Jump to content
FAS Goran
Ivan BG

Mali gospodar prstenova :-) Audi A3 2.0 tdi 140 ks

Recommended Posts

Ukratko, stigla je zamena za Leona.

 

Uzeo sam Audi A3, 2012-to, 2.0 tdi, 16v, 140ks, kodne oznake CFF, manuelni menjač 6 brzina, nekih 10-ak dana je kod mene pa ga još upoznajem.

 

Lomio sam se između: Škoda Oktavia A7, Seat Leon Mk3 (npr. forumskog kolege Igora), Audi A3 8P (ovaj koji sam uzeo), Renault Megane Mk4, Ford Focus Mk3 (facelift)........bilo je tu još nekih brendova, ali uglavnom sve su to bile Heč varijante sa 5 vrata. Wag grupaciju sam iskljucivo gledao sa 2.0 tdi motorima, a A3 iskljucivo manuelni sa 6 brzina.

 

Budžet je inicijalno bio do 10k-10.5k eura, prvenstveno sam Oktaviju gledao, 2.0 tdi sa DSG, ne znam sta se dogodilo, ali ja dobru za do te cene nisam nasao na oglasima, iako sam ih prosle godine vidjao na PA u vecem broju.....onda sam odlucio da ne dajem tolike pare za nesto sto će mi stajati na ulici, gde ce ga drugi cukati svojim vratima ili ce deca lupati loptu o njega.

 

Auto je uvežen iz Nemačke, oktobra 2021, sa 164.000km, jedan vlasnik od uvoza do sada, ovlašćeni kaze da poslednji put bio kod njih u maju 2021 na 150 i nešto hiljada, sada na satu ima 199k, koliko su prave, nemam pojma. Registrovan skoro punu godinu iliti do 15.01.2025. zimske gume Continental, 2 TG 870 i 2 TG 860 (2 - 2021, 2 2020).

 

Prva registracija u Nemčkoj, jun 2012, po AMSS je takođe 2012, generalno u dobrom stanju, odmah po preuzimanju urađen mali servis sa zamenom osovine uljne pumpe, uz koji su zamenjena sva 4 grejaca (1 nije radio, ali da se ne zezam, sad jedan pa za 3 meseca, da menjam drugi i tako redom), bas me je bio strah kako ce ici zamena, medjutim lako su krenula sva 4, nove sam namazao bakarnom mašću pre zavrtranja.

Kvacilo sa zamajcem je skoro menjano, nerelano mekano, nikakav otpor ne pruza kada se stisne.

 

Ja vidim da su farbani hauba, levo krilo i vozaceva vrata, hauba je farbana na svom mestu, bez skidanja, krilo je skidano, verovatno je bilo neko čukanje, svi zazori su na svom mestu, farovi su isto godiste i original su, uradjeno je vise nego pristojno.

 

Uradicu mu uskoro veliki servis i doterati jos par sitnih stvari da bi bio tip top.

 

Uzeo sam mu tipske gumene patosnice (tepih tipske su dosle uz auto).

 

Oprema je siromasnija, ali ono bitno ima, tempomat, MF volan, fabricku multimediju, led svetla napred i nazad, xenon farove sa projektorima, zadnje parking senzore, atestirana i zatamnjena stakla iz "B" stuba (rekao bih 100%), boja tamno siva metalik......i tako.

 

U relativno malom autu, motor od 2 litra i 320nm, ponasa se fenomenalno, vuče kao sumanut, za moj ukus puca od snage, imam osecaj da ide 50% bolje od Leona kog sam do skoro posedovao, citav auto ne nekako cvršći, ušuškaniji, znatno slabije dopiru zvukovi od spolja, podvožja, motora....

 

 

Evo nekih slika:

 

 

 

20240201_125509.jpg

20240201_125446.jpg

20240201_125503.jpg

20240201_125455.jpg

20240201_125521.jpg

20240201_125516.jpg

20240201_141438.jpg

20240201_141450.jpg

20240201_141427.jpg

20240204_125923.jpg20240204_125912.jpg20240204_125845.jpg20240204_125837.jpg20240204_125827.jpg

20240204_125822.jpg20240207_145450.jpg20240207_145351.jpg

20240208_200535.jpg

20240208_200545.jpg

20240208_200516.jpg

20240208_200507.jpg

 

Kočnice:

20240202_104505.jpg

 

Izuvni gasovi:

20240202_104514.jpg

 

20240208_153706.jpg

 

 

Danas sam mu naštelovao mlaznice za pranje šoferke (bacale su vodu svuda samo ne tamo gde treba, kako je neko mogao tako da ga vozi nemam pojma), juce sam ocistio suvozacev prozor posto je bio musav od lepka jer je napered imao folije koje nisu mogle da prodju na atestu.

 

 

 

I tako, to je to za sada.

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni leon mnogo lepsi i atraktivniji auto spolja, kad pogledas audi deluje starije od leona po dizajnu :)  unutra su realno oba dosadna i ruzna.... onaj Igorov leon je bio dobra prilika ne bih se ja mnogo razmisljao da mi trebao takav auto u tom cenovnom rangu, od ostalih sto si razmatrao mozda bih octaviu ili fokusa....kakva je voznja A3  u odnosu na leona?

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je stvar licnog ukusa, mene ako pitas (ne sto sam ja uzeo A3), lepsi mi je od obe generacije Leona, kako mog bivseg, tako i Igorovog, o ukusima nema potrebe da se raspravlja.

 

Igorov Leon i ovaj A3 nisu nikako u istom cenovnom rangu, deli ih okruglo 3000e, nisu iz iste generacije

 

U odnosu na mog bivseg Leona, voznja je znatno ozbiljnija, citav auto je kvalitetnije uradjen, zavrsna obrada i materijali su na višem nivou.

 

Sa Leonom sam tacno imao predstavu kojom brzinom se krecem, ovde toga nema, pogledam u KM sat i vidm da idem znatno brze od brzine kojom sam mislio da se krecem, takav osecaj imaju i ostali putnici u kolima, nije samo moj osecaj/misljenje.

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

16 minutes ago, shuxx said:

Srecna kupovina. Stara garda motora. Toga nema vise.

Dovoljno snage, dobri NM... Uzivaj u 0000... Prstenovima

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
 

Moj majstor kaze, da je VW zavrsio sa proizvodnjom kvalitetnih motora, menjaca, uopste vozila, sa krajem produkcije Golfa 6, ovaj A3 se taman uklapa u te godine.

8 minutes ago, neshtry said:

Služio te u zdravlju i zamenio ga A8L

Super je boja

Bice dosta neki A3 8V, svakako hvala na lepim zeljama.

 

Za boju i ako je tamno siva, vec sam progledao, posle 5 godina voznje crnih kola ovo je pravi odmor.

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

prvo, pogreših što stavih 0000, a treba OOOO :smoke:

 

Nekako, sam mišljenja da mi koji kupujemo polovnjake, ono 10god stare, imamo bolji izbor motora i karoserija, nego ovi koji kupuju nova vozila, sve SUV do SUVa, i sve trocilindraš do trocilindraša.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veci izbor motora, veci broj resenja za njihove popravke, odomacili su se na ulicama, majstori su naucili fore kako da nadju resenje za greske koje je fabrika ostavila iza sebe.

 

Zena ima Fabiju mk3, restyle 2022-go, naravno 1.0 mpi, za grad nije losa, servisi se rade na 30.000km, uzela je sa 6 km, 2L ulja potrosi od servisa do servisa......prost motor, ovi novi turbo benzinci, tek po koji da valja, ali auto indistrija ide u tom smeru, da sve valja koliko traje garancija, eventalno neku godinu vise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitke i da sluzi auto lepo.

Vecina gleda vw,audi,skoda,seat,ma to je isto,samo je razlika u karoseriji,ali ipak nije tako.

Sad malo iskacemo iz teme,ali direktor iz moje firme je kupio a6 2017 pre 4 god.E sad ovo su njegove reci:Vozio sam se u superb skodi koja je presla svega 5000km i kada naletis na sitan pesak na putu,zvucna izolocija na vratima kao da nema.Ovo za zvučnu izolaciju nije prvi put da čujem.U suštini iz njegove price audi,vw,skoda ,pa tek seat.Nije dzabe audi najskuplji u vw taboru :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

6 minutes ago, danijel55 said:

Cestitke i da sluzi auto lepo.

Vecina gleda vw,audi,skoda,seat,ma to je isto,samo je razlika u karoseriji,ali ipak nije tako.

Sad malo iskacemo iz teme,ali direktor iz moje firme je kupio a6 2017 pre 4 god.E sad ovo su njegove reci:Vozio sam se u superb skodi koja je presla svega 5000km i kada naletis na sitan pesak na putu,zvucna izolocija na vratima kao da nema.Ovo za zvučnu izolaciju nije prvi put da čujem.U suštini iz njegove price audi,vw,skoda ,pa tek seat.Nije dzabe audi najskuplji u vw taboru :D

 

 

Kad rece izolacija, A3 ima zadnja podkrila koja su spolja oblozena tkaninom, kao da je neki grublji tepih, prednja su klasika, plasticna (A4 Dioda i ta prednja ima tapacirana tkaninom, o A6 ili A8 necu da trosim reci), toga nema na Golfu, Oktavji, Leonu.

 

Tim redom i VW cenovno redja svoje brendove, Audi, VW, Škoda, Seat.

 

Hvala svima na cestitkama.

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka je sa srecom Saudijac :D

Taj 140ks na neku foru subjektivno ide bolje od 150ks modela. Po cajgeru ne, ali osecaj da puca od snage je daleko izrazeniji.

Ovo je nebrojeno puta provereno sa Octaviama 2.0TDI na Autobahnu. 

Cak je taj 140ks manje trosio ili makar pokazivao da manje trosi.

 

A sto se poredjenja sa mojim bivsim Leonom tice mislim da nije bila dobra racunica :D Kad se vec Seat predstavlja kao tako los moram da napisem i odbranim cast Leona :lol:

 

Ja sam tebi u razgovoru obecao cenu koju je ovlasceni ponudio kao najnizu za koju bi uzeli auto sto je bilo dosta nize od pune procene i da nisi odustao drzao bih se toga.

 

Za tu razliku 5 godina manje, 2.2x manje kilometara, sijaset opreme vise i poznata istorija mislim da itekako vrede. A ima i solidna razlika u cukanjima.

 

a FR i stock A3 nemaju bas toliku razliku u materijalima. Rekao bih da je mozda i blizu obrnutog posto je i cena bila tu negde, a mora i prstenje na haubi da se plati :)

 

Nadam se da ce me gospodar prstenova demnatovati za ovo. Zelim ti da te u zdravlju sluzi!

 

9 minutes ago, igor0511 said:

 

 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta reći za Audi nego klasika, pravi švaba. Enterijer im deluje po malo spratanski, kao i sve švabe, al kvalitetno je odrađen i sve na svom mestu.
Par puta sam vozio isti model ali quatro sa 170ks šta reći nego da se u vožnji ponaša perfektno. Meni jedan od lepših modela tih godišta.
Pogotovo spotback sa izdašnim prtljažnikom, a opet lepo i skladno upakovan auto da ne izgleda preveliko i kabasto.
Nekako mi je All in One.
I naravno, meni je ovaj model audija tri koplja iznad Leona koji si imao, a uskoro ćeš i sam to zaključiti.

Što se tiče zadnjih podkrila, ima ih i Bravo, al izgleda da se tada nije štedelo kao danas na svemu i svačemu.
Pa retko gde danas ima i tepih izolacija na haubi da ne navodim dalje.
Slažem se što se tiče izbora motora u novim automobilima kao i samog kvaliteta izrade samih automobila, dok pošteno ne odrešiš kesu da bi dobio ono što se nekad podrazumevalo, ne možeš kupiti ono što bi baš želeo.
Poredio sam Tipa Cross koji sam imao i Brava koji je 11 godina stariji baš u stvarima koje su primetne i kvalitetnije odrađene na Bravu.
Samo da se osvrnem na trocilindraše, ja sam bio baš zadovoljan istim u Tipu, za 20000km koliko je prešao kod mene , tih, bez vibracija, bez potrošnje ulja, lepo ide, malo troši.



Sent from my SM-A546E using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima dosta toga i do izolacije vrata ili sta vec.

Recimo meni su na x1 kad sam uzeo bolesno skripale kocnice,al dok ne skrinem prozor nema sanse da cujes ista.

Zet vozi deltu,dosta su mu laganija vrata,kao na skodama.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/11/2024 at 8:14 AM, igor0511 said:

A sto se poredjenja sa mojim bivsim Leonom tice mislim da nije bila dobra racunica :D Kad se vec Seat predstavlja kao tako los moram da napisem i odbranim cast Leona :lol:

 

Ja sam tebi u razgovoru obecao cenu koju je ovlasceni ponudio kao najnizu za koju bi uzeli auto sto je bilo dosta nize od pune procene i da nisi odustao drzao bih se toga.

 

Za tu razliku 5 godina manje, 2.2x manje kilometara, sijaset opreme vise i poznata istorija mislim da itekako vrede. A ima i solidna razlika u cukanjima.

 

a FR i stock A3 nemaju bas toliku razliku u materijalima. Rekao bih da je mozda i blizu obrnutog posto je i cena bila tu negde, a mora i prstenje na haubi da se plati :)

 

Nadam se da ce me gospodar prstenova demnatovati za ovo. Zelim ti da te u zdravlju sluzi!

 

 

 

Ček, ček, ček.....nije Seat predstavljen kao los, pa ja sam ga prvi "do juče" vozio, vec je pomenuto kako VW rangira svoje brendove.

 

Daleko od toga da sam misljenja da je tvoj Leon bio losa kupovina (mala kilometraza, proveriva istorija, garaziran), na prvom mestu je bio presudan loš (po mene) tajming prodaje, gde bi na cenu kola trebalo dodati troskove prenosa (sto je svakako pod obavezno), veliki servis koji bih ja uradio ma sta bilo koji majstor da kaze, jer 8 godina su 8 godina, nasla bi se tu i neka guma (kako letnja, tako zimska), pa akumulator (fabricki je, kod tebe je stajao u garazi, kod mene bi na ulici)....i garantovano jos nesto bi se tu naslo......a to onda "remeti" moju matematiku.

Dosao sam u sitaciju, dao sam sve sto imam, a to nikada u zivotu nisam radio.

 

Ovako pruzih se koliko sam dugacak, nista nikome duzan, bez uzimanja kredita....odradim veliki servis, sredim par sitnica i ostalo mi jos keša, bice kod mene godinu ili max. dve i oticice za neznatno manju cenu u odnosu na onu za koju je sada uzet.

 

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se za sve nabrojano, cini mi se da i rekoh da mi je cudno sto ja akumulator i dalje fabricki, sigurno ne bi mnogo pomoglo stajanje napolju.

To je generalna muka svakog polovnjaka kakav god bio. Koliko god bio dobar ima jos 1000e ulaganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...