Jump to content
FAS Euroauto Goran
Petza

Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

Pozdrav drugari ,

 

prodao sam svo Grande Punta 1.3mjt koji me je i vise nego dobro sluzio 6god ,sledeci auto kupujem srcem i gadjam 1.6dizela 105ks podjednako me zanimaju saveti o ovom motoru kao i o automobilu koji mi je jedan od lepsih u klasi ,mozda nema mnogo mesta u kabini ili najveci prtljaznik ali mi je najlepsi spolja :)

 

Svaki dobronameran savet je dobrodosao ,hvala unapred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Neso,

 

jos samo neko nesto da napise o samom autu :)

Edited by Petza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto 105 ks? Kajaces se posle,dajes tolike pare za auto. Nisu jeftnije od onih 1.9 od 140 ili 170ks. Druga stvar, mnogo ces je lakse prodati kasnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima poprilično dosta prostora u kabini, kao i u prtljažniku, čak mislim da je blizu vrha u klasi. Pritom, ne zaboravi da je u svojoj generaciji najbezbedniji automobil.

Sve one boljke koje su pratile prethodne generacije Alfe kod Giuliette ne postoje. 1.6 je sasvim pristojan motor, ali glavna mu je prednost niska potrošnja. Ja bih se lično pre odlučio za 2.0 multijet, ali tačno je i da ih ima manje na tržištu. Mislim da je dosta lakše pronaći dobar primerak sa 1.6 motorom jer ih ima dosta više.

Generalno, jako dobar auto, i ja lično nisam do sada čuo za bilo kakvu karakterističnu manu ili slično... Ipak je na neki način Alfa sa Giuliettom podigla nivo, jer da nije tako, ne bi držala tako jaku cenu na tržištu polovnjaka. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

MEne izradili uvoznici kojima sam rezervisao Gulijetu na slike  i prodali je drugom trgovcu a auto je fantazija kako je lep.

Bela boja ipresao bas malo km tj 126k km a 2011 godiste je.

Nije mi dobro bilo kad sam video i kakvom je stanju auto.

Prodavace se ali ne znam za koliko para.

I nosi 2.0 M-Jet II motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AN66SAx-QkbsdzTQBNfiytmU6cJbRULRe0rI4kAX TestAutomobila video: Polovni Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm

 

Na testu Alfa Romeo Giulietta sa motorom 2.0 JTDm snage 103 KW/140 KS iz 2013-e godine.:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko god bude pogledao video u postu iznad, ipak treba napomenuti (imajući u vidu da je pomenuto dosta puta u video klipu), da Giulietta i Bravo nisu napravljeni na istoj platformi. :thumbup: 

Fiat Stilo je bio potpuno nova platforma (nema ništa zajedničko sa prethodnom), i na njoj su izvedeni kasnije modeli Fiat Nuova Bravo i Lancia Nuova Delta (produžena platforma za 10 cm). Od te platforme je za Giuliettu iskorišćeno nekih 10% površine patosa...i to je sve. Sve ostalo je novorazvijeno za potrebe Giuliette. 

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/50405-alfa-romeo-giulietta/

Share this post


Link to post
Share on other sites

I Giuliettu Sport i Bravo Sport sam detaljno istrazio, gledao i probao za sebe - tako da je ulaziti u detalje, izneta poredjenja i tehnicku kompetentnost pojedinih klipova apsolutno suvisno. Moj jedini comment je da danas svako moze da snimi "test" i okaci to na net... A poenta ovog je da se, po autoru, Giulietta kupuje iskljucivo zbog lokalne uciteljice, da vidi da jos ima krvi u vama :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nekoga zanima, pre 20ak dana sam pogledao Alfu sa linka ispod. Početna cena joj je bila 10800, sada je skoro za 1000e manja. 

Na slikama je automobil zaista dopadljiv i deluje fino, međutim 5 minuta mi je bilo dovoljno da se okrenem i napustim prostor. 

Ima nekih sitnih oštećenja kao što su ogrebotine na zadnjem braniku, i mnogo sitnih tačkica na prednjem od kamenčića, ali to na stranu. 

Na kolima su zadnje staklo i stakla na zadnjim vratima 2013. godište. Stakla na prednjim vratima su 2014., a šoferšajbna 2015. 

Stvar koja me je takođe odbila je što vozačko sedište dosta lošije izgleda nego na slikama. Bočni delovi su po šavovima gotovo pred pucanje. 

Za mene je to sve neprihvatljivo za automobil koji su cenili 10800e. 

 

Screenshot_12.jpg

 

46e7f5a4567e-1920x1080.jpg4ee3abcd811b-1920x1080.jpg9eea57d7329a-1920x1080.jpg69535a293989-1920x1080.jpg

094e2ffa05f9-1920x1080.jpgcb94d6107c0c-1920x1080.jpg87f7b875f212-1920x1080.jpgb49bcfda833d-1920x1080.jpg

71bb8d85e83f-1920x1080.jpg402398f3dc64-1920x1080.jpgf197804b07d4-1920x1080.jpg3391263b5ca9-1920x1080.jpg17df6085900e-1920x1080.jpg

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12966128/alfa-romeo-giulietta-20jtdm-2nav

 

 

Edited by neshaoct
dodao printscreen i slike

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/18/2018 at 9:49 AM, banjo1990 said:
Na kolima su zadnje staklo i stakla na zadnjim vratima 2013. godište. Stakla na prednjim vratima su 2014., a šoferšajbna 2015. 


Šta je ovde toliko čudno?
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na osnovu čega se to zaključuje?
Stakla na autu se mogu bez problema razlikovati po godinu dana, ponekad čak i po dve, ali to je već ekstremno retko. To nije ništa čudno, a pogotovo kod automobila koji nisu hiperprodukcijski (a Giulietta sigurno nije) i kod onih koji se sklapaju na početku godine.
A što se šoferke tiče, to tek ništa nije čudno da bude "novija" od ostalih stakala.
Naravno, ovde se uvek polazi od najgore varijante i toga da je auto bio totalisan. A niko neće da pomisli da je šoferka pukla od kamenčića (a na limariji ima tragova od njih), kao i da je neko možd zamenio bočno staklo jer mu ga je neko polomio da ukrade laptop, torbu ili novčanik iz auta.
Na kraju krajeva, oteraš auto kod stručnjaka ili ga dovedeš na lice mesta, pa da on utvrdi razlog. Odustajanje od auta na prvu loptu zbog godišta stakala i nije baš opravdano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada su dva godišta stakala na autu, meni je to ok.

Kada su tri (što je ipak veoma retko, kao što je rečeno), onda mi to odmah pali dodatni oprez jer teeeeeeško da iz fabrike izađe sa tri različita godišta na staklima. Možda je bila neka sitnica, auti su tamo masovno kaskirani, menjaju ljudi i zbog sitnih stvari stakla, kao što i farbaju auto za sitne ogrebotine...ne mora odmah (automatski) da znači da je sve to bilo polupano. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totti, slažem se da postoji mogućnost. Ne znam šta podrazumevaš pod stručnjakom? Iskustvo me je nateralo na zaključak da je kod nas profesionalizam potpuno umro, i najbolji stručnjak za mene sam ja sam, jer niko se neće mom problemu posvetiti bolje od mene samog. 

Auto je bio prašnjav, pa nisam mogao da procenim kakve su intervencije rađene na limariji. 

Veruj mi i da ne bežim od automobila koji su blaže udarani, jer sam svestan da se mnogo takvih uveze. Meni uopšte ne smeta ako je na kolima zamenjeno neko krilo, branik ili slično. Danas, sa ovakvom dinamikom života i saobraćaja je prava retkost da automobil za nekoliko godina nema neko češanje, udarac u branik itd... 

Nisam pisao na forumu sopstveni primer, ali sa Alfom sam imao dva bliska susreta u kojima nisam bio kriv, i iako je auto garažiran, kad se sve sabere svuda je pomalo farban. Zbog tih stvari bi bilo besmisleno da kažem da je moj auto loš, jer znam kako sam ga održavao i da je gotovo perfektan. 

Na pomenutom automobilu su, ako se dobro sećam, i dva različita proizvođača stakala, Saint Gobain i Pilkington. Ne mogu 100% da tvrdim, ali čini mi se da je tako. 

Mimo svega toga, jednostavno sam osetio da mi auto ne leži, jer mi enterijer dosta govori kako je automobil bio tretiran.

Ako moj auto 11 godina star, može da ima sedišta koja su u boljem stanju o ovih, onda zaista moram da zaobiđem i nastavim potragu dalje. 

Naravno, opet se ograđujem, to je samo moje viđenje, što uopšte ne znači da je ovaj auto loš i da budućeg vlasnika neće služiti perfektno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pod stručnjakom podrazumevam limara/mehaničara koji će da kaže: da, vrata su bila havarisana, pa su farbana. Ili: ne, nema tragova nikakve havarije, verovatno su bila ogrebana, pa su zato farbana... itd, itd...
 

5 hours ago, banjo1990 said:
Na pomenutom automobilu su, ako se dobro sećam, i dva različita proizvođača stakala, Saint Gobain i Pilkington. Ne mogu 100% da tvrdim, ali čini mi se da je tako. 

Apropo ovog, pogledaj proizvođače na jednom te istom autu:

 

20181022_091713.jpg20181022_091633.jpg20181022_091622.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@banjo1990

Vidim da gledaš Đulijete, pa čisto da ti skrenem pažnju za ovu (ne znam da li se uklapa u to što tražiš, ali bolje da napomenem)

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13182001/alfa-romeo-giulietta-20-mjet

image.thumb.png.dea64657d473cd414602bd7747207831.pngimage.thumb.png.d17989e86ef515e1cedcf8f0553757be.pngimage.thumb.png.594fb79ab231a6de8595a08cdaa0424d.png

 

To je ona što sam je zamalo kupio u maju ove godine, i pojavila se ponovo na oglasima. E sad, da li je prodavac čekao da ljudi zaborave na nju, ili je stvarno sredio za ovo vreme što nije bila na oglasima to već ne znam.

Ono što sa slika vidim da je uradio u međuvremenu je:

1. Poliranje, nije se ovako sijao definitivno, mada je i onako izgledao bomba

2. Neizbežna QV nalepnica na krilu

3. Ofarbani retrovizori (ovo je zapravo ofarbao dok je auto stajao kod Gorana na parkingu)

 

Platio sam svojevremeno šlep do Gorana i auto je bio kod njega nedelju dana i detaljno je pregledan i na kraju su me savetovali da je preskočim (iako bih je ja budala kupio i kao takvu).

Problemi koji su bili tada su sledeći:

1. Loša korekcija dizni odnosno motor ne radi dobro (što mi je Goran rekao čim ga je čuo, bez da su gledali bilo šta). Mislim da je zaključak bio da treba da se rade sve 4 dizne, ali da to možda ne reši problem obzirom da se ceo auto trese u leru + plus je njima dimio na detaljnom pregledu (ne onom od pola sata)

2. Ventilacija ne radi uopšte (kontroleri levi i desni i mix kontroler ne rade, moguće i da ne radi recirkulacija ali za to nije javljao grešku)

3. Ne rade led pozicije (upale se pa se odmah ugase, kontroler radi ali je problem u levom faru)

 

U Stojanovu su mi na osnovu VIN-a rekli da je posle 2014. godine (dakle 2 godine star) imao na satu oko 90 000, tako da je ova priča o 160 000 fantazija.

Deluje mi da ga je neko gazio pa da je produvao motor, ali ovako estetski auto izgleda boli glava i spolja i iznutra.

 

edit: Na kraju mi je spustio na 8100e, ja sam hteo za 7800e da bih mogao da sredim sve to gore navedeno, ali jbg..

 

 

Edited by shomispc

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, totti said:

...pogledaj proizvođače na jednom te istom autu:

 

20181022_091713.jpg20181022_091633.jpg20181022_091622.jpg

Ortak na novom jarisu ima različita godista stakala. Prednja stakla su mu 2017, zadnja 2016, šoferke su 2017, proizvođače nisam gledao. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to mit. To se odmah vidi i daje povoda za detaljniji pregled karoserije.

Mada ako je auto korektno sređen nakon udesa to nema veze ako je bio lupan.

Naravno to se ne odnosi na totalke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...