Jump to content
FAS Goran

Arman

Members
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

About Arman

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 06/04/1972

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Resavica Serbia

Previous Fields

  • Garage
    FIAT 125p 1976 ,FIAT BRAVA 1,6 16V 2001

Recent Profile Visitors

2723 profile views
  1. Ja već dve godine vozim sa sličnim oštećenjima na prvom i drugom kablu čini mi se, i nikakvih problema nemam. Trebamo i ti i ja da ih zamenimo, ali mislim da nije toliko prioritetno.
  2. Možda bi mogao da postaviš stilovu granu sa katalizatorom kompletno, jer su grana i katalizator pertlovani, pa su praktično nerazdvojivi, a ne šrafljeni kao kod nas. Znam da ima nešto prepravki kod daljeg povezivanja cevi iza katalizatora sa pletenicom, ali na glavu motora grana pasuje bez problema. Ne znam koliko bi moglo to zadovoljstvo da košta, ali ih ima u izobilju, i znam provereno da je izvodljivo (radio jedan poznanik). Neću da ti pominjem koliko se nakon toga promeni zvuk motora, čak mislim da nakon toga manje troši.
  3. Ne odgovara ti. Ovo je za euro 2 sa jednom sondom. Tvoja, a i moja grana ima petougaoni priključak za katalizator, i priključak za sondu sa gornje stane odnosno za sondu pre katalizatora pošto imamo dve. Sorry....
  4. Da li neko ima iskustva sa ovim likom iz Požarevca koji kako mogu da vidim izgleda da prodaje originalne delove, tj. najviše bih voleo da čujem mišljenje nekog od moderatora/administratora, da li se može reći da je ovo na sledećem linku originalni set zupčastog za bravu 1,6 i da li mu je cena ok ? http://autoricambi.rs/index.php?route=product/product&path=65_67&product_id=65 Na osnovu broja vidim da se radi o ricambi originali setu, ali nešto mi se čini da je jeftin. Trebao bih sledeće godine da menjam kaiševe, a ne znam da li ću moći da pronađem originalni set dogodine, pa me interesuje da li da kupujem pa da čuvam, ili da čekam sledeću godinu pa da tražim ?
  5. Ja sam letos kod sebe ugradio dnevna svetla na dugim, koja svetle smanjenim intenzitetom, tj. na 6V. Video sam na Youtube-u sledeci klip: http://www.youtube.com/watch?v=BCezzOxs0hg razmisljao neko vreme, i napravio daylight koji se pali odmah nakon startovanja motora, gasi se nakon iskljucivanja, a ablendovanje je i dalje u funkciji. Od materijala su potrebna dva relea (jedan sa 5 drugi sa 4 kontakta), tri diode (cisto zbog dodatne sigurnosti), jedan osigurac od 10A, gomila zice, i malo znanja da se sve to realizuje. Sema je sledeca: Znaci, na jednom dugom faru se otkaci minus, i umesto njega se dovede druga zica koja u jednom trenutku pusta plus i serijski povezuje obe sijalice dugog svetla koje tada rade na 6V, a kada se ablenduje, rele iskljucuje plus i prebacuje na minus, tako da dugo radi kao i ranije, tj. na 12V. Kada se upale pozicije, deaktivira se dnevno svetlo, i to je to. Da ne bude zabune, minus na releima je u stvari plus za poziciju, odnosno dugo svetlo, koji se kada u njima nema struje, ponasaju kao minusi zbog razlike u potencijalima. Kada se upali pozicija, ili kada se ablenduje u drugom slucaju, na oba kraja relea dolazi 12V i relei se deaktiviraju. Kada sam se uverio da ovo radi, ugradio sam xenone, koje palim naravno samo nocu, dok sam se preko dana vec i odvikao da palim svetla. Na instrument tabli imam i signalizaciju ukljucenih dnevnih svetala, tj. sijalica na inst. tabli "tinja" sto znaci da duga svetla rade. Jedino treba voditi racuna da slucajno ne izgori neka od sijalica, jer u tom trenutku ostalemo bez dnevnog svetla, jer je redno povezano. Nadam se da sam vam pomogao oko zadrzavanja fabrickog izgleda auta sa izvedenim daylightom za par stotina dinara
  6. Meni su delovali sasvim ok. Drzao sam ih u ruci upaljene, usmerene prema zidu na 2,5-3m udaljenosti, imaju dobar cutoff, verujem da i napolju dobro svetle. Mislim da ce Vule imati nesto vise da kaze o njima, ja zasad toliko .
  7. I moj glas ide za BEAR, doduse, licnog iskustva imam tek 6 meseci, ali zasad sve sljaka ok. . Ja moj set narucio od Radeta iz Nish, koga sam pre 15-tak dana i licno upoznao, Mislio sam da pazarim morimoto, ali kada je video moja svetla, ubedio me je da ih ne uzimam, jer kako rece, samo bih bacio pare. Zakljucujem da je lik sasvim fer, da mu nije u interesu samo da proda robu po svaku cenu, vec da se vrlo odgovorno ponasa, pa mislim da su i setovi xenona koje prodaje (uz godinu dana garancije naravno) sasvim dobri. Cena im je 40e, a za morimoto trazi 50e (ako se uzima bez maskica 45). Ne znam koja verzija je morimoto, ali ako je suditi po soljicama, koje su hromirane i spolja i iznutra, onda je to neka od novijih .
  8. Hvala, hvala, mislim da će biti još bolje kada budem promenio šoljice Što se tiče dugog svetla, stvarno mi nije potrebno, tj. kada ga upalim, požutim svetlost ispred mene i osvetlim krošnje drveća pored puta. U daljini svetlosnog snopa ne primećujem bitno poboljšanje.
  9. Jeste, zato mi i trebaju druge soljice.Doduse, hrom unutar soljice je perfektan, ali ima prelamanja Kada ih budem zamenio, bice kao kod Vuleta
  10. Fiat made by valeo, modified by Sasha po Vuletovoj ideji... Nije bixenon, ali na oborenom mislim da moze da konkurise morimotu, ako nije cak i bolje.
  11. Ma ne mrzi me da skidam, samo me je malo strah da nesto ne upropastim, jer ce mi ovo biti mislim peti put, pa da ne izgubim hermeticnost fara zbog tolikih otvaranja, ali ajde, otvoricu ovih dana ponovo, pa cemo da budemo u kontaktu, i da utvrdimo problem. U principu, i ja bih voleo da resim, i da znam o cemu se radi, tj. i ja sam radoznao. Javljam kada ga otvorim, pa cemo da vidimo .
  12. Ma jesu original, "Fiat made by Valeo", u top stanju, ja sam ih prvi otvorio, ali evo javlja se problem. Mozda bi pomoglo postavljanje neke vrste stita sa gornje strane kao kod Morimota, ali mislim da nije siguran uspeh, pa će verovatno ostati ovako. Pokušaću da ovih dana poradim na pomeranju sijalica, a ovo razlivanje cu prihvatiti. .
  13. Ramišljam, uporedjujem slike sa tvojim iz faze izrade, i dolazim do sledećeg zaključka: Moje šolje su problem. Tvoja slika sa valeo shieldovima: Moja slika sa valeom- levi projektor sa halogenom sijalicom: Desni sa xenonom: Uprodedjujući tvoju i moje slike, nije teško zaključiti da nažalost nije problem refleksija, ili položaj sijalice. Pre će biti da su moje šoljice, iako izgledaju perfektno. Da li se slažeš sa mnom ?
  14. Videću da pokusam prvo sa sijalicom, mada mislim da je ovo odraz refleksije . Čini mi se da sam imao takve senke i pre bilo kakve intervencije na farovima (fabrički shieldovi su isto od pocinkovanog lima samo malo manje sjajni). Šteta sto nisam slikao da sebe uverim 100 %, ali 95 % sam siguran. Moguće je da se zatamnjivanjem shildova izgube, ali . Nešto ću sigurno uraditi povodom ovih senki, možda i ponovo otvoriti farove (biće mi to tek 5. put). Malo oklevam oko ponovnog otvaranja, jer sto kaže Cane, šareno, ali sija, ubija. Nego, Vule kako ti se čini desni far na zidu? Da li shield ne bi trebao da bude jos malo višlji ? Ja tek na zatamnjenoj slici primećujem da nije po sredini. Golim okom na zidu ništa ne vidim neobično.
  15. Obe slike su sa izvadjenim staklima, odnosno samo projektori pri eksperimentima sa shieldovima na zidu kuci. Lim koji sam koristio je onaj za oluke, pocinkovani 0,5 mm. Lak za obradu, ali ima malo sjaja u sebi. Mozda i on pravi malo pometnje zbog cinka koji se pomalo prisijava. Sijalice, tj ceo set kupljen pre tri meseca od Radeta bear 4300k, ne bi trebalo da je do njih. Ovo prelamanje, iako ruzno izgleda, meni uopste ne smanjuje vidljivost, ali bih voleo da ga resim.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...