Jump to content
Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

@Bokesh

Prosto, setite se cena osnovnih zivotnih namirnica pre korona i uporedite sa trenutnim cenama. Eto, tolika je inflacija... 

To sto se vrte cifre od 10ak % je prica za ljude koji nazalost ne koriste mozak odnosno glasace vladajuce partije. 

Edited by MiloshBg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500 L cross benzin 1.4 koji sam pre okruglo 2 godine platio 16.100 eur i presao 25k km na oglasima sad vredi 13-14 hiljada, ima i za 15.200 presao 4.5k km
Te cene su vec neko vreme, osecaj mi je kao da ce da stoje ako ne i skoce

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobro je kad ne kosta vise nego si ga platio posto izgleda i takvih ima, procitah na nekom forumu da je covek na audiju nekom izgubio samo 500e za 2 godine

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, oktopod said:

Fiat 500 L cross benzin 1.4 koji sam pre okruglo 2 godine platio 16.100 eur i presao 25k km na oglasima sad vredi 13-14 hiljada, ima i za 15.200 presao 4.5k km
Te cene su vec neko vreme, osecaj mi je kao da ce da stoje ako ne i skoce emoji16.png

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
 

To su samo oglašene cene, spisak želja. Ma koji brend ili model da je u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cene definitivno skaču. Pratim cene za vozila koja sam imao.

EVO sam platio 3500 evra 2021.godine, trenutno takvi na oglasima idu od 4000 do čak 6000 što je suludo. Prodao sam ga u januaru za 2300 sa crknutim multiairom i isteklom registracijom. 

2021.prodao Astru G za 1000 evra u odličnom stanju. Bez ulaganja bukvalno. Jedva izvukao 1000evra, hteli da mi obaraju na 600 jer je karavan :D Takva sad 1500 pa naviše. Što je najgore, sad bih dao 1500 opet za taj auto, koliko sam bio zadovoljan sa njim.

 

EDIT:Inače moj mehaničar tvrdi da polovnjaci posle 2010.godišta poskupljuju na globalnom tržištu zbog visokih cena novih vozila koja više ne prati nikakav kvalitet, prepuna su elektronike i minijaturnih turbo motora. 

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, stex_pb said:


2021.prodao Astru G za 1000 evra u odličnom stanju. Bez ulaganja bukvalno. Jedva izvukao 1000evra, hteli da mi obaraju na 600 jer je karavan :D Takva sad 1500 pa naviše. Što je najgore, sad bih dao 1500 opet za taj auto, koliko sam bio zadovoljan.

 Nasao ja jednu simpa 2.0  benzin 136 konja ,to bi mogao uzet za italijanski cjuning jeli @Reacher Gilt da se upustimo u avanturu iako je krntija spolja ako je tehnicki dobar sto da ne ako je povoljno? :rolleyes:  uvek mi se svidjala ta astrica i imala potencijala za atmo sport varijantu

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako si pandu platio tako malo, da nije 2700e, ja sam te iste godine prodao pandu 2010. za 2800 i to je kao bila dobra cena kretale su oko 3 i vise to godiste??

Cene su svuda skocile u CH nesto sto sam ranije kupovao sad je duplo skuplje iako je sad i starije primera radi pre si neki auto 2008. mogo da kupis za 1000e kad je bio 10 god. star sad je 2000e iako je sad taj auto 14. god star.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog svega toga ja svaki put kada krenem da razmatram promenu Minija brzo odustanem :D

Em su ovi novi daleko losiji, em je doplata u vrednosti cene Z10 kada se proizvodila kod nas. A dobitak nikakav: Dobio bih auto sa vise kilometara, u upitno boljem stanju, sa losijim motorom i skupljim odrzavanjem.

 

Utisak mi je da se kola prave da bi se kupovala nova i posle reciklirala. Ali onda ne kontam zasto je cena istih visa.

 

Bas pricam sa drugarom pre neki dan za A6. Iznenadio me sto menja brisace na kolima koja su 2020. godiste. Rekoh bas si poranio, kaze na prethodnom trajali 7 godina, sad vec na trecem setu. Ali nije to ni najgore, auto je pustao ulje na sve strane u fabrickoj garanciji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/11/2024 at 11:18 PM, nemanja84bg said:

to bi mogao uzet

Trenutno sam više u fazonu, tj. dilemi koji auto prodati, a ne koji kupiti ... ali da ne offujem ...

 

Jerbo od 20. u dvorište stiže treći član, pa ne bi bilo zgoreg kad bi udali jednog. Ili dva. Ili sva tri, što da ne ? :D

 

Tako da eto ti kod mene u dolasku baš traženi atmo 2.0 benzos, sa navedenih 136 ponija. Jedino što je automatić, ne znam kako ti se to uklapa u ćuning filozofiju ... al' ima onaj manual mod, pa mož' da ga po želji šaltuješ strogo u crveno ... :D

 

Čim ga iskeširaš, naravno, i odradimo prenos. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikako automatic, samo manuelac sam ti ja :D  elem nisu lose te astrice g proste nemaju nekih elektronskih gluposti i jos ova sto sam gledao dvoja vrata, kontam da je ok, uvek mi se svidjao taj autic, drugar vozi neku ... bas se raspada matirala ona crvena .... ali ide haha neverovatno , jos je puko spreda ne bi ga pogledao u zivotu .... ali ide, greje , sljaka u fullu pored te neugledne estetike deluje kao zanimljiva neunistiva varijanta i jeftina za odrzavanje ... simpa autic za premostiti , reci mi da si mi bacio citrusa u ponudu joooj dizajna :D fale samo trepavice da se vozim ko gospodin covek :D

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav citros, nisi u toku dečko, otiš'o je on odavno. Doduše, nije otišao daleko, kod prvog komšije tako da mi je malo lakše. :D

 

Trenutno na lageru imamo jednog fiata i forda, a u dolasku je i spomenuti pug. :thumbup:

Edited by Reacher Gilt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad bismo logički zaključivali, svakako bi bilo tako.

Ali u realnosti najviše je bilo zainteresovanih baš za njega.

Za brava sam imao samo par poziva od kad je u oglasima, a za fokusa barim odavno jednog drugara, jer je za njega baš taman.

Al' žulja ga automatski menjač, taze je položio pa bi da šalta. :D

 

edit: što naravno ne znači i da će 307 prvi otići.

 

Meni je stvarno sve jedno, koji god da ostane. Mada koliko vidim svi ukućani bi da prvo bravu vide leđa. :(

Keva ne zna da vozi menjač, ženi nepregledan i nezgodan za parkiranje, a ćera mož' da ga vozi ponovo tek kad refundira saniranje dosadašnjih oštetećenja.:lol:

 

 

Edited by Reacher Gilt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro to sto je bilo zainteresovanih nista ne znaci jer ga nisi prodao, za mnoga kola ima interesenata i pratilaca oglasa ali to nista ne znaci jer se ne prodaju, svojevremeno kad je zet prodavao audi a3 sa 3 vrata zivkali ga stalno ali vise onako iz dosade, niko nije dosao da pogleda, jedva ga je prodao posle nekoliko meseci i to samao zato jer je debelo spustio cenu, generalno kola tog segmenta tj veći hečevi sa 3 vrata se jako tesko prodaju za neku relanu cifru.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni najlepsi i najzgodniji za uparkiravanje ... ali cim su tu klinci i familija malo je 3 vrata i mali auto verujem da zato i slabije idu ... valjda ciljna grupa ...

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvar je u tome sto to nisu mala kola ali imaju 3 vrata i to je problem, ok je fiesta ili 206 to je mali auto ali fokus i 307 nisu uopste mali a naprakticni sa 3 vrata, generalno kola kola postoje u varijanti i sa 3 i sa 5 vrata mnogo se teze prodaju ona sa 3 a iskreno ne znam ni sto su ih smisljali, ajde u nekim sportskim varijantama poput focusa ST, Audi s3, golf gti,  itd.razumem i oni cak lspe deluju nabudzeni nego takav isti sa 5 vrata ali u obicnim verzijama mi nemaju smisla.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima to sve svoje, ali dobro se oseti razlika u probijanju manevrisanju parkiranju sa kracim verzijama, kao da su 30 40cm kraci ... tako neki osecaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

stvar je u tome sto kod tih automobila ne postoji razlika u duzini karoserije sa 3 i 5 vrata, bukvalno su iste samo su prednja vrata produzili a umesto zadnjih ubacili samo staklo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astra dugmetara GTC (s troje vrata) je npr. oko 5 cm duza od klasicne hatch dugmetare sa 5 vrata :) . I oko 3 cm sira.

Kada se pojavila, Astra J GTC mi je bila prelep auto, ali sam se i iznenadio gabaritima (za 3v) kada sam je prvi put video uzivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, OMP said:

samo su prednja vrata produzili

Itekakao. :thumbup:

Ja moram da se savijem van auta da bi ih privukao pri zatvaranju, ali oni koji su ~ 2m visoki kažu da su im baš taman. :D

Najviše hvale lakoću ulaska/izlaska u odnosu na 5v verzije, jer je B stub pomeren unazad i jednostavno ima puno više mesta kad se spomenuta ogromna vrata otvore.

2 hours ago, OMP said:

fokus i 307 nisu uopste mali

Nego baš kako treba, pogotovo kad su vlasnici malo kabastije građe. Fokus đene đene, al' 307 je apsolutni gospodar prostora u enterijeru, neverovatno je koliko mesta ima napred.

A što se broja vrata tiče, fakat su praktičniji sa 5, ali ne voze svi sitnu dečicu pozadi, a kolica u gepeku.

Svako bira prema svojim potrebama i sklonostima. ;)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...