neshaoct 9728 Posted July 20, 2022 Testosteeron: 2011. Alfa Romeo 159 2.0 JTDm Sa kompletnim ''troškovnikom'' (gume/gorivo/kasko/registracije/održavanje) u poslednje 2 godine: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted May 30, 2023 EmisijaSAT: Alfa Romeo 159 JTDm 150 ''Ti'' varijanta iz 2005. godine sa pređenih 274.000 kilometara: 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 715 Posted December 29, 2023 Ja sa benzinjarom nisam imao iskustva. Do sad sam samo imao dizelašice. Valja li ovaj 1,8 Twin Phaser? 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 3644 Posted December 29, 2023 (edited) Ako mislis za prodaju ne verujem da ces to lako prodati, ti opelovi benzinci se jako retko kupuju u alfama. To je 1.8 mpi motor ne znam bas mnogo detalja ali uvek bih izbegao te varijante sa varijabilnim bregastim i sl. kad god je moguce , nije to nista novo ima dosta kola taj sistem ali kod mnogih zna da pravi problem, ovaj motor je prilicno slozen po tom pitanju ima taj dupli fazer bukvalno receno, jedan je za nize obrtaje i ler a drugi za vise obrtaje, pa jos dodano ila valjda i dva solenoida i jos propratnih stvari koje mogu da zezaju, uglavnom slozen sistem a kazu i da je 140 konja slabasno za karoseriju od 1400kg a i fino trosi Edited December 29, 2023 by OMP 1 Dule 021 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 19042 Posted December 29, 2023 Relativno dobar motor,ali je Alfa jako teška za taj motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 715 Posted December 29, 2023 Ja sam imao i vozip nekožih 6 mesecu onu sa 1,9 JTDM od 120 ks i to je islo sasvim ok. E sad ovih benziskih 20ks i nesto manja kubikaza ne znam ali verujem da je za prosecnog vozaca sasvim ok. Pre neki dan sam doterao Touran 2.0 na metan koji ide za 13, nesto sekundi do 100 a meni je to sasvim ok tako da nije sve u brzini ali sam pitao zbog motora jer taj Phaser me bunio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 3644 Posted December 29, 2023 (edited) Pa taj sistem duplog fazera je bas diskutabilan u celoj prici motor ko motor sigurno nece da prolupa, pukne klip i sl. stvari ali ti neki sofisticiraniji sistemi kojima je kao pokusano da se dobije nesto znaju da naprave problem. Inace nije za poredjenje dizel i benzinac jer dizel ima vise Nm koji su bitniji od KS, sad pogledah jtd 8v ima 100tinak Nm vise od 1.8 mpi znas kolko to znaci u praksi. Prosecan vozac tesko da ce da kupi benzinjaru, 159ka se obicno kupuje dizel bas zbog voznih karakteristika i pouzdnosti motora a ljubitelji kupuju tbi i jts ako ne zele miris nafte Edited December 29, 2023 by OMP 1 vicent reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 8468 Posted December 29, 2023 159 sa svojih 1550kg je prilično težak auto, na dizel mislim,. Po mom mišljenju, svoje prave karakteristike pokazuje na otvorenom putu.Sent from my SM-A546E using Tapatalk 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 21165 Posted December 29, 2023 (edited) 53 minutes ago, OMP said: Inace nije za poredjenje dizel i benzinac jer dizel ima vise Nm koji su bitniji od KS, sad pogledah jtd 8v ima 100tinak Nm vise od 1.8 mpi znas kolko to znaci u praksi. Sto se performansi tice, najveca razlika jer je taj MPI nećurali aspirejtid , tj. atmosferac. Ne znam da li je FCA dobio ista pametno u onoj nesrecnoj saradnji sa GM polovinom pretrposle decenije (losi benzinci, teske platforme, losi menjaci,...). Tako da je razlika u obrtnom momentu jos veca, oko 150 Njutna, skoro dvostruko vise. Da taj motor nije turbo, naravno najvise se primeti u medjuubrzanjima na "potapanje" gasa, tj. u istom prenosu gde su razlike drasticne. Dok, i takav kakav je, po fabrici taj benzinac sa 20 KS vise ima bolje performanse kada se radi menjacem (overtaking parametri), poredjenje je za motore iz citata iznad, MPI je levo naravno: A tek iole moderniji turbo benzinci su itekako za poredjenje sto se performansi tice, cak i u tim uslovima gde su dizeli ranije dominirali u odnosu na benzince starijih generacija (nizi obrtaji). Ono sto im ostaje kao minus je veca potrosnja u nekim zahtevnijim uslovima. Snagu razvijaju linearnije i bar meni licno su daleko lepsi za voznju, prijatniji, tisi. I uvek bih pre u istom modelu birao turbo benzinca, ako je taj motor u njemu iole kvalitetan i pouzdan. Apsolutno se slazem da bi vecina kod nas birala dizel za ta godista u 159 (15+ godina stare), pogotovo jer je ponuda benzinaca bila poprilicno losa. Verujem da bi za prodaju u 159 bio laksi FCA 1750 TBi za nekog ljubitelja, nego ovaj nesrecni 1.8 MPI. Edited December 29, 2023 by Ivan 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 3644 Posted December 29, 2023 moj komentar se odnosio na poredjenje dizel vs benzinac a pod benzinac mislim na atmo motore za turbo benzince uvek naglasim turbo Quote Share this post Link to post Share on other sites