio citavim putem, ali primetio sam da je bila i 4.5L. Inace dugorocna potrosnja po aplikaciji Fuelio je 6.05L, uneto svako sipanje od prvog dana od kad je auto kod mene. Edited July 4, 2022 by Ivan BG Dopuna. 3 moron, Dzimbo and knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 2786 Posted July 4, 2022 "Zatvorih krug" danas U zbiru BG-HN-BG, 1.032 km, prosek brzine 70 km/h, a potrošnje "po blesimetru" 4,4 ( po aplikaciji 4,52 ), ukupno 14 sati i 50 minuta rada motora ( na svim granicama danas samo po jedno vozilo ispred mene). 4 MS PK, Ivan BG, Dale and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 4746 Posted August 11, 2022 Ovo mi je najniža potrošnja na magistrali koju sam uspeo da izvučem. Doduše vojvođanska ravnica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 13452 Posted August 12, 2022 Mali uzorak po boardu (kao sto je ovde postalo moderno). Potrosnja u skladu sa nedeljom pojacane radarske kontrole . A i velikom vecinom su ostali vozili mirno, pa sam i ja kulirao uz laganu muzikicu i terao na vr' gasa. Prvo 102 km magistralom, uz penjanje/spustanje na 640 mnm i malo krivina: I jos 40-ak km autoputem: Bravo Sport 1.4 MultiAir Turbo 140 je u pitanju. PS: Juce je bilo prilicno patrola tamo gde ih nikad nisam vidjao. Na AP posle Bubanj Potoka, sa dve strane hvataju posle rampe i merenja prosecne brzine. Usput na autoputu na 4 mesta videh upaljene rotacije, na parkiralistima sa strane. Tako da polako, posto predstoji i petak uvece i vikend, a akcija traje do kraja ove nedelje. 3 Nikola031, Reacher Gilt and pilgrim011 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 639 Posted August 13, 2022 Svaka cast, nisam nikad ni po boardu uspeo da spustim ovoliko Koliko se secam najniza po boardu mi je bila 5.4 (Uzice - Kragujevac) a prakticno je isti motor u pitanju (Punto Evo MultiAir 135), jedino se menjac razlikuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 13452 Posted August 13, 2022 (edited) Usao sam u dusu MultiAir-u za 5 godina . Pa sad kad sta zatreba, izvlacim po potrebi. Naravno da potrosnja nije bukvalno ta kao na slici - nego se zaje*avam malo, apropo ove forumske "mode" u zadnje vreme... Da se kace slike potrosnje sa boarda, na par desetina km. I naravno da ga znam u sraf, jer na svim kolima merim iskljucivo "cep" metodom, na bar par stotina ili hiljada km. Sto sam deceniju i kusur unazad uvek samo i navodio kao relevantno ovde, a konkretno board na Bravu laze 0.3-0.4 dl. Kao sto se i vidi iz prilozenog, svakako je jedino u idealnim uslovima na magistrali, apsolutno izvodljivo prici fabrickoj bajci od 4.8 l za otvoren put. Ova ruta je bila delimicno iz tvog kraja, pa penjanje na Rudnik (640 mnm), Topola, Mladenovac... Znaci ni blizu ravnom putu, ali opet laganom voznjom moze da se svuce na fabriku. Ovo je bio izuzetak, jer sam vozio kao i ostali lagano po ogranicenjima, zbog pojacane radarske kontrole. Pa reko' da okacim kao ekstrem, kada sam se vec potrudio da izdrzim sa zivcima . U svim ostalim uslovima, normalnom i dinamicnijom voznjom a pogotovo po gradu, fabricke specifikacije naravno nemaju veze sa mozgom. I pogotovo na benzincima, ako se da oduska. Pisah vec da je ukupna kombinovana trenutno okruglo 7.02 l po cepu za 5 godina (dve godine pre Corone se drzala na lepih 6.7l), a u odnosu na fabricki deklarisanih 5.7l kombinovane. Zato i kazem da za turbo benzince treba racunati na minimalno 1-1.5l plusa u odnosu na fabriku, a to mi se opet gadja i sa iskustvima vlasnika na SpritMonitoru za prilicno modela i motorizacija. Apropo tvog poredjenja, Bravo je tezi, ali kao sto si rekao, iako ima samo +5 KS vise (140 KS), dolazi sa C635 menjacem sa 6 brzina (na Evu je sa C510 petobrzincem). Tako da je MA Turbo u Bravu na 1800 rpm pri 80 km/h, na 2100 rpm pri 100 km/h, na 2700 rpm na 130 km/h... Prilicno znaci i da ima oko +30 Njutna vise obrtnog (u Sport modu blizu +60 Nm, tj. cca 260 Nm). Uz poprilicno lagan benzinski motor u nosu, vrlo lepo nosi karoseriju te tezine, uz sasvim korektnu potrosnju. Edited August 13, 2022 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites