stex_pb 837 Posted March 5 32 minutes ago, Axic said: Vraca se u Autokomerc pa dalje ne znam sta se desava. Često se prodaju kao "ovlašćeni" polovnjak, vozilo u garantnom roku.... Skoro je kolega kupio Tipa na neku takvu foru. Još ga častili dva mala servisa. 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1311 Posted March 5 Ovlasceni polovnjak sta je to, to neki novi termin za ocerupano pa vraceno na trziste? moze za 50% cene i vise popusta zavisi kolko je izakan i kolko su mu oridjidji delovi zamenjeni kineskim shit-om Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted March 5 To postoji oduvek. Kod ovlašćenog prodavca kupiš polovan auto star godinu, dve maksimalno. 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1311 Posted March 5 (edited) To je dobra varijanta samo koliko je to fer plej .... trebalo bi biti. Edited March 5 by nemanja84bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted March 5 Vozila održavana u ovlašćenom servisu u garantnom roku, mahom su to službena vozila koja za godinu, dve imaju 100 000+km. Gledao sam kod prijatelja par auta kupljenih na tu foru, osim kilometraže sve ostalo je "kao novo". Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1311 Posted March 5 (edited) Pa trebalo bi biti, verujem da ima i varijanta na kredu kod njih da se kupi sto bi trebalo biti ok ako je neko simpaticno vozilo u ponudi ... definitivno mi treba jos konja i velicine .... i naravno skoro novo sto bi rekli , necemo nov nov Edited March 5 by nemanja84bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted March 5 (edited) 35 minutes ago, stex_pb said: Vozila održavana u ovlašćenom servisu u garantnom roku, mahom su to službena vozila koja za godinu, dve imaju 100 000+km. Gledao sam kod prijatelja par auta kupljenih na tu foru, osim kilometraže sve ostalo je "kao novo". Desava se kod nas da neki pređu 50k km za godinu dana pre nego ih vratimo a bude i slučajeva gde pređu jedva 4k za tu godinu km ali ugovor je takav da se svi vraćaju i uzimaju novi. Nego, da se vratimo savetima za kolegu koji je pitao za UP-a. Koliko se sećam isti je motor u Seatu Mii i Skodi Citigo a verujem da su ova dva malo jeftinija zato sto ne nose VW znak a isti su. Edited March 5 by Axic 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 475 Posted March 5 Gledao sam ga i ja ima verzija od 60ks i od 75ks cini mi se da su isti motori samo drugi software Troumio sam se izmedju UP-a, Pande i Citroen C3 Picaso prioritet mi je bio automatski menjac i na kraju sam izabrao Pandu sa manuelnim 1 1 Decak Iz Vode and city reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14873 Posted March 5 Panda je za cenu koštanja,zmaj od auta Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1311 Posted March 5 (edited) Jeli a kako idu kad se upali klima? mogu li uzbrdo puni? Edited March 5 by nemanja84bg 1 Nikola 1.6 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dale 6810 Posted March 5 (edited) Ja odlozio gledanje sa prethodnog na naredni vikend i zakasnio Mozda je tako i bolje, svakako finansijski ako nista drugo. Hvala svima za savete! Edited March 5 by Dale Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 475 Posted March 6 Ma Panda je cudo od auta Italijani su apsolutni genijalci kada je u pitanju mali gradski auto Jednino mi je zao sto nije automatik 2 srdjos and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Decak Iz Vode 162 Posted March 6 Koju si tačno Pandicu pazario? ^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 475 Posted March 6 Pandu 3. generacije sa 0,9 motorom dva benzinska cilindra i 85 konjica Predhodno sam imao Pandu 2. generacije sa 1,2 8V motorom i 70 konjica Ako vas zanima uporedni test vi pisite 2 1 city, Reacher Gilt and Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Decak Iz Vode 162 Posted March 6 Mene generalno zanima kako se taj TwinAir ponaša u vožnji,eksploataciji itd? Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted March 6 Dva cilindra? Sent from my VOG-L29 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 475 Posted March 6 6 minutes ago, oktopod said: Dva cilindra? Da 2 (dva) cilindra, 875 kubika, bezin, turbo, 85 ks (sa tendencijom da poraste na 105ks) Auto odlicno ubrzava zivahan motor koji se jos i odlicno cuje rado se vrti na 6000 obrtaja zbog male tezine moze da se nosi sa znatno jacim automobilima. Sto se tice potrosnje u gradu varira od 8 do 10 litara zavisi od sezone nacina voznje i relacija za potrosnju na otvorenom ne znam nikad nisam izasao van grada. Sve u svemu ja sam jako zadovoljan sa tim motorcetom pravi gradski auto. Lako se vozi pregledan auto lako i precizno salta brzine a o volanu nemam reci koliko je lagan a jos ima i city mod Skoro sam vozio hjundu i10 i panda mi je daleko bolji auto u svim segmentima Panda naravno ima i mana na 6500 ima drastican pad snage dok na niskim obrtajima do 1500 nema snage te ga treba vratiti u prvu brzinu jer pri malim brzinama nema sanse iz druge da povuce Start stop sistem radi kad on hoce bez ikakvih pravila, Hill hold takodje ima svojih boljih i losih dana Panda je zvanicno presla 140.000 a nezvanicno 240.000 ali nigde se ne primecuje ta kilometraza Volan, rucica menjaca, papucice, sedista..... nemaju mana tj nigde se ne vide tragovi koriscenja 3 Decak Iz Vode, city and Martin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2217 Posted March 6 (edited) 42 minutes ago, clockwork_orange said: Panda naravno ima i mana na 6500 ima drastican pad snage 6500, da nisi omasio cifru, taj motor ne verujem da i moze da dobaci do 6500 a i da dobaci tu mu je blokada preko toga i ne moze kao i vecina kola sto ima blokadu izmedju 6-6,5k Edited March 6 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted March 6 Evo javno priznajem koliko sam neobavesten da ne kazem glup, prvi put sam cuo za motor sa dva cilindra u autuSent from my VOG-L29 using Tapatalk 3 moron, italiano and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6007 Posted March 7 @oktopod Išao je taj motor i u 500L, da si ti živ i zdrav! 3 3 italiano, oktopod, Nikola 1.6 and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 475 Posted March 7 @oktopod Mozda si samo mlad, od poznatijih u nasim krajevima motore sa dva cilindra su imali Fiat 500, Peglica, Spacek i Trabant @OMP vrti se vrti, tu negde ima i blokadu zato sam i spomenuo nagli pad snage 4 PremieRacing, Axic, oktopod and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2217 Posted March 7 Nema svrhe vrteti taj motor toliko jer mu je 5500 neki limit za salt kad i isporucuje tu najvecu snagu sve posle toga je gubitak Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 475 Posted March 7 Naravno da ga ne vrtim u te obrtaje ali se desi ponekad Motor voli visoke obrtaje i jako lako ih postize pa se nekad pri ostrijem startu desi da doteram do blokade pogotovo u prvoj brzini ponekad i u drugoj Motor je do 3000 apsolutno necujan te postajem svestan broja obrtaja tek preko 4000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3692 Posted March 7 13 hours ago, OMP said: 6500, da nisi omasio cifru, taj motor ne verujem da i moze da dobaci do 6500 a i da dobaci tu mu je blokada preko toga i ne moze kao i vecina kola sto ima blokadu izmedju 6-6,5k Primera radi, sadašnji Yaris 1,5 od 125 ks razvija maksimalnu snagu na 6.600 o/min, a limiter mu se "pali" tek na oko 7.000 o/min. Sve u svemu, totalno lud motor, koji se veoma "slatko vrti" I koliko god često baš uživam vozeći Jazz-a, toliko me nekada na svoj način "divljim" motorom oduševljava i ovaj sadašnji Yaris. 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted March 7 Nisam baš toliko mlad, naravno da pamtim motore sa 2 cilindra pa i dvotaktne koji su išli na mešavinu i nije bilo ni kočenja motorom, hteo sam reći da nisam znao da ih sada ima u savremenim autima. Sent from my VOG-L29 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites