rocker87 5 Posted June 7, 2018 VIN: ZFA19900000206905 Ja se nemam pojma snaći po ovome, pa ako ima neka dobra duša, zahvaljujem unaprijed. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 862 Posted June 7, 2018 Na eperu ne pise, ali ako je tacno ovo da je Euro 4 motor, onda je verovatno nekada imao Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted June 7, 2018 Naravno, Euro 4 je motor, i izgleda da je moj mehaničar u pravu, a ovaj drugi nema pojma o životu. Hvala ti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 862 Posted June 7, 2018 Nema na cemu. Mislim da @Bingodalton ima ovakav motor u Grandeu pa moze da ti kaze iz prve ruke.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted June 7, 2018 Ima ih poprilično na forumu, primjetio sam, ali to je Fiat, ovisi koja je smjena radila, pa neke dijelove ima, neke nema. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 862 Posted June 7, 2018 Tako je za opremu, ali za mehanku tesko Mozes da provalis da je krenula regeneracija ako pratis trenutnu potrosnju, kod mene je na primer duplo nego sto je uobicajeno, plus mi se motor malo drugacije cuje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted June 7, 2018 S obzirom da sam s autom prešao tek 1600 km, od toga 800 po autoputu dobrog peglanja uglavnom 140-180, sumnjam da je ijednom upalio regeneraciju. U gradu 150 km ukupno, ako i toliko, ostalo otvorena cesta, e sad, radi li regeneraciju samo na 3000+ okretaja ili može i niže ako se vozi konstantno, ne znam. Odsad ću malo više pratit trenutnu potrošnju, izgleda, iako mislim da mu je to kod mene gotovo nevažan problem, s obzirom da se po gradu praktički i ne vozim, ovo je bila iznimka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 610 Posted June 7, 2018 Na 1600km imao si (ako uopšte imaš DPF) nekoliko regeneracija. Inače, uopšte nije potrebno da se vozi na 3k+ obrtaja, čak ni da auto ima radnu temp da bi se pokrenuo proces regeneracije. 1 totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 862 Posted June 8, 2018 Ja dok sam vozio uglavnom po otvorenom regeneracija je bila na 350km u proseku, sada kada vozim iskljucivo po Beogradu u guzvi, radi na 150... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 610 Posted June 8, 2018 Taman tako... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13177 Posted June 13, 2018 1 2 djomla, Sava and bglion reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Semi 107 Posted June 20, 2018 Jes da nije Fiat, ali ajde da priupitam. Kako da znam da auto radi regeneraciju dpf-a? U pitanju je Focus mk3 iz 2011, 1.6tdci, 95 konja. Nikakvih indikatora nema na tabli, a koliko sam cuo, ne treba je prekidati kada radi. Mozda @totti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13177 Posted June 20, 2018 Ja je kod sebe uopšte ne primećujem kad se radi. Nit vidim dim, nit neki drugačiji rad motora... jedino možda po ventilatoru kad ugasim auto. Da regeneracija ne sme da se prekida, svaki put bi stajalo neko upozorenje na tabli da je u toku. Opusti se i uživaj, nastaviće se sledećom vožnjom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Semi 107 Posted June 20, 2018 Jeste, jedino mi je rad ventilatora po gasenju govorio da je regeneracija radjena. Dim i drugaciji rad ni ja ne primecujem. Hvala mnogo na odgovoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted June 28, 2018 (edited) Pasivna regeneracija se ukljucuje kad su omoguceni uslovi za to a videces po ( kad je zagrejan motor) povisenom broju obrtaja u leru ( u mom slucaju sa 800 na 1000-1100), trenutnoj potrosnji takodje u leru ( sa 0,7 na 1,3-1,5) i naravno po cudnom radu motora i radu ventilatora hladnjaka kad ugasis auto. Meni sa mojom voznjom od cirka 25-30km dnevno, pola magistralni put a pola grad pali takvu regeneraciju svakih 450-500km i to vec predvidim i u tom slucaju mogu da priustim da napravim jedno 2-3km voznje sa povisenim brojem obrtaja dok ne izbaci dim i padnu sve gore pomenute vrednosti na normalne. Nekima se ta regeneracija pali mnogo cesce cak i na ispod 150-200km sto je poprilicno lose jer u toj fazi auto bas i ne radi kako treba tj ne vuce normalno . Za 20000km palio mi je samo jednom aktivnu regeneraciju a to je kad iskoci na tabli upozorenje " DPF is full, please continue driving" . Konstantno prekidanje pasivne regeneracije dovodi do brzeg propadanja dpf-a . Edited June 28, 2018 by CrackFox Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13177 Posted June 28, 2018 Nemaju svi isti sistem regeneracije, pa tako ni iste "simptome" da je ona u toku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_xpress 53 Posted June 29, 2018 Dpf je lose i prelazno resenje. Ako mu je vek trajanja 200, 300 hiljada km a motoru 500 i ako radi u gradu svakih 100, 200 km i ako dize temperaturu i pritisak bloka i turbine i menjaju smesu i potrosnja raste i snaga opada zbog toga (npr fiat modeli koji nemaju adblue), bolje je bilo resenje da su smanjili snagu motora samim tim i izduvne gasove. Naravno to razmazenom evropskom kupcu ne bi bilo zanimljivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted June 29, 2018 Mozda ima iste simptome ali nije obracao paznju, isto je bilo i meni na pocetku . Quote Share this post Link to post Share on other sites
NemanjaUe 0 Posted July 1, 2018 (edited) Zdravo drugari,treba mi mala pomoc! U poslednje vreme sam primetio da se ventilator mnogo vise pali nego sto je to po meni normalno,tipa ako vozim auto preko dana,parkiram u garzu na par sati,sednem sidjem do grada on odmah upali ventilator posle 10 min voznje.veceras sam parkirao auto i cekao da se ventilator ugasi,trebalo mu je jedno 10 min,takodje sam primetio da iz auspuha izbija nenormalno velika temparatura,bukvalno bi mogao da se oprzis od vrelih gasova,auto ne dimi uopste,jel imao neko slicno iskustvo? u pitanju je Fiat Bravo 2007 1.9 mjet sa dpf filterom. p.s sve se desava bez upaljene klime. Edited July 2, 2018 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4963 Posted July 1, 2018 Verovatno radi regeneraciju. Ako imas dijagnostiku zakaci pa vidi pre koliko je poslednja regeneracija bila. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vandu 37 Posted July 2, 2018 Regeneracija DPFa. Meni na 1.6mjet otprilike radi na predjenih 500-700km kombinovane vožnje. U gradskoj vožnji verovatno bi radio i češće. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 862 Posted July 2, 2018 Meni sada radi na 170km po gradu mi je 99% vožnje Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 950 Posted July 2, 2018 Ne znam "novije" aute ali standardno osnovno šta prouzrokuje pregrevanje kakvo si opisao, 1. Pipni hladnjak posle vožnje a) hladan, ne otvara mali krug, blokiran termo ventilb ) izrazit gradijent temperatura (različite temperature gore vreo dole hladan) po vertikali hladnjaka, slab protok, sistem zapušen, najčešće samo hladnjak.c) lagano odvrni posudu za vodu PAZI da se ne opečeš, ako šišti i prska, nabija pritisak, pravac kod mehaničara Prvo te osnovne stvari oko hlađenja pregledati tek onda ići dalje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 6085 Posted July 2, 2018 Ma ovo nema veze sa tim...ovo je regeneracija... 2 neshaoct and totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites