ISV_01 4036 Posted March 21 L200 star oko 3 godine: Zamajac oko 230k Korpa i lamela oko 56k Druk 25k Sraf za zamajac 5k I jos po nesto...cifra ukupna oko 530k Ovlasceni. Lebtehebonijemidobro 3 2 shuxx, moron, Dzimbo and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted March 21 (edited) 5 hours ago, Axic said: Znaci nisam jedini kome je A5 trovratni ruzan jednako kao Calibra Sta ste se uhvatili za tu Calibru, aman ? Sto rece @OMP i sa cim se apsolutno slazem... A setice se svako ko je vec malo odrastao u to vreme, kada se auto pojavio 1989. - bio je bomba medju "narodnim" proizvodjacima i modelima. Meni i dan danas lep model, pogotovo zadnji kraj. Mnogo vise mi oci bode enterijer, koji je maltene preslikana Vectra A. Trebali su malo vise da se potrude i bar nekim detaljima probaju da distanciraju te modele. Kao lepi automobili tog tipa kojih je bio poneki i kod nas u onoj nesreci pocetkom '90-ih, a vozili su ih najcesce momci sa one strane zakona - ostali su mi u secanju Toyota Supra (A70). I naravno, mozda i neprevazidjeni BMW serije 8 (E31). Idealno neki 850 CSi . Edited March 21 by Ivan 4 moron, MiloshBg, italiano and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3692 Posted March 21 4 hours ago, ISV_01 said: L200 star oko 3 godine: Zamajac oko 230k Korpa i lamela oko 56k Druk 25k Sraf za zamajac 5k I jos po nesto...cifra ukupna oko 530k Ovlasceni. Lebtehebonijemidobro Zamisli kako li je tek vlasniku tog vozila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted March 21 Mozda je hibrid pa manje trosi 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1311 Posted March 22 (edited) 23 hours ago, Ivan said: Sta ste se uhvatili za tu Calibru, aman ? Sto rece @OMP i sa cim se apsolutno slazem... A setice se svako ko je vec malo odrastao u to vreme, kada se auto pojavio 1989. - bio je bomba medju "narodnim" proizvodjacima i modelima. Meni i dan danas lep model, pogotovo zadnji kraj. Mnogo vise mi oci bode enterijer, koji je maltene preslikana Vectra A. Trebali su malo vise da se potrude i bar nekim detaljima probaju da distanciraju te modele. Kao lepi automobili tog tipa kojih je bio poneki i kod nas u onoj nesreci pocetkom '90-ih, a vozili su ih najcesce momci sa one strane zakona - ostali su mi u secanju Toyota Supra (A70). I naravno, mozda i neprevazidjeni BMW serije 8 (E31). Idealno neki 850 CSi . Zaboravio si manje poznate mitsubishi 3000 gt i nissan 300zx twin turbo zanimljiviji od bembare Edited March 22 by nemanja84bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2217 Posted March 22 (edited) Ni jedan od tih nije bio pandan kalibri koja je ipak bila "narodskiji" auto u to vreme, daleko jeftiniji i neuporedivo manje ekskluzivan od pomenutih i sto se tice motorizacije, opreme, tehnologije, kalibra je bila rang toyote celice npr. ili nisana 200sx, u sustini vectra u kupe varijanti. Edited March 22 by OMP 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1311 Posted March 22 Imao je komsija taj 200sx , bas dobar bio, imao neke sajtne i branike jedino je bio neka ferari crvena boja , dobar auto skroz ... zanimljiv 1 italiano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6616 Posted March 24 Najbolji benzinski motori u poslednjih 25 godina https://www.automobili.ba/najbolji-benzinski-motori-u-posljednjih-25-godina-kupite-ga-i-necete-pozaliti/?fbclid=IwAR1P0LCeXwGEENcQbUMlsQgnNh3YSpIOplTz1OJ86-dRMqXvUVvtA-7QbwE 3 italiano, neshtry and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 474 Posted March 24 @igor0511 Koji je to 3-vratni Audi A5? Coupe varijanta ima 2 vrata, ili sam ja nesto prespavao? 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14873 Posted March 24 Ima i vrata gepeka Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 474 Posted March 24 @neshtry Mozes postaviti fotku? Sa otvorenim gepekom Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 474 Posted March 24 Nasao sam video: Na 8:28, ne postoje 3.vrata! 3.vrata bi bila ako bi poklopac prtljaznika bio ujedno sa zadnjim staklom sto nije slucaj. Znaci samo 2 vrata i to je klasicna definicija Coupe oblika! 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2217 Posted March 24 (edited) Da 3. vratima se smatra samo ako se i staklo gepeka podize jer realno i to mogu biti vrata za izlaz u slucaju nuzde sto nije slucaj kod a5 kupe Edited March 24 by OMP 1 italiano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14873 Posted March 24 Tako je,gepek mora nekako da se zatvori… @italiano ironiziram,nisam ozbiljan… 3 Dzimbo, nemanja84bg and italiano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 474 Posted March 24 1.cas iz automobilizma... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted March 24 OK, ja nisam prosao ni prvi cas automobilizma, nadam se da je sada poenta postignuta i srce na mestu 2 Dzimbo and nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 474 Posted March 24 @igor0511 Ne zameri, zaista sam pomislio da postoji 3v, nisam fan premium marki, niti pratim kao dok sam bio mlad... Nego, imam pitanje za tebe: Da li si ti nedavno pazario nesto kosooko ili sam pogresno protumacio? 2 igor0511 and nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted March 24 @italiano jesam, Geely Atlas, ima i tema na forumu 1 italiano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
danko 157 Posted March 25 Potrebna preporuka za kupovinu auta donje srednje klase (Golf klase), godište 2015-2020. U stvari potrebna je preporuka za motor koji treba da bude u tom autu. Motor treba da bude benzinac (ili čak hibrid) 1400-2000 ccm, da ima 110-150 KS ali: - da nema turbo (ili mehanički punjač) - da nema komplikovane sisteme tipa: "multiair, twinair, varijatore faze bregastih i sl . komplikacije. - da ubrizgavanje bude sa klasičnim brizgaljkama sa ubrizgavanjem u usisnu granu (a ne sa ubrizgavanjem u cilindre pod visokim pritiskom - GDI, TSI). Za sada mi se čini da ove zahteve ispunjavaju Mazda sa 2.0 120KS, pa Toyota 1.5 132 KS., Da li ima još kandidata, bar neki evropski? Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6457 Posted March 25 (edited) Renault Megane mk4 (2016+) sa 1.6 16v atmosferskim motorom. Mislim da je oznaka "Sce" i da ima 116 ks. Ako se ne varam, ispunjava sve zadate kriterijume, osim varijatora faze bregastih. Ali to ti ima i pomenuta Toyota i Mazda, a Mazda mislim da ima i direktno ubrizgavanje. Edited March 25 by horvat Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5901 Posted March 25 Mislim da i honda fura atmo hibride 2.0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6007 Posted March 25 (edited) 2 hours ago, danko said: Toyota 1.5 132 KS Grešiš, ovaj, grešiš sinak! To je 1.6 vvti sa 132ks, ima ga u Aurisu i Korolama limuzinama, 1.5 ima 125ks i ima turbinu i ima ga u Koroli limuzini i u Jaris Krosu. Sve preporuke za njega, u Aurisu je upareni sa odličnim šestostepenim menjačem. Ne očekuj malu potrošnju, jer da bi bio dinamičan mora da ide u visoke obrtaje i očekuj dosta šaltanja. Pozitivno je što je dosta jeftiniji za održavanje (pričam u ovlašćenim servisima) od turbo 1.5 motora, a i od ovog 1.2 kog trenutno teram. Negativno je što poslednji put kad sam "šacovao" Aurise bili su skuplji no što su kupovani. Unutrašnji dizajn Aurisa nije svakom dopadljiv, ali je kvalitetan! Sve ovo ti je iz ličnog iskustva! Edited March 25 by bane1321 2 igor0511 and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
danko 157 Posted March 25 Hvala za info.... Slabo se razumem u motore Japanaca...i sta sve imaju. Jasno je, posle sam video da su Mazdini Skyaktiv u stvari GDI motori...znači da ne zadovoljavaju postavljene uslove. A za Toyotu sam mislio na ovaj motor: https://www.auto-data.net/en/toyota-corolla-xii-e210-1.5-dynamic-force-125hp-44904 Mislio sam da on nije VVTi....bar u opisu ne piše .A piše da je atmosferac...možda nije za sva tržišta, šta znam. Poenta priče je da je kolega kome pokušavam da pomognem rešen da kupi neki auto mladji sa jednostavnijim motorom. Nije bitno i ako troši više, ali da ima dovoljno snage. (inače bi mu preporučio Punto 1.2 Tako da preneću mu i za taj Renoov motor, možda je to ono što mu treba. Hvala još jednom, za svaku sugestiju,... Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted March 25 (edited) Znaci trazi novi auto sa starim atmosfercem, to sigurno nece naci po meni od novijih sa atmo motorima se mogu izdvojiti: Renault 1.6, Hjundai i Kia 1.4 i 1.6 atmosferci, Honda 1.5 od 131 ks, mislim da je atmo Mazda 1.5 atmo Fiat 1.4 i 1.6 Opel 1.4 atmo to sve ide u vozila donje srednje klase i to je valjda to Edited March 25 by srdjos 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 571 Posted March 25 (edited) 7 hours ago, danko said: Potrebna preporuka za kupovinu auta donje srednje klase (Golf klase), godište 2015-2020. U stvari potrebna je preporuka za motor koji treba da bude u tom autu. Motor treba da bude benzinac (ili čak hibrid) 1400-2000 ccm, da ima 110-150 KS ali: - da nema turbo (ili mehanički punjač) - da nema komplikovane sisteme tipa: "multiair, twinair, varijatore faze bregastih i sl . komplikacije. - da ubrizgavanje bude sa klasičnim brizgaljkama sa ubrizgavanjem u usisnu granu (a ne sa ubrizgavanjem u cilindre pod visokim pritiskom - GDI, TSI). Za sada mi se čini da ove zahteve ispunjavaju Mazda sa 2.0 120KS, pa Toyota 1.5 132 KS., Da li ima još kandidata, bar neki evropski? Dacia Dunster 1.6, ako sme da zafali 5KS. Mada je tu upitan ostatak auta (navodno je restyle od 2013 ispeglao neke stvari). Edited March 25 by ostoja Quote Share this post Link to post Share on other sites