Jump to content
FAS Goran
Đurađ

Fiat Grande Panda (elektrik iz Kragujevca)

Recommended Posts

Ne ide mi italijanski ali ovo je izgleda zaista Grande Panda.  Čini mi se da je malo preko 4 metra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam očekivao baš ovakav dizajn :)

Ali, najbitnije da je "kocka"  :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cak sam razmisljao da kupim elektricnu verziju kako su najavljivali bila bi 20.000 i sa subvencijom bi kostala 15.000 sto bi bilo izvodljivo
Ali porasla je za 35 cm u duzinu u odnosu na aktuelnu a cak 46cm u odnosu na predhodnu generaciju cime gubi smisao malog gradskog automobila i meni postaje neupotrebljiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fino izgleda ako izuzmemo ova spejsi svetla i ruzne ratkapne ili felne sa kojima mislim i da nece uci u prodaju....lepo sredili ovaj krov fabrike gde je nekad bio test poligon tj staza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni ne izgleda toliko lose, mada, mislim da ce za vecinu najveci faktor biti cena. Ako ne bude jeftinija od Citroena u toj ponudi, tesko da ce se nesto mnogo prodavati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni baš lep i praktičan auto,ali više se ložim na hibrid 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa njima i nije cilj srpsko trziste taj EV ce se praviti kod nas ali prodavati svuda tako da je nebitno da li ce nama biti skup ili ne, ni ja ne volim EV vozila ali na zalost ne mozemo da pobegnemo od njih

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, previše su skupi ( zato se i prave ovde jer jeftinije),a ni nemamo neku strukturu za punjenje 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam razmisljao o kupovini napisah vec, po najavama ce biti dve verzije sa 200 i 300km dometa meni je 200 vise nego dovoljno. To je gradski auto koji se vozi po gradu max 100km dnevno mada i to retko
Svakako bi instalirao kucni punjac da ne bi zavisio od javnih a negde u perspektivi bi napravio nadstresnice za auto od solarnih panela mada u tu matematiku nisam ulazio
Meni licno najvise smeta sto ja Panda porasla na 4 metra duzine

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Takva platforma kod PSA je bila dostupna...

Što kažeš, nije tu samo auto, treba i prateće elemente uklopiti...ali kada ih uklopiš možeš razne električare da biraš...

Edited by neshtry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja gledam da u nekoj buducnosti ponovo uzmem Fiat-a, ali me bas odbijaju ponudom. Za sada mi je Puma kao alternativa najzanimljivija, taman ta neka duzina koja mi odgovara, simpaticno mi izgleda, mnogo prostora u gepeku, zatrebace kad se prosiri porodica. Iz tog razloga sam se nadao da ce i nova Panda biti malo veca, verovatno bi gledao nekog benzinca, racunam da ce i oni imati ponudu kao i ostali u tom segmentu. Ali, bas sam razocaran ponudom poslednjih godina. Svakako ne planiram nista u narednih par godina, tako da ko zna koliko ce se misljenje do tada promeniti i sta ce se sve u medjuvremenu pojaviti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/16/2024 at 12:12 AM, neshaoct said:

Koliko sam čuo, izgleda će se samo EV praviti u SRB, a njena hibridna verzija van Srbije.

Hoće li imati 50000kom godišnje...

 

500L je imao max oko 95000 čini mi se jedne godine

On 6/16/2024 at 5:23 PM, Misha87 said:

Ja gledam da u nekoj buducnosti ponovo uzmem Fiat-a, ali me bas odbijaju ponudom. Za sada mi je Puma kao alternativa najzanimljivija, taman ta neka duzina koja mi odgovara, simpaticno mi izgleda, mnogo prostora u gepeku, zatrebace kad se prosiri porodica. Iz tog razloga sam se nadao da ce i nova Panda biti malo veca, verovatno bi gledao nekog benzinca, racunam da ce i oni imati ponudu kao i ostali u tom segmentu. Ali, bas sam razocaran ponudom poslednjih godina. Svakako ne planiram nista u narednih par godina, tako da ko zna koliko ce se misljenje do tada promeniti i sta ce se sve u medjuvremenu pojaviti.

Puma je odličan auto, malo marginalizovan

 

par testova sa Autorepubike

https://autorepublika.com/2024/03/20/ar-test-ford-puma-vivid-ruby/

 

https://autorepublika.com/2024/02/10/ar-test-ford-puma-st-1-0-170-powershift/

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx, meni su mnogo interesantni, cak i jeftiniji od konkurencije, a meni primamljiviji. Jedino ih bas malo ima po Srbiji, bas ih retko primetim, pogotovo u odnosu na recimo Juke, pa cak i Konu/Stonic/500x i ostale slicne varijante u tom cenovnom rangu. A ponovo, po performansama mozda i najbolji u klasi, plus kao sto rekoh, gepek mnogo prostran. Jedino mi se ne svidja sto ce "restajl" verzija imati komande klime na multimediji, to pomodarstvo mi se kod mnogih modela ne svidja, nekako sam staromodan po tom pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Misha87

Nisam kupac novih automobila. Ali pratim novitete, citam testove.

Da ja danas kupujem, Puma bi mi bila jedan od izbora. I to sto je nema puno mi se svidja. A sa druge str ima dobre motore, dobar dizajn, odlican gepek. Nekako je ford kod nas igrač iz senke, nepravedno zapostavljen.
Raspitaj se, isčitaj testove, youtube, zakazi voznju i odluci. Pozz

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

B SUV klasa je trenutno najtezi segment za kupovinu :D 

Bukvalno ne znas za sta da se uhvatis pre. Puma je stvarno odflicna. Meni je Renegade i dalje najlepsi u toj klasi. Onda Pug-ovi, Mazde, novi Juke je brutalan,.. a svi tu negde.


Deluje mi kao ubedljivo najteza klasa za odluciti. U C klasi vec neko iskoci sa opremom i pogonom, pa ubode nesto bolji menjac i slicno, ali u B mi je sve nekako u nijansama.

 

Inace, ja sam pod utiskom da Puma ima bas dosta po Beogradu, stalno ih vidjam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomagao sam sinu verovatno najboljeg prijatelja u izboru SUV B segmenta za njega.

Izabrao je Kamiq 1,5 TSI sa jedno tri opciona paketa, a u dve varijante ( zavisno od paketa opcionala ) cena je u aprilu iznosila:

 

1. varijanta

 

Cena po vozilu                                                   18.060 Eur
+ Metalik boja                                                                     330 Eur
+ Convenience (w/o safe) – keyless entru, prednji i zadnji parking senzori, zadnja 
   Kamera, drive mode selection                                                                         685 Eur
+ Lane assist +, front assist, adaptivni tempomat sa speedlimiterom                595 Eur
+ Alu felne 6j x 16“ cortadero aero                                                                                          520 Eur
___________________________________________________________________________________________

Cena po vozilu sa carinom                                              20.190 Eur
PDV 20%                                                                       4.038 Eur
Ukupno po vozilu sa PDV-om                                                                         24.228 Eur 
Popust                                                                                                                                            864 Eur
Konacna cena po vozilu                                                                                                            23.364 Eur


2. varijanta


Cena po vozilu                                                   18.060 Eur
+ Metalik boja                                                                     330 Eur
+ Convenience plus (w/o safe) – keyless entru, prednji i zadnji parking senzori,
   zadnja kamera, drive mode selection, virtuelna tabla,senzorski kontrolisana vrata 
   prtljažnika                                                                                                     1.285 Eur
+ Lane assist +, front assist, adaptivni tempomat sa speedlimiterom                595 Eur
+ Alu felne 6j x 16“ cortadero aero                                                                                          520 Eur
___________________________________________________________________________________________

Cena po vozilu sa carinom                                              20.790 Eur
PDV 20%                                                                       4.158 Eur
Ukupno po vozilu sa PDV-om                                                                         24.948 Eur 
Popust                                                                                                                                            864 Eur
Konacna cena po vozilu                                                                                                            24.084 Eur

 

Rok isporuke: cca 120 d

 

I na kraju je kupio ... motocikl :) A kola će - na jesen. Tako je rekao.


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

B suvovi su mi najruzniji, sve to nesto malo a kao treba da izgleda vece, nekako na silu uradjeno, retko za koji mogu da kazem da mi je simpa, ne znam, ne bi ih kupio nikad ili kupis ljudski neki veci suv da znas sta vozis ili kupis obican auto

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

B SUV je po meni najveća prevara. Povećanim klirensom i dodacima od plastike podaju ti priču da kupuješ mali suv, pa eto, kao u primeru gore, tako povišenu Fabiu lagano plaćaš 24k.

 

Za oko 20k već možeš kupiti ozbiljniji hatch C segmenta, što znači da su B SUV-ovi zapravo trenutni worst buy.

 

Jedino C3 kao da se malo okreće racionalnijim kupcima. Najavljena cena za benzinca je u klasi Dacie Sandero, a verujem da je za klasu kvalitetniji ( bar na oko deluje kvalitetnije ), sve ovo ostalo je daleko daleko precenjeno za tu klasu vozila. Inače, pomenuta Puma je bila, čini mi se, 19k sa 125ks i Titanium opremom, što je dosta bolje od konkurencije. 

 

Nego da ne idemo dalje od teme, meni se Panda baš baš dopada, ali mi EV nije zanimljiv. Ako ponude benzinca kao i kod C3, u tom cenovnom rangu, možda vidim sebe kao kupca :) to je kao Jeep Avenger za 5000e manje. Jedino što svi pričaju da se benzinac neće sklapati kod nas u KGu, pa je onda pitanje kakva će biti cena sa svim taksama za nas van EU. 

Edited by ivica su

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autici koji su ranije kretali novi i od ispod 10k - sada se uz malo klirensa, plastika i poprilicno nepotrebnih sljastecih dzidza bidza prodaju za duplo vise.

Moda bato, "gradski terenci" - trazili smo, gledajmo :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve su obrnuli u njihovu korist. Prodaju nam muda za bubrege.

Prava vozila su se pravila pre 10 15 god. Kada su SUVovi bili u povoju. Danas, SUV menja sve kategorije, klase. Karavani nestaju, limuzine nestaju, MPV, je nestao.

Odite na automanijak, uporedite Opel Merivu B i Nissan Quasqai.
Slicna duzina, sirina, visina, gepek. Ali, u istoj godini proizvodnje, Kaskai je plus 3000 eur vise. ZASTO?
Zato sto je SUV. Koliko vlasnika SUVova zapravo koristi to sto ima SUV? Ko od njih odlazi u prirodu, ko koristi pogon 4x4. Ko koristi povisen klirens.
SUV, je aposolutno najmanje iskoriscena kategorija vozila.

Ali trendovi su čudo.
Navukli su nas na SUV kategoriju, i na zalost ostale klase odumiru.
Naprave povisen SUV, a posle ga spuste, ukrute, pa dobijemo SPORTSKI SUV.. Ludilo

Nije mi krivo sto postoje SUVovi, krivo mi je sto nestaju druge, dokazano prakticne klase. Limuzine, karavani, MPV ovi.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...