Jump to content
FAS Goran

Decak Iz Vode

Members
  • Content Count

    410
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    Decak Iz Vode reacted to MiloshBg in Seat Leon FR 2.0 TDI   
    Pa napredujemo, u svakom smislu i svake godine. Zar to nije ocigledno, maksimalno napredna drzava.
  2. Like
    Decak Iz Vode reacted to moron in Moja prva Honda...   
    Stavih zimske i sada još samo i da padne neki sneg ...
     
     

  3. Like
    Decak Iz Vode reacted to dkoncar in Fiat Tipo HB 1.6 multijet   
    Do maja ove godine bio sam vlasnik Fiat Punta Classic koga sam kupio novog i koji me je služio fenomenalno punih 14 godina. Rešio sam da malo apgrejdujem vozni park i izbor je pao na Tipa HB 1.6 Multijet sa automatskim menjačem. Auto je star 6 godina i u trenutku kupovine imao je 181 hiljadu pređenih kilometara. Dobro očuvan, utegnut.
    Za dosadašnjih 8 hiljada kilometara pređenih sa njim malo je reći koliko sam zadovoljan. Izuzetno udoban, tih, lagan za vožnju, komforan. Motor ima 120 konja (mada sam čitao po nekim forumima da ima i čitavih 135). Vuče izuzetno, a potrošnja sa umerenom nogom na gasu mu je ispod 6 litara. Menjač ima 6 brzina, menja lagano i bez trzanja, a manuelni mod koga sam par puta koristio je takođe dobar.
    Od početnih intervencija sam imao promenu kaiša alternatora jer je proklizao i nije punio, zamenu O2 senzora, a takođe sam stavio i nove gume. Sipao sam sredstvo za održavanje i čišćenje celokupnog sistema napajanja, izduva i turbine od prljavštine i čađi. Pokazalo se prilično dobro jer sam po regeneraciji DPF filtera primetio da se nakon čišćenja napunio za samo 500 km, a inače radi regeneraciju nakon oko 1500 km. 
    Uskoro planiram veliki servis i zamenu kočionih pločica, a u planu su mi aluminijumske felne i zatamnjivanje zadnjih stakala.
    Za početak sam fabričke patosnice zamenio gumenim i stavio bočne lajsne kao i na prethodnom autu jer mi je praksa pokazala da na parkinzima vrata budu često izgrebana.
    Voleo bih da čujem i komentare drugih vlasnika po pitanju ovog automobila.
    Za početak evo par slika, a sa ostalim modifikacijama stižu nove.
     
       
     
      
     
  4. Like
    Decak Iz Vode reacted to moron in BMW iX   
    Imao sam prilike da provozam osnovnu verziju motorizacije (326 ks), AWD, sa osnovnom baterijom (bruto 76,6 kWh, neto 71 kWh) i sa relativno svedenom opcionim opremom (tačnije, nije ona uopšte skromna, naprotiv, ali, može to kod BMW-a i da “kipi i preliva” od opreme, a što ovde ipak nije bio slučaj ).
    Za moje razumevanje automobila (pa i moje vidjenja onih ove forme, klase i vrste pogona), zaista fantastičan električni automobil. Po svim parametrima. Prava ladja, za istinsko porodično uživanje.
    Samo, uz ovu bateriju, fabrika deklariše domet potrošnju sa sa "327-425 km", a potrošnju kao "22.5-19.4 kWh/100 km" za mešoviti ciklus.
    Meni se čini da realan domet (od 100% do 0% napunjenosti baterije) iznosi oko 360-370 km (onako kako sam ga ja vozio: magistralno možda oko 50%, auto put oko 35% i grad oko 15%), tako da ga najkasnije posle oko 300 km treba napuniti. 
    A ostvario sam prosečnu potrošnju od oko 20,4 kWh/100 km na oko 500 km mešovite vožnje. 
    Trenutna potrošnja na auto putu je dosta oscilovala, jer je bilo dosta vetrovito, pa pri 130 km/h pokazuje uglavnom 25-26 (uz ekscese i na gore i na dole). 
    Mislim da će nekome daleko bolje rešenje biti verzija sa većom baterijom ( 111,5 kWh / 105,2 kWh ), ali to podrazumeva jaču verziju ( sa 523 ks, tj. iX xDrive 50, a ne iX xDrive40 ), koja i košta više. Taj bi svakako imao veću autonomiju, otprilike za 1/3 više od onog koga sam ja vozio.
    Jedan drugar (koji je zaista veliki fan BMW-a) se složio da se iX vozi fantastično, da je u tehničkom smislu očito prava perfekcija, što svaki BMW i treba da bude, kao i da u unutrašnjosti nudi ogroman prostor, ali, otprilike, da njemu iX liči na neku savremenu “Multiplu” i da on ne razume kako su na nešto takvo mogli da stave značku BMW-a.
    Na to sam se samo nasmajao. Sa jedne strane ga razumem, jer se forma ovog modela ne uklapa u tradiciju BMW-a, ali, ne vidim ništa loše u formi koju ima iX, a što se tiče ponude prostora, u iX svakako ima više mesta nego li u BMX X5. Što i ne treba da čudi, jer je iX uradjen na platformi za električni automobile, pa uz Wb od 3.000 mm ima ogroman kabinski prostor. Koju SUS vozila mogu samo da sanjaju, posebno kada imaju uzdužno smešten motor.

     

  5. Zbunjen
    Decak Iz Vode reacted to OMP in Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa   
    https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/21870568/fiat-evo?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0
     

     
    Bas povoljan
  6. Like
    Decak Iz Vode reacted to Ivan BG in Seat Leon 1.9 TDI 105   
    Kako da odem, a da coveku ne ostavim ni dinara, nije se zaracunao na delovima i dao mi po njegovim cenama, i jos nece da uzme nista za ruke......ne ide, i to sto sam ostavio, realno je malo.
     
    Na preporuku majstora, kaze naugradjivao sam ih se, uzecemo sta zelis, t.j sta moze da se nadje, ali ja ti preporucujem ove.
    Vozio sam ga (auto) sinoc do kuce, cini mi se da je malo tvdje nazad, a mozda je i placebo, ono znam da je menjano pa sam umislio.
  7. Like
    Decak Iz Vode reacted to Milutinac in P: Fiat Bravo 1.4 T-jet   
    Ja cu da stavim LOCK posto sam i zasluzan za prodaju
  8. Like
    Decak Iz Vode reacted to radomir.g in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    Ekipa situacija je loša.. Od danas je Panda zvanično u oglasima.
    Žena ga i dalje ne da, ali okolnosti su takve kakve jesu. Trenutno komšije još uvek tolerišu zauzeta 2 parking mesta.
    Verovatno će i tema sa sređivanjem Audija osvanuti ovde.. Nema veze sa Fiatom, ali znam da će biti zanimljivo za čitanje. Proces sređivanja Audija trajao je tačno mesec dana - troškovi su x5 u odnosu na Fiata gde je održavanje smešno. Za mesec dana mehanički i estetski doveden je do savršenstva.. neću previše da pišem.
     
    Uglavnom link oglasa od Pande je ovde:
    Fiat Panda 100HP Abarth | Polovni Automobili
  9. Like
    Decak Iz Vode reacted to Reacher Gilt in Najlepši   
    Išao sam nekim poslom u gornja sela po Ozrenu, pa rek'o da ga u povratku uslikam još jednom. Nisam skoro. 


  10. Like
    Decak Iz Vode got a reaction from PremieRacing in Uvoz polovnjaka iz Evrope (norme, inicijative, katalozi...)   
    Hvala @PremieRacing na postovima

    Svestan sam procedure i znam da je prilično komplikovana. Zato se ne bih ni usudio da sve (od)radim sam na svoju ruku. Imam ortaka koji tamo živi i koji bi mo donekle pomogao,a ostatak posla bih regularno platio nekog za uslugu..

    Sledeće godine će biti peta sezona da je Grande Punto kod mene i biće to vreme za rastanak i kupovinu nečeg mlađeg i drugačijeg. Nemačka mi deluje kao najbolja opcija za kupovinu.
  11. Like
    Decak Iz Vode reacted to OMP in Uvoz polovnjaka iz Evrope (norme, inicijative, katalozi...)   
    krenem i ja da mozgam cim bih zamenio gp ali ubrzo dignem ruke
  12. Like
    Decak Iz Vode reacted to PremieRacing in Uvoz polovnjaka iz Evrope (norme, inicijative, katalozi...)   
    Da se osvrnem i na konretno pitanje koje se tiče prodavaca u nemačkoj: Da, ali objava oglasa je skoro pa kao kod nas, nije neobično da se nešto ne napiše, ili se napiše više. Svakako treba uvek pitati. Trude se oni mnogo više i kvalitetnije da sastave oglas i u 99% ako piše da ima MwSt onda imaš povrat, ako ne piše - onda nemaš.
    ALI, to ne zavisi samo od placa i 'njihovog načina rada' pa će oni da biraju hoće/neće, već zavisi od načina ulaza robe (auta) kod njih. Ako on kao handler ima osnov da vrati porez za neki auto, on će to i da uradi. Ako nema osnov - ne može da uradi. Pa tako isti plac ima vozila i sa i bez povrata poreza. 
     
     
     
    Važi povrat poreza za sve zemlje, pa EU je to, samo je negde više a negde manje. Važi na globalnom nivou, samo treba znati proceduru.
    Poslom se bave raznorazni lezilebovići pa "ne znaju detalje oko toga". U stvari, mnogo bolje znaju neke druge detalje oko prevare, i utaje, i falš dokumenata koja se prave za svaki auto koji uvoze preprodavci pa im zato povrat poreza nije niti bitan niti moguć. Mnogo više uzmu na prevari - i zato ne rade i ne znaju da urade legitiman povrat poreza. Ili urade a ne kažu nikome, baš zato što se papirološki izvrti dve, tri kompanije dok auto ne dođe u Srbiju.
    Već dugo unazad se automobili iz Holandije (pogranična mesta) registruju u Nemačkoj neposredno pre izvoza baš upravo zbog većeg povrata poreza i drugih nekih olakšica. 
     
    Elem, zaključak je jedan jedini - ako kupuješ za sebe, samo jedan auto, i ako kupuješ od korektnog prodavca u nemačkoj, nećeš imati problema sa povratom poreza i isplatiće ti se, ali papiri moraju da idu u originalu. Račun i sva ostala propratna dokumentacija. 
    Ako daš nekom našem špediteru da ti sve organizuje, lako je moguće da će da ti složi priču da povrat poreza nije lako uraditi, ne vredi, ne isplati se, napravi gomilu falš papira pa na taj način uštedi isto ili više nego na povratu poreza. Sebi, a možda malo i tebi.
     
    Sve je mnogo prosto samo se treba edukovati pre kupovine. 
  13. Hvala
    Decak Iz Vode reacted to PremieRacing in Uvoz polovnjaka iz Evrope (norme, inicijative, katalozi...)   
    Apsolutno je vredno cimanja svaki put kad može da se vrati porez. Pričamo bezmalo o petini cene dobara (a samim tim i automobila) koja se kupuju tako da je u teoriji isto i za 1000 i za 10.000 i za 100.000eur.
    Ukoliko prodavcu dostaviš kompletnu potrebnu dokumentaciju, on je u zakonskoj obavezi da ti vrati porez i vrlo lako se govnjarima u evropi koji vrdaju (turcima, arapima, našima i sl.) doskoči samo jednim dopisom advokata gde mu napomeneš da ćeš obavestiti poresku. Mada, kad se dokumentacija uradi ispravno u početku od strane  samog prodavca onda i nema načina da vrda, niti hoće da zajebava i izbegava. Dakle sve od njih polazi. E to što mi sami, i naši srpski preprodavci, kupujemo od skrnavih prevaranata pa i kad treba oni neće da vrate porez - to je drugi par rukavica. Kupi auto iz pravog nemačkog salona i videćeš kako će oni sami da insistiraju da ti urade dokumentaciju za izvoz i da ti vrate porez. 
     
    Dakle mali milion činilaca je u toj jednačini, postoji više načina za povrat poreza i dosta je dokumentacije koju treba da radi prodavac, špediter, carina, prevoznik, Pera, Mika, Žika, a mnogi od njih ne znaju svoj posao pa ide ova priča koju neshtry i OMP prenose. 
  14. Hvala
    Decak Iz Vode reacted to OMP in Uvoz polovnjaka iz Evrope (norme, inicijative, katalozi...)   
    Ovaj drugar je nekoliko meseci jurio taj povracaj i to bilo nekih peripetija i zavlacenja od strane prodavca verovatno su imali neku korist od te cifre koja je bila pozamasna ali ne secam se to je bilo pre vise od 10 godina.
    Koliko znam prodavac nije u obavezi da ti obezbedi taj povracaj pdv-a a u oglasu mora da bude navedeno da li je taj porez ukljucen u cenu, to MWST sto pise i to je valjda 16% od skoro a bilo je 19... Mislim da je glavni zez u tome sto ti taj povrat vraca prodavac a ne drzava ili carina tako da kad prodavac dobije nalog od carine da je auto usao u Srbiju ti njega moras da juris da ti vrati e sad koliko je to komplikovano verovatno zavisi od slucaja do slucaja, moze da te zavlaci kao ovog mog drugara tada a da li moze da te zezne i ne vrati uopste ne znam ali da je to bas tako lako svi bi radili a znam da mi je svojevremeno neko rekao da za ova jeftinija vozila nije vredno cimanja.
  15. Like
    Decak Iz Vode reacted to bane1321 in Honda CR-V   
    Da se ne zameri!
  16. Like
    Decak Iz Vode reacted to OMP in Uvoz polovnjaka iz Evrope (norme, inicijative, katalozi...)   
    Drugar se jednom prilikom namucio dobro da vrati porez ali samo zato jer je ozbiljna cifra bila u pitanju, skup auto preko 100k i jedva vratio porez da je neka sica bila niko se ne bi ni cimao kao ni sto se ne cimaju nasi uvoznici bar ja ne znam takve
  17. Hvala
    Decak Iz Vode reacted to neshtry in Uvoz polovnjaka iz Evrope (norme, inicijative, katalozi...)   
    Dobro si shvatio,ne rade svi povraćaj poreza, puno im to posla…
  18. Like
    Decak Iz Vode reacted to majkicbane in Uvoz polovnjaka iz Evrope (norme, inicijative, katalozi...)   
    Ali ces sigurno dobiti mnogo bolji auto.
    Ne kazem da je preko svaki bolji. Otvoris oglase pa vidis sta se nudi. I tamo ima svakakvih.

    Ja sam pre 3 meseca uvezao iz Nemacke (nedelju-dve pre onih poplava). Imao sam srece da je prodavac bio nas, zbog jezika, komunikacije... a i bilo je blizu mesta stanovanja mog druga koji je pogledao auto u moje ime.

    Kasnije mi je prodavac sacuvao dosta para time sto mi je nasao povoljniji transport do Subotice i mnogo povoljnijeg speditera nego sto bih ga ja nasao kod mene u Nisu. Bukvalno, 1000e mi je sacuvao samo na te dve stvari.

    Novac sam takodje odneo pre nego sto mi je stigao auto, ali sam sa advokatom napravio priznanicu koju je potpisao.

    I na mobile.de je imao dobre ocene...

    Ako zelis dobar auto, sigurno ce te izadji skuplje nego da kupis kod nas. Ali onda se zapitaj koliko je taj koji kupis kod nas kostao tamo, pa pogledaj strane oglase i sortiraj po ceni rastuce videces sta sve ima ali kod nas se to dubinski opere, ispolira...i kao novo... NOV, NOV, NOV
  19. Like
    Decak Iz Vode reacted to TeaseR in Uvoz polovnjaka iz Evrope (norme, inicijative, katalozi...)   
    Ne razumem sto bi neko osetio jer je neko drugi imao lose iskustvo. Ja gledam da uvezem auto za sebe.
     
    Uglavnom, ako ne postoji garancija da ce fiziko lice ispostovati dogovor, da li je onda bolja opcija da se auto uveze sa placa? Kapiram da kod njih mora da postoji neka procedura gde je samim tim i kupac sigurniji.
  20. Like
    Decak Iz Vode reacted to moron in Honda CR-V   
    Carwow: New Honda CR-V review: Better than VW & Skoda?
     
     
  21. Hvala
    Decak Iz Vode reacted to horvat in Benzinci T tipa - šta izabrati? / TJet, TSI i ostali turbo-benzinci / motori male kubikaže   
    https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=116
     
    CMBA/CPVA - 122 hp version. It has 0.8 bar boost pressure, 10.5:1 compression ratio. Application: Golf Mk7, Seat Leon 3, Skoda Octavia A7, Skoda Rapid, Audi A3.
    CZCA/CPVB - 125 hp version with 0.8 bar boost pressure, 10.5:1 compression ratio. It meets European emission standard Euro6. Application: Golf Mk7, Skoda Rapid, Audi A3.
    CHPA - 140 hp (103 kW), 250 Nm at 1,500-3,500 rpm , 1.2 bar and 10.0:1 compression ratio. Application: Golf Mk7, Seat Leon FR, Skoda Octavia A7, Audi A3.
    CPTA - CHPA engine with ACT system.
    CZDA/CHPB - 150 hp and 184 lb ft. The max boost is 1.2 bar; compression ratio is 10:1.
    CZEA - version with ACT system based on CZDA engine.
     
    Mislim da su ti ovo pozeljne verzije? Malo kontra odgovor. 
  22. Like
    Decak Iz Vode reacted to Bogi021 in Fiat 500l 1.4 Cross   
    Evo par fotki dok je jos bio nov. Jedina razlika u odnosu na tad je sto su posle mesec dana poklopci felni dobili noge. Auto stoji pred zgradom i znao sam da ce to da se desi. Centralne rupe felni sam zatvorio crnim plasticnim poklopcima koji lopovima nisu interesantni. Nema svrhe da kupujem druge originalne poklopce, i njih ce ukrasti. Takodje, kupljene su i mrezice po meri za sve prozore iza B stuba. Slika je sa neta.
    Kupio sam i dodatnu garanciju kad je bila akcija, jos u prvoj godini. Sa popustom me je kostalo 600€. Sad je u garanciji do isteka 7. godine (ne odnosi se na potrosne delove).
     




  23. Like
    Decak Iz Vode reacted to Bogi021 in Fiat 500l 1.4 Cross   
    Drugari, da vam predstavim moj auto. Fiat 500L, motor benzinac 1.4 od 95 konjskih snaga u paketu opreme Cross (plus jos nesto dodatne opreme).
    Porucen je u AK Stojanov u Novom Sadu krajem 2020. godine, a preuzeo sam ga u februaru 2021.
    Auto bih opisao kao dnevnu sobu na tockovima. Mesta ima unutra jako mnogo. Po auto sam isao sa ocem. Iako smo obojica preko 100kg, nismo se laktovima dotakli, sto u Astri G nije bio slucaj. Zaista je 500L prostran. 
    Sto se tice opreme, u Cross paketu dolazi dosta toga.
    Od dodatne opreme sam porucio rezervni tocak smanjenih dimenzija (100 evra) i paket sedista high (700 evra) koji obuhvata: podesavanje suvozacevog sedista po visini, lumbalnu podrsku za prednja sedista na dugme, obaranje zadnjih sedista tako da se i naslon i sedalni deo preklope uz zadnju stranu prednjih sedista, stocici kao u avionu na zadnjoj strani prednjih sedista, naslon za ruku na zadnjoj klupi i treci naslon za glavu na zadnjoj klupi.
    Auto je ukupno placen 12790 evra. I tu sam imao srece sto sam ga porucio i kaparisao pre nove godine, jer su u januaru menjali cenovnike, pa bih ga posle sa ovom opremom platio oko 1500 evra vise. Inace je kupljen uz akciju reciklaze Restart, a Astrino mesto u presi je zauzeo neki Jugic, a Astru je neki majstor iz Stojanova otkupio od mene, pa sam nenadano i tu dobro prosao.
    Do sad smo presli 32 hiljade kilometara. Dva putovanja do mora i dva puta do Kopaonika. Nikad nas nije izneverio. 
    Prosecna potrosnja je 9 litara. Znam da ce ovaj podatak mnogima biti strasan, ali ako uzmete u obzir da mi je 60% voznje po gradu, a relacije su mi cesto 1-2 kilometra i 40% autoput na 130-140km/h, meni je ok. Kvarova 0, samo redovni servisi. Mi prezadovoljni.
     
  24. Like
    Decak Iz Vode reacted to moron in Honda CR-V   
    Pa, videćemo sve to kada se kod nas uživo pojavi (što će vrlo brzo, valjda idući mesec) i kada bude mogao da se opušteno i normalno provoza. 
     
  25. Haha
    Decak Iz Vode got a reaction from moron in Honda CR-V   
    Nova generacija..
     

    Ne priznajem ništa dok kolega @moron ne da svoj sud

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...