Jump to content
Goran
Đurađ

Fiat Grande Panda (elektrik iz Kragujevca)

Recommended Posts

Čisto EV koja prva startuje, nešto sunjam u veliku prodaju kod nas, mada će ona imati 5000eur od države, ova hibridna, ona će sebolje prodavati, ali neće imati od države subvencije

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Axic said:

Ovako će biti sa električnim Pandama u Srbiji 

https://www.facebook.com/share/r/1XbSa95qRs/

Kupci prvih Tesli u Norveškoj dokle god ih voze imaju gratis punjenje na njihovim punjačima, tako su motivisali kupce između ostalog. Neki baš zbog toga još uvek voze te "matore" Tesle. Mislim da je ovaj red upravo zbog toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam, zato i poredim ako bude za "naše" Pande ovakva vrsta benefita onda će biti ista situacija. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.clubalfa.it/525273-fiat-progetta-una-versione-4x4-della-nuova-grande-panda-e-conferma-la-versione-a-benzina

 

Izgleda nam stiže (za tržišta u razvoju i neka u Evropi), MT Panda i Panda sa čistim ICE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije im to novi logo, nego simbol manifestacije koja je odrzana jos pre vise od pola godine, tacnije 11. jula 2024.

Kada je u staroj Fiatovoj fabrici Lingotto u Torinu obelezno 125 godina postojanja brenda, osnovanog na taj datum 1899. godine.

 

A apropo slogana "Smiling to the future" - licno bih pre rekao da im je trenutna gama, a bogami i "svetla" buducnost za smejanje.

Poredeci sa onim sta su nekada bili, pogotovo tokom '90-ih.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Solidno stoje tamo, sa onom njihovom (za nas evropljane malo cudnom) gamom za juznoamerikance.

Ali mi ovde mozemo to da okacimo macku o rep, kada krenemo da gledamo sta na nasem trzistu mozemo da kupimo za svoj novac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima svasta nesto ludo, sa cudnim dizajnom i neretko malim tockicima :D .

Cepaju nove GSE T3 i T4 turbake samo tako, dok ih u Evropi nazalost maltene i nema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako izgleda bazni Fiat Grande Panda

 

Fiat Grande Panda

 

Fiat je pre nekoliko dana lansirao potpuno novu Grande Pandu u Italiji, sa konfiguratorom koji daje pristup svim dostupnim opremama.

Početna verzija Grande Panda Pop sa cenom od 18.900 evra je mnogima možda i najzanimljivija u gami, zahvaljujući svom utilitarnom izgledu i osnovnoj opremi.

 

Fiat Grande Panda

 

Najjeftinija verzija mild-hybrid Grande Pande sa 1,2 litarskim benzincem ima crne čelične točkove od 16 inča, a dolazi sa Passione Red bojom koja se ne doplaćuje. Električni Fiat Grande Panda Red ima istu kombinaciju boja i točkova, iako su u tom slučaju čelični točkovi u beloj boji.

 

Fiat Grande Panda

 

Najveća razlika između Grande Pande Pop i ostatka linije je nedostatak LED svetla, zbog čega više liči na originalnu Pandu iz 80-ih. Naravno, ovo nije jedini model koji dolazi sa halogenim farovima u osnovnoj komponenti, a mnogi proizvođači automobila usvajaju ovo isplativo rešenje u svojim osnovnim kompletima.

 

Fiat Grande Panda

 

U unutrašnjosti se ističe veliki plastični poklopac koji zauzima mesto infotainment displeja, odmah pored standardne 10-inčne digitalne instrument table. Kabasta plastika služi kao mesto za pametne telefone, zahvaljujući integrisanom držaču uređaja i USB-C portu.

Oprema uključuje ručni klima uređaj i ručne zadnje prozore, ali je Fiat ovde dodao zadnje parking senzore kako bi pomogao vlasnicima da parkiraju supermini dug 3,99 m uskim mestima. Kao što zakon zahteva za sve nove automobile koji se prodaju u EU, Grande Panda standardno dolazi sa osnovnim paketom ADAS uključujući prepoznavanje saobraćajnih znakova i sistem za održavanje trake.

Kupci koji žele više mogu da se odluče za Grande Panda Icon srednju specifikaciju koja košta 20.400 evra i dodaje brojne dodatne funkcije. Konačno, vrhunska Grande Panda La Prima košta 22.900 evra.

Naravno, potpuno električna Grande Panda je skuplja. Tačnije, počinje od 24.900 evra za Red opremu i dostiže 27.900 evra za La Prima verziju. To znači da je razlika u ceni između najjeftinije i najskuplje verzije modela 9.000 evra.

 

Preuzeto sa: autoblog.rs

 

Edited by Ivan
Sadrzaj prebacen na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro nisu izostavili desni retrovizor. 

Automobil bez radio uredjaja u 21. vijeku...ccc

Share this post


Link to post
Share on other sites

MG i kompanija u Srbiji neće imati konkurencije a verovatno i u celom svetu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje da su stavili analogne starinske cajgere,a ovaj lcd ekran umesto one crne plastike,na koju su zakucali nosač telefona,kao na kakvu tarabu.Verovatno nisu imali para,sve im je pojeo onaj Tavarez:yes,pa kupci na zadnjoj klupi,sada treba da veslaju,i fenjerom da traže put u mraku.

Edited by xenon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...