electronizer 52 Posted July 24, 2024 Sto se tice hibridne GP, jel ima neka info koji ce to tip hibrida biti, MHEV kao Tonale 1.5 ili zapravo pravi hibrid slicno kao tojote? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 26251 Posted July 24, 2024 MHEV od 136 KS sa 6 stepenim automatskim menjačem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 21978 Posted July 24, 2024 2 7 knezevic76, italiano, Woodoo and 6 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 18431 Posted July 24, 2024 Italijanski auto časopisi pišu da ce biti 1.2 puretech u kombinaciji sa elektromotorom,ali snagu nisam video.Obzirom da copy/paste Citroen eC3 verujem da ce biti isto Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 646 Posted July 24, 2024 (edited) Bice i benzinski sa manuelnim menjacem, kao u Avengeru, 1.2 100ks, ili u C3. Mislim da ce se taj najbolje prodavati, bar kod nas. Edited July 24, 2024 by italiano 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 270 Posted July 24, 2024 20 minutes ago, italiano said: Bice i benzinski sa manuelnim menjacem, kao u Avengeru, 1.2 100ks, ili u C3. Mislim da ce se taj najbolje prodavati, bar kod nas. Neće. Francuz iz Fiata je rekao da Panda neće stizati kao čisti SUS, jer je niko na tržištu polovnjaka neće htjeti kupiti te da hoće da zaštite prve kupce. Doslovno je tako rekao i znojio se dok je to pričao. Nađem taj video. Panda će dolaziti kao BEV i eDCT 136 MHEV 2.5. Ali, to će napraviti prostor za Pandinu 1.0 FireFly do 2029. Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 646 Posted July 24, 2024 (edited) Kad krene prodaja bice novina, trziste je cudo... Uskoro ce i Tesla praviti benzince... P.S. a Citroen C3 ce kupiti??? A tek Marokanci su ludi za strujasima... "Pored potpuno električnog modela, postojaće i opcija sa blagim hibridnim pogonom, uparujući 1,2-litarski trocilindrični motor sa malim električnim motorom. Snaga je ocenjena na 99 KS sa obrtnim momentom od 120 Nm, a sve to pokreće prednje točkove preko ručnog menjača." https://www.ozonpress.net/ekonomija/u-kragujevcu-pocela-probna-proizvodnja-elektricnog-modela-automobila-fiat-grande-panda/ Edited July 24, 2024 by italiano Quote Share this post Link to post Share on other sites
xenon 92 Posted July 24, 2024 (edited) 34 minutes ago, Elra said: Neće. Francuz iz Fiata je rekao da Panda neće stizati kao čisti SUS, jer je niko na tržištu polovnjaka neće htjeti kupiti te da hoće da zaštite prve kupce. Doslovno je tako rekao i znojio se dok je to pričao. Nađem taj video. Panda će dolaziti kao BEV i eDCT 136 MHEV 2.5. Ali, to će napraviti prostor za Pandinu 1.0 FireFly do 2029. Naravno da se preznojio,jer je već počelo da se nudi,milion kilometara garancije na bateriju. Zamisli samo za 5 godina,pored te garancije,ko će da gleda polovne naftarice i petrolejke,pa još da broji cilindre i rupe na kaišu? Edited July 24, 2024 by xenon Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4459 Posted July 24, 2024 (edited) 1 hour ago, neshtry said: 1.2 puretech u kombinaciji sa elektromotorom Brt...taman se ponadao neki Fiatov motor a ono PSA 1.2 puretech. Imajuci u vidu koliko sam se ovde nacitao o tim puretech motorima u negativnom aspektu, veliki je to minus bar od mene. Ni jedan auto koji poseduje1.2 turbobenza i 1.5 dizela nisam razmatrao bas zbog negativnih komentara...a ima i C4 i C4x da se uzmu, C3, cak i veci auti poput Scenik IV, Megane, Opel Astra K/L Izem ti optimizaciju proizvodnje i smanjenje troskova preko krajnjeg korisnika...mada kad malo bolje razmislim, to valjda tako i treba, gledano kroz prizmu autoindustrije. Jbt tragedije. Edited July 24, 2024 by ISV_01 2 Zakeralo and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 646 Posted July 24, 2024 Zanimljiv tekst upravo na ovu temu, za i protiv: https://n1info.rs/magazin/auto/na-duze-staze-isplativiji-problemi-struja-i-osiguranje-da-li-je-srbija-spremna-za-elektricna-vozila/ 2 moron and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 646 Posted July 24, 2024 I jos jedan: https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2024/07/24/dve-trecine-nemackih-trgovaca-polovnjacima-ne-prodaje-elektricne-automobile 2 moron and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 270 Posted July 24, 2024 https://youtu.be/kTZcVmZbMLQ?si=m-RgiyUyirw4hOjC Kaže lik neće biti SUS Pande zbog cijene u preprodaji koja će biti bagatelna. A i on se oznojio od sramote kad je to rekao. C3, 208...mogu sa SUS, Panda ne može. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4465 Posted July 24, 2024 15 minutes ago, italiano said: I jos jedan: https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2024/07/24/dve-trecine-nemackih-trgovaca-polovnjacima-ne-prodaje-elektricne-automobile Jedan lik iz DE mi je poslao nemački link za tu vest još pre 10-ak dana i bilo mi je čudno da svi auto portali u međuvremenu ćute o tome. To je ogroman problem, koji treba da zabrine svakog iole normalnog kupca EV-a, jer rizikuje kupovinu "venčanice". 58 minutes ago, italiano said: Zanimljiv tekst upravo na ovu temu, za i protiv: https://n1info.rs/magazin/auto/na-duze-staze-isplativiji-problemi-struja-i-osiguranje-da-li-je-srbija-spremna-za-elektricna-vozila/ Retko od Lidije u skorije vreme čujem nešto pametno, ali ovaj put se nije obrukala. 3 italiano, neshtry and Zakeralo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 20275 Posted July 24, 2024 (edited) 2 hours ago, Elra said: Francuz iz Fiata je rekao da Panda neće stizati kao čisti SUS, jer je niko na tržištu polovnjaka neće htjeti kupiti te da hoće da zaštite prve kupce. Jaka provala . Inace kod evropskih proizvodjaca sve prsti od povoljnih cena, zelenila i neizmerne brige za kupca, koji su naravno u prvom planu. Dok u jednoj Nemackoj skoro 70% dilera polovnjaka ne zeli vise da radi sa EV zbog nemogucnosti ili teske prodaje istih. 2 hours ago, Elra said: Ali, to će napraviti prostor za Pandinu 1.0 FireFly do 2029. Ako bude tako (konacno "novi" zabarski agregat sa direktnim ubrizgavanjem, a ne napljuvani PSA benzinci, u bar nekom od modela) - bice interesantno pratiti i uporedjivati prodaju Pandine i Pande u Evropi. Da vidimo kako ce u praksi obicna evropska "raja", u relativno slicnom konceptu razlicitih generacija, odgovoriti na sve ove izazove i nadasve kontradiktornosti moderne auto industrije. Edited July 24, 2024 by Ivan 3 italiano, Zakeralo and Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
electronizer 52 Posted July 24, 2024 Ah da cuveni hibrid poznatiji kao mhev. Isto je i moj bivsi punto bio hibrid kad sam morao na gurku da ga upalim jer je bio akumulator skoro pa prazan ne znam kako i dalje prolazi taj marketing kod fca, ostali proizvodjaci koliko sam primetio naglase lepo mhev a ne hibrid. 2 1 Zakeralo, italiano and knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 270 Posted July 25, 2024 Baterija za Tonale MHEV košta cca 3000 eura. NN forumaš reče da Stellantis daje 8 godina garancije na MHEV bateriju. Eto neka za 8 godina budemo imali bateriju cijene današnjeg plivajućeg zamajca. Za aktuelni Audi A6 40 TDI MHEV baterija košta 2900 eura. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 18431 Posted July 25, 2024 Ta priča sa osiguranjem prolazi ispod radara,a veoma je bitna 2 Zakeralo and italiano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
xenon 92 Posted July 25, 2024 (edited) Prvi koji su bili optuženi za udruživanje u kartel,bila su osiguravajuća društva kod nas.Oni su i dalje u nezakonitom kartelu,samo nema ko da ih prijavi. Rade šta hoće,profiti van svih granica.Nije njima problem pomerena baterija. MHEV,nije osmišljen zbog kupca,nego zbog proizvođača,da smanji zagađenje i penale,slično kao kod DPF-a,odnosno jedna briga i trošak više za kupca.Po meni,ili čist SUS,ili EV. Zavisi kako im bude krenula prodaja Pande,ako u nekom trenutku krene loše,ugradiće bilo šta ,samo da se proda.Tako su tvrdili za 500e,samo struja,pa sada uvode sus hibrida,stala im prodaja. Edited July 25, 2024 by xenon Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4465 Posted July 25, 2024 6 hours ago, Elra said: Baterija za Tonale MHEV košta cca 3000 eura. NN forumaš reče da Stellantis daje 8 godina garancije na MHEV bateriju. Eto neka za 8 godina budemo imali bateriju cijene današnjeg plivajućeg zamajca. Za aktuelni Audi A6 40 TDI MHEV baterija košta 2900 eura. Gde ste našli tu ceni MHEV baterije za Tonale? Duže vreme je pominjana (ovde) cifra od 2.500. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 270 Posted July 25, 2024 13 minutes ago, moron said: Gde ste našli tu ceni MHEV baterije za Tonale? Duže vreme je pominjana (ovde) cifra od 2.500. Pisalo je na Alfa Romeo UK forumu, 2500 GBP cca 2900-3000 eura. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 20275 Posted July 25, 2024 3 hours ago, xenon said: Zavisi kako im bude krenula prodaja Pande,ako u nekom trenutku krene loše,ugradiće bilo šta ,samo da se proda. Ne znam sta se izdesavalo sa onim bivsim portalom "Left Lane, selling results". Sada te sa tom pretragom prerutira na https://www.goodcarbadcar.net/ , koji mi deluje da nije ni blizu sa podacima. A na prvom pomenutom smo, koliko je foruma, lepo pratili prodaju po mesecima u Evropi za zabarske modele. I caskali o pojedinacnim, sta je promasaj, sta drzi prodaju... 4 hours ago, xenon said: Tako su tvrdili za 500e,samo struja,pa sada uvode sus hibrida,stala im prodaja. A prethodni 500 "ubijao" sa prodajom, najprodavaniji Fiat van maticnog trzista, maltene konstantna prodaja od 150.000-180.000 jedinica u Evropi. I to bez nekih bitnijih izmena i to cak od 2007. kada se pojavio. Sve je to OK, uvek podrzavam ali u razumnim okvirima u kojima je koriscenje EV vozila racionalno (ili uopste moguce u nekim regionima). Ali odavno pricam da je za gomilu situacija prica cesto utopija, da se dosta stvari namece "glavom kroz zid", a neodgovarajucom podrskom ili stanjem na terenu. I da ce vreme i traznja na trzistu pokazati kako stvari zaista stoje. 3 Zakeralo, skile86 and xenon reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
xenon 92 Posted July 26, 2024 Neka svako protumači na svoj način: https://www.automotorevija.rs/rubrike/zabrana-uvoz-benzin-dizel-afrika Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 20275 Posted July 28, 2024 1 italiano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 646 Posted July 28, 2024 Ipak ce biti SUS verzija Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4459 Posted July 28, 2024 1 hour ago, italiano said: Ipak ce biti SUS verzija Mislis samo na LA verziju, flexi fuel ? Koliko vidim nece biti za ovde. Brt, ne obiluje bas unutrasnjim prostorom sto se tice visine. 2-3 prsta u visini, on visok 182cm. Napred mi deluje samo sto ne poljubi unutrasnju zakosenost krova. Quote Share this post Link to post Share on other sites