ivan.ik 625 Posted May 17, 2013 Mnogo lepo se vozi, ali ne previše lako. Ljubitelji vožnje znaju da cene i taj Alfin fazon je pravi gušt - pogotovo precizan volan sa sve 2.4 kruga od punog levog do desnog (Stilo ima recimo 3.5 ako se ne varam - drastična razlika). 2,75 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 639 Posted May 17, 2013 Moguće, teško je proceniti jer ga graničnik vrati poprilično. U vožnji se itekako primeti, jer samo mali trzaj prebaci auto u susednu traku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 21165 Posted May 17, 2013 2,75 Jesi li to, svega ti, izasao da izmeris ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13181 Posted May 17, 2013 (edited) Naravno da ima više prostora od Stila ili Brava, ali ima manje prostora od recimo Crome.Ti si se možda sad navikao na ajnšlag, ali ja kad sednem u nju, i te kako primetim razliku u odnosu na konkurenciju. Edited May 17, 2013 by totti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted May 17, 2013 159 ti = savršen auto. Za mene, nema lepšeg četvorotočkaša. Jednostavno, seks na točkovima! 1 Sava reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 639 Posted May 17, 2013 Ma jok, vozim mnogo različitih kola, Stila, Octaviu staru, novu, Astru, 156 sam juče vozio 40tak km i tako... :-)@Ivane, jok bre, pričam iz glave. Gde ću u gaćama do garaže, 5m je od kuće... :-D Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 17, 2013 Kad bi Stila zavalio danas , sutra bi uzeo jednu 159.Jedino me nervira onaj volan , kao da ga radi Genius. Sve ostalo čista 10. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8195 Posted May 17, 2013 Cista 10 takodje. Cesto se vozim sa komsijom u njegovoj 159 1,9jts limuzini. Ne mogu da ti opisem taj auto, iz razloga sto voznja u njemu ne lici uopste na stare alfe. Auto 1,5t tezak, prava limuzina, voznja u njemu je pravo uzivanje! Jos ova crne boje, 17' felne, krem enterijer unutra.... Kaze da 1,9jts ima lanac umesto zupcastog kaisa, tako da mu to dodje jos jedan veliki +. Potrosnja oko 12l po gradu...., kvarova za godinu dana voznje 0! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted May 17, 2013 Za tu spoljnu veličinu (4.66 m) mali auto unutra, na zadnjoj klupi nema mesta ako vozi neko kabastiji. Najveća muka što je to relativno težak auto, 1600kg. Limuzina za uživanje, možda sportskog duha tek u 2.4 MJet varijanti ako pričamo o dizelu.Vozio sam ovih dana nekog Megana, jedva sam čekao da se vratim u moju Alfu Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted May 17, 2013 Nidzo, sta ti se cini od tih nabrojanih auta kao najbolji izbor pored alfe? Koliko kosta servis na 1.9 mj mali i veliki, neke druge sitnice? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 639 Posted May 17, 2013 Volan je dojaja, ne znam o čemu pričaš? Možda si video neku klotaru, sa plastičnim kracima. Bolja oprema ima aluminijum, nekoliko boja i opcija.Servis je oko 9 soma jeftiniji, 14-15 skuplji, nisam siguran. Onaj UFI filter je 5 soma pa to vuče cenu. S obzirom da je servisni interval 35k km, ja sam to podelio na 2 x 15k km, pa nije naročito strašno.Klasika je auto, udara kontru svemu aktuelnom, a meni se to sviđa. Unutra je kao stari avion, sve u aluminijumu i satovima. Nidzo, sta ti se cini od tih nabrojanih auta kao najbolji izbor pored alfe? Koliko kosta servis na 1.9 mj mali i veliki, neke druge sitnice?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2Drugačija je od svega. Doduše Octavia A7 u Elegans opremi je jako dobra stvarčica. 8.5s do 100tke, mnogo lepa oprema, baš su je fino skockali. Najpametniji nov auto sad za kupiti ko može da se opruži za ratu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted May 17, 2013 Svaka Alfa ima malo prostora za vozaca tako da ni 159 nije izuzetak. I ja se slazem da je prelep auto ali ukusi su razliciti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 17, 2013 Nidžo, molim te da ne truješ temu sa škodama i VW potomcima (škodu ne bi kupio u životu polovnu - precenjeno govno, a o novoj bi možda razmislio).Mene zanima da li je Alfa 159 jeftinija ili skuplja od Crome za održavanje, sa istim motorima, JTD od 120 i 150ks. Ne mislim na redovne servise, nego na krupne stvari ako odu, kao što su menjač, elektronika, vešanje, limarija...Goran mi kaže beži od Crome, dosta toga je od Opela, za šta god da se uvatiš 300€. Pisalo se ovde još o Cromi i potencijalnim problemima, ono da im ckravaju i automatski i manuelni menjači. Set kvačila za Cromu kažu da izuva od cene. Znam da je Alfa 159 napravljena na šasiji Opel Vektre C, pa me zanima kakva je u poređenju sa Cromom. Ako bi razumom birao veravatno pobeđuje Croma, a srce kaže Alfa 159. Znam par ljudi koje je uhvatio Alfa virus, gotovi su Jedan može da bira između više službenih kola, Accord, Octavia itd, i izabrao je Alfu 159, koje je inače ranije privatno posedovao, a sada vozi Gnoja 6 1.6TDi.Svestan sam činjenice da održavanje Alfe 159 ne može da se poredi sa održavanjem Brava 2001g kojeg sada vozim. Bravića ima na tone, jednostavan je auto, i naravno u startu je bio mnooooogo jeftiniji od 159-ke, jednostavno nisu ista kategorija.Da li je istina da i na 159 letve volana riknjavaju na dobar dan? 1 djunis82 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaki 0 Posted May 18, 2013 Moj razvojni put je bio: Fiat Tipo> Fiat Punto mk2a> Fiat Stilo JTD 3V> Mini Cooper> Alfa 159 JTDmAlfa je odlicna, u odnosu na Stila slicna cena odrzavanja, zamenio sam sada viljuske, cena je 5500 din po komadu. Partikularni filter je problematican pa sam ga eliminisao, alfisti preporucuju da se to uradi cim se kupi auto na prvom servisu, to je kostalo oko 150e i resio sam problem. Potrosnja grad oko 11l a otvoren put Ibarska magistrala po bordu 5,1L. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted May 19, 2013 On 5/18/2013 at 4:38 AM, zaki said: Alfa je odlicna, u odnosu na Stila slicna cena odrzavanja, zamenio sam sada viljuske, cena je 5500 din po komadu... Samo jedna napomena, dopuna...To je Milutinova viljuška, a kod njega za Stila košta 2.800 (da kažemo duplo jeftinije), plus Stilo ima samo to jedno rame, dok Alfa 159 ima dva...po točku. Ovo pišem samo da se ljudi ne bi zaleteli misleći da je to slično održavanje (u smislu količine novca) kao za Stila...jer nije. I ne treba da bude, zna se šta je Alfa 159 u odnosu na klasične automobile C segmenta. Ok, trap je stvar gde ima najviše razlike... On 5/18/2013 at 4:38 AM, zaki said: ...Partikularni filter je problematican pa sam ga eliminisao, alfisti preporucuju da se to uradi cim se kupi auto na prvom servisu, to je kostalo oko 150e i resio sam problem. Ovo kod nas još uvek može...neće moći još dugo, nažalost svih nas. Neće moći ne samo zbog države i početka primene Zakona, nego svi još mlađi automobili dolaze sa tako urađenim sistemima da više neće biti ni moguće softverski ugasiti DPF. Čuh na jednoj prezentaciji izduvnih sistema da već po EU (Nemačkoj naročito) imaju mobilne ekipe (kombije) za kontrolu izduvnih gasova. Omiljena meta su im Bugari, Rumuni i mi. Zna Švaba da se kod nas to skida, dođemo kod njih, zaustavi i izmeri tu odmah na putu. Vidi odstupanje i ide veeeeeeeeeelika kazna. Kod njih je to ozbiljan prekršaj. Oni to ljudi shvataju kao kad bi neko od nas čistio svoje dvorište, stalno ga uređivao, starao se da sve bude kako treba...a onda ti dođe komšija i izruči svoju kantu sa đubretom. Naravno da bi tom komšiji objasnili par stvari zbog toga. Tako i oni gledaju na kvalitet vazduha kod njih, čuvaju, staraju se, euro norme, ovo-ono...i onda im dođemo mi (pomenuti) i zagađujemo. Nije problem za automobile koji nisu ni imali DPF, do sutra možeš da se voziš sa Golfom 2, ali...ako je vozilo imao DPF...onda jao jao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 639 Posted May 19, 2013 (edited) Održavanje nije isto. Motorski sklop je sličan i tu se sve završava. Za Stila i prošlu generaciju Alfi ima delova iz male privrede, dok za 159 nema. Npr šuspleh je 22500dingera koštao original i to sa popustom pred zatvaranje Delte, inače je 30k dingera. Za Stila je centralni 3100rsd, a bočni 1700 - retko kad stradaju sva 3. Druga stvar, Stila je verovatno prethodni vlasnik imao para da održava, Alfu možda i ne, pa se zato brže bolje prodaje, dok još kotrlja. Oprez i provera obavezno. Za malo da zaboravim, reparirana ramena i silen blokovi nisu za preporuku, jer nisu isti kao fabrički. Fercera to, ali tvrđi su i nemaju potpunu funkciju. Kako ko voli... Tapatalk HD Edited May 19, 2013 by nidza Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaki 0 Posted May 19, 2013 Viljuske nisu uzete kod "Milutina" vec u KIt komercu, ko je Milutin? )) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8195 Posted May 19, 2013 Ja sam Ima i jos jedan o kome oni pricaju, bavi se reparacijom tih delova. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted May 20, 2013 Viljuske nisu uzete kod "Milutina" vec u KIt komercu, ko je Milutin? )) Klik na:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=44835 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 715 Posted May 25, 2013 (edited) Kad smo kod Alfe... Edited May 25, 2013 by Dule 021 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 488 Posted June 7, 2013 (edited) ^^ Edited June 7, 2013 by Ivan73 Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted August 12, 2013 Ajde da ozivimo malo temu.... Koliki je klirens od tla na 159 na karavanu i limuzini i da li je razlicit kod istih? Narocito napred....Kolike je duzine prednji nos od prednjih tockova?Ne mogu nigde da nadjem ove podatke. Pitam ovo zbog silazenja u garaze pod uglom i izlazenje....Lezeci policajci, bankine itd.Peugeot 407 je tu jako lose resen, na malo kom nije polupan branik odozdo ili sutzpleh, a Alfa mi izgleda dosta slicna u ovom delu..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 12, 2013 I nije velika razliika 28 tj 29 mm u korist Pežoa, a izgleda vizuelno bar 20 cm duži. Jedino gde sam našao ground clearance 150 mm je ovde http://www.tiptopglobe.com/car-alfa-romeo-159-2-4-jtd Čisto da vidiš razliku u kući Malo je na slovenačkom, ali lako se kapira http://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/alfa-romeo/alfa-159-sportwagon-19-jtd-m-distinctive.pdfhttp://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/alfa-romeo/alfa-159-sportwagon-24-24v-jtdm-ti.pdfhttp://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/alfa-romeo/alfa-159-sportwagon-24-jtdm-20v-ti.pdfhttp://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/alfa-romeo/159-sportwagon-1750-tbi-16v-distinctive.pdfhttp://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/alfa-romeo/alfa-159-22-16v-jts-distinctive.pdf Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted August 13, 2013 Svaka cast za podatke Ivane. Razlika u odnosu na Peugeot je ocita, skoro 3cm, a video sam negde da je ground clearance za Stilo isto 150mm, s tim sto Stilo ima "kraci nos" pa lakse ulazi u garazu pod uglom, bar kod meneOstaje da nam neko kaze iskustvo iz prve ruke .....Nidzooo.... Jedina stvar koja mi se ne svidja kod 159 je njena ogromna tezina, vise od 200kg ugojena u odnosu na 156, otud i slabije perf i veca potrosnja.....Izgleda da je to danak Opelove sasije.....Uf i menjac je Opelov, Fiatov motor, Izgleda da je samo skoljka Alfina.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted August 13, 2013 I srafovi su Opelovi... 1 Sedla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites