Đurađ 36 Posted June 14 (edited) Edited June 15 by neshaoct edit naslova 6 Woodoo, neshtry, PremieRacing and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1262 Posted June 14 Ne ide mi italijanski ali ovo je izgleda zaista Grande Panda. Čini mi se da je malo preko 4 metra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 646 Posted June 14 4m tacno https://www.b92.net/automobili/aktuelno/31210/ovo-je-novi-fiat-panda-koji-ce-se-praviti-u-srbiji-foto/vest Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 574 Posted June 14 Nazalost, samo prepakovani C3, koji je istina jos odvratniji! 3 Dzimbo, Axic and Nikola 1.6 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4218 Posted June 14 Nisam očekivao baš ovakav dizajn Ali, najbitnije da je "kocka" Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 646 Posted June 15 Cak sam razmisljao da kupim elektricnu verziju kako su najavljivali bila bi 20.000 i sa subvencijom bi kostala 15.000 sto bi bilo izvodljivo Ali porasla je za 35 cm u duzinu u odnosu na aktuelnu a cak 46cm u odnosu na predhodnu generaciju cime gubi smisao malog gradskog automobila i meni postaje neupotrebljiva Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2802 Posted June 15 Fino izgleda ako izuzmemo ova spejsi svetla i ruzne ratkapne ili felne sa kojima mislim i da nece uci u prodaju....lepo sredili ovaj krov fabrike gde je nekad bio test poligon tj staza Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9664 Posted June 15 Koliko sam čuo, izgleda će se samo EV praviti u SRB, a njena hibridna verzija van Srbije. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Misha87 193 Posted June 16 Meni ne izgleda toliko lose, mada, mislim da ce za vecinu najveci faktor biti cena. Ako ne bude jeftinija od Citroena u toj ponudi, tesko da ce se nesto mnogo prodavati. 1 Đurađ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 16867 Posted June 16 Meni baš lep i praktičan auto,ali više se ložim na hibrid Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2802 Posted June 16 Pa njima i nije cilj srpsko trziste taj EV ce se praviti kod nas ali prodavati svuda tako da je nebitno da li ce nama biti skup ili ne, ni ja ne volim EV vozila ali na zalost ne mozemo da pobegnemo od njih 1 italiano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 16867 Posted June 16 Da, previše su skupi ( zato se i prave ovde jer jeftinije),a ni nemamo neku strukturu za punjenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 646 Posted June 16 Ja sam razmisljao o kupovini napisah vec, po najavama ce biti dve verzije sa 200 i 300km dometa meni je 200 vise nego dovoljno. To je gradski auto koji se vozi po gradu max 100km dnevno mada i to retko Svakako bi instalirao kucni punjac da ne bi zavisio od javnih a negde u perspektivi bi napravio nadstresnice za auto od solarnih panela mada u tu matematiku nisam ulazio Meni licno najvise smeta sto ja Panda porasla na 4 metra duzine Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 16867 Posted June 16 (edited) Takva platforma kod PSA je bila dostupna... Što kažeš, nije tu samo auto, treba i prateće elemente uklopiti...ali kada ih uklopiš možeš razne električare da biraš... Edited June 16 by neshtry Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 646 Posted June 16 https://forbes.n1info.rs/lifestyle/dva-lica-elektricnih-vozila-briljantna-u-gradu-beznadezna-na-autoputu/ 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Misha87 193 Posted June 16 Ja gledam da u nekoj buducnosti ponovo uzmem Fiat-a, ali me bas odbijaju ponudom. Za sada mi je Puma kao alternativa najzanimljivija, taman ta neka duzina koja mi odgovara, simpaticno mi izgleda, mnogo prostora u gepeku, zatrebace kad se prosiri porodica. Iz tog razloga sam se nadao da ce i nova Panda biti malo veca, verovatno bi gledao nekog benzinca, racunam da ce i oni imati ponudu kao i ostali u tom segmentu. Ali, bas sam razocaran ponudom poslednjih godina. Svakako ne planiram nista u narednih par godina, tako da ko zna koliko ce se misljenje do tada promeniti i sta ce se sve u medjuvremenu pojaviti. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 12810 Posted June 17 On 6/16/2024 at 12:12 AM, neshaoct said: Koliko sam čuo, izgleda će se samo EV praviti u SRB, a njena hibridna verzija van Srbije. Hoće li imati 50000kom godišnje... 500L je imao max oko 95000 čini mi se jedne godine On 6/16/2024 at 5:23 PM, Misha87 said: Ja gledam da u nekoj buducnosti ponovo uzmem Fiat-a, ali me bas odbijaju ponudom. Za sada mi je Puma kao alternativa najzanimljivija, taman ta neka duzina koja mi odgovara, simpaticno mi izgleda, mnogo prostora u gepeku, zatrebace kad se prosiri porodica. Iz tog razloga sam se nadao da ce i nova Panda biti malo veca, verovatno bi gledao nekog benzinca, racunam da ce i oni imati ponudu kao i ostali u tom segmentu. Ali, bas sam razocaran ponudom poslednjih godina. Svakako ne planiram nista u narednih par godina, tako da ko zna koliko ce se misljenje do tada promeniti i sta ce se sve u medjuvremenu pojaviti. Puma je odličan auto, malo marginalizovan par testova sa Autorepubike https://autorepublika.com/2024/03/20/ar-test-ford-puma-vivid-ruby/ https://autorepublika.com/2024/02/10/ar-test-ford-puma-st-1-0-170-powershift/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Misha87 193 Posted June 17 @shuxx, meni su mnogo interesantni, cak i jeftiniji od konkurencije, a meni primamljiviji. Jedino ih bas malo ima po Srbiji, bas ih retko primetim, pogotovo u odnosu na recimo Juke, pa cak i Konu/Stonic/500x i ostale slicne varijante u tom cenovnom rangu. A ponovo, po performansama mozda i najbolji u klasi, plus kao sto rekoh, gepek mnogo prostran. Jedino mi se ne svidja sto ce "restajl" verzija imati komande klime na multimediji, to pomodarstvo mi se kod mnogih modela ne svidja, nekako sam staromodan po tom pitanju. 2 moron and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 12810 Posted June 18 @Misha87Nisam kupac novih automobila. Ali pratim novitete, citam testove.Da ja danas kupujem, Puma bi mi bila jedan od izbora. I to sto je nema puno mi se svidja. A sa druge str ima dobre motore, dobar dizajn, odlican gepek. Nekako je ford kod nas igrač iz senke, nepravedno zapostavljen.Raspitaj se, isčitaj testove, youtube, zakazi voznju i odluci. PozzSent from my STK-LX1 using Tapatalk 1 Misha87 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3067 Posted June 18 B SUV klasa je trenutno najtezi segment za kupovinu Bukvalno ne znas za sta da se uhvatis pre. Puma je stvarno odflicna. Meni je Renegade i dalje najlepsi u toj klasi. Onda Pug-ovi, Mazde, novi Juke je brutalan,.. a svi tu negde. Deluje mi kao ubedljivo najteza klasa za odluciti. U C klasi vec neko iskoci sa opremom i pogonom, pa ubode nesto bolji menjac i slicno, ali u B mi je sve nekako u nijansama. Inace, ja sam pod utiskom da Puma ima bas dosta po Beogradu, stalno ih vidjam. 1 Misha87 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4218 Posted June 18 Pomagao sam sinu verovatno najboljeg prijatelja u izboru SUV B segmenta za njega. Izabrao je Kamiq 1,5 TSI sa jedno tri opciona paketa, a u dve varijante ( zavisno od paketa opcionala ) cena je u aprilu iznosila: 1. varijanta Cena po vozilu 18.060 Eur + Metalik boja 330 Eur + Convenience (w/o safe) – keyless entru, prednji i zadnji parking senzori, zadnja Kamera, drive mode selection 685 Eur + Lane assist +, front assist, adaptivni tempomat sa speedlimiterom 595 Eur + Alu felne 6j x 16“ cortadero aero 520 Eur ___________________________________________________________________________________________ Cena po vozilu sa carinom 20.190 Eur PDV 20% 4.038 Eur Ukupno po vozilu sa PDV-om 24.228 Eur Popust 864 Eur Konacna cena po vozilu 23.364 Eur 2. varijanta Cena po vozilu 18.060 Eur + Metalik boja 330 Eur + Convenience plus (w/o safe) – keyless entru, prednji i zadnji parking senzori, zadnja kamera, drive mode selection, virtuelna tabla,senzorski kontrolisana vrata prtljažnika 1.285 Eur + Lane assist +, front assist, adaptivni tempomat sa speedlimiterom 595 Eur + Alu felne 6j x 16“ cortadero aero 520 Eur ___________________________________________________________________________________________ Cena po vozilu sa carinom 20.790 Eur PDV 20% 4.158 Eur Ukupno po vozilu sa PDV-om 24.948 Eur Popust 864 Eur Konacna cena po vozilu 24.084 Eur Rok isporuke: cca 120 d I na kraju je kupio ... motocikl A kola će - na jesen. Tako je rekao. 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2802 Posted June 18 (edited) B suvovi su mi najruzniji, sve to nesto malo a kao treba da izgleda vece, nekako na silu uradjeno, retko za koji mogu da kazem da mi je simpa, ne znam, ne bi ih kupio nikad ili kupis ljudski neki veci suv da znas sta vozis ili kupis obican auto Edited June 18 by OMP 1 clockwork_orange reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivica su 160 Posted June 19 (edited) B SUV je po meni najveća prevara. Povećanim klirensom i dodacima od plastike podaju ti priču da kupuješ mali suv, pa eto, kao u primeru gore, tako povišenu Fabiu lagano plaćaš 24k. Za oko 20k već možeš kupiti ozbiljniji hatch C segmenta, što znači da su B SUV-ovi zapravo trenutni worst buy. Jedino C3 kao da se malo okreće racionalnijim kupcima. Najavljena cena za benzinca je u klasi Dacie Sandero, a verujem da je za klasu kvalitetniji ( bar na oko deluje kvalitetnije ), sve ovo ostalo je daleko daleko precenjeno za tu klasu vozila. Inače, pomenuta Puma je bila, čini mi se, 19k sa 125ks i Titanium opremom, što je dosta bolje od konkurencije. Nego da ne idemo dalje od teme, meni se Panda baš baš dopada, ali mi EV nije zanimljiv. Ako ponude benzinca kao i kod C3, u tom cenovnom rangu, možda vidim sebe kao kupca to je kao Jeep Avenger za 5000e manje. Jedino što svi pričaju da se benzinac neće sklapati kod nas u KGu, pa je onda pitanje kakva će biti cena sa svim taksama za nas van EU. Edited June 19 by ivica su 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19079 Posted June 19 Autici koji su ranije kretali novi i od ispod 10k - sada se uz malo klirensa, plastika i poprilicno nepotrebnih sljastecih dzidza bidza prodaju za duplo vise. Moda bato, "gradski terenci" - trazili smo, gledajmo . Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 12810 Posted June 19 Sve su obrnuli u njihovu korist. Prodaju nam muda za bubrege.Prava vozila su se pravila pre 10 15 god. Kada su SUVovi bili u povoju. Danas, SUV menja sve kategorije, klase. Karavani nestaju, limuzine nestaju, MPV, je nestao.Odite na automanijak, uporedite Opel Merivu B i Nissan Quasqai.Slicna duzina, sirina, visina, gepek. Ali, u istoj godini proizvodnje, Kaskai je plus 3000 eur vise. ZASTO?Zato sto je SUV. Koliko vlasnika SUVova zapravo koristi to sto ima SUV? Ko od njih odlazi u prirodu, ko koristi pogon 4x4. Ko koristi povisen klirens.SUV, je aposolutno najmanje iskoriscena kategorija vozila.Ali trendovi su čudo.Navukli su nas na SUV kategoriju, i na zalost ostale klase odumiru.Naprave povisen SUV, a posle ga spuste, ukrute, pa dobijemo SPORTSKI SUV.. LudiloNije mi krivo sto postoje SUVovi, krivo mi je sto nestaju druge, dokazano prakticne klase. Limuzine, karavani, MPV ovi. Sent from my STK-LX1 using Tapatalk 4 ivica su, Ivan, sokratbg and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites