

sasacalko
Members-
Content Count
35 -
Joined
-
Last visited
About sasacalko
-
Rank
Il Nuovo
Profile Information
-
Location
Leskovac
Previous Fields
-
Garage
500L
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Meni nije jasno, ako je bilo koji mehanički kvar (mala pesnica na primer), zašto se ne čuje dok je pod sauh i u drugom sličaju koji sam opisao u prethodnom postu? Meni zvuči kao da ima loši ugao pretpaljenja. Sumnjam da je problem ili u dovodu goriva ili vazduha, a na kraju i smeše. Moj nema filter benzina, a nisam vadio pumpu, možda je sito zapušeno. Zato ga punim do vrha stalno.
-
Update: Slučajno sam primetio. Kada se auto kreće i izbačen je iz brzine i pušteno kvačilo, kada turiram, NEMA lupanja motora. Kada se kreće pritisnem kvačilo i turiram, čuje se lupanje. Kada se kreće ubačen u brzinu, pritisnem kvačilo, turiram, čuje se lupanje. Kada stoji u mestu, sa ili bez pritisnutog kvačila, lupa pri turiranju. Ovo je stvarno neki neverovatni Gremlin. Inače, prešao sam 30000km, osim zvuka, drugih problema nema
-
-
-
Leskovac-Sivota i nazad. U povratku pod klimom. Realna potrošnja je 6.5l, pošao sa punim do čepa i napunio kad sam došao kući do čepa. 1.4 95ks, benzin, 2013g
-
Skinute ručuce, plastike, žabice koje drže platno su plastične. Skinuo sam sunđer i platno, zajedno. Sedišta ne moraju da se vade. Stavio sam jastuče i vozim tako, dok se završi tapaciranje.
-
Ok. Hvala.
-
Sedalni deo kod vozača i veći sedalni deo zadnje klupe je izgoren od cigareta. Da li neko ima uputstvo kako se skida tapacir? Hoću da skinem samo tapacir i odnesem na popravku, a da sedišta ostanu u kolima. Fiat 500l 2013g
-
-
@Nikola 357 to je taj opis, potpuno isto stvar.
-
-
Kvar nije u motoru, jer kada upalim auto i dok je pod sauhom, turiram u mesto i nema da lupa, kad se spusti sauh i obrtaji padnu, turiram u mesto i lupa. Probao sam zimus, na hladno, upalim auto i odmah krenem, auto ne lupa oko jedan minut, taman dok spusti sauh. Po meni problem je negde u dovodu vazduha ili benzina. Da ima lufta u radilici, bregastoj itd, lupao bi nezavisno od sauha.
-
-
Ja bi prvi voleo da neko, bilo ko, reši problem. Ako ste pratili od početka, vađen je motor, rasturen i sve je bilo OK. Isti slučaj i kod kolege @Ticma, rađen motor i ponovo lupa. Što se prodaje tiče, ja se nadam da ga vozim 10-ak godina, a posle će ionako biti jeftin.
-
Koliko je prešao? Pročitao sam naš, engleski, turski i italijanski forum. Zaključak do kojeg sam došao: počinje da se primetno čuje negde kada auto pređe 30000km. Niko problem nije rešio. Vraćali su automobile garanciji, otvarali motore, menjali karike itd. Nikom zbog toga nije otkazao motor - tipa da nešto pukne, da okrene ležaj u radilici, bilo šta što bi pokazalo gde je problem. Jednostavno navikneš vremenom na zvuk.
-
-
Selenia ili Koje ulje sipati?
sasacalko replied to boki's topic in Opšte teme o Fiat-Lancia modelima
Da li je neko koristio Total quartz ineo c3 5w/40? Ulje zadovoljava ACEA C3 i Fiat 9.55535-S2. Na sledećem servisu bih prešao na ovo ulje: jer je značajno jeftinije (nije presudno), sigurno ću kupiti original (ovde u Leskovcu) , godišnje prelazim manje od 10000km, a menjam ulje svake godine, bez obzira na kilometražu, kantica je 5l, taman ostaje za dolivanje. 500L 1.4 95KS, 2013g.- 4511 replies
-
- selenia 20k
- selenia gold
- (and 4 more)
-
-
-
-
verovatno će pomoći nekom pri odabiru vozila 1.4 95KS, benzin Pozitivno: iznenađujuća mala potrošnja ( u odnosu na ono što sam čitao na forumima): na otvorenom putu, bez klime oko 6L, sa klimom oko 6,5L. Voznja sigurna, po ograničenjima, autoput 115-120km/h. Grad 8-9L, ali napominjem da je Leskovac u pitanju. Prostranost unutra, sedišta nisu mala, neudobna, meni su sasvim OK i nakon dužeg puta. (177cm i 90kg). Preglednost i lakoća vožnje. Ima neke dodatne parking senzore, koji nisu pouzdani,ali su veliki retrovizori, tako da je stvarno lak za parkiranje. jeftini delovi da jeftinije ne može biti, u odnosu na fabiu 2001.god, sve je bar upola jeftinije. ( ne znam za delove karoserije - to na sreću još nisam menjao). kvačilo mekano, lagano. prvom brzinom kreće lagano uz najveće uzbrdice, nema kandela – lamela lako se čisti, plastike pozadi na sedišta, vrata, dete pozadi samo gricka nešto, lako se i usisa. podizači stakala ne crkavaju, kao kod nekih drugih grupacija. Negativno: kod mog modela - zvuk motora pri ubrzavanju (brboće kao kad poleće avion), nekoliko majstora nisu našla uzrok problema, pa sam se već navikao https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/84027-fiat-500l-14-16v-lupanje-iz-motornog-prostora/ prljanje zadnje šoferke odlične, ali osetljive kočnice, malo pipnem papučicu ona zakove, trebalo mi je vremena da se prilagodim (i nazad su diskovi). kad se skroz sklope sedišta, nema utovara kroz zadnja vrata. skupo ulje (selenia K.P.E.) i potrošnja ulja 150-200ml/1000km ps. kupljen februara sa 131500km, sada je na 139200km. (dva puta Grčka, tri puta Srebrno jezero ,jednom BG i Zlatibor – više otvorena, nego gradska vožnja). vozio sam do sada, z101-13god, fabiu 1.4mpi – 9god, a paralelno corsa d1.2, astra g 1.8, 1.2 i 1.6, sve benzinci. Pozdrav
-
-
-
Ako neko ima slično, problem je bio u levoj šolji amortizera, zamenjene obe. Sad radi kako treba.
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".