Jump to content
Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

Imam prelepog cmaxa i nekog vw sličnog  caddyju u komšiluku,to su mi uz 500L favoriti

Edited by neshtry

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, The Punisher said:

Suv-ovi su najveća prevara koja postoji danas

Vaistinu!

Mislim da sam već negde pisao, Opel ukinuo Merivu, ubacio Crossland, koji je sa slabijim motorom (1.2) i opremom (o prostoru i praktičnosti neću) cenovnog kretao onde gde je bila Meriva u najjačoj opremi i sa najjačim benzincem(1.4 t)!

Slična situacija sa C3 Pikasom i C3 Aircross...

Pored cene koja je rasla, sa prelaskom na SUV su opadale modularnosti koje krase MPV (i pregrade, i preglednost, i ostave za sitnice...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pratim forum redovno, al slabo pisem. Ovo mi zanimljivo sad oko poredjenja suv-ova i mpv-ova. 5008 mk2 koji vozimo poslednjia 4 meseca me je odusevio upravo zbog toga sto je spolja pravi suv (dosta visok klirens, kockast robustan izgled, plasticne obloge, veliki retrovizori...) a iznutra je zadrzao tu ideju mpv-a (dosta ostava od kojih je ova u sredini izmedju vozaca i suvozaca bas bas velika, tri odvojena sedista u drugom redu gde se svako nezavisno pomera, podize, uklanja, potpuno ravan pod sa velikim medjuosovinskim rastojanjem, veliki gepek sa jos dva sedista koja kad se izvade ostavljaju mnogo prostora za kojekakve gluposti...).

Kao da su izmislili novu klasu.

Ok, ne postoji opcija 4x4 sto znaci da nije pravi suv, ali to je definitivno nesto sto vecini porodica nije na spisku prioriteta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se 5008 mk2 dopada ( iako nisam ni najmanje fan i-cocpita ) i zaista ima veoma dobru ponudu prostora, mada mi se više dopadao mk1, zbog kompaktnijih dimenzija za jedan sedmosed ( mislim da je on bio 452 cm ).  A što mi je najtužnije, izgubio sam svaku veru u pouzdanost savremenih dizel motora Pežoa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Burazer vozi mk1, najveca razlika u prostoru je drugi red sedista. Maltene mozes uci na jedna vrata i prosetati do drugih :)

Sto se tice motora, po savetu majstora (znam da je paradoks) eliminisao sam 1.5 i to je to. Ganjali smo da bude automatik, pa je najveci izbor bio sa 1.6 motorima jer su 2.0 vecinom manuelci, bar kod nas. Sta znam, ispunjava moje potrebe sto se tice snage, mirno radi, za sad bez zamerki

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, shuxx said:

Zasto, da bi vozio SUV... Koji ne vidi put van asfalta. 

 

Mislim, dzabe ja ovde drobim, trendovi su trendovi, i MPV nije aktuelan, dok je SUV apsolutno pozeljan. 

Nekolicina koje poznajem a vozi dzipove nikad nije otišla do Kopaonika ili negde van asfalta da bi isprobali mogućnosti koju taj džip ima. Uglavnom im se vožnja svede na putovanje do mora i 95% vožnje po gradu. Nije me zanimalo da ih pitam čemu džip a ne običan automobil jer mogu misliti u kom bi smeru otišao odgovor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vidim u čemu je problem što neko vozi SUV? 

Jel treba da vozi Yugo da bi vi bili zadovoljni? 

Svako vozi šta hoće. 

Neko jednostsvno ima želju da vozi višlji automobil a pogotovo što su tu i sedšta višlje pozicionirana pa nemaju problem sa leđima a i preglednoji je auto za vožnju. Neki smatraju i bezbedniji tako da ne morate se nervirati zbog toga. 

Ja vozim Freemont a realno nemam potrebu za takvim autom ali meni on pruza osecaj zadovoljstva kad ga vozim a pritom ne razmišljam o tome da će neko da ga ukrade. 

Plus moj nije 4x4 jer mi i ne treba jer ja se vozim po asfaltu. 

Imma i Kiu Sportage 4x4 2019 i Qashqai 4x4 2008 automatik pa me ne greju kao Freemont. Ali to je individualna stvar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno se slazem sa Duletom :D
A drugo, ja te suv-ove ne gledam kao vi sto pisete, gledam kao posebnu klasu vozila koje je vislje, sa vecim tockovima, robusnije, bezbednije..ta klasa donosi neke prednosti, sad ko je vozio neko vislje vozilo razumece. Sto je vozilo vislje to je lepsi osecaj u voznji, bolja preglednost , vise i mesta u samom vozilu ima naravno. To sto pominjete Tiganje, Kaskai i ostale kosooke to je smesno, oni su pa neka pod klasa, klasa za sebe. To su bukvalno kola sa vecim tockovima i naravno da nijedan od tih nece da vam se svidi jer ne moze da pruzi apsolutno nista, pa ni izgled. Ml, Gls, Q7, X5 i sl., to smatram u tu Suv klasu koja pruza sve ovo sto pisem, gde su najmanji motori 3.0 i 250ks pa navise. Za van puta zna se , oni sto su nekad bili dobri, ostali su i dan danas, Patrol, Uaz, zavisi u koje extreme idete

Sent from my SM-A346B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

I da, ja sa Freemontom uvek nadjem parking mesto iako je dugacak 4,95 cm. 

Ostali su uglavnom kraci tako da ne vidim u cemu je problem parkirati SUV? 

Samo viisina je drugacija i kod nekih malko sirina ali beznacajno. 

Neki ocigledno nisu nnikad vozili SUV pa ne znaju kako se to parkira i koliko mesta zauzme. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Dule 021 said:

Ne vidim u čemu je problem što neko vozi SUV?

Jel treba da vozi Yugo da bi vi bili zadovoljni? 

Svako vozi šta hoće. 

Neko jednostsvno ima želju da vozi višlji automobil a pogotovo što su tu i sedšta višlje pozicionirana pa nemaju problem sa leđima a i preglednoji je auto za vožnju. Neki smatraju i bezbedniji tako da ne morate se nervirati zbog toga.

 

Ni ja ne vidim problem, samo kažem za veliku većinu vozača SUV-ova da nemaju potrebu za takvim autom sem statusnog simbola.

 

Ne treba da vozi Yugo, nema potrebe niko nikoga da zadovoljava, probleme u krevetu ne rešavaš veličinom auta.

 

Upravo tako, svako vozi šta hoće, ali "trend" je da se ljudi usmeravaju na ove karakondžule bez realnog razloga, osim što namerno ukidaju klasične hečbekove i limuzine pa i nemaš šta da kupiš novo.

 

Višlja pozicija, pa naravno, ako većina krene u tom smeru onda će vozači SUV-ova biti u prednosti. Problem sa leđima nema veze sa klirensom auta. SUV-ovi ne mogu biti bezbedniji jer imaju više težište, što znači da se lakše prevrnu, imate testove severnoj jelena pa surfujte po youtube i gledajte klipove. Mogu biti bezbedniji u direktnom sudaru niskog sportskog auta i SUV-a jer bi verovatno manji auto podleteo pod veći, ali šanda da se takav sudar desi je manji nego da vas pregazi auto kao pešaka.

 

Šta ćemo sa tim da obeležena parking mesta nisu projektovana za takve automobile? SUV trend je amerikanizacija sveta, dimenzije parking mesta u USA i Evropi nisu ista.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, ISV_01 said:

ni da cuje :cry:

Primenom jednostavne matematičke formule, lagano rešavamo navedeni problem

 

         Bravo / 2 = 780 + Y (Fiat500/Panda/Punto)   ,i svi srećni ! ;)

 

Tako sam ja namerio da razrešim ovdašnju novonastalu dilemu, mada kako vidim ostadosmo mi u focus-u, makar dok ne istekne taze probna dozvola, ljubi je tatko! :D

20230823_081955.jpg

 

11 minutes ago, The Punisher said:

samo kažem za veliku većinu vozača SUV-ova da nemaju potrebu za takvim autom sem statusnog simbola

Potrebe i želje ...

 

Kad žive u palanku kao moju, svaki put do pijace im je avantura, dok se probiju kroz uličice i međ' nepropisno naparkirane automobile. Al' nek' boli, puno ti srce makar dok gledaš sirotinju raju sa visine. Dok ne izlegneš, onda si opet moja malenkost. :D

 

2 minutes ago, jevta said:

Da li stvarno mislite da je Duster statusni auto?

Duster je Dacia, to se ne računja ! :lol:

 

 

 

 

 

Edited by Reacher Gilt

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, MS PK said:

ta klasa donosi neke prednosti, sad ko je vozio neko vislje vozilo razumece. Sto je vozilo vislje to je lepsi osecaj u voznji, bolja preglednost , vise i mesta u samom vozilu ima naravno. To sto pominjete Tiganje, Kaskai i ostale kosooke to je smesno, oni su pa neka pod klasa, klasa za sebe. To su bukvalno kola sa vecim tockovima i naravno da nijedan od tih nece da vam se svidi jer ne moze da pruzi apsolutno nista
 

Ja u firmi cesto vozim dva SUV-a mazdu cx7 i audi q7 zadnje generacije, oni spadaju u prave suvove ali mene ta kola uopste ne loze ni u voznji ni u ponasanju pa ni izgledu, mada ok q7 izgleda dobro ali npr mazda mi se uopste ne svidja kako se vozi dok se q7 vozi kao limuzina, velicinu ne primecujem ni kod parkiranja ni ovako, jeste dobar u voznji ali opet nista bolji nego neka limuzina te neke klase, uvek bih pre kupio recimo skodu superb nego q7. Ali jbg takva vozila su statusni simbol, iako neka limuzina moze dosta vise da kosta ipak je q7 pojava ili neki merc tipa gle i sl. veliki, kao i sto verujem G klasa nije nista spec u voznji ali jbg kosta mnogo i pojava je. 

 

A upravo o ovim malim nazovi SUV-ovima i pricam, oni su pomodarstvo a nisu nista spec, obican auto malo povisen cak kod vecine i istog klirensa kao obican auto, komfor upitno veci, nisu skupi a opet dovoljno da kad se pojavis u nekom kaskaiu, kapturu, tiguanu, itd. izgledas skuplje nego u golfu 7, meganu i sl. vozilima slicnog cenovnog ranga. Bezbednost opst upitno bolja ako uopste i jeste bolja nego kod nekog auta B segmenta. Vozio sam ih nekoliko i 90% nikad ih ne bih kupio iako mi se nissan QQ bas, bas svidja (model 2018+) i to je verovatno jedini suv koji bih kupio pored Xtraila te generacije, mada za njega tek ne bih imao potrebu. Kome treba pravi SUV za teren i sl. potrebe zna se koji se kupuju, to nije fenseraj kao audi, merc i nisu takva pojava ali su sigurno mnogo bolji od pomenutih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, jevta said:

Da li stvarno mislite da je Duster statusni auto?

Pa, pošto danas može da košta i preko 30.000 u varijanti pogona na prednje točkove, da, takav Duster jeste postao i statusni simobol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, jevta said:

Da li stvarno mislite da je Duster statusni auto?

Plakyyy :( nije vise najjeftinija marka kod nas

Screenshot_20240921_124122_com.android.chrome.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih uzeo SUV dok još malo ostarim pa da gospođi i meni bude lakši ulazak i izlazak iz kola i možda ako budem ćoraviji nego sada da baš ne češem donjim delom branika bankine nego felnom i gumom. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, a hibrid u toj opremi je oko 31.700 ( pošto i taj sa oglasa ima na sebi opcija koje danas i kupci Dačije prosto podrazumevaju ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto kad gledate cenu novog automobila gledate startne verzije a kad kupujete polovnjak gledate da ima samo sto vise opreme? 

Koliko sam samo imao automobila u nekoj osnovnoj opremi a tad imao problem u prodaji i ako je bio u izuzetnom stanju. 

Optema prodaje auto a to mora da se plati. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...