Ivan 17683 Posted March 19 (edited) Isao poslom da nesto zavrsim svojim autom, nisam zurio nazad , pa sam se malo zaje*avao... Cisto da vidim koliko potrosnja moze dole u odnosu na neki prosek koji sam ostvarivao do sada. Posto otvoren put uglavnom iskoristim da, vozeci u malo visim obrtajima, produvam i masinu i FAP filter. Laganica magistralom, malo preko ogranicenja i na otvorenom i u naseljima. Nije bilo cak ni ravno, nego brdovito uz jedno penjanje/spustanje sa visinskom razlikom od +400 mnm. Na nepunih 100 km, prosek od 57 km/h, potrosnja po boardu opustenih 4.3l . Ili u praksi pretpostavljam trunku preko, nisam cepovao. Da krenes negde magistralom i drzis ovakav tempo malo preko ogranicenja, autonomija ispade 1200-1300 km, struja STOP : Na to jos 40-ak km autoputem opet malo preko ogranicenja - i na ulazu u BG guzvu, nas dvojica se zaustavismo na 4.6l po boardu: Na magistrali i autoputu DS5 je definitivno na svom terenu, opusteno kruzira, siguran za preticanja, sedista (sa svim mogucim podesavanjima i ekstenzijama za kolena), kao i kompletan ugodjaj enterijera odlicni... A potrosnja za 2.0 HDi od 163 KS i tezinu vozila od blizu 1.6 t bas pristojna (totalna suprotnost u odnosu na grad, gde je kao slon u porculanskoj radnji ). Ocekivano, posto HDi/BlueHDi vozim i u sluzbenim automobilima vec vise od deceniju i po. I mali 1.4 i 1.6 i 2.0 su solidno ugladjeni (koliko je to izvodljivo za traktor) i ekonomicni. Sto se ocekivano potvrdjuje u praksi i za ovaj privatni, sve drugo bi me iznenadilo. Steta samo sto svih tih godina, PSA nije ispratio slicnu pricu i sa svojim benzincima. Bonus pikcr, ako eventualno nekoga zanima takva motorizacija generalno - recimo vozeci po ogranicenju na autoputu, na tempomatu je na oko 2000 rpm: Edited March 19 by Ivan 5 1 alfini0507, igor0511, moron and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1315 Posted March 20 (edited) Eo p0tr0snje ... kako ide ufff tsss tssss vredi svaki euro cent .... Edited March 20 by nemanja84bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted March 23 Isao juce do hrvatske i sad da ne kucam sve mogu opusteno pola teksta da iskopiram od imenjaka sa sitnim izmenama. Isao poslom da nesto zavrsim svojim autom, nisam zurio nazad , pa sam se malo zaje*avao... Cisto da vidim koliko potrosnja moze dole u odnosu na neki prosek koji sam ostvarivao do sada. Posto otvoren put uglavnom iskoristim da, vozeci u malo visim obrtajima, produvam i masinu i PDF. Laganica malo preko ogranicenja i na otvorenom i u naseljima. Na 200+ km, potrosnja po boardu opustenih 5,6l. Ili u praksi pretpostavljam trunku preko, nisam cepovao. Da krenes negde dalje i drzis ovakav tempo malo preko ogranicenja, autonomija ispade 1200-1300 km (rezervoar 70l), struja STOP : Na magistrali i autoputu BMW5 je definitivno na svom terenu, opusteno kruzira, siguran za preticanja, comfort sedista (sa svim mogucim podesavanjima, ekstenzijama za kolena, naduvavanjem bokova, ramenog dela itd), kao i kompletan ugodjaj enterijera odlicni... A potrosnja za 3.0 D od 258 KS sa 4x4 pogonom, 275 sirokim valjcima od guma i tezinu praznog vozila od blizu 1.9t bas pristojna (totalna suprotnost u odnosu na grad, gde je kao slon u porculanskoj radnji ). Ocekivano, posto dizele vozim privatno i u sluzbenim automobilima vec vise od deceniju i po. I mali 1.4 i 1.6 i 2.0 su solidno ugladjeni (koliko je to izvodljivo za 4 cilindra), ali sestak je druga dimenzija, sto se ocekivano potvrdjuje u praksi i za ovaj privatni, sve drugo bi me iznenadilo. Ako eventualno nekoga zanima takva motorizacija generalno - recimo vozeci po ogranicenju na autoputu, na tempomatu je na oko 1500 rpm: Bonus na pikcr kad vec kopiram stil skrivena kilometraza i ostali numericki podaci osim potrosnje Послато са SM-A528B помоћу Тапатока 2 3 electronizer, Martin, MS PK and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3693 Posted March 23 Fantastična potrošnja. Nisam imao prilike da vozim peticu sa 3,0 dizelom, ali, jesam X5 sa verzijom 30d ( 286 "plus" 12 ks ) i sećam se da je na kraju bio neki totalni smehotres od male potrošnje za toliku samohotku (oko 2.200 kg). Koja ti je dimenzija guma (mislim i na colažu)? "Gledam" (ne kupujem ) novu peticu, mislim da dolazi u rasponu 18-21" i ona meni izgleda fantastično sa opcionih 19", koje su i deo M Sport paketa (a lepa mi je i sa standardnih 18"). Ali, skoro svaka salonska koju sam gledao je bila na opcionih 21". Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted March 23 Taj 3.0D od 258ks fantasticno mali potrosac,sto i sama fabrika kaze.U poredjenju sa 2.0D potrosnju po fabrickim podacima je ista,tj razlika u 0.1l u korist 2.0d. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 572 Posted March 24 (edited) Nesto mi se resetovao Trip na kolima pre nekog vremena pa sam pogubio duzu statistiku. Juce pri polasku stanje 213km, 11.2l/100, prosecna ispod 19kmh (BG voznja), nisam resetovao, samo nastavio na to. Isli do Brankovine (Desanka Maksimovic), pa do Valjeva malo na Gradac, posle na klopu u Valjevu i kuci, preko Milosa i tamo i nazad. Nismo bili na Gradcu godinama, pa malo da se podsetimo. Na kraju puta ukupno pokazao 430km i 8.6l, prosek 29kmh (121/130 autoput GPS/cajger, nego sam po lokalu bas pazio na ogranicenja). Ispada da je za ovaj put do VA trosio oko 6.0-6.1l/100 (klima ka tamo, ka nazad grejanje). Koliko grad i guzva nabija potrosnju, uzas... Edited March 24 by ostoja 4 Zvezdo, MiloshBg, moron and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted March 24 @moron 275/40r18 miselin pilot sport 4.@danijel55 tako je, zaista je fantastican motor u svakom smislu, cak mislim da potrosnju vise "ujede" 4x4 pogon i siroke gume od samog motora jer 2.0 sa sirokim gumama i 4x4 trosi skoro isto u istoj piksli.Послато са SM-A528B помоћу Тапатока 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 475 Posted March 24 Moj 2.0 TDI trosi od 5,5 do 13 litara ali to su ekstremi realnost je autoput 130kmh 6,5 litara grad 10 litara mada i to sa rezervom posto ne vozim taj auto po gradu Kada idem na more tada vozim 140-150kmh i potrosnja je 7-7,5 litara Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 195 Posted March 26 Konačno podatak iz čiste gradske vožnje. Prosečna brzina 18km/h, 212 km, dosuto 21.1 L (mada ga je našpricavao i nakon što je pištolj zaustavio). Po sipanom, 9,97 l/100km, ako izuzmem efekat tog "dodavanja", recimo neka je 9.5 l/100km. 1.4 TSI, 150ks, automatik. Nije loše. Očekivao sam strašnije, 11-12, bar. Dizeli 1.9 JTD i 1.6 HDI su na tim brzinama išli 8-9,6 1 rocket reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted March 26 Ima li neko skoriji info za 1.6 multijet za grad, recimo ispod 20km/h prosek?Danas čepovao, 8,4l/100km pri brzini od 19km/h i pređenih 150km čistog grada.Realna potrošnja za litar-litar i po veća od one prema bordu. Pri tome do posla 10km i nazad svaki dan...Jedva da izađe na 90 stepeni.Sent from my MI 9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted March 27 Prevelika potrosnja ti je to za 1.6. Meni 1.9 trosi manje po gradu. Temperatura ti je problem, morao bi se zagrejati. Proveri termostat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted March 27 Procena potrošnje za t-jet u gradu. isključivo špic. Po bordu 10.3l, prosečna brzina17 kmh. od prilike isto kao i Evo atmo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1315 Posted March 27 Meni pokazivao 13 14 kako sam sipao spustio na 8 ... valjda je takav sistem vezan za senzor nivoa ... tako da i taj podatak pitanje kolko je ispravan, definitivno manje trosi od lancie 1.6 i to dobro manje ako gledam po sipanom crvendacu i predjenom putu sa sve neravninama usponima i semaforima ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 572 Posted March 27 17 minutes ago, stex_pb said: Procena potrošnje za t-jet u gradu. isključivo špic. Po bordu 10.3l, prosečna brzina17 kmh. od prilike isto kao i Evo atmo. A bolje ide T Jet... Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted March 27 Ne ide bolje ista mu je prosečna brzina hehe 1 3 city, igor0511, nemanja84bg and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20057 Posted March 27 (edited) 21 hours ago, endbringer said: Ima li neko skoriji info za 1.6 multijet za grad, recimo ispod 20km/h prosek? Danas čepovao, 8,4l/100km pri brzini od 19km/h i pređenih 150km čistog grada. Realna potrošnja za litar-litar i po veća od one prema bordu. Pri tome do posla 10km i nazad svaki dan... Jedva da izađe na 90 stepeni. Sent from my MI 9 using Tapatalk Ispod 20 km/h prosečne nemam još uvek ali variram negde od 25 do 30km/h i potrošnja je 6 - 6.7L. Relacija od 11km jedan pravac, ujutru niz Kosutnjak u povratku uz Kosutnjak. Nisam merio čep metodom ali po sipanju uvek do pola rezervoara to je otprilike ta potrošnja. Edited March 27 by Axic Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 349 Posted March 29 Sad mi je išlo oko 11 poslednje merenje, a pre toga bogami i svih 13. Dobro, u to je ušlo i mnogo rada na leru dok su isprobavali nakon zamene ventila, kao i malo vožnje pre toga sa izgorelim. Bilo je i hladnije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10903 Posted March 30 Z10, voznja magistralnim putem, po PSu...Mislim, vozim ja na TNG, ali komp ovoliko pokazuje Sent from my STK-LX1 using Tapatalk 4 nemanja84bg, igor0511, IDzO and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1315 Posted April 15 @shuxx zamalo da te prestignem , dakle punjenje plus nizbrdica benzinic maleni 2 moron and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10903 Posted April 15 3 hours ago, nemanja84bg said: @shuxx zamalo da te prestignem , dakle punjenje plus nizbrdica benzinic maleni Polako s to "Zamalo"....vidi se fotka da je to potrošnja na 350km....., a ne na 20es km nizbrdice 2 igor0511 and nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 572 Posted April 16 On 3/24/2024 at 2:42 PM, ostoja said: Juce pri polasku stanje 213km, 11.2l/100, prosecna ispod 19kmh (BG voznja), nisam resetovao, samo nastavio na to. Na kraju puta ukupno pokazao 430km i 8.6l, prosek 29kmh (121/130 autoput GPS/cajger, nego sam po lokalu bas pazio na ogranicenja). Ispada da je za ovaj put do VA trosio oko 6.0-6.1l/100 (klima ka tamo, ka nazad grejanje). 1000km predjeno od reset tripa (gorenavedenog), 30kmh prosecna, 8.4l/100km po bordu. Klima se ne stedi ovih dana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted April 16 Kod mene po compu pala prosečna potrošnja na 7,2L iako se klima forsira. Mis'im, ipak je vredelo srediti ventile i gumice. Ujedno i potrošnja ulja je ... nema je. p.s. pupupupu... 2 igor0511 and knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted April 16 Kod mene poslednje sipanje 6.8l/100km prosek. Najmanje na boardu sto sam video u jednoj turi je bilo 6l okruglo, cak sam se uplasio da ne pokaze 5.9, rekoh da se nije pokvario 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 572 Posted April 16 22 minutes ago, Mijailović P. said: Kod mene po compu pala prosečna potrošnja na 7,2L iako se klima forsira. Mis'im, ipak je vredelo srediti ventile i gumice. Ujedno i potrošnja ulja je ... nema je. p.s. pupupupu... Za 4k sam dolio 2dl ulja. I to vise sto volim da mi bude oko 3/4 na sipci za merenje ulja, nego sto je bilo neophodno. 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted April 16 2 hours ago, Mijailović P. said: Kod mene po compu pala prosečna potrošnja na 7,2L iako se klima forsira. Ako se na to doda uglavnom pola litra koliko najcesce laze board na Bravu (okvirno 7.7l) i ako je to ukupna kombinovana potrosnja (lokal+otvoreno) u nekom periodu - to je odlican rezultat za T-Jet 150. Koji je poznat kao veci trosadzija cim se nadje u guzvi. Kod mene je naslednik (MA 140) posle 5 godina, svoj ciklus u mom posedu zavrsio na okruglo 7.0 l (BG lokal+otvoren put). Quote Share this post Link to post Share on other sites