Jump to content
FAS Euroauto Goran

rocker87

Members
  • Content Count

    687
  • Joined

  • Last visited

About rocker87

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 12/24/1987

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Makarska

Recent Profile Visitors

1178 profile views
  1. Primjetio sam, u Hrvatskoj ih baš nemaš nešto puno na izbor, uglavnom su to 1.2 i 1.4 benzinci sa ispod 80 KS, eventualno koji 1.3 dizel, uglavnom 75 ks, opet cijena u nebo s obzirom na 1.9 i to je to. Nakon 1.2 16v sportinga, mislim da bi popizdio u takvom autu, heh. Gledao sam i 1.4 T-jet, opet nabrijane cijene ili ih nema ili stanje katastrofa. Morao bi sam uvoziti. Ova autokuća kod koje sam kupio, radi uvoz po narudžbi, njihov mehaničar nađe auto, kaže mane, poslika i vidiš je li ti paše. Ja nisam uopće razmišljao o tome i o autokućama, ali za drugi put znam. Vjerojatno sam gledao još koji model auta, ali se više ni ne sjećam, iako je bilo prije niti 2 mjeseca. Valjda mi ove suknje pomutile razum. Prvom stvarno ne idem dalje od 2500 okretaja, uglavnom samo krenem, drugom sam par puta po gasu opalio, jedva ga drži elektronika, iako su gume sa niti 1000 km. Poslije je već ludilo vožnja, 3., 4. i 5. po otvorenoj cesti, nemam prigovora, osim što moram paziti na brzinu, jer se često uhvatim na 120-140 km/h, a nemaš osjećaj kad je dobra cesta. Što se tiče 6., 3200 okretaja na 175-180 km/h dovoljno govori samo za sebe. Nemaš osjećaj da se motor uopće napreže, a debelo si u kaznenom području. P.S. Tvrdoća mi ne smeta, želio sam tvrd auto, dobio sam tvrd auto, samo sam uvijek imao taj neki osjećaj za gume, da je to strašno. Nije mi bilo jasno.
  2. Hahahahahaha. Priča oko kupnje ovog auta je malo poduža, pa ću je probati skratiti. S obzirom da je u prvom planu bio Kawasaki ER-6n, zbog mira u kući, malo sam snimao i aute sa strane. U budžet su ulazili - Twingo RS (nema 6. brzinu, preveliki okretaji na 130+ km/h), Clio RS, Celica Turbo, Alfa Romeo 159 1.9 150 KS ili 1.7 TBi (ovaj drugi nemoguće naći da nije nabijena cijena u nebo i odgovarajućeg stanja), Alfa GT 1.9 150 KS ili 170 KS (ova druga verzija kao i za 159 1.7 TBi), Opel Corsa OPC, snimao malo i Seat Leon FR (odbija me taj 2.0 TDI, ima ga kolega s posla u Golfu, svako malo neko biiip), Focus RS poneki bi ušao u budžet, MX-5 je bila zanimljiva opcija, ali svaki 2.0 je bio precjenjen ili u lošem stanju. Nakon toga je razum prevladao, pola budžeta za auto, pola za sređivanje "men's cave", mislim da je ok opcija. I tako, nakon jedno 70ak poziva, 28 pregledanih auta, što osobno, što preko poznanika, uletio ovaj Grande. Boja ekstra, autokuća (inače zazirem od njih) kod koje je brat kupio auto prije 3 godine (do dana današnjeg, nakon 50k km, jedino je popravljao bravu, ostalo redovno održavanje, iako je već kod kupnje imao 212k km) i dogovorio s tipom da se čujemo za 3 dana, hoće li biti interesa, pa da mi ga rezervira za ponedjeljak. Taman mi upao dan godišnjeg u ponedjeljak, u nedjelju u bus i za ZG, pa iz ZG do Osijeka, u 10 po auto, jedan pregled, tehnički, drugi pregled, sve pet, i do Makarske. Na putu mi se izdušila guma, pukla kopča zavjese panorame, otkačila mi se donja rešetka na prednjoj maski, ali stigao doma negdje oko 2 u noći. Inače, "par" riječi o autu: 1.9 jtd, 96 kW, 2006. godina, navodno prešao 86 730 km (meni osobno nebitno, kupovao sam ga po stanju i išao na 2 provjere), od opreme bolje da kažem što nema, haha. Što znam, a išlo je u ovaj model - automatska dvozonska klima, tempomat, follow me i parking senzore. Vjerojatno sam nešto zaboravio, ali mislim da je to to. Praktički bi mi jedino tempomat tu i tamo ok došao, ali zasad nemam potrebe za njim, pa guštam ovako kako je. Ne znam koliko je komplicirana dodatna ugradnja, pa ako nije, možda se zaputim i tim putevima u budućnosti. Auto nije imao ni središnji naslon za ruku, pa sam ga kupio i ugradio. Ono što me iznenadilo, ima hill holder, koji nisam primjetio do prije koji dan, haha, te mp3 player, to sam shvatio tek nakon što sam već naručio Alpine MP3 player i svakakve kablove kako bi mi radile i tipke na volanu. Sreća, pa je prodavač prihvatio nazad uz vraćanje novaca, pa sam uštedio fin novac. Auto ima i panorama krov, radi perfektno. Promjenjeno ulje, filteri, zadnje pakne, napravljena optika, te kupljene i montirane nove gume Uniroyal RainSport 3, 205/45/17. Za zimske ću vjerojatno ići na 16, s novim felgama, ali još moram o tome razmisliti. Sve ostalo se čini tip top na autu uz 2-3 stvari koje moram još popraviti, ali se uglavnom radi o donjoj prednjoj rešetki maske, koja mi je otpala dok sam dovozio auto iz Osijeka. Potom, vjerojatno pukla kopča na plastici koja drži kožu mjenjača, pa to planiram riješiti sada kad budem na godišnjem. Još su krajnici za vodilicama dijela koji odvaja gepek od putničkog prostora, izgleda oba polomljena, ali to mi se čini poprilična zajebancija za mijenjati, a ne smeta mi, pa će ostati tako. Eh, da, dok sam ga dovodio, spavao sam na odmorištu sat i nešto, u međuvremenu je pukla kopča zavjese stražnjeg dijela panorama krova. Što se tiče mana, kao i svima - pretinci. Već spomenuti naslon za ruku mi je pomogao da imam pretinac više, za mobitel sam navikao da stavljam u vozačka vrata, a ostalo, uglavnom služi da se nakupi prašina. Smanjio sam dimenziju novčanika, pa bi on mogao ići ispred mjenjača, ali one rupe za čaše su totalni promašaj. Staviš veću čašu, ne može upasti lijepo, staviš manju, prevelika rupa, a obe još smetaju kod šaltanja. Vozačev dio za 1. brzinu, suvozačev za 5. Pretinac ispred suvozača isto čudno oblikovan, a tu mi malo i ručica šteka, ali nevažno. Ono što traži privikavanje - 1. i 2. brzina su mi čudne, valjda zbog snage auta, brzo ih zavrti, ispadaju prekratke. Motor solidno trese (nisam navikao, nije zbog nosača), paljenje traži privikavanje, te sam jedno 5 puta izlazio iz auta provjeravat je li guma izdušila. Auto je stvarno tvrd i uz 17 cola, jednostavno imam takav osjećaj. Malo sam dizel traži privikavanje, općenito, ali mogu reći da sam oduševljen da do crvenog ne posustaje ni malo, bez obzira na stupanj prijenosa. S tim se nijedan TDI nije mogao pohvaliti, nakon 3200 su uglavnom bili mrtvi, barem ovi što sam probao, no jtd ne staje. Imam osjećaj da u 6. od 130 do 190 ima skroz linearno ubrzanje i nemam osjećaj da mu fali snage ni na 130, ni na 190, kao da bi hladno mogao do 230. Uglavnom, neću ni probavati. U svakom slučaju, autom sam uglavnom zadovoljan, te neke mane su mu oproštene jer sam dobio i više nego sam očekivao, iako će neki na ovom forumu reći da je cijena pomalo i visoka, ali jednostavno je tako u Hrvatskoj. Auti su skuplji nego u Srbiji (veća su i uvozna davanja), ali su uglavnom i u znatno boljem stanju. Na oko se moglo vidjeti da su diskovi novi, što mi je potvrđeno više puta, prednje pakne također nove, te sam dobio i novi akumulator, mislim da je 74 Ah, samo ne znam kako je stao, čini se kao da nema mjesta. Cijena je na kraju bila 38000 kn (5100 eura), sa probnim tablicama, uvežen je iz Italije. P.S. Zaboravio sam još nadodati da mi javlja grešku grijača, ali svi grijači su ok, pa ovih dana moram do električara, izgleda da je relej problem ili neki kontakt/kabel.
  3. S obzirom da sam s autom prešao tek 1600 km, od toga 800 po autoputu dobrog peglanja uglavnom 140-180, sumnjam da je ijednom upalio regeneraciju. U gradu 150 km ukupno, ako i toliko, ostalo otvorena cesta, e sad, radi li regeneraciju samo na 3000+ okretaja ili može i niže ako se vozi konstantno, ne znam. Odsad ću malo više pratit trenutnu potrošnju, izgleda, iako mislim da mu je to kod mene gotovo nevažan problem, s obzirom da se po gradu praktički i ne vozim, ovo je bila iznimka.
  4. Ima ih poprilično na forumu, primjetio sam, ali to je Fiat, ovisi koja je smjena radila, pa neke dijelove ima, neke nema.
  5. Naravno, Euro 4 je motor, i izgleda da je moj mehaničar u pravu, a ovaj drugi nema pojma o životu. Hvala ti.
  6. VIN: ZFA19900000206905 Ja se nemam pojma snaći po ovome, pa ako ima neka dobra duša, zahvaljujem unaprijed.
  7. Teško, 1.9 je u pitanju, kad otvorim haubu, ne vidim apsolutno ništa, haha. Na tabli bi morala biti neka lampa za njega, zar ne?
  8. Ekipa, ima tko savjet kako da saznam imam li DPF ili ne, na autu?
  9. Nažalost, jedva nešto stignem doma, pa nikako napisati par riječi o autu, ali, uglavnom, bit će ovih dana, nema brige. I ponešto slika, iako neće baš biti nešto bajne, s obzirom da slikam mobitelom.
  10. Gume nikakve, nema naslona za ruku, 2 napuknute plastike, jedna mi se otkačila... mora to bit sve pic-pic, dotad ništa.
  11. Auto u jako dobrom stanju, minimalno oštećenje na braniku, vidljivo na slikama.Ima svu opremu koju je Sporting imao. Uz to još ima:- Pioneer radio s kontrolama na volanu i USB- Volan obložen kožom- Xenon svetla- Zatamnjena stakla- Supersprint zadnji lonac- K&N filterRezervna guma je čopavac, uz auto još idu i 4 čelične felne 14' sa zimskim gumama dot xx12 175/65/14 3 komada i jedna stara privremena, zbog puknuća, letnje gume Michelin Pilot Sport 3 dot 2215 na aluminijumskim felnama dimenzija 195/50 R15.Automobil je na članu familije.Cena za forumaše 1800 evra fiksno, samo napomenite da ste videli oglas na forumu. Saveti i komentari slobodno na privatne poruke.Za sve ostale informacije zvati od 10 do 18 sati. Ako sam nešto zeznuo, isprike moderatorima i slobodno napomenite što da ispravim.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...