Jump to content
FAS Euroauto Goran Vlada
neshaoct

Alfa Romeo 159 - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

...u jednom od razgovora sa ljudima koji su za njen plasman bili odgovorni...o tome kako se formirala cena na našem tržištu, šta su italijani tražili po pitanju cene, koje druge automobile je ona trebala da prati...i najvažnije ima li opravdanja za tu cenu, rečeno mi je da jeste napredak ostvaren sa tim modelom, ali...da stvari na koje su im se ljudi žalili u garantnom roku zaista nikako ne idu sa pričom o toj ceni i nekakvom ciljanom Premium segmentu tržišta.

Ukratko rečeno, mnogo lep auto...ali ne jednako kvalitetno napravljen u odnosu koliko je lep. Kad te već toliko nerviraju sitnice...samo da znaš da nećeš biti lišen istih problema ni sa Alfom 159. Ali se neće rešavati za ~50 eura.

Ipak, biće znatno mlađa u odnosu na Stila...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ ...pa ~50e je što je kod nas Stilo postao nacionalno auto a Alfa ne, niti će

Na dosta drugih foruma sam pročitao da je ta Alfa najkvalitetnije napravljena do sada

a razlog niskoj ceni je što se ne kupuje s obzirom na njenu prošlost kvarova.

Daleko sam još od kupovine i naravno da ću se pozanimati dosta pre odluke,

ako je opet ista priča oko sitnica, onda što dalje od Italijana....

P.S.

jeste, sa sitnicama se može živeti, nije problem

samo što nekad jednostavno popizdiš...

Share this post


Link to post
Share on other sites
...a razlog niskoj ceni je što se ne kupuje s obzirom na njenu prošlost kvarova.

Njena cena uopšte nije niska. Evo poređenja koje sam pominjao gore. Sve cene su u Srbiji. Naravno, za novi automobil.

- Alfa 159 Berlina ( limuzina )

Najjeftinija u Srbiji je 27.000 eura.

Najskuplja nešto malo preko 40.000 eura.

- Audi A4 Limuzina

Najjeftiniji 28.120 eura. Motor sa 120 KS, dizel.

Prvi sledeći je 29.082 eura. Turbo benzinac 1.8 sa 160 KS.

Naravno da je Alfa 159 najbolje proizvedena Alfa do tada...ali iako je po ceni ciljan taj Premium segment...po onome šta su radili u servisu dok su bile u garanciji, nikako tu ne spada...još uvek.

Sa manjim italijanskim automobilima je stvar drugačija. Veoma.

Imaš i statistike koje su Nemci radili...ADAC i ostali. Statistike broja kvarova tokom godine, zavisno od starosti automobila. To su mali Fiatovi automobili u poslednjih par godina prvi vrhu liste pouzdanosti...naročito npr. Panda.

EDIT: Kao što se može reći da je Alfa 159 najbolja Alfa do sada, tako se može reći i za Pandu kada je Fiat u pitanju :thumbup: ...jedino što je to kod Pande potvrđeno i sa rezultatima, tj. statistici kvarova.

Ostali Fiat modeli nisu tako visoko u svojim klasama kao Panda, ali...ipak više problema od njih imaju npr. Renault sa Meganom...ili sa Lagunom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jednog interesantnog testa Alfe 159 SW 2.4 JTDm na 100 000 KM,test je iz Auto Bilda,i na nemackom :rtfm: je pa ko zna nek procita,svojevremeno je izasao i kod nas na srpskom,ja ga citao,secam se da su nemci bili odusevljeni,svime,osim nekog defekta,koji joj se desio negde oko motora,sto je i umanjilo ocenu,ali su na kraju zakljucili da je to bilo zbog goriva(verovali ili ne) ili tako neceg slicnog,i da to ne mogu podvesti pod serijsku gresku proizvodjaca ili nesto sto bi se ponavljalo na svakom takvom motoru,znaci nije fabricka greska,sto je jako bitno u celoj prici.

http://www.autoplenum.de/Autos/Testbericht...ive-id2549.html

Test ove Alfe 159 SW su zavrsili sa,citiram: soliden Zustand. Alle Achtung, Alfa ili ti na srpskom: SOLIDAN REZULTAT,OSTALI OPREZ(misli se na konkurnciju)

Tabelu na dnu testa :coffee: ,gde je Alfa 159 SW,po kvalitetu,IZNAD WV Passata Vraiant,Skode Octavie 2 Combi(oba cuveni TDI :evil: ) ce svi razumeti :yes ,i nemojte da vas zbuni glupo bodovanje nemaca :rant: ,poenta je da sto manje bodova testirani automobil ima to je na boljem mestu,ista je prica i sa ocenom na kraju tabele,sto je niza,to je auto bolji-totalno nelogicno i naopako :angry: .

Od Alfi je 147-ica,restajling,takodje dobro plasirana ;) i na istom mestu je sa BMW X3 2.0d i BMW X5 3.0d,koji su,priznacete i skuplji i u klasama iznad 147-ice.

Fiat Panda 1.1 8 V je apsolutni sampion sto se tice Italijana :unworthy: ,a vrh drze japanci :clap: ,i to ne ni Toyota ni Honda,nego Mazda :whistle: .

Zanimljivo je da je kod WV-a ista situacija kao i kod Italijana,najbolji i najkvalitetniji auto im je WV Lupo :lol: ,za mesto bolji od Audija A6 :X .

Edited by mik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podaci za 2008. godinu, ADAC:

- Small Cars, počev od najpouzdanijeg:

1. Audi A2

2. Toyota Aygo

3. Fiat Panda

4. BMW Mini

5. Peugeot 107

6. Nissan Note

7. VW Polo

8. Renault Twingo

9. Citroen C1

10. Mitsubishi Colt

11. Renault Clio

12. Honda Jazz

13. Fiat Punto

14. Opel Corsa

15. Toyota Yaris

16. VW Fox

17. Peugeot 206

18. Citroen C2

19. Peugeot 207

20. Suzuki Swift

21. Renault Modus

22. Mazda 2

23. Škoda Fabia

24. Seat Ibiza/Cordoba

25. Smart forfour

26. Citroen C3

27. Ford Fiesta

- 5 najgorih u ovoj kategoriji su:

Nissan Micra

Hyundai Getz

Kia Picanto

Smart fortwo

...i na dnu Ford Ka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj moj gore test je bio iz takozvanih Dura-testova Auto bilda,znaci voze ga 100 000Km :w00t: i onda ga rasklope na sastavne delove :yes ,da vide koliko je sta stradalo :geek: ,naravno da saradjuju i sa ADAC-om :coffee: .

A iz ovog Neshinog posta se vidi da Panda definitivno kida :thumbsup: (radi se samo u Poljskoj,i ceo menadzment kvaliteta u fabrici su odradili strucnjaci Toyote),a bogami ni Punto nije los :whistle:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mazda je vec godinama na vrhu listu po kvalitetu automobila to nije nista cudno.

Japanci su jednostavno druga filozofija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, pogledaj na ovoj listi gde je Mazda 2... :whistle: Mnogo nisko...pri dnu...

Sve zavisi od klase, ali...nema više Mazde pri vrhu u bilo kojoj kategoriji.

Evo npr. kategorija Vanova:

Od najboljeg:

1. Citroen Xsara/C4 Picasso

2. VW Touran

3. Opel Meriva

4. VW Caddy

5. Seat Altea

6. Ford Fusion

7. Renault Scenic

8. Mazda 5

9. Citroen Berlingo

10. Ford C-Max

tri najgora:

Opel Zafira

Renault Kangoo

Ford S-Max

Ista je stvar i sa ostalim Japancima. Jedina klasa u kojoj je neki Japanac među 5 najpouzdanijih je:

1. BMW X3

2. Mercedes ML

3. VW Touareg

4. Toyota RAV-4

5. BMW X5

p.s. Plus Aygo u Small cars

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam odakle ti je lista ali do prosle godine

Mazda je bila prva u Nemackoj po kvalitetu izdrade i po broju kvarova na polovnim vozilima

ima neki test kako su testirali te polovnjake

Share this post


Link to post
Share on other sites
ne znam odakle ti je lista ali do prosle godine...

The ADAC Breakdown Statistics information is compiled by analyzing the 2.46 million qualifying call-outs of the ADAC roadside assistance team for the calendar year 2008.

cJzji.jpg yGaMi.jpg

Automobili su podeljeni po klasama i godinama proizvodnje. Za svaki model je prikazan broj kvarova na 1.000 automobila tokom 2008. godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kraj za Alfa Romeo 159

Alfa%20Romeo%20159%20111.jpg

Od lepote se ne živi, kaže narod, a izgleda da će isto na teži način naučiti i Alfin model 159. Kako piše sajt Italiaspeed, interes za limuzinom srednje klase toliko je, navodno, pao da je ona u Fiatovim pogonima u Napulju u potpunosti prestala da se proizvodi, te je konstruktorski prostor prepustila Fiat Pandi. Štaviše, model 159 u potpunosti je nestao sa narudžbenih lista na vodećim tržištima poput britanskog, pa se navodno Alfina limuzina trenutno može dobiti samo u četiri različite boje i samo sa jednim motorom, a i to su modeli sa lagera.

Alfa_Romeo-159_1750_TBi_2010_1024x768_wallpaper_08.jpg

Da stvar bude gora, budući da je Fiat u poslednje vreme zauzet Chryslerom i transformacijom američkih automobila u Lancie, ne bi bilo iznenađenje da naslednicu 159-ice, Giuliju, za koju se nagađalo da bi mogla da završi u proizvodnji 2013., dočekamo nešto kasnije.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šteta. Meni se ona baš sviđa, voleo bih to da vozim, mada bi se teško odlučio da je kupim. Slab budžet, eto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su k'o debilu dovoljne samo i slike :stuart: . Dovoljno je samo reci 159, u bilo kojoj izvedbi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Narode, sta mislite o ovom autu generalno? Da li vredi da udje u razmatranje kao porodični auto za taj novac koliko vredi sada i koja su + - iskustva sa njim?

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda će malo više da te košta nego Fiat tog godišta. Beži od jeftinijih primeraka, inače si obrao bostan.

Ako voliš Alfe i znaš šta su Alfe, samo napred. Ako ne znaš, ili će da te drmne virus ili ćeš je čim pre prodati.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

O autu mislim da ne postoji lepši :)

Nidžo, kako misliš da će malo više da ga košta - u startu ili održavanje? Jesi ti zadovoljan (ako zanemariš alfa virus :) )?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci dobra stara alfa? A negde sam pročitao da je to prva alfa "da valja" i da nema bolesti kojekakvih kao ranije? Konkretno me zanima 1.9 mj sa 150 konjica i naravno full oprema...

Naravno, brutalno dobro izgleda :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadovoljan, ali koštala je dosta više nego što je u startu planirano, jer sam odabrao glup momenat za kupovinu. Mislim da ih sad ima mnogo više pristojnih, mada su ređe sa dobrom opremom. Ova moja je baš dobro opremljena, boja je odlična, enterijer takođe. Sredio sam je lepo i sad uživam.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto koji se apsolutno svima svidja.

Moje jedine zamerke su malo unutrašnjeg prostora u odnosu na veličinu auta i mali ajšlag (kao i kod svih Alfi).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima dovoljno prostora, više od Stila i Brava, što je puna kapa. Krov je niži, sedišta su mnogo dublja i zavaljenije se sedi. Ajnšlag je bolji nego na 147/156, ali lošiji nego na prosečnom automobilu. Nije kritično da se primeti, iako je auto gabaritan. Na 156 se veoma oseti pri parkiranju ili polukružnom.

Mnogo lepo se vozi, ali ne previše lako. Ljubitelji vožnje znaju da cene i taj Alfin fazon je pravi gušt - pogotovo precizan volan sa sve 2.4 kruga od punog levog do desnog (Stilo ima recimo 3.5 ako se ne varam - drastična razlika).

Meni je velika uživancija. Kada je ne vozim nekoliko dana, baš cupkam da je što pre upregnem makar do posla i nazad (što je oko 80km uživancije). :-) Ja sam je spustio 3cm na oprugama i 1cm na profilu gume, tako da je baš zahtevna za vožnju da se ne zakači nešto, ali to je deo draži.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...