-
Who's Online 17 Members, 0 Anonymous, 1053 Guests (See full list)
-
Member Statistics
-
Forum Statistics
38084
Total Topics1101023
Total Posts
-
Our picks
-
Recikliraj i uštedi!
neshaoct posted a topic in FCA Srbija - Vesti,
Do kraja godine građani imaju priliku da zamene stari auto novim modelom Fiat Tipo uz Fiat Eko Bonus
Crossroad Adria, članica OMR grupe, lansirala je kampanju Fiat Eko Bonus, tokom koje su građanima Srbije omogućene ekonomske pogodnosti za recikliranje automobila i zamenu starog za novo Fiat Tipo vozilo. Akcija daje mogućnost da svako ko kupi model Fiat Tipo, uz recikliranje starog ili zamenom polovnog automobila, dobije popust od 2.000 evra.
''Fiat Eko Bonus inicijativa u Srbiji u fokus stavlja ekološki aspekat pri kupovini automobila, svest o mogućnostima, potrebi i značaju reciklaže za očuvanje životne sredine, ali i finansijskim pogodnostima za svakog ko želi da postane vlasnik novog vozila. Mislim da su ovakve akcije bitne jer zaista podižu svest kod ljudi da je moguće da svako od nas doprinese očuvanju životne sredine, a do sada je zahvaljujući Fiat Eko bonusima u Srbiji reciklirano više od 14 hiljada vozila'', izjavio je Igor Ševo, komercijalni direktor kompanije Crossroad Adria.
Zamena po principu ''staro za novo'' moguća je za ograničenu količinu vozila Fiat Tipo za koju kompanija Crossroad Adria odobrava specijalan FIAT eko bonus. Bonus u iznosu od 2.000 eura moguće je iskoristiti do kraja godine, ukoliko se novi Fiat Tipo kupuje uz reciklazu ili zamenu staro za novo. Radi se o vozilu sa najvišim nivoom opreme - style tech. Aktuelni su i različiti vidovi finansiranja od poznatih auto kredita, preko finansijskog lizinga do opcija dugoročnog renta. Kontinuirani napor ka podizanju svesti o očuvanju životne sredine uspešno se i prethodnih godina sprovodio sa reciklažnim centrima za Fiat vozila, zahvaljujući kojima je do sada reciklirano više od 14.000 vozila u Srbiji.
Sve informacije o vozilu i uslovima kupovine, kupci mogu saznati kod ovlascenih dilera iz naše prodajne mreže.- 0 replies
Picked By
neshaoct, -
Stellantis zabeležio snažan rast prodaje tokom 2023.
neshaoct posted a post in a topic,
U industriji koja je i dalje obeležena neviđenim poremećajima i transformacijama, uz sve veću konkurenciju sa novim učesnicima, Stellantis je zabeležio značajan rast prodaje u 2023. godini, od 5.9% u Evropi u svim segmentima i energetskim pogonima. Stellantis je prešao cilj kao drugoplasirani u prodaji na evropskom tržištu, obezbeđujući tržišni udeo od 18.4% tokom cele godine. Dominantnost Stellantis-a u CV segmentu, sa tržišnim udelom redovno iznad 30%, podržao je poslovni sektor Stellantis Pro One u njegovom liderstvu u sektoru.
U regionu EU29, ukupni rezultati ukazuju na pozitivan prelazak iz 2023. u novu godinu, odražavajući opšti trend iz ključnih evropskih zemalja. Kao vodeći proizvođač automobila u Francuskoj, Stellantis se ističe na tržištu elektrifikovanih vozila, postižući zapaženi udeo od 27.4%, značajno rastući u poređenju sa 2022. i nadmašujući glavnog konkurenta za 4 poena na tržištu potpuno električnih vozila (BEV).
U Italiji, Stellantis se istakao kao ukupni lider na tržištu, završivši 2023. godinu s dominantnim udelom od 45,5% u poslovanju s komercijalnim vozilima (CV). Kompanija jača svoje vođstvo u energetskoj tranziciji, sa svakim četvrtim elektrifikovanim vozilom i polovinom električnih komercijalnih vozila proizvedenih od strane Stellantis-a. Postignuti su i pozitivni rezultati u Nemačkoj, gde je Stellantis učvrstio svoju poziciju kao druga najveća automobilska kompanija. Opel Corsa nastavlja da bude najprodavanije vozilo u B segmentu već treću godinu zaredom, dostižući najviši nivo registracija od 2016. godine.
Takođe, Stellantis već četvrti mesec zaredom predvodi tržište komercijalnih vozila. Postignuća kompanije proširuju se i na Španiju, gde prednjači na tržištu elektrifikovanih vozila i osvaja vodeće pozicije u prodaji plug-in hibridnih i 100% električnih komercijalnih vozila. U Velikoj Britaniji, Stellantis beleži rast u odnosu na prethodnu godinu, a Vauxhall se ističe kao treći najprodavaniji brend na tržištu lakih teretnih vozila; prednjači u oblasti električnih komercijalnih vozila, uz podršku modela Vivaro Electric. Serije Corsa i Mokka Electric dominiraju kao najprodavaniji supermini i električni B-SUV.
Sa uvođenjem nekoliko novih modela u 2024. godini, Stellantis planira da udvostruči ponudu potpuno električnih modela u Evropi do kraja godine. U sklopu svog strateškog plana ''Dare Forward 2030'' kompanija ostaje posvećena inovacijama, održivosti i pružanju vrednosti svojim zainteresovanim stranama.
Kompletan tekst možete pročitati klikom na ilustraciju iznad.Picked By
neshaoct, -
-
FIAT predstavio New Fiat 600 Hybrid, novi nivo elektrifikovanog ''Italijana''
neshaoct posted a post in a topic,
Nakon zvanične prezentacije modela New Fiat 600e u Lingotu 4. jula, FIAT najavljuje hibridnu verziju koja će biti dostupna od 2024. godine: New Fiat 600 Hybrid. FIAT još jednom dokazuje svoju relevantnost: New 600 će biti dostupan samo u električnom ili elektrifikovanom izdanju, dok će hibridna verzija biti namenjena onim zemljama gde je prelazak na električne automobile i dalje spor.
Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT i globalni direktor marketinga kompanije Stellantis, rekao je: ''Naša strateška vizija ostaje potpuno električna, a 500e kao najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi podstiče našu odlučnost da nastavimo i učinimo električna vozila zaista dostupnim svima. Međutim, takođe ćemo ostati relevantni u zemljama kao što je Italija, našem domaćem tržištu, gde električna vozila još uvek nisu toliko popularna. Zato, za ove odabrane zemlje, zajedno sa novim potpuno električnim modelom New 600, ponudićemo hibrid visokih performansi koji će, nadamo se, otvoriti vrata svetu sa više elektrifikacije.''
- The New Fiat 600 Hybrid - Tehnologija
Hybrid je pametno i korisnički prijateljsko rešenje koje se sve više traži među kupcima. Naime, ponudićemo im zadovoljstvo modela New 600 u ''P2'' hibridnom paketu: Ima 100 KS, samo 110 do 114g procenjenih CO2 emisija (privremeni podaci pre homologacije). Hibridni pogonski sistem će biti dostupan u dva nivoa opreme: New Fiat 600 Hybrid La Prima, najekskluzivnija verzija, i New Fiat 600 Hybrid, najpristupačnija verzija.
MHEV motor ugrađen u Novi Fiat 600 Hybrid je najbolji primer tehnologije i garantuje udobnost i performanse. Zahvaljujući ovoj naprednoj tehnologiji, New 600 Hybrid pruža pravo hibridno iskustvo, omogućavajući korisnicima da uživaju u izuzetno komfornoj i električnoj vožnji ne samo u gradu pri brzinama do 30 km/h, već i na gradskim i seoskim putevima kada vozač otpusti pedalu gasa u stabilizovanim uslovima ili na nizbrdici, i u istoj situaciji na autoputu.
Kompletan tekst i još fotografija možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.Picked By
neshaoct, -
Alfa Romeo svetska premijera Doživite poseban trenutak sa nama - 30. avgusta u 17 časova
neshaoct posted a post in a topic,
Samo još malo nas deli od sastanka sa istorijom Alfa Romea.
U sredu, 30. avgusta u 17 časova u prenosu uživo iz Alfa Romeo Muzeja, brend će otkriti svetu izvanredan projekat, stvoren s jasnom željom da postane nešto jedinstveno i vredno svoje istorije. Biće to trenutak čistog italijanskog automobilskog uzbuđenja koji je dobro iskusiti iz prve ruke.
Doživite ga sa nama...Picked By
neshaoct, -
FIAT potvrdio da je vodeći brend kompanije Stellantis u prvom polugodištu 2023. sa globalnim rastom od 10%
neshaoct posted a post in a topic,
U prvom polugodištu 2023. brend FIAT potvrdio je svoju globalnu lidersku poziciju značajnim rezultatima.
Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT (CEO) i globalni direktor marketinga (CMO) kompanije Stellantis, rekao je:
''U poslednje dve godine, ostvarili smo niz uspeha unutar kompanije Stellantis, i učinili smo FIAT profitabilnijim i globalnijim nego ikada pre. Ove godine, FIAT je ponovo potvrdio svoj globalni uspeh, značajno doprinoseći izvrsnim rezultatima grupe. FIAT se pokazao kao vodeći Stellantis brend po prodaji u prvom polugodištu 2023. sa 645.000 jedinica, što je povećanje od 10% u odnosu na prošlu godinu. FIAT je lider na tržištima tri ključne zemlje - Brazil, Italija i Turska - u tri različite regije, sa udelom ukupne prodaje od preko 50% van matične regije, što je jedinstveni slučaj u automobilskom sektoru. Pored toga, predvodimo prelazak na održivu urbanu mobilnost zahvaljujući našem modelu novi 500 - globalnom simbolu 100% električnog vozila - koji je najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi. I nastavićemo da utiremo put ka elektrifikaciji lansiranjem modela Fiat Topolino i novog Fiat 600e, koji su prvi novi modeli bazirani na Stellantis platformi. Zahvaljujući sinergijama i mogućnostima unutar grupe, u naredne 3 godine naš plan proizvoda će vratiti FIAT tamo gde pripada: na mesto lidera, uzora i omiljenog brenda.''
U prvom polugodištu 2023. godine, FIAT je pokazao svoju snagu i jedinstvenost zahvaljujući dobro uravnoteženom geografskom prisustvu koje čini brend jačim i otpornijim na ciklične promene. To je daleko najprodavaniji brend u Južnoj Americi, sa tržišnim udelom od 14.1%, i apsolutni lider u Brazilu, najvažnijem neevropskom tržištu za ovaj globalni italijanski brend, sa udelom od 22%. Takođe, Fiat Strada je drugi najprodavaniji automobil u Brazilu i prvi među lakim komercijalnim vozilima.
Izvanredni rezultati postignuti su i u Evropi, gde je brend zabeležio 271.800 registracija od ukupno 645.000 prodatih jedinica širom sveta u prvih šest meseci 2023. godine. U Evropi, gde je FIAT uvek bio lider na tržištu gradskih automobila, brend je apsolutni lider u Italiji sa tržišnim udelom od 12.8%, a legendarni Fiat Panda je najprodavaniji automobil na tržištu. U Evropi, novi Fiat 500 je najprodavaniji Stellantisov električni automobil, najprodavaniji električni automobil u segmentima A i B i među prvih pet u svim segmentima u Italiji, Nemačkoj, Francuskoj i Španiji, uz to što je najnagrađivaniji FIAT svih vremena.
Rezultati u MEA regiji takođe su značajni, posebno na turskom tržištu gde je FIAT lider sa udelom od 18.2%, zahvaljujući modelu Fiat Tipo koji je najprodavanije vozilo u Turskoj. Pored toga, FIAT je postavio put za dalje širenje u MEA regiji, prvo se vraćajući u Alžir, a zatim postavljajući temelje za proizvodnju modela 500 Hybrid - prvog hibridnog vozila koje će se prodavati u Alžiru - i modela Doblò u toj zemlji, u fabrici Tafraoui - Oran, do kraja 2023. godine.Picked By
neshaoct, -
-
Alfa Romeo objavio rekordne poslovne rezultate za prvih 6 meseci 2023. na globalnom nivou
neshaoct posted a post in a topic,
Nakon rekordnog prvog kvartala, Alfa Romeo je završio prvu polovinu godine sa značajnim povećanjem rezultata. To potvrđuje njegov čvrst strategeški plan, koji se zasniva na strategiji posvećenoj u sveukupnom kvalitetu, disciplini i rigoroznosti u ostvarivanju dugoročnih ciljeva.
Godina 2023. se pokazuje kao kompleksna i puna globalnih varijabli koje predstavljaju izazove, ali odlični poslovni rezultati u prvom polugodištu potvrđuje zamah iz prvog kvartala i konsolidaciju jasnog i stabilnog rasta.
Globalno, registracije su porasle za 57% u poređenju sa prvom polovinom 2022. godine, pri čemu je Evropa zabeležila snažan i stabilan rast: vrednosti su se udvostručile (rast od 100%). Na području gde je rast snažan i ujednačen, ostvareni su izvanredni rezultati u Francuskoj (+123%), Nemačkoj (+116%) i Italiji (+131%). U regionu Bliskog Istoka i Afrike, nastavljen je snažan i ujednačen rekordan rast. Povećanje od 173% potvrđuje veoma pozitivan trend koji je postao konstanta od 2022. godine, kada je Turska postala globalni lider u pogledu stopa rasta obima prodaje. A eksponencijalno pozitivan trend se nastavlja na isti način, sa vrednostima koje su povećane više od deset puta. Kao konsolidacija rezultata u regionu, brojke u Izraelu su porasle za 40%, a u UAE za 37%.
Azija predstavlja ključno strateško područje za brend Alfa Romeo. Prodajni rezultati za prvu polovinu godine su stabilni i u skladu sa rezultatima za isti period 2022. godine, sa upečatljivim brojkama u Kini, gde su registracije zabeležile rast od 94% u maju u odnosu na isti mesec 2022. godine. Komercijalni uspeh modela Giulia je u Kini ponovo bio značajan, beležeći rast od 35% tokom šestomesečnog perioda.
Kao dokaz fokusa na ovo područje, Alfa Romeo je nedavno predstavio novi model Giulia i novi model Stelvio u Kini, a prvi prodajni salon Alfa Romeo automobila u Hong Kongu je ponosno započeo svoje poslovanje.
U SAD-u, rezultati u pogledu kvaliteta su upečatljivi, na osnovu studije IQS koju je sproveo JD Power, globalni lider u istraživanjima potrošača, konsultantskim uslugama i analizi podataka. Njihova studija ''Inicijalna studija kvaliteta'' (IQS) ističe izuzetne rezultate koje je postigao Alfa Romeo, koji je zabeležio jasno poboljšanje u poređenju sa 2022. godinom.
Žan Filip Imparato (Jean-Philippe Imparato), izvršni direktor Alfa Romeo:
''Rezultati za prvu polovinu godine potvrđuju rad celog tima. Postižemo ciljeve koje smo postavili sebi sa velikom skromnošću i požrtvovanošću. Disciplina sa kojom sprovodimo našu strategiju temelji se na želji da postanemo lider u premijum sektoru po pitanju kvaliteta, a nagrade koje smo dobili to potvrđuju. Zato održavamo našu posvećenost i odlučnost kako bismo osigurali da 2023. godina završi sa rezultatima koji ostaju na pravom putu i postaju još bolji od izuzetno pozitivne prve polovine godine.''
Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.Picked By
neshaoct, -
-
-
Popusti, pogodnosti, akcije
-
Aktuelni postovi
-
Nisam znao do skoro da u ovoj elektronskoj knjizici koju koriste neki servisi, ukljucujuci i Gorana, moze da se vidi ukupan trosak Od 10.2020e pa do danas, presao sam nekih 30 000km i samo kod Gorana dao za odrzavanje nekih 300 000dinara. Bilo je tu svega i svacega, od probusenog hladnjaka vode, zamene kompresora klime, remonta alternatora i anlasera, itd... Na sve to, radio sam kvacilo, zmajac i jos neke stvari sa strane tako da je ta cena solidno veca. Pa sad, je l' jeftino voziti 18g starog Brava ili ne?
-
Toyota je svojim dilerima već prikazala prototip nove Celice Priča se da Toyota radi na nekoliko novih sportskih automobila, a jedan od njih bi trebalo da bude nova Celica. Ako sve bude kako treba, to bi bila prva nova Celica u skoro dve decenije. Međutim, to je veliko „ako“, a model navodno nije dobio zeleno svetlo – barem za Sjedinjene Države. Uz to, Kuper Eriksen, viši potpredsednik za planiranje proizvoda i strategiju Toyote Motor u Severnoj Americi je rekao i ovo: „Radimo na proizvodu koji bi teoretski mogao da nosi ime Celica, ako možemo da shvatimo kako da to izvedemo i ako bude odobren.“ Eriksen međutim nije želeo da ulazi u detalje. U izveštaju se takođe pominje da su rukovodioci Toyote odbacili tačnost nezvaničnih rendera koji kruže internetom, sugerišući da pravi dizajn ide drugim putem. Dodaje se da su prototipovi i konceptni materijali već prikazani dilerima, a test vozila trenutno procenjuju pogonske sklopove. Zanimljivo je da automobil možda neće biti električni. Kako je Eriksen objasnio, „Akio [Tojoda] je rekao da je, kada su u pitanju specijalizovani GR proizvodi, veoma teško replicirati taj emocionalni osećaj vožnje na stazi sa nečim drugim osim tradicionalnog motora sa unutrašnjim sagorevanjem.“ Dalje je sugerisao da bi to moglo biti „nešto što nema električni pogon“. Navodno je razvoj odvijan u Japanu, tako da američki zvaničnici navodno ne znaju mnogo o automobilu – ili barem ne govore mnogo. Bez obzira na to, čini se da žele da model dođe u SAD. Naravno, postoje pitanja o cenama i pozicioniranju. Dok se Supra povlači, GR86 je još uvek relativno mlad, a zvaničnici su nedavno nagovestili da će u budućnosti biti i model treće generacije. Toyota Celica iz 2005. godine je koštala 19.830 dolara, što je, uz korekciju inflacije, otprilike 33.400 dolara u današnjem novcu. Preuzeto sa: autoblog.rs
-
Svaki deseti vozač ne može da priušti čak ni manje popravke na automobilu Prema nedavnom istraživanju koje je MOL Grupa sprovela u šest zemalja Centralne i Istočne Evrope, prosečna starost vozila dostigla je ili premašila 12 godina, a skoro polovina ispitanika (48 odsto) vozi automobile starije od deset godina. I pored toga, većina vozača ne smatra da su njihova vozila „stara” – 44 odsto navodi da njihov automobil „više nije nov, ali nije ni star”. Istraživanje – zasnovano na odgovorima više od 1.700 članova MOL Move programa lojalnosti iz Srbije, Mađarske, Češke, Slovačke, Rumunije i Slovenije – ispitivalo je navike u održavanju automobila i stavove prema premium gorivima. Zvanična statistika EU pokazuje da prosečna starost vozila iznosi 15 godina u Mađarskoj, 15,5 godina u Rumuniji, 15,1 godinu u Slovačkoj i 16,2 godine u Češkoj. Mnogi vozači ili potcenjuju ili ignorišu stvarnu starost svojih automobila. Na primer, u Mađarskoj više od polovine ispitanika (54 odsto) veruje da je njihovo vozilo i dalje novo ili barem nije staro – iako gotovo dve trećine (62 odsto) vozi automobile starije od 10 godina. U Srbji, ispitivani korisnici MOL Move programa lojalnosti kažu daje prosečna starost njihvoih automobila 13,8 godina. Istraživanje je takođe otkrilo da skoro polovina vozača u regionu ne planira da zameni svoje vozilo u narednih pet godina – bez obzira na njegovu starost. Alarmantno je što je svaki deseti ispitanik (10 odsto) naveo da trenutno ne može da priušti čak ni manju popravku. Ovaj nedostatak finansijske fleksibilnosti i odlaganje održavanja predstavljaju značajne bezbednosne rizike na putevima regiona. U tom kontekstu, dostupni i svakodnevni alati koji pomažu u produženju veka trajanja vozila postaju sve važniji — kao što je upotreba premium goriva. U celom regionu, 64 odsto vozača koristi premium goriva bar jednom, a 30 procenata njih to čini četiri ili više puta u deset točenja. Prema zvaničnoj statistici, prosečna starost automobila u Srbiji je veća od 17 godina. Uz to, studija pokazuje da su vozači u Srbiji, u poređenju sa ostalima u regionu, najmanje u mogućnosti da izdvoje dodatna sredstva za popravku automobila. Zato je vozačima u našoj zemlji najvažnije da im automobil bude pouzdan što duži vremenski period i da ga što duže koriste bez većih kvarova. Preuzeto sa: autoblog.rs
-
Kineski Nio će sastavljati automobile u Sloveniji? Nakon što je kanadsko-austrijska multinacionalna kompanija 2023. godine zaustavila proizvodnju u Hočama, u koju je uložila više od 150 miliona evra, sada ljubljanski Dnevnik nezvanično saznaje da bi štajerska fabrika mogla da počne saradnju s kineskim proizvođačem električnih vozila Nio. Slovenački ministar privrede Matjaž Han će se sastati s predstavnicima Nia u Minhenu. Prema nezvaničnim informacijama, u Hočama bi u bliskoj budućnosti mogla ponovo da se pokrene proizvodnja za automobilsku industriju, a kao veoma ozbiljna mogućnost se pominje saradnja s kineskim proizvođačem vozila Nio. Navodi se da se radi o sastavljanju automobila CKD (Completely Knocked Down) tehnologijom. U početku bi sastavljali mali broj automobila, koji bi se povećavao na bazi odziva s evropskih tržišta. Ministar privrede Matjaž Han će se ovih dana u Minhenu sastai s predstavnicima kineske kompanije. Nio je svoj prodajno-distribucijski centar u bavarskoj prestonici otvorio 2023. godine, u bivšem salonu automobila Ferrari. Kineski proizvođači električnih automobila očigledno veoma ozbiljno shvataju ovu regiju. BYD je otvorio pogon u Mađarskoj, proširio se i na Hrvatsku gde će imati servisni centar dok je krajem maja najavljeno da će automobili kineskog Xpenga takođe početi s prodajom u regiji. Preuzeto sa: autoblog.rs
-
-
Topics
-
Today's Birthdays
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".