Jump to content

Od 17.02.2020. oko 5 časova ujutro, Forum je na novom serveru. Ako vidite ovaj tekst, to znači da ste na novom serveru/Forumu.

Ali, na jednom manjem broju uređaja još nije odrađen automatski DNS refresh, pa zato jedan broj korisnika još uvek ne može da vidi ovu stranicu. U skladu sa politikom njihovih operatera i oni će u narednim satima, a najviše za 12 sati automatski dobiti nove parametre.

FAS Euroauto Goran Vlada
Petza

Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

U D jedino bi smanjivao brzinu u nekoj krivini, možda bi mi to bilo zanimljivo prvih mesec dana posle ne bi ni koristio, ko zna :D 

A obe ruke jedino na otvorenom držim pri većim brzinama, sigurniji mi je auto nekako i imam veću kontrolu, po BGu se non stop šalta :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne bi ni morao jer bi ti u D sam drzao nizu brzinu, plus na davanje gasa uvek imas "kickdown" da bi te bolje izvukao.. A obzirom da ti ovde sam salta, mogao bi i da nemas ruku, svejedno je :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne,ne... igricu sam presao kad je auto na tempomatu bio a ja na suvozacevom sedistu rovario po kaseti.

Da napomenem i prvi sa laptopom i ovaj drugi izveli su profesionalni vozaci u kontrolisanim uslovima bez ometaca na putu.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, shomispc said:

Pa nije, zato sto ih na ulicama nema toliko :D Ajde uzmi ti prvi, pa ako budes zadovoljan uzecu i ja :D:D

Neka, uzecu ja crvenu, volim sam da menjam brzine :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vise mu se isplati da salta sam :lol: .

Licno nisam ljubitelj automatika, ali da mi se nesto toliko svidja, proverio bih koliko mogu, zagrizao i pazario. Sto neko vec rece - kada bi razmisljali sta sve moze da se pokvari na modernom autu... Alfica je u startu egzoticnija i skuplja, neke stvari u odrzavanju takodje, pa kad je vec bal - nek je s' muzikom (ko je ljubitelj TCT). Identicno su i meni filovali mozak za MultiAir, ali me je odusevila njegova voznja i dzaba. Sve se popravlja, ako krene da zeza sredice se, tako da ostaje samo da se uziva :) . Racunam da svako iskesira ono sto bez problema kasnije moze kvalitetno da odrzava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro ljudi, aman. Pa valjda ste dovoljno zreli da znate sa koliko novca raspolažete na godišnjem nivou za održavanje automobila.
Ako imate dovoljno, onda kupujte ono što vam srce ište, sve drugo je mučenje.
Greota je kupiti ovakav autić a voziti ga na ćelavim gumama .

Pitanje jedno, AR mito sa linka iznad, onaj preklopnik iznad menjača levo, je za šta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

DNA selektor, isto kao i na Djulki.

Jes' da nije tema, ali Mito u onakvoj "konfiguraciji" mi bolesno dobro izgleda, bas cool gradska zujalica.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da moja je :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

Veći auto je u planu da ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakva masinerija, bas steta sto je prodajes...

 

Ps. Nisam znao da ovako dobro izgleda iznutra nocu :D

Edited by shomispc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se TCTa tiče, da ga nisam probao, možda i ne bih toliko naginjao na njega.

Realno, šifteri na volanu su čisto za sopstveni gušt ako ti nekada dođe, iako ih u praksi vozači gotovo nikako ne koriste. 

Promene brzina su toliko glatke da se gotovo uopšte ne osete. Prelazi su čak nežniji od mnogih klasičinih ''torq converter'' menjača. 

U ''normal'' režimu radi baš onako kako bi trebao za svakodnevnu opuštenu vožnju, a u ''dynamic'' modu uvek drži motor u povećanom režimu obrtaja i stalno je spreman da sekundarno odgovori na komandu gasa. Sve to u kombinaciji sa Alfinim preciznim upravljanjem, kruće podešenim oslanjanjem daje odličnu kombinaciju. 

Iz tog razloga mi se auto svideo veoma. Nisu bez razloga modeli sa TCT menjačem skuplji u startu, a i kao polovanjaci su skuplji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapravo mislim da je problem sto niko od nas nema nekog s kim je dobar a da ima TCT pa da iz prve ruke zna sta i kako. 

Sve sto si naveo jesu super benefiti za ljude koji imaju gde da voze auto tako. Evo npr ja, bas cu mnogo benefita direktnog upravljanja i boljeg oslanjanja da imam u svakodnevnoj guzvi na gazeli :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tvoja leva noga ce ti biti zahvalna :D

Dobar je TCT al prevelik je trosak ako nesto crkne.. Ajd mozda za ova godista 2014+ i nije, al s obzirom da gledam oko 2011og povecava sanse da nesto crkne :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne znam za neki menjač sa duplim kvačilom, a da nije fantastičan kod šaltanja - da l' to bio DSG, TCT, EDC kod Renoa, Powershift kod Forda...
Isto tako ne znam da je (osim DSG) neki od njih "jeftin za održavanje" kad se menja set kvačila sa zamajcem. Kod Forda je to npr ~2000€ ‍♂️

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minutes ago, dekirs said:

Tvoja leva noga ce ti biti zahvalna :D

Dobar je TCT al prevelik je trosak ako nesto crkne.. Ajd mozda za ova godista 2014+ i nije, al s obzirom da gledam oko 2011og povecava sanse da nesto crkne :D

Ne samo što povećava trošak da nešto crkne, nego nije isto potencijalno uložiti 1500e u auto od 15000 i u auto od 7000 :D To mi je rezon kao Jovke što je u stila pre 2 meseca uložio 1700e, i sad može da ga proda za 2000 :D 

 

@knezevic76

Ili ako je neko pre tebe to sredio :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...