Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

L200 star oko 3 godine:

Zamajac oko 230k

Korpa i lamela oko 56k

Druk 25k

Sraf za zamajac 5k

 

I jos po nesto...cifra ukupna oko 530k

 

Ovlasceni.

 

Lebtehebonijemidobro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
5 hours ago, Axic said:

Znaci nisam jedini kome je A5 trovratni ruzan jednako kao Calibra :lol: 

Sta ste se uhvatili za tu Calibru, aman :) ?

Sto rece @OMP i sa cim se apsolutno slazem... A setice se svako ko je vec malo odrastao u to vreme, kada se auto pojavio 1989. - bio je bomba medju "narodnim" proizvodjacima i modelima.

Meni i dan danas lep model, pogotovo zadnji kraj. Mnogo vise mi oci bode enterijer, koji je maltene preslikana Vectra A. Trebali su malo vise da se potrude i bar nekim detaljima probaju da distanciraju te modele.

 

Kao lepi automobili tog tipa kojih je bio poneki i kod nas u onoj nesreci pocetkom '90-ih, a vozili su ih najcesce momci sa one strane zakona - ostali su mi u secanju Toyota Supra (A70). I naravno, mozda i neprevazidjeni BMW serije 8 (E31). Idealno neki 850 CSi :) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, ISV_01 said:

L200 star oko 3 godine:

Zamajac oko 230k

Korpa i lamela oko 56k

Druk 25k

Sraf za zamajac 5k

 

I jos po nesto...cifra ukupna oko 530k

 

Ovlasceni.

 

Lebtehebonijemidobro

Zamisli kako li je tek vlasniku tog vozila. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
23 hours ago, Ivan said:

Sta ste se uhvatili za tu Calibru, aman :) ?

Sto rece @OMP i sa cim se apsolutno slazem... A setice se svako ko je vec malo odrastao u to vreme, kada se auto pojavio 1989. - bio je bomba medju "narodnim" proizvodjacima i modelima.

Meni i dan danas lep model, pogotovo zadnji kraj. Mnogo vise mi oci bode enterijer, koji je maltene preslikana Vectra A. Trebali su malo vise da se potrude i bar nekim detaljima probaju da distanciraju te modele.

 

Kao lepi automobili tog tipa kojih je bio poneki i kod nas u onoj nesreci pocetkom '90-ih, a vozili su ih najcesce momci sa one strane zakona - ostali su mi u secanju Toyota Supra (A70). I naravno, mozda i neprevazidjeni BMW serije 8 (E31). Idealno neki 850 CSi :) .

 

Zaboravio si manje poznate mitsubishi 3000 gt i nissan 300zx twin turbo zanimljiviji od bembare :thumbup: 

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ni jedan od tih nije bio pandan kalibri koja je ipak bila "narodskiji" auto u to vreme, daleko jeftiniji i neuporedivo manje ekskluzivan od pomenutih i sto se tice motorizacije, opreme, tehnologije, kalibra je bila rang toyote celice npr. ili nisana 200sx, u sustini vectra u kupe varijanti.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao je komsija taj 200sx , bas dobar bio, imao neke sajtne i branike jedino je bio neka ferari crvena boja , dobar auto skroz ... zanimljiv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao sam video:

 

 

 

Na 8:28, ne postoje 3.vrata!

3.vrata bi bila ako bi poklopac prtljaznika bio ujedno sa zadnjim staklom sto nije slucaj.

Znaci samo 2 vrata i to je klasicna definicija Coupe oblika!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Da 3. vratima se smatra samo ako se i staklo gepeka podize jer realno i to mogu biti vrata za izlaz u slucaju nuzde sto nije slucaj kod a5 kupe

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

@igor0511

Ne zameri, zaista sam pomislio da postoji 3v, nisam fan premium marki, niti pratim kao dok sam bio mlad... ;)

Nego, imam pitanje za tebe:

Da li si ti nedavno pazario nesto kosooko ili sam pogresno protumacio?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrebna preporuka za kupovinu auta donje srednje klase (Golf klase), godište 2015-2020.

U stvari potrebna je preporuka za motor koji treba da bude u tom autu.

Motor treba da bude benzinac (ili čak hibrid) 1400-2000 ccm, da ima 110-150 KS  ali:

- da nema turbo (ili mehanički punjač)

- da nema komplikovane sisteme tipa: "multiair, twinair, varijatore faze bregastih i sl . komplikacije.

- da ubrizgavanje bude sa klasičnim brizgaljkama sa ubrizgavanjem u usisnu granu (a ne sa ubrizgavanjem u cilindre pod visokim pritiskom - GDI, TSI).

Za sada mi se čini da ove zahteve ispunjavaju Mazda sa 2.0 120KS, pa Toyota 1.5 132 KS., 

Da  li ima još kandidata, bar neki evropski?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Renault Megane mk4 (2016+) sa 1.6 16v atmosferskim motorom. Mislim da je oznaka "Sce" i da ima 116 ks. Ako se ne varam, ispunjava sve zadate kriterijume, osim varijatora faze bregastih. Ali to ti ima i pomenuta Toyota i Mazda, a Mazda mislim da ima i direktno ubrizgavanje.

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 hours ago, danko said:

Toyota 1.5 132 KS

Grešiš, ovaj, grešiš sinak! :stuart:

To je 1.6 vvti sa 132ks, ima ga u Aurisu i Korolama limuzinama, 1.5 ima 125ks i ima turbinu i ima ga u Koroli limuzini i u Jaris Krosu.

Sve preporuke za njega, u Aurisu je upareni sa odličnim šestostepenim menjačem.

Ne očekuj malu potrošnju, jer da bi bio dinamičan mora da ide u visoke obrtaje i očekuj dosta šaltanja. Pozitivno je što je dosta jeftiniji za održavanje (pričam u ovlašćenim servisima) od turbo 1.5 motora, a i od ovog 1.2 kog trenutno teram. Negativno je što poslednji put kad sam "šacovao" Aurise bili su skuplji no što su kupovani. Unutrašnji dizajn Aurisa nije svakom dopadljiv, ali je kvalitetan!

Sve ovo ti je iz ličnog iskustva!

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala za info....

Slabo se razumem u motore Japanaca...i sta sve imaju. 

Jasno je, posle sam video da su Mazdini Skyaktiv u stvari GDI motori...znači da ne zadovoljavaju postavljene uslove.

A za Toyotu sam mislio na ovaj motor:

https://www.auto-data.net/en/toyota-corolla-xii-e210-1.5-dynamic-force-125hp-44904

Mislio sam da on nije VVTi....bar u opisu ne piše .A piše da je atmosferac...možda nije za sva tržišta, šta znam.

Poenta priče je da je kolega kome pokušavam da pomognem rešen da kupi neki auto mladji sa jednostavnijim motorom. Nije bitno i ako troši više, ali da ima dovoljno snage. (inače bi mu preporučio Punto 1.2 :)

Tako da preneću mu i za taj Renoov motor, možda je to ono što mu treba.

Hvala još jednom, za svaku sugestiju,... 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Znaci trazi novi auto sa starim atmosfercem, to sigurno nece naci :)

po meni od novijih sa atmo motorima se mogu izdvojiti:
Renault 1.6,

Hjundai i Kia 1.4 i 1.6 atmosferci,

Honda 1.5 od 131 ks, mislim da je atmo

Mazda 1.5 atmo

Fiat 1.4 i 1.6

Opel 1.4 atmo

 

to sve ide u vozila donje srednje klase i to je valjda to

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
7 hours ago, danko said:

Potrebna preporuka za kupovinu auta donje srednje klase (Golf klase), godište 2015-2020.

U stvari potrebna je preporuka za motor koji treba da bude u tom autu.

Motor treba da bude benzinac (ili čak hibrid) 1400-2000 ccm, da ima 110-150 KS  ali:

- da nema turbo (ili mehanički punjač)

- da nema komplikovane sisteme tipa: "multiair, twinair, varijatore faze bregastih i sl . komplikacije.

- da ubrizgavanje bude sa klasičnim brizgaljkama sa ubrizgavanjem u usisnu granu (a ne sa ubrizgavanjem u cilindre pod visokim pritiskom - GDI, TSI).

Za sada mi se čini da ove zahteve ispunjavaju Mazda sa 2.0 120KS, pa Toyota 1.5 132 KS., 

Da  li ima još kandidata, bar neki evropski?

 

Dacia Dunster 1.6, ako sme da zafali 5KS. Mada je tu upitan ostatak auta (navodno je restyle od 2013 ispeglao neke stvari).

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...