Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo 159 - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

testos.jpg Testosteeron: 2011. Alfa Romeo 159 2.0 JTDm

 

Sa kompletnim ''troškovnikom'' (gume/gorivo/kasko/registracije/održavanje) u poslednje 2 godine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sa benzinjarom nisam imao iskustva. Do sad sam samo imao dizelašice.  Valja li ovaj 1,8 Twin Phaser? 

IMG-e278819f5492206d77b386e36f389b9c-V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mislis za prodaju ne verujem da ces to lako prodati, ti opelovi benzinci se jako retko kupuju u alfama. To je 1.8 mpi motor  ne znam bas mnogo detalja ali uvek bih izbegao te varijante sa varijabilnim bregastim i sl. kad god je moguce , nije to nista novo ima dosta kola taj sistem ali kod mnogih zna da pravi problem, ovaj motor je prilicno slozen po tom pitanju ima taj dupli fazer bukvalno receno, jedan je za nize obrtaje i ler a drugi za vise obrtaje, pa jos dodano ila valjda i dva solenoida i jos propratnih stvari koje mogu da zezaju, uglavnom slozen sistem a kazu i da je 140 konja slabasno za karoseriju od 1400kg a i fino trosi

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao i vozip nekožih 6 mesecu onu sa 1,9 JTDM od 120 ks i to je islo sasvim ok. 

E sad ovih benziskih 20ks i nesto manja kubikaza ne znam ali verujem da je za prosecnog vozaca sasvim ok. 

Pre neki dan sam doterao Touran 2.0 na metan koji ide za 13, nesto sekundi do 100 a meni je to sasvim ok tako da nije sve u brzini ali sam pitao zbog motora jer taj Phaser me bunio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa taj sistem duplog fazera je bas diskutabilan u celoj prici motor ko motor sigurno nece da prolupa, pukne klip i sl. stvari ali ti neki sofisticiraniji sistemi kojima je kao pokusano da se dobije nesto znaju da naprave problem.

Inace nije za poredjenje dizel i benzinac jer dizel ima vise Nm koji su bitniji od KS, sad pogledah jtd 8v ima 100tinak Nm vise od 1.8 mpi znas kolko to znaci u praksi.

Prosecan vozac tesko da ce da kupi benzinjaru, 159ka se obicno kupuje dizel bas zbog voznih karakteristika i pouzdnosti motora a ljubitelji kupuju tbi i jts ako ne zele miris nafte

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
53 minutes ago, OMP said:

Inace nije za poredjenje dizel i benzinac jer dizel ima vise Nm koji su bitniji od KS, sad pogledah jtd 8v ima 100tinak Nm vise od 1.8 mpi znas kolko to znaci u praksi.

Sto se performansi tice, najveca razlika jer je taj MPI nećurali aspirejtid :) , tj. atmosferac. Ne znam da li je FCA dobio ista pametno u onoj nesrecnoj saradnji sa GM polovinom pretrposle decenije (losi benzinci, teske platforme, losi menjaci,...).

Tako da je razlika u obrtnom momentu jos veca, oko 150 Njutna, skoro dvostruko vise. Da taj motor nije turbo, naravno najvise se primeti u medjuubrzanjima na "potapanje" gasa, tj. u istom prenosu gde su razlike drasticne. Dok, i takav kakav je, po fabrici taj benzinac sa 20 KS vise ima bolje performanse kada se radi menjacem (overtaking parametri), poredjenje je za motore iz citata iznad, MPI je levo naravno:

 

Untitled.thumb.png.176c8ce60faeb21e82dc8e97ad313016.png

 

A tek iole moderniji turbo benzinci su itekako za poredjenje sto se performansi tice, cak i u tim uslovima gde su dizeli ranije dominirali u odnosu na benzince starijih generacija (nizi obrtaji). Ono sto im ostaje kao minus je veca potrosnja u nekim zahtevnijim uslovima.

Snagu razvijaju linearnije i bar meni licno su daleko lepsi za voznju, prijatniji, tisi. I uvek bih pre u istom modelu birao turbo benzinca, ako je taj motor u njemu iole kvalitetan i pouzdan.

Apsolutno se slazem da bi vecina kod nas birala dizel za ta godista u 159 (15+ godina stare), pogotovo jer je ponuda benzinaca bila poprilicno losa. Verujem da bi za prodaju u 159 bio laksi FCA 1750 TBi za nekog ljubitelja, nego ovaj nesrecni 1.8 MPI.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj komentar se odnosio na poredjenje dizel vs benzinac a pod benzinac mislim na atmo motore za turbo benzince uvek naglasim turbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...