Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

On 7/14/2023 at 7:40 AM, PremieRacing said:

 

Ma bitno da je lepa  :wub:   sve ostalo se sredi   :rofl:

E vala...bukvalno sve da joj oprostiš zbog toga kako izgleda. :wub:

 

IMG-4a0385de500f3e0a20666c3ec730bfa1-V.jpg

 

IMG-fb92427a954195e5a2a2c4a35ea224da-V.jpg

Juče svratio kod Strahinje, uzeo drugi turbo. Sutra ga nosim u servis na proveru i sredjivanje, pa ako bude sve kako treba sledeći vikend zamena. 

Usput mi Straja i napunio klimu za dž...sad može Brera da se vozi sa zatvorenim prozorima. :lol:

Edited by Sedla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strahinja je moj drugar i čovek od kojeg sam kupio i 159 i sada Breru. I bratovu 147 Q2 i drugarov MiTo itd itd... :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, werp690 said:

Pored vec cuvene legende foruma majstor Bureta

Nevidjen majstor :) , ali kao da ga svi znamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Sedla said:

drugarov MiTo itd itd... :D

Uuh, muškarac i Mito ne ide jedno s drugim. Zna li drugar za kakav je auto proglasen Mito :secret:

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Sedla said:

IMG20230906133917.jpg

Drage moje kolege, e bas upravo zbog ovakvih kao sto je nas Sedlic - Alfa i ima reputaciju kakvu ima :P :

 

d5efaf83c15ca40b6fde447616b49250.jpg.32bde4a47d9c7d66b0627fe46efaee87.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Reacher Gilt said:

 

Šta se sad dešava, ipak mora đunta sa sitnijim nutom? :lol:

A morao sam da zamenim turbo, već je počeo da pravi probleme. Išao sam jedno veče u Obrenovac, da radim farove na Breri, kod druga Stefana (Xenon Cartel) i terao sam je pun gas,koliko god je moglo. Kao da sam je ukrao, što bi rekli.Međutim u povratku iz Obrenovca je počela sve teže da prima gas, ide kao vezana za drvo. I inda sam prelomio i rešio da konačno ugradim novi turbo koji već mesec dana bleji u garaži i skuplja prašinu.

 

 

Kad sam skinuo stari turbo, nije imao mnogo lufta i nije puštao ulje, ali se jedva okretao. Probaš da zavrtiš propeler, on se jedva okreće. Kao da je zaribao.

Naravno, ne može sve da ide glatko...:wallbash:

 

IMG20230906153954.jpg

I još jedno obaveštenje za drugare - nemojte se igrati sa separatorom uljih para ako ne znate. :lol: Ili što bi rekli - narani prasiće i ne diraj dugmiće. :rofl:Umal' nisam uništio motor. Ne mogu da postavim snimak ovde, ali evo dve slike,možda će vam nagovestiti nešto... :D

 

Screenshot_2023-09-09-21-38-55-94_7ce04c763914e01b61700c480fb34db2.jpg  IMG20230909193716.jpg

Edited by Sedla

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Sedla said:

Ne mogu da postavim snimak ovde, ali evo  slike,možda će vam nagovestiti nešto... :D

 

 

IMG20230909193716.jpg

Ako nema ulja ispod Alfe nema ni u njoj? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Sedla said:

već je počeo da pravi probleme

1 hour ago, Sedla said:

terao sam je pun gas,koliko god je moglo

1 hour ago, Sedla said:

počela sve teže da prima gas, ide kao vezana za drvo

1 hour ago, Sedla said:

on se jedva okreće. Kao da je zaribao

1 hour ago, Sedla said:

ne može sve da ide glatko...:wallbash:

 

Sedla, Alfa egzekutor, Turbo terminator !  :thumbsup:

 

1 hour ago, Sedla said:

narani prasiće i ne diraj dugmiće.

Da mi ovo neko drugi rek'o da si ti rek'o ... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Reacher Gilt ala si ga sastavio... :rofl:da pomisli neko da sam neki težak akadžija, iživljavam se na kolima. :lol:

Inače, ono famozno upadanje u "safe mod" a bez prijavljivanja greške na tabli i na dijagnostici,koje sam više puta pominjao....rešio sam i to. U pitanju je bio *ebeni EGR ventil. :rant: Brat @Milutinac će me razumeti. :lol:

EGR koji je softverski ugašen je pravio sve probleme. Loša elektronika je slala ko zna kakve podatke na ECU, i zbog toga je upadalo u safe. A pošto je ugašeno da ne prijavljuje ništa sa EGR-a, zato i nije izbacivalo nikakvu grešku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razume razume, ali ne bi da se seca tog perioda :D

 

Bitno je da si resio...tu ima neki problem jednostavno. Mi smo prikacili dijagnostiku i isli konektor po konektor, cistili, vracali, stavljali itd...i u jednom momentu samo sa greske za protokomer prebaci na gresku EGR-a, ne secam se sada broj sifre, nije ni bitno, ali tu skontamo o cemu se radi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U slucaju da nisu propali gumeni dihtunzi.

Postoji veliki spoljni i obicno jos jedan manji prsten sa donje strane krova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...