Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/06/25 in all areas
-
7 points
-
6 points
-
4 points
-
3 points
-
2 points
Fiat bravo 1.4 t-jet 120ks
shuxx and one other reacted to werp690 for a post in a topic
Svaka cast naradili ste se ozbiljno! Gledam taj kais kako se pocepao i pitam se da li bi izdrzao tih par km? Kako izgleda mogao je da okine i na verglanju. Bas Bog i andjeo cuvar da ne bude sve ispocetka tj ne bas sve ali opet ogroman posao. Evo sta auto data kaze za zupcenje. Jel ovo na autodati kako treba ili je isto kao i u tom manuelu koji si koristio? Ne mogu da zakljucim ovako sa slika? -
2 points
Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks
moron and one other reacted to ortakov for a post in a topic
Nešto je to čudno, nemam pojima kako to može da se objasni. Nekad troši, nekad ne. Nema pravila, novo ulje, staro ulje, oštrija vožnja, mirnija vožnja, baš nikakvo pravilo nisam uspeo da uhvatim. I onda sam razmislio i shvatio, pa baš me boli d..e koliko ulja troši. Jednostavno, povremeno, otvorim haubu, dospem tečnost za čišćenje stakla, pogledam antifriz (uvek je sve kako treba) pogledam nivo ulja i dospem po potrebi. Recimo, ako je pri dnu šipke, tj pri minimumu, dospem 0,5 litara, ono pokaže skoro maksimum. To je to Ako se dosipa ulje, može da se pomeri redovan servisni interval Jin i Jang Uvek ima nešto dobro -
2 points@OMP Perem samo bitne unutrasnje strane, nemam ti kad ja to oko ditejlinga, oduzima vise vremena od samog rasturanja/sklapanja bar duplo, a izginuh i ovako To samo kad radim s merakom sve do srafa, a ovde je bio cilj samo da se slozi, i higijena naravno odrzava na bitnim mestima... Al evo, ne bilo mi tesko, ditejlerski sam obrisao poklopce, oni valjda tome i sluze, da prekriju na kraju celu pricu... izgleda bombona Elem, posao se malo oduzio, s jedne strane mi je ovaj auto bas baksuz, kako jedno zavrsim drugo ispadne, s druge strane u svakoj nesreci ima srece. Naime, juce sklopim skoro sve, i vergla al nece da upali, po zvuku verglanja ga cujem kao da nema kompresije... dijagnostika kaze senzor bregaste, sto ukazuje na lose zupcenje... skinem gornji poklopac, kad imam sta i da vidim, kais odran po sredini: Ali ipak nije mrdnuo s onog mesta na koje sam ga postavio, tako da se klipovi i ventili nisu ljubili E sad, sta se u stvari desilo: ja imam alat za zupcenje, i apsolutno svuda se navodi da se samo izravnaju prvi i drugi cilindar, da budu na vagi, alat ide u bregaste, nabacuje se kais i to je to... citam i upustvo, isto tako, okrecite radilicu u smeru okretanja motora dok se ne poravnaju, nabacite ovo, stegnite ono... medjutim, posle razmisljam, pa ja sam uvek dovodio pre skidanja kaisa u fazu za zupcenje sve, cak i kad sam skidao glavu sam prvo sve podesio da mi posle bude lakse(na bivsoj bravi), a sad nisam nego samo odozgo smaknuo kais, da malo ustedim i ne razvaljujem dole PK, remenicu, skidam tocak, korugu itd... a eto kako je "precica" mogla skupo da me kosta. Naime nije isto da li je na vagi tako sto prvi npr do GMT ima jos 90* da se zakrene ili 270*, a to se nigde ne navodi. Znaci alat gore na poziciju, ali MORA da se gleda da i crtica na maloj remenici bude na gore, sto nigde ne pise a savrseno je logicno, palo mi je na pamet kad sam poceo da razmisljam sta je poslo po zlu. Ne da nije isto, nego ono, nije ni blizu, ja ne znam kako je onako uzubljen uopste i izbacivao malo dima, ubrzavao verglanje, cinilo mi se kao da se malo i javlja... E sad, sta je pocepalo kais... upala bixnica neprimetno bas tu i na prvom verglanju ga pocepala... cak je i ona samlevena, presecan na pola... i posle razmisljam, pa mene je tacno andjeo cuvar naveo da omanem zupcenje kad sam radio tako mehanicki, nerazmisljajuci, pa jbte da sam ga uzubio kako treba on bi s tim kaisem i upalio i radio tako cepnutim, posle par kilometara bi verovatno otisao skroz i ode nova glava... znaci koja sreca u nesreci, neverovatno... (Famozna bixna i strelica koja mora da bude gore kad se zubi od nule) Evo i sta kaze manual, nigde reci o tome, kao sto nisam procitao nigde ni na forumu, niti video ni na jednom klipu i sta ti vec znam a jako je bitno upozorenje: Upozoravaju kreteni da se radilica polako obrce da alat ne istera kompresija, a o ovome ni reci... Imao sam i onaj dobar kais koji sam skinuo sa mog, al ipak uzeli set za zupcenje i novu vodenu pumpu, kad je bal... Inace PK kais 2022. godiste, decembar, znaci '23 je verovatno vec radjen servis, pa se zato onaj kais cinio kao odlican, ipak nema tih 10 god. ali svejedno, bixna mu je presudila I nista, onda je upalio, radi lepo, sve super... provozali ga, prva 2-3km je purnjao malo, i vrlo brzo smanjio na minimum, sto je sasvim ocekivano, dok izbaci to smece iz katalizatora, ne legne malo itd(i tek ce, kad se malo razrade karike prema njegovom cilindru, ali i ovo sad je odlicno, ovo na snimku je posle svega 5-6km). I onda vidim lokvicu ulja na betonu, a taman sam pokupio alat... curi tamo kod spoja na menjacu, znaci karter, aj skinem da vidim sta je poslo po zlu... ono kako ima sa leve i desne strane one poklopce, tu ima i spoj koji sam malo deblje namazao silikonom, ali nisam imao u vidu da je do menjaca bas razlika od 1,5mm najmanje(kako da kazem, poklopac izdignut od nivoa bloka a sve zajedno prekriva karter), tako da silikon nije uhvatio lepo. Sad sam namazao deblje, slozio sve, i ne dira se vise do sutra. Sutra da se naspe ulje samo i opet probna voznja, valjda nece ispasti jos nesto (slab aku od silnog verglanja pre mini havarijce, ali pali cim okrene, sad vec na zub) (psst.. dodji vamo... jel vidis?! Radi a ne dimi !!! ) Eto kako sam u nekoj silnoj zurbi pao na raznim glupostima, al sta ces, tako se najbolje uci... samo sto ja svoje javno iznosim a imao ih je svako... i takve greske koje sam pravio i pre 15god dan danas imam u malom mozgu u pola noci da me probudis, nikad ne moze da se ureze greska sa karterom ako je neko drugi skidao, kao kad ja odvijam na +40C isti karter koji sam malo ranije zavijao Ali je to sad islo kao na pit stopu, u sat vremena sa sve ciscenjem zavrseno Nego, sad sam video kakav je tocak.. u gepeku je rezervni stigao prave dimenzije, nije copavac, a ovaj na autu je isto prave dimenzije, a ima oznaku kao copavac... ovo prvi put vidim.. kako, zasto?
-
2 points
-
2 points
-
2 points
Kao so iz zadnjeg sedišta
Bouz and one other reacted to knezevic76 for a post in a topic
...ako se vrati, jer ako ga zaustavi interventna....[emoji41][emoji23] Sent from my SM-S926B using Tapatalk -
2 points
Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks
nobutado and one other reacted to djole81ar for a post in a topic
Da napišem koji red za ovo letovanje, vidim da sam prošlo preskočio... Tasos preko Bugarske, prošao savršeno, nema granice ka Gr, u Dimtrovgradu 2-3 auta.. i tamo i ovamo, kao gospodin... U odlasku spavao u Pirotu, pa ujutru rano nastavio, povratak u komadu tj. sa pauzama bugarska dolina strume, i pirot... Ovo mi je drugi put tim putem i sviđa mi se taj krajolik, malo zaguši u Bg gde je magistrala uz reku, ver možda da se napravi i haos u slučajau nekog zastoja, ali prođosmo dobro. U odlasku malo bila gužva kad uđe u Grčku, pa na semafore, jer nema granica pa se veliki broj vozila sjuri. Potrošnja u odlasku po bordu 6.0 (standardnih) povratak 6.8 :), odlazak po hladovini, predveče, jutro, nešto mirnija vožnja, umoran vozač, prosek 79kmh; Povratak sve po suncu tj. paklu, sa nešto bržom vožnjom, ja odmoran, manje gužve, Tipo se produvao u odlasku tako da je išao veoma veoma lepo, mogu potvrditi da se na 70.000 sigurno razradio, kad ga sa 130 u šestoj vratim u petu samo peva tako da je prosek brzine u povratku bio 86kmh, 700km, za 8:15 sati sa sve granicama (od Keramotija naravno), milina. Bez forsiranja, dve dobre pauze, svraćanje u Piriot na sladoled, kafu i šetnju (inače oduševljen Pirotom...), i tako... -
1 point
-
1 pointMeni su teme kao tvoje bas vredne. Jos kada je sva opisano slikama, radovima, greskama itd.. To nema cenu! Bas sam juce citao neku temu iz 2012 godine Iskreno ne znam da li bi se usudio da radim bas toliki posao najvise sto skoro sve radim sa patosa(sem kada se ogrebem za kanal) ali dosta toga radim sam oko kola. Zupcenje, vodena, roleri, spaneri i sve sto spada u v.servis sam radim,trapove, dizne, turbina. itd...Ali nisam siguran da bi smeo da se upustim u ovo sto si ti radio.Tako da ovakvi radovi su meni zlata vredni i ako imam 1.9jtd Svaka cast jos jednom i na kraju krajeva dobro je sto nisi imao Autodatu ili nisi pogledao u istu inace bi doslo do nastavka " ponovo radim glavu motora" Neka te lepo sluzi sada i pun gas!
-
1 pointDruga slika, stavka 5. je to. Eto, u auto dati je ipak detaljnije objasnjeno i ima toga, znaci po klincicu koji je reper za postavljanje remenice prvo postaviti otprilike da radilica bude sigurno na pravoj strani, tako sto ce biti preko puta senzora radilice(jer je u jednom krugu dva puta na vagi, i moze gore alat isto da stoji i kad je klin do senzora), a onda se preciznije upravljati po alatu(umesto svecica). Ipak moja greska, eto tu pise. Hvala za ovaj info :) Ma sve je savrseno logicno, da nikako nije svejedno, ali sam vec te motore vise puta zubio i nisam uopste razmisljao o tome nego samo rutinski postavio kais i gledao gore bregaste i klipove... a funkcionisanje SUS motora poznajem odlicno, i da mi das da napamet uzubim neki bez ikakvih alata i gledanja u remenice, samo uz polozaj klipa i bregova ubadam zmureci, ali bih tad ukljucio mozak Bitno da se dobro zavrsilo, nadam se da ce ovo pomoci nekad u buducnosti jos nekom amateru koji voli da cacka, kao sto su meni mali milion puta informacije sa ovog foruma, i teme stare i po 15god
-
1 pointJe8o vozačicu, auto ima extra pozadinu...
-
1 pointKako joj vide guzu, znas vozacicu?
-
1 point
Prestiž na tablici za 87.000 dinara
darkman14 reacted to knezevic76 for a post in a topic
Ovo je već šmekerski Sent from my SM-S926B using Tapatalk -
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks
Ivan-Topola reacted to djole81ar for a post in a topic
@moron Ulje troši, litar dva na 10.000. Isto troši sada kao i na početku. ''Problem'' sa uljem sam imao pre prošle zamene, počelo je da čuje neko zveckanje pri startu, ispostavilo se da je ulje baš puno propalo za 10.000, to je bilo prvo sipanje Totala jer sam promenio majstora, možda je i do toga, ali svakako imam mišljenje da zbog potrošnje ulje, čestog rada u višim obrtajima da bi ovaj motor nosio auto, male zapremene ulja koja zbog potrošnje nekad bude i dosta mala, ulje se brzo degradira, tako da ću možda na dalje menjati češće. Tačno 6 godina Ja sam zadovoljan. Nisam ja sad neki reper jer nisam promenio mnogo auta, niti sam ih nešto različitih vozio, iako imam solidan vozački staž, nema sad tu nekog kvaliteta unutra, sedišta i sl. Uostalom svi ste već sedeli u njemu, ali pouzdano služi evo 70.000, samo na početku menjao stabilizatore, verujem da će sledeće zime doći akumulator, sad će i diskovi, veliki ser, lamela. Nadam da se ću ga voziti još, jer ne znam šta bi drugo, a da je novo, jer nešto posle ovoga, i iskustva drugih sa polovnjacima, teško bih kupio mačku u džaku. Što se tiče pohabanosti nakon 6 godina i dosta ulaženja izlaženja lokala, šta znam i nema nekih znakova, jedino su mu pobelele od sunca rešetke na bočnim izduvima za vazduh, i malo je moj sedalni počeo da se kao ćeba. Ali jedno dubinsko verujem da bi ga preporodilo... Što se tiče motora, retko kad kažem '' e da je snažniji'' neko obilaženje na magstrali moram da odložim, neka ubrdica na autoputu... Ali na primer ova vožnja grčka auto put, sve to rešava solidno, na vreme peta pre većeg uspona i briše... dalekoj je to od inferiornog. Sad sam ga probao u petoj i do 140 150, i nisu to neki obrtaji niti buka, 4.500 obrtaja do 5.000 obrtaja, Naravno daleko od toga da je tiho, malo se dovikujemo na AP, ali... sve ima svoje Ponekad što nisam kupio karavana jer sad pravim kuću pa mi nekad zafali tih 20 cm i smara me polica, Ali meni se tad dopao heč, a i dimenzije su mu savršene Mogao je biti i beli, ali sam se se pred kraj predomislio, kao gde ću beli, a ipak sam se trebao držati prvog osećaja i rekalame za beli street sa crnim felnama Ne bih se bunio ni da je cross... Ipak je prvo kod Tipa meni bio izgled, i simpa mi je i dalje -
1 point
Planinarenje
Ivan-Topola reacted to clockwork_orange for a post in a topic
Шта ће човек такав му посо чува језеро од купача а купачи неки дивни људи па му донесу по неко пиво и он их пусти греота да се пиво угреје а језеро лепо и пиво ладно а људи добри и после неко прозива чувара да је пијанац није пијанац већ добар човек -
1 point
Planinarenje
Ivan-Topola reacted to moron for a post in a topic
Taj "čuvar" koga pominjete, leti je uvek "pijan kao letva". A jezero je prelepo za kupanje. I prošle godine sam se "bućnuo" pri par dolazaka na FG. -
1 pointTacno nervira i nas i njih.
-
1 pointSent from my iPad using Tapatalk
-
1 pointSeljak nije sramota, seljacina je nesto drugo.
-
1 point
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".