shuxx 16032 Posted June 10, 2024 Prilicno je pocelo da se stedi gde god je moguce od one lude 2008god. Mnogi motori od tad nemaju poklopce, plasticne itd. Izolacija. Ukratko stednja na svakom koraku. Sent from my STK-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 6196 Posted June 10, 2024 Da je problem - jeste, da i dalje ne znam šta bi pre kupio - ne znam Toliko je vozila (automobila) različitih godišta, klasa, veličina i zapremina da se jako teško odlučujem šta ne kupiti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4915 Posted June 10, 2024 Ja volim automobile i moj glavni problem kod zamene automobila jeste sto kupujem samo jedan Realno svasta mi se svidja, a ne mogu kupiti desetine auta i voziti ih sve odjednom. Послато са SM-A528B помоћу Тапатока 3 igor0511, electronizer and Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4811 Posted June 10, 2024 Voleo bih da mogu da imam paralelno 10-ak automobila ... Pa, zavisno od raspoloženja za taj dan Mada, verovatnno nemam ni toliko pari obuće čak i da brojim papuče za plažu Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 3982 Posted June 10, 2024 Pa verujem da bi svako od nas voleo da ima neku kolekciju automobila od bar 10ak komada Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 849 Posted June 10, 2024 Cesto sam rentirao automobile koji mi se svidjaju i koje razmatram za kupovinu pa ih provozam dan dva cisto da steknem neki utisak. nekad me toliko razocaraju a cesto i oduseve Trenutno znam da Hyundai I10 nikada necu kupiti a da bi Jimny uzeo bez razmisljanja Kao neko ko trenutno ima dva auta a nekada sam imao i 4 na raspolaganju mogu da vam kazem da uvek vozim samo jedan i to onaj koji mi je najzgodniji to je trenutno panda, mala je zgodna za guzvu za parking dok passata vozim jednom mesecno i to samo iz razloga da bi ga malo provozao greota da stoji evo upalicu ga ovih dana treba da ga vozim na tehnicki 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8308 Posted June 11, 2024 Pored 168 stranica ove teme gde se detaljno diskutuje "koji auto kupiti" ja idalje nemam pojma koji bi auto kupio Prosto. Ml ili Cls Sent from my SM-A346B using Tapatalk 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 19746 Posted June 11, 2024 Meni ovaj savršen https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/24077644/fiat-tipo-14-t-jet 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 3982 Posted June 11, 2024 (edited) Ne deluje lose ovaj je malo bolji sa hrom detaljima mada redak je tipo koji moze vizuelno da me privuce, cudi me da nisu izbacili neku sport verziju Edited June 11, 2024 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4795 Posted June 13, 2024 Ekipa, kako je vase misljenje o EDC menjacima kod Rešoa (Megane, Talisman, Scenik IV) sa motorizacijom 1.5 dci/115ks /1.6 (verovatno hdi?) kao i A/T menjaca koji idu u Opel Crossland / Grandland sa motorizacijom 1.5,1.6 (120-136ks) dizel. 1.7 dizel kod Renoa ne bih gledao, nije se dugo zadrzao, a i ne znam ciji je mada me zapremina podseca kao da je Isuzu motor. Nisam siguran za EDC ali sam za Opele procitao da su 7.stepeni automatici koji isto idu i u Insigniju sa tom motorizacijom i da im je servis (ulje + filter) oko 100 eVri (procitao, koliko je istina, takodje ne znam). Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6765 Posted June 13, 2024 (edited) 49 minutes ago, ISV_01 said: 1.7 dizel kod Renoa ne bih gledao, nije se dugo zadrzao, a i ne znam ciji je mada me zapremina podseca kao da je Isuzu motor 1.7 je unapređena verzija 1.6 dci motora, ali ga je "ubila" €kologija, o kome sam čuo razne kontradiktorne informacije. Od sjaja do očaja. Moj serviser (ex serviser) reče da je ok (taj 1.6) i dok sam još razmišljao o S4 pikirao sam ga, održavanje je slično, a ima lanac. Nekako o tim EDC Renoovim menjačima se ne priča mnogo, a i ponuda je bila jako slaba... Kod Opela mislim da su ti motori poreklom PSA! Edited June 13, 2024 by bane1321 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 594 Posted June 13, 2024 EDC mislim da pravi Getrag, tako da bi trebalo da je dobar. Sto se tice motora, taj 1.6 (Reno/Nisan) od 130ks se nije pokazao lose, mada je 1.5 pouzdaniji motor. 1.5 Opel (Psa) ni u ludilu. Problemi sa razvodom, usisom, pored standardne price oko dpf/adblue Ovo sa razvodom su navodno resili 2020, cini mi se, ali ja bih ga preskocio na tvom mestu. Benzinci 1.2 su im takodje uzasni. 1.6 kod Opela ima isto problem sa lancem, mada se to da srediti. Po meni verovatno jedini izbor kod Opela, narocito verzija bez adblue-a. 1 1 ISV_01 and bane1321 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4795 Posted June 13, 2024 @skile86 A 2.0 dizlo u Opelu ? Znam da su prve generacije koje su npr bile u Insigniji imale probleme, posle kao ispravljeno tipa 2020te. To je motor sa mislim ~170ks, ne znam ima li drugih verzija snage. Pitam zbog npr Grandland-a, mislim da bi mu to bila optimalna motorizacija jer je tezak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1543 Posted June 13, 2024 1.5 dci za svaku preporuku. uparen sa EDC zaista nisam cuo da je iko prijavljivao probleme a mnogi hvale. Poneko kaze da nije najprecizniji kod prebacivanja brzina u odredjenim situacijama(uzbrdice itd) ali nista specijalno problematicno.Послато са M2003J15SC помоћу Тапатока 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2786 Posted June 13, 2024 On 6/1/2024 at 10:03 AM, OMP said: kako je moguce toliki obrtaji u 6. , sta se onda postiglo 6. brzinom ako su tako visoki obrtaji na 130kmh, meni gp u 5. ide toliko na 3500, da imam 6. moralo bi da padne na 3000 sto bi bilo ok kod mene odnos rpm i kmh gledano po gps u 5. brzini je : 3000rpm = 110-112kmh 3250rpm = 120kmh 3500rpm = 130kmh dok sam sat pokazuje za nekih 10ak kmh vise ja ga vozim uvek tu 3000-3200 tad mi je najbolji odnos buke i brzine, na 3500 je vec bucan prilicno sto od motora sto od vetra, podvozja cega god pa mi i nema smisla terati ga toliko, 10-15 kmh gore dole mi ne znace u zivotu nista. Jel vam ispravna ta kola? 2 3 nobutado, nemanja84bg, knezevic76 and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 8755 Posted June 13, 2024 Drugačiji su prenosi na GP Tjet, slično je i kod Alfe, kraći prenosi.I kod mene su kao kod tebe u šestoj isti obrtaji pri toj brzini.Sent from my SM-A546E using Tapatalk 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 770 Posted June 14, 2024 8 hours ago, integralac said: Jel vam ispravna ta kola? Ovo je 140 ili 150 konja? Moja ima 120 konja i 129kmh = 3000 rpm po cajgeru (u 6oj). Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 3982 Posted June 14, 2024 (edited) Nije za poredjenje kad nisu isti menjaci i motori u pitanju ija da imam 6. bilo bi ovako Edited June 14, 2024 by OMP 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2786 Posted June 14, 2024 MA 141 konj 3 Reacher Gilt, Ivan and nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 770 Posted June 14, 2024 (edited) Nema veze sa konjima izgleda, nego sa godistem, tj menjacem unutra: M32 pre redizajna je kraci i vise vrti motor, FPT C635 iz redizajna je duzi i nizi su obrtaji... nadjoh grafikone 2008 Lancia Delta 1.4 T-jet 16V 120 Argento (88 kW / 120 PS / 118 hp) (since mid-year 2008 for Europe ) specs review (automobile-catalog.com) 2012 Lancia Delta 1.4 T-jet 120 Argento (88 kW / 120 PS / 118 hp) (for Europe ) specs review (automobile-catalog.com) 2012 Lancia Delta 1.4 MultiAir 140 Argento Start&Stop Euro5 (103 kW / 140 PS / 138 hp) (for Europe ) specs review (automobile-catalog.com) edit: @integralac tvoja V je "dugacka" maltene koliko i moja VI po ovim grafikonima, razlika u nijansama... Edited June 14, 2024 by ostoja Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 594 Posted June 14, 2024 14 hours ago, ISV_01 said: @skile86 A 2.0 dizlo u Opelu ? Znam da su prve generacije koje su npr bile u Insigniji imale probleme, posle kao ispravljeno tipa 2020te. To je motor sa mislim ~170ks, ne znam ima li drugih verzija snage. Pitam zbog npr Grandland-a, mislim da bi mu to bila optimalna motorizacija jer je tezak. Prilicno sam ubedjen da je to Fijatov motor uz odredjene izmene. Sticajem okolnosti sam se interesovao bas za Insigniju sa tim motorom i rekose mi da ima problema sa nekom lambda sondom, koja kosta oko 1000e posto je ima samo u originalu. Ostalo je ok. Novija godista tj motor sa 177+ hp-a je iz Pezoa. 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1937 Posted June 14, 2024 (edited) Ako je 1956ccm to je fiatov motor, ako je 1995ccm to je vec nesto drugo, opelov motor razvijen iz 1.6cdti. Edited June 14, 2024 by MiloshBg 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 22206 Posted June 14, 2024 (edited) 2 hours ago, ostoja said: M32 pre redizajna je kraci i vise vrti motor, FPT C635 iz redizajna je duzi i nizi su obrtaji... nadjoh grafikone 'Ajmo jedno nagradno pitanje . C544 (Opelov M32) ima prenos u 6. brzini 0.744. A FPT-ov C635 na benzincima 0.74 do 0.77 u 6. brzini. Znaci maltene isti ili cak kraci prenos na zabarskom menjacu ? Prvo, vecina zaboravlja izuzetno bitnu stavku u vidu prenosa u diferencijalu. I da je na grafikonima rpm/brzina uracunat tzv. Final Ratio. Odnosno, grafikon prikazuje odnos menjac+diferencijal. Gde razlike mogu da budu drasticne. 2 hours ago, ostoja said: edit: @integralac tvoja V je "dugacka" maltene koliko i moja VI po ovim grafikonima, razlika u nijansama... E sad, ovde su prenosi u menjacu maltene isti, prenos u diferencijalu isti. Razlika u obrtajima u ovom primeru nastaje ne zbog prenosa - nego zbog manjka snage, tacnije, obrtnog momenta u poredjenju T-Jet i MultiAir Turbo. Euro 4 T-Jet je (bez obzira na snagu) u startu imao 206 Njutna. Dok je MultiAir imao i do 260 Njutna u Sport modu (230 u Normal). I jos dostupno na nizim obrtajima - takav motor ce samim tim lakse i na manjim rpm da nosi karoseriju iste tezine. Kada vec pominjem prenose u menjacu i diferencijalu - evo jos jedan interesantan podatak. 500L, najobicniji 1.4 FIRE 95 sa C514.6 menjacem - vecina misli da se prilikom kruziranja vrti u obrtajima jer ima kratak prenos u menjacu. A upravo je suprotno, retko ko zna da taj C514 u 6. brzini ima odlican prenos od 0.64. Primetno duzi prenos od vecine menjaca na turbacima. Dodatno, 5. brzina na Fici ima prenos kao 6. brzina na Delti. U praksi, maltene kao da Fica za kruziranje ima jos jednu, 7. brzinu, poredeci sa Deltom . Citaj, motor bi trebao da bude bas rasterecen na visim brzinama. Ali, kada bi gledali samo menjac . Zbog slabijeg motora i vrlo malog torque od 128 Nm (pa jos dostupnog tek u visokim obrtajima) - da bi se to nadoknadilo, diferencijal mora da ima kratak prenos. Cak blizu 5.0, poredeci sa cca 3.4 kod turbaka, a menjac "zgusnutije" slozene neke brzine. Sto rezultuje daleko visim obrtajima prilikom kruziranja, u odnosu na ono sto bi ocekivali gledajuci samo prenos menjaca u 6. brzini. Cisto da se dopisem na diskusiju, sa par svojih zapazanja . Edited June 14, 2024 by Ivan 5 ISV_01, nemanja84bg, ostoja and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zarekg 216 Posted June 14, 2024 27 minutes ago, Ivan said: E sad, ovde su prenosi u menjacu maltene isti, prenos u diferencijalu isti. Razlika u obrtajima u ovom primeru nastaje ne zbog prenosa - nego zbog manjka snage, tacnije, obrtnog momenta u poredjenju T-Jet i MultiAir Turbo. Euro 4 T-Jet je (bez obzira na snagu) u startu imao 206 Njutna. Dok je MultiAir imao i do 260 Njutna u Sport modu (230 u Normal). I jos dostupno na nizim obrtajima - takav motor ce samim tim lakse i na manjim rpm da nosi karoseriju iste tezine. Ovde ti se matematika ne slaže ili ja nešto nisam razumeo. Ako su prenosi u menjaču isti i prenos u diferencijalu isti, koji god motor da prikačiš na istom broju obrtaja u istom prenosu će imati istu brzinu kretanja. I onaj od 100 i onaj od 200 konja. Ako prvi motor ide npr. drugom na 3000 obrtaja 50 km/h, isto toliko će ići i drugi motor. Tu samo ukupan prenos (menjač i diferencijal) igra ulogu. Naravno ne računam velike brzine gde slabiji motor ne može da postigne obrtaje jačeg. Obrtni moment je druga priča i zbog njega ta 2 motora mogu da se razlikuju u prenosima, i treba da se razlikuju. Ali samo zbog obrtnog momenta sa istom mehanikom nema razlike u brzinama. 1 ostoja reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
mali_zmaj 57 Posted June 14, 2024 17 hours ago, skile86 said: EDC mislim da pravi Getrag, tako da bi trebalo da je dobar. Sto se tice motora, taj 1.6 (Reno/Nisan) od 130ks se nije pokazao lose, mada je 1.5 pouzdaniji motor. 1.5 Opel (Psa) ni u ludilu. Problemi sa razvodom, usisom, pored standardne price oko dpf/adblue Ovo sa razvodom su navodno resili 2020, cini mi se, ali ja bih ga preskocio na tvom mestu. Benzinci 1.2 su im takodje uzasni. 1.6 kod Opela ima isto problem sa lancem, mada se to da srediti. Po meni verovatno jedini izbor kod Opela, narocito verzija bez adblue-a. Ne znam za Opelove nove motore sad kad je u PSA grupaciji, ali ja sad vozim Merivu B 1,4 turbo benzin i nikakvih problema nemam. Opel nikad svog dizela nije imao al su im benzinci sjajni. Čak i oni 1,2 sa lancem,i dobro primaju plinske instalacije. Al tad su još bili GMC grupacija.. 1,6 klasični bez turba isto relativno ok. motor. Za ove sadašnje ne znam. PSA grupacija mi nije nešto poznata sem 1,5 DCI kojeg svi hvale.. Al i njega nema više..izbacuju dizele. A šteta dokazan motor. 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites