Jump to content
FAS Euroauto Goran

Brkic

Members
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

About Brkic

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Brava 1.2 16v 2001
  1. Da javim da je problem nestao, već sam prešao oko 1.000km, sipao sam benz i plin na istom mestu, ponekad zaštuca plin na leru ali ponekad. Sada na benzinu ide normalno kada je hladan. Otišao sam kod plinadžije i on je konstatovao da je plin izgubio mapu rada na leru i da je zato varirao. Učitao novu mapu lera od benzina i prebacio je na plin i rešeno za 5 min. Ali da se vratim na problem koji je bio, sve mi liči kao da me niste razumeli ili ja ne znam kako radi plin u mom autu. Problem je bio samo kada je auto hladan ujutru i tada auto radi na benzinu i pravio je taj problem,plin je tada ugašen. Kada se zagreje motor za prebacivanje na plin išao je super na plinu a na leru,zbog mate, varirao u obrtajima. Kako je povezana mapa benzina sa mapom plina pa da plin smeta benzinu ? Benzinski ECU kontroliše motor kako radi na plinu pa ubacuje to u mape kada radi i na benzinu...ili ? Inače sa tim plinom sam prešao oko 70.000 i nikad problem do sada. Ček-lampica mi uvek svetli od prvog dana i prijavljuje nešto oko Lambda sonde,mislim 2 greške, mogu okačiti greške,ali svi su mi do sada rekli da je to zbog plina...i da sve je OK, meni auto ide super,potrošnja je odlična... Pošto imam dijagnostiku mogu okačiti vrednosti parametara koje smatrate da treba proveriti(npr. LTFT) pa da uporedimo vrednosti.
  2. Znam, prvo sam njih promeuo, tako da su svećice nove, kablovi provereni i ispravni kao i bobina. Problem traje samo 3-4 minuta dok se malo ne zagreje motor,do nekih 30 stepeni. Takodje imam i gas i dok još pravi problem na benzinu prebaci već na gas i ide odlično na gasu, vratim na benzin i još malo traju problemi i onda prelazi granicu hladnoće, tj. već je dovoljno topao da problem prestaje. Kao da se nešto ne otvori ili zatvori kada je hladan motor pa nema snage, a kada se zagreje motor taj deo prestaje biti bitan za rad motora. Inače kada je hladan lepo upali sauh i podigne na 1.000 obrtaja i kako se zagreva snižava ih polako, sve radi dobro a nema snage do 30 stepeni vode u motoru.
  3. Menjao je prošle godine i kablove. Zašto misliš da je bobina i da zeza samo 2-3 min dok se malo ne zagreje motor ??
  4. Brava 1.2 16v pocela kada je hladna da teško radi, održava ler ali obrtaje jedva navlaci do 2.000 i kada se pusti kvacilo nema snage da pokrene auto i hoce da se ugasi, naglo padaju obrtaji i ne može pokrenuti auto. Kada se forsira gas i predje 2.000 od šale podigne do 4.000 ali svejedno nema snage da pokrene auto. Na 4.000 krene auto ali odah padnu obrtaji i pocne se gasiti auto. Tako radi nekih 5 min dok se malo ne zagreje motor i onda ide OK. Na dijagnostici nema grešaka. Pali normalno. Majstori ne znaju gde da traže problem, može li pomoc ??
  5. Pozdrav, nešto mi malo čudno radi auto na leru(varira ler na plinu,a na benzinu dok je hladan neće preko 1500 obrtaja) pa mi majstor kaže da se proveri na dijagnostici koje greške ima i kako rade cilindri..., pošto imam ovu dijagnostiku VAG 409 kabel i FiatEcuScan 3.3 pokušao sam videti ali od grešaka samo 2 iste koje su tu već 4 godine, nešto oko lambda sonde, ali auto radi normalno i lepo sa tim greškama, možda se te greške pojavljuju i zbog auto gasa. Ništa drugo nema, ne mogu videti ništa detaljnije kako rade cilindri, samom vreme paljenja, jedan parametar za svećice... Jedino što sam primetio da taj parametar za svećice kada postavim na dijagram ima velike oscilacije(kao ljudski EKG samo šamara gore dole), nije stabilna linija. Ima li neki drugi bolji program ili Brava ne podržava dublji nadzor ??
  6. Klima kada auto stoji u mestu jedva da hladniji vazduh izduvava, ventilator koji hladi hladnjak klime i motora radi ali u prvoj brzini. Kada se auto kreće u autu izduvava hladan vazduh,tada je sve OK. Pitanje je da li kada auto stoji ventiltor hladnjaka uvek radi u 1. brzini ili treba sam da se prebaci i na 2. brzinu ? Jednom sam proveravao ventilator hladnjaka sa dijagnostikom i radile su obe brzine.
  7. Nisam ga pitao, znam da su bolje karike u radnji 40e. Pitao dam ga za totalnu generalku sa novim klipovima...ispod 700e nikako, a to mi se ne isplati.
  8. Meni je preporučio samo Castrol GTX 15W-40 HIGH MILEAGE ali naći nekako original ulje. I još kaže da se uopšte neće odraziti na kompresiju, tj. biće OK a uljne karike propuštaju ulje. Zamena samo karika bi pomogla ali ne i rešila problem ako su klipovi postali ovalni. Pošto bi bila samo zamena karika kod tvog majstora ?
  9. Malopre sam bio kod mog majstora, imam poverenja u njega i mislim da zna posao, rekao je da su 99% otišle uljne karike a ne klipne(bar sam ga tako razumeo). Da su otišle klipne onda bi ubacivao živo ulje u cilindar i tada dimi plavičasto na auspuhu i da taj dim katalizator ne može preraditi a kada odu uljne karike onda ne pokazuje nigde ulje a nestaje.Takođe postoji mogućnost i da je klip deformisan jer sve to nastaje ako je auto preforsiran tj. pregrejan...Na dijagnostici se vidi da je auto bio 2 puta u maksimalnim odrtajima. Kaže da odmah mogu preći na MaxLife ali neki Castrol i ako se potrošnja ulja poveća možemo otvoriti motor i videti šta se može srediti.
  10. Da se nadovežem na temu jer je pitanje slično, u pitanju je Brava 1.2, drugi akumulator od 45A se prazni posle par meseci vožnje, izmerio majstor punjenje sa svetlima na leru ima 13,5 a na 2-3,000 obrtaja 13,7 Bez svetala na leru 13,7-13,8 Provereno da ništa ne vuče struju kada je ugašen auto. Ispada da alternator ne može da napuni akumulator i da ga potrošači polako izvuku. Koliko je tačno punjenje kod vas ??
  11. Da li se može videti na auspuhu plavičast dim od sagorelog ulja ili ne zbog katalizatora ?? I meni nije potrošnja ulja puno manja, negde oko 100gr na 200km. Isto nema nigde nikakvih tragova ulja-pušenja, lepo vuče-nemam zamerki... ali nesteje ulje. Sve razmišljam da pređem na MaxLife ulje. Zna li se neka orjentaciona cena sređivanja karika i sve šta se u kompletu sređuje ??
  12. Pa neko kaže da se druk ležaj čuje samo kada je stisnuto kvačilo, ne znam šta je ali i ja pretpostavljam da je druk ležaj jer je već bilo problema sa kvačilom. Kanda mu je došao kraj.
  13. Čuje se već neko vrem cvilenje u leru, sa vozačke strane otprilike dolazi zvuk, kao da ležaj nije podmazan. Kada se stisne kvačilo prestane i kada se pusti oped počne. U vožnji nisam primetio da se čuje. Ranije, pre 10.000 km, ce čulo kada se stisne kvačilo do kraja da nešto tiho pukne, kao da se sudare dva dela i teže se ubacivalo u rikverc tj. lamo je krčao menjač kada se ubacuje samo u rikverc. Sada toga više nema ali cvili u leru. Negde sam našao da može biti da sada cvili jer je možda menjač bez ulja... Šta može biti, gotovo kvačilo ili nešto drugo? Brava 1.2
  14. Pogledao sam posudu i falilo je 2mm ispod crte dodao sam ulja i oped pomalo trepne, ispitivao sam plovak i taj ko mrtav, nema signala ni kada je spušten ni podignut. Koliko sam skontao kada padne plovak treba da su papučice na plovku u kratkom spoju a kada je podignut da nisu a kod mene nikako nisu a trepće.
  15. Evo opterećenje motora sa klimom i bez klime na leru i bez klime

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...