Jump to content

vandu

Members
  • Content count

    54
  • Joined

  • Last visited

About vandu

  • Rank
    Regolari

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pancevo

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo 1.6 Mjet Duologic

Recent Profile Visitors

2288 profile views
  1. P:Seicento DVAG MS 2/100

    Auto je iz posebne serije, narucen od Deutsche Vermögensberatung finasijske kuce. Napravljena je serija od 100 primeraka , u ime partnerstva Sumahera sa DVAG kucom. Godiste auta je 2001, ispod haube je 1.1 motor sa 55KS. Na kilometar satu je oko 70000km. U mom vlasnistvu je od 2017. Pre toga je bio vozen u Rumi, a do Rume je dosao 2008-e, iz Nemacke, sa 37500km na satu,koliko mogu da vidim po papirima koje posedujem. Od kad je kod mene, menjane su osnovne stvari,(kod Gorana) komplet sredjene kocnice, oprane dizne, zamenjene bobine, svecice kablovi, akumulator, redovni servisi. Auto ide kao zvrk, uglavnom ga vozi supruga po gradu. Stanje... (videti slike) video je i bolje dane, i da imam vremena i prostora, bilo bi lepo da se sredi kao kolekcionarski primerak. Na autu je sve originalno, cak su i patosnice njegove. Uz auto idu 4 felne 13", sa 4 nove zimske gume. Auto NECE biti oglasne na PA ili bilo gde drugde sledecih 10 dana. Cena... 1500EUR, za clanove kluba i foruma 1400EUR. Registrovan do 07/2019 Auto se uz prethodni dogovor moze pogledati u Pancevu Tlf: 0643708029
  2. Regeneracija DPFa. Meni na 1.6mjet otprilike radi na predjenih 500-700km kombinovane vožnje. U gradskoj vožnji verovatno bi radio i češće.
  3. Žica od mase je nakacena na ležište podnožja sijalice. I meni se to desilo da se žica otkačila prilikom zamene sijalice. Moraš baš zavući glavu da bi je video.
  4. Jel to ovo pod brojem 2 na slici? Ako jeste, prema Eperu, kataloški broj mu je 71749392
  5. Nuova Bravo - desno kratko svetlo

    Rešeno. Problem je bio u tome da se okačila žica od mase koja je spojena na nosač ležišta sijalice. Verovatno sam je okačio kad sam skidao staru pregorelu sijalicu. Teško se vidi ta žica od mase, ali u svakom slučaju, ništa bez unimera. Jer na plus žici sam imao 12V, s tim da sam minus dotakao na šasiju. Kad sam dotakao ležište sijalice, nisam imao napon uopšte, a tad sam i video da je žica otkacena.
  6. Nuova Bravo - desno kratko svetlo

    Potpuno isti problem kod mene. Jel reseno ovo? Na odmoru sam, tako da od unimera ništa. Setio sam se da uključim follow me home. Reko, da nije u prekidaču (ručici) greška, ali nije, ni tad nije upalio svetlo. Naravno, sijalica, osigurač su u redu.
  7. Čep-čep 4.8, board 5.2, mešovita vožnja. Grad 30%, otvoren put 70%. Dualogic menjač.
  8. Nije vam to automatski menjac. Ovo je fiatov dualogic menjac. Robotizovan klasican manuelni menjac. Ako koga zanima, imam ga ja na bravu, i to bas sa ovim 1.6 motorom.
  9. A jel se igde vidi para kad je auto ugrejan? Sad na ovo hladno vreme, mora da pokaže ako curi. Plus, paraflu uvek ostavlja jasan roza trag Na mestu curenja. Razmisli i sam, jedina mesta na kojima direktno ne možeš da vidiš curenje su mali hladnjak i cilindri. Tri litre tečnosti je moralo negde da ode, ako nema tragova curenja na celom sistemu, onda je tečnost isparila, a to mesto su opet cilindri. Po meni, glava opet dole. Ovaj majstor što je meni radio popravku je Stara Pazova, jbg.
  10. Meni je svojevremeno Mrakovic resio problem. Nije bas da je 30km, ali nije ni mnogo daleko. Zemun, Altina... http://www.autoportal.rs/adresar/auto-elektricari/zemun/auto-elektrika-mrakovic/ A i Goran ti je odma tu u komsiluku.
  11. Da, stafovi idu novi. Upravo smo zbog njih duze cekali sklapanje motora, jer ih nije bilo nigde na stanju.
  12. Pritisak u rashladnom sistemu treba da je max 1.3 bar, zavisi od auta. Ako auto ne prokuvava, jedino mesto odakle moze doci pritisak su cilindri, neka me neko ispravi ako grešim. Na poslu mi na sluzbenom autu (Opel combo - benzin), prvo procuri hladnjak, zamenimo ga novim u servisu. prodje 10ak dana, i novi procuri. Reklamiramo, zamene i njega. Zatim nam nedugo nakon toga procuri ekspanzioni sud, zamene i njega. Sledece sto je procurilo je vodena pumpa, iako je par meseci pre toga radjen veliki servis i ista je stavljena nova. Zamene nam i tu pumpu, i imali smo jos jedno curenje na njoj, tj pored tela pumpe. Da bi nam na kraju, kad su majstori vec podosta izmenjali, rekli da se pojavljuje pritisak u rashladnom sistemu i da je verovatno otisao dihtung glave. Pristanemo da nam i to srede, racun izasao 58000. Sve je sređeno, sve super. Nakon par meseci, opet ista pesma, pritisak u sistemu hlađenja. Resenje po servisu... "Ne zatežite čep ekspanionog suda do kraja, jer nema kud pritisak da ode". Pitam koji pritisak 1.3 bara? A ne, kaže on... tu je veći pritisak. Pitam ga zašto je veći, a on će, verovatno malo curka negde na dihtungu glave. Naravno, reklamaciju nisu hteli da priznaju kad su ga ponovo otvorili. To je bio kraj priče sa tim servisom. Odlučimo se za prodaju auta u takvom stanju, međutim... Nađemo čoveka koji bi mogao da ga sredi za razumne pare, tj. u razgovoru sam ispričao celu priču, i one nije mogao da se načudi sa čime se ljudi služe. Odlučimo se za popravku, pa nek ide život. Hidro test glave i bloka, ravnjanje istih, prepakivanje glave, razbušivanje i zamena hilzni itd, ukupan račun 34000. Ljudi koji su to radili, po njihovom stručnom mišljenju tvrde da glava nikada nije bila obrađivana. Sve u svemu... Nisam namerno pominjao "imena" jer nije ovo mesto za to. Poenta priče je, koliko god ti tvrdili jedno, razmotri i mogućnost da možda neko nije u pravu, ili kao u mom slučaju, da te laže.
  13. Saga se nastavlja... Kontaktirao me covek ili zena... Ja sam vec kupio auto pa ako je neko zainteresovan.... Ovo je odgovor u celosti....
  14. Kupio sam pre neki dan Bravo 1.6 Mjet Duologic 120KS, 2011god. Auto je uzet na placu OMNIA, u Zemunu, Cara Dušana kod saobraćajne škole. Auto je pregledao Goran i sve je bilo OK, očišćen je DPF filter jer je bio zapušen. Ali pošto ga niko nije izvezo na otvoren put i probao da ga stisne po gasu, jer nema tablice, niko nije ni primetio problem sve dok auto nisam preuzeo i odvezao. Problem je bio to što auto nije imao snagu. Kao da je limitiran. Uspeo sam dva puta da ga dobijem da ide kako treba, mada sad kako je popravljen, vidim da ni to nije bilo to... tako što bi stao, ugasio-upalio auto, i nakon toga bi vukao kako treba. I nakon minut ponovo gubitak snage. Otišao sam sutradan odmah kod Gorana, kojem se još jednom zahvaljuem, jer sam upao nenajavljeno, i oni su otkrili da je problem u turbini, tj. u polugi koja kontroliše rad turbine preko vakuuma, jer je varijabilna. Ta poluga je zapekla i nije vrsila svoju funkciju, drugim recima nije radila turbina. Uzrok kvara je taj što je auto neko vreme stajao i nije vožen i zbog toga je to zapeklo. U svakom slučaju, turbina je skinuta dole i poluga je odglavljena i sad je sve kako i treba da bude. Ovo pišem, čisto da postoji na forumu, da i neko drugi ako ima sličan problem može da pročita.
  15. Poslao sam mail naravno.... I mene zanima dali se neko zeza ili sta vec.
×