neshaoct 9736 Posted January 25, 2010 ...u jednom od razgovora sa ljudima koji su za njen plasman bili odgovorni...o tome kako se formirala cena na našem tržištu, šta su italijani tražili po pitanju cene, koje druge automobile je ona trebala da prati...i najvažnije ima li opravdanja za tu cenu, rečeno mi je da jeste napredak ostvaren sa tim modelom, ali...da stvari na koje su im se ljudi žalili u garantnom roku zaista nikako ne idu sa pričom o toj ceni i nekakvom ciljanom Premium segmentu tržišta. Ukratko rečeno, mnogo lep auto...ali ne jednako kvalitetno napravljen u odnosu koliko je lep. Kad te već toliko nerviraju sitnice...samo da znaš da nećeš biti lišen istih problema ni sa Alfom 159. Ali se neće rešavati za ~50 eura. Ipak, biće znatno mlađa u odnosu na Stila... Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1830 Posted January 25, 2010 ^^^ ...pa ~50e je što je kod nas Stilo postao nacionalno auto a Alfa ne, niti ćeNa dosta drugih foruma sam pročitao da je ta Alfa najkvalitetnije napravljena do sadaa razlog niskoj ceni je što se ne kupuje s obzirom na njenu prošlost kvarova.Daleko sam još od kupovine i naravno da ću se pozanimati dosta pre odluke, ako je opet ista priča oko sitnica, onda što dalje od Italijana....P.S.jeste, sa sitnicama se može živeti, nije problemsamo što nekad jednostavno popizdiš... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9736 Posted January 25, 2010 ...a razlog niskoj ceni je što se ne kupuje s obzirom na njenu prošlost kvarova.Njena cena uopšte nije niska. Evo poređenja koje sam pominjao gore. Sve cene su u Srbiji. Naravno, za novi automobil.- Alfa 159 Berlina ( limuzina )Najjeftinija u Srbiji je 27.000 eura.Najskuplja nešto malo preko 40.000 eura.- Audi A4 LimuzinaNajjeftiniji 28.120 eura. Motor sa 120 KS, dizel.Prvi sledeći je 29.082 eura. Turbo benzinac 1.8 sa 160 KS.Naravno da je Alfa 159 najbolje proizvedena Alfa do tada...ali iako je po ceni ciljan taj Premium segment...po onome šta su radili u servisu dok su bile u garanciji, nikako tu ne spada...još uvek.Sa manjim italijanskim automobilima je stvar drugačija. Veoma.Imaš i statistike koje su Nemci radili...ADAC i ostali. Statistike broja kvarova tokom godine, zavisno od starosti automobila. To su mali Fiatovi automobili u poslednjih par godina prvi vrhu liste pouzdanosti...naročito npr. Panda.EDIT: Kao što se može reći da je Alfa 159 najbolja Alfa do sada, tako se može reći i za Pandu kada je Fiat u pitanju ...jedino što je to kod Pande potvrđeno i sa rezultatima, tj. statistici kvarova. Ostali Fiat modeli nisu tako visoko u svojim klasama kao Panda, ali...ipak više problema od njih imaju npr. Renault sa Meganom...ili sa Lagunom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1830 Posted January 25, 2010 poslao sam ti na private Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1830 Posted January 25, 2010 e super, sad da cujemo i ostale Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted January 25, 2010 (edited) Evo jednog interesantnog testa Alfe 159 SW 2.4 JTDm na 100 000 KM,test je iz Auto Bilda,i na nemackom je pa ko zna nek procita,svojevremeno je izasao i kod nas na srpskom,ja ga citao,secam se da su nemci bili odusevljeni,svime,osim nekog defekta,koji joj se desio negde oko motora,sto je i umanjilo ocenu,ali su na kraju zakljucili da je to bilo zbog goriva(verovali ili ne) ili tako neceg slicnog,i da to ne mogu podvesti pod serijsku gresku proizvodjaca ili nesto sto bi se ponavljalo na svakom takvom motoru,znaci nije fabricka greska,sto je jako bitno u celoj prici.http://www.autoplenum.de/Autos/Testbericht...ive-id2549.htmlTest ove Alfe 159 SW su zavrsili sa,citiram: soliden Zustand. Alle Achtung, Alfa ili ti na srpskom: SOLIDAN REZULTAT,OSTALI OPREZ(misli se na konkurnciju)Tabelu na dnu testa ,gde je Alfa 159 SW,po kvalitetu,IZNAD WV Passata Vraiant,Skode Octavie 2 Combi(oba cuveni TDI ) ce svi razumeti ,i nemojte da vas zbuni glupo bodovanje nemaca ,poenta je da sto manje bodova testirani automobil ima to je na boljem mestu,ista je prica i sa ocenom na kraju tabele,sto je niza,to je auto bolji-totalno nelogicno i naopako .Od Alfi je 147-ica,restajling,takodje dobro plasirana i na istom mestu je sa BMW X3 2.0d i BMW X5 3.0d,koji su,priznacete i skuplji i u klasama iznad 147-ice.Fiat Panda 1.1 8 V je apsolutni sampion sto se tice Italijana ,a vrh drze japanci ,i to ne ni Toyota ni Honda,nego Mazda .Zanimljivo je da je kod WV-a ista situacija kao i kod Italijana,najbolji i najkvalitetniji auto im je WV Lupo ,za mesto bolji od Audija A6 . Edited January 25, 2010 by mik Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9736 Posted January 25, 2010 Podaci za 2008. godinu, ADAC:- Small Cars, počev od najpouzdanijeg:1. Audi A22. Toyota Aygo3. Fiat Panda4. BMW Mini5. Peugeot 1076. Nissan Note7. VW Polo8. Renault Twingo9. Citroen C110. Mitsubishi Colt11. Renault Clio12. Honda Jazz13. Fiat Punto14. Opel Corsa15. Toyota Yaris16. VW Fox17. Peugeot 20618. Citroen C219. Peugeot 20720. Suzuki Swift21. Renault Modus22. Mazda 223. Škoda Fabia24. Seat Ibiza/Cordoba25. Smart forfour26. Citroen C327. Ford Fiesta- 5 najgorih u ovoj kategoriji su:Nissan MicraHyundai GetzKia PicantoSmart fortwo...i na dnu Ford Ka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted January 25, 2010 Ovaj moj gore test je bio iz takozvanih Dura-testova Auto bilda,znaci voze ga 100 000Km i onda ga rasklope na sastavne delove ,da vide koliko je sta stradalo ,naravno da saradjuju i sa ADAC-om .A iz ovog Neshinog posta se vidi da Panda definitivno kida (radi se samo u Poljskoj,i ceo menadzment kvaliteta u fabrici su odradili strucnjaci Toyote),a bogami ni Punto nije los . Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1830 Posted January 26, 2010 Mazda je vec godinama na vrhu listu po kvalitetu automobila to nije nista cudno. Japanci su jednostavno druga filozofija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9736 Posted January 26, 2010 Pa, pogledaj na ovoj listi gde je Mazda 2... Mnogo nisko...pri dnu...Sve zavisi od klase, ali...nema više Mazde pri vrhu u bilo kojoj kategoriji.Evo npr. kategorija Vanova:Od najboljeg:1. Citroen Xsara/C4 Picasso2. VW Touran3. Opel Meriva4. VW Caddy5. Seat Altea6. Ford Fusion7. Renault Scenic8. Mazda 59. Citroen Berlingo10. Ford C-Maxtri najgora:Opel ZafiraRenault KangooFord S-MaxIsta je stvar i sa ostalim Japancima. Jedina klasa u kojoj je neki Japanac među 5 najpouzdanijih je:1. BMW X32. Mercedes ML3. VW Touareg4. Toyota RAV-45. BMW X5p.s. Plus Aygo u Small cars Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1830 Posted January 26, 2010 ne znam odakle ti je lista ali do prosle godineMazda je bila prva u Nemackoj po kvalitetu izdrade i po broju kvarova na polovnim vozilimaima neki test kako su testirali te polovnjake Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9736 Posted January 26, 2010 ne znam odakle ti je lista ali do prosle godine...The ADAC Breakdown Statistics information is compiled by analyzing the 2.46 million qualifying call-outs of the ADAC roadside assistance team for the calendar year 2008. Automobili su podeljeni po klasama i godinama proizvodnje. Za svaki model je prikazan broj kvarova na 1.000 automobila tokom 2008. godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9736 Posted September 2, 2011 Kraj za Alfa Romeo 159Od lepote se ne živi, kaže narod, a izgleda da će isto na teži način naučiti i Alfin model 159. Kako piše sajt Italiaspeed, interes za limuzinom srednje klase toliko je, navodno, pao da je ona u Fiatovim pogonima u Napulju u potpunosti prestala da se proizvodi, te je konstruktorski prostor prepustila Fiat Pandi. Štaviše, model 159 u potpunosti je nestao sa narudžbenih lista na vodećim tržištima poput britanskog, pa se navodno Alfina limuzina trenutno može dobiti samo u četiri različite boje i samo sa jednim motorom, a i to su modeli sa lagera.Da stvar bude gora, budući da je Fiat u poslednje vreme zauzet Chryslerom i transformacijom američkih automobila u Lancie, ne bi bilo iznenađenje da naslednicu 159-ice, Giuliju, za koju se nagađalo da bi mogla da završi u proizvodnji 2013., dočekamo nešto kasnije. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 385 Posted August 14, 2012 Šteta. Meni se ona baš sviđa, voleo bih to da vozim, mada bi se teško odlučio da je kupim. Slab budžet, eto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 20, 2012 Iskustvo francuskog časopisa sa 2.4 na 100 000 km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted December 20, 2012 i sada da se nadje neki franzuz i sve ovo prevede Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted December 20, 2012 Ma jednostavno PRELEP auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 21256 Posted December 21, 2012 Meni su k'o debilu dovoljne samo i slike . Dovoljno je samo reci 159, u bilo kojoj izvedbi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted May 17, 2013 (edited) Narode, sta mislite o ovom autu generalno? Da li vredi da udje u razmatranje kao porodični auto za taj novac koliko vredi sada i koja su + - iskustva sa njim? Edited May 19, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 639 Posted May 17, 2013 Možda će malo više da te košta nego Fiat tog godišta. Beži od jeftinijih primeraka, inače si obrao bostan.Ako voliš Alfe i znaš šta su Alfe, samo napred. Ako ne znaš, ili će da te drmne virus ili ćeš je čim pre prodati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted May 17, 2013 O autu mislim da ne postoji lepši Nidžo, kako misliš da će malo više da ga košta - u startu ili održavanje? Jesi ti zadovoljan (ako zanemariš alfa virus )? Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted May 17, 2013 Znaci dobra stara alfa? A negde sam pročitao da je to prva alfa "da valja" i da nema bolesti kojekakvih kao ranije? Konkretno me zanima 1.9 mj sa 150 konjica i naravno full oprema...Naravno, brutalno dobro izgleda Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 639 Posted May 17, 2013 Zadovoljan, ali koštala je dosta više nego što je u startu planirano, jer sam odabrao glup momenat za kupovinu. Mislim da ih sad ima mnogo više pristojnih, mada su ređe sa dobrom opremom. Ova moja je baš dobro opremljena, boja je odlična, enterijer takođe. Sredio sam je lepo i sad uživam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13181 Posted May 17, 2013 Auto koji se apsolutno svima svidja.Moje jedine zamerke su malo unutrašnjeg prostora u odnosu na veličinu auta i mali ajšlag (kao i kod svih Alfi). Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 639 Posted May 17, 2013 Ima dovoljno prostora, više od Stila i Brava, što je puna kapa. Krov je niži, sedišta su mnogo dublja i zavaljenije se sedi. Ajnšlag je bolji nego na 147/156, ali lošiji nego na prosečnom automobilu. Nije kritično da se primeti, iako je auto gabaritan. Na 156 se veoma oseti pri parkiranju ili polukružnom.Mnogo lepo se vozi, ali ne previše lako. Ljubitelji vožnje znaju da cene i taj Alfin fazon je pravi gušt - pogotovo precizan volan sa sve 2.4 kruga od punog levog do desnog (Stilo ima recimo 3.5 ako se ne varam - drastična razlika).Meni je velika uživancija. Kada je ne vozim nekoliko dana, baš cupkam da je što pre upregnem makar do posla i nazad (što je oko 80km uživancije). :-) Ja sam je spustio 3cm na oprugama i 1cm na profilu gume, tako da je baš zahtevna za vožnju da se ne zakači nešto, ali to je deo draži. Quote Share this post Link to post Share on other sites