Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Partikularni filter (DPF / GPF)

Recommended Posts

O da, a ja mislio da je napred kod levog tocka i skinuo sirenu :D 

Elem, to mi se upali samo kad startujem motor, a vec posle par minuta nestane. Cenim da mogu jos par dana tako da vozim, samo kuca-pos'o relacije :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U uputstvima proizvodjaci uglavnom navedu na kojoj kilometrazi se javlja to upozorenje.

 

Cini mi se da je za 2.0tdi kada preostane za oko 2000km sa prosecnim intervalima regeneracija.

 

Probaj da nadjes podatak na koliko je upozorenje za tvoj auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze li mala pomoc ?

Gde kupujete i koje Shell ulje za motore sa DPF filterom ? Blizi se zamena..

Pretpostavljam samo ULTRA serija posto jedina ima C3 standard

 

Drugo pod-pitanje ; Da li u teoriji a i praksi ako izvadim DPF mogu da koristim za generaciju starije ulje, da nije C standard ?

Edited by nikola_xpress

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbogom Euro 5. Zdravo Euro 4

Ode DPF

Dim (vidljiv) nula; za sad

Pri paljenju kao i pun gas od 1500 do 3000 rpm, u bilo kojoj brzini dim "0" ;)

Zvizdanje ili sistanje kako bilo ( pretpostavljam turbine ), na jakim ubrzanjim u gradu u prvoj i drugoj otklonjena a nije da je smetalo.

Dadatnih zvukova, bilo kakvih, nema. Auto se ujednacio na ubrzanju, "peak" je nestao. Sada je kako i ocekujes linearno.

DPF je bio po mojim ocekivanjima dobar. Garav ali bez zapusenih kockica, cat takodje ( na auto putu do majstora je i odradio regeneraciju sasvim "neplanirano")

Jutros u kanal, ulje Total 10w40 Diesel :shock:, filter ulje, nafta osrednji (coopersfiaam), ocistio MAP, nova podloska na srafu za ulje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isao u NS. Safe Chip. Sto ojra

Posto su ljudi uradili brzo, videh se i sa prijateljem pa nazad polako. Prodao sam i ostatke u Bg-u. 4000rsd

Ja realno dosta vozim na otvorenom i kada sam poovezao mesec dana voznje vise po gradu poceo je da ide na preko 100% zapusenosti, da baca dim dok ubrzavam u regeneraciji i jos na sve to me je od pocetka nervirao taj princip nabijanja temperature i goriva u cilindrima i turbini. Matora je ovo masina za takva opterecenja. Svi su mi sugerisali da ne diram dok tako dobro radi ali za sad mislim da sam samo produzio vek radne masine.

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPF Filter služi za odvajanje čestica iz izduvnih gasova. 

Čista ekologija, ništa drugo

Branko Đurić je u "Đurinim kućnim čarolijama" još prije 25 godina to nazvao odvajanjem "gareži od prašine".

On je koristio na jednom dlanu vinsko sirće, na drugom suncokretovo ulje. Trljajući dlan o dlan u smjeru kazaljke na zidu trvdio je da mogu da se razdvoje.

Nisam nikad probao... 

Vjerovatno je i potrošnja goriva manja kad se izbaci DPF(kao i kad se izbaci katalizator).

Samo imajte na umu da, ako idete u EU sa vozilom kojem je izvađen DPF, možete biti drakonski kažnjeni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuo sam za dva primera (jedan je ovde napisan na forumu, covek je iz CRO, croma neka je bila u pitanju) da posle vadjenja DPF-a bude ista kollicina CO2 po km na onom merenju na tehnickom...

Ako je tako - niko ne moze da zna da li ja imam ili nemam dpf...jer jos uvek fizicki imam DPF, samo sto je prazan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za te stvari vam niko neće рraviti рrobleme. Ja sam bio mesec dana u Minhenu sa mojim Рuntom. Zatamljena stakla, xenoni, bučniji ausрuh bez dva katalizatora. Niko me nije ni рogledao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrosnja se smanji za onoliko koliko je prosek kvarila regeneracija. Realno potrosnju pokazuje istu kao kada vozis sa upravo prociscenim dpf-om (kada je bio pun bord je pokazivao malko vecu potrosnju nego posle ciscenja).

Sto rece kolega sa foruma, i dalje je tu samo je prazan. Ako su britanci nasli nacin da registruju takvo vozilo nacicemo i mi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo pitanje sta vam se desavalo sa autom pa ste morali da izvadite dpf filter, jer ja vozim iskljucivo po gradu i primetim da se na 15 dana  na 10min smanji snaga i malo trese auto pa sam to povezao sa dpf regeneracijom. Hvala unapred. inace bravo 1.6 mjet je auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ga nisam jos izvadio mada sam mislio ali mi majstor reče da ga ne diram dok ne počne da pravi njesra. Primetio sam da radi regeneraciju samo po broju obrtaja u leru, podigne na 1100o i po trenutnoj potrošnji koja skoči za 0.7l takodje u leru. Posle gasenja auta takodje vidim tj cujem da ventilator hladnjaka radi ko blesav iako motor nije dugo radio. To se desavalo svakih 400 do 500km mešane voznje u 26-30km dnevno. Nesto u voznji i ne primecujem kad se upali regeneracija tipa da slabije vuče, pali lampice itd.
Zokizd jel ti izbaci neku lampicu kad primetiš to čudno ponašanje motora?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 

22 minutes ago, zokizd said:
 

 

11 minutes ago, CrackFox said:


 




Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 

Edited by CrackFox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista ne signalizura sem i to nisam napisao da digne broj obrtaja i za ventilator isto. nokiola-expres je napisao da je gledao temperaturu pri  regeneraciji pa bih bio zahvalan da detaljnije objasni gde se to ulazi za parametre. hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene se ne cuje ni ventilator niti variraju obrtaji, samo mi je potrosnja trenutna uvek x2 i po tome znam..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nista ne signalizura sem i to nisam napisao da digne broj obrtaja i za ventilator isto. nokiola-expres je napisao da je gledao temperaturu pri  regeneraciji pa bih bio zahvalan da detaljnije objasni gde se to ulazi za parametre. hvala
Pozdrav i izvini ako kasnim sa odgovorom. U MuliEcuScan-u ima pri kraju liste parametara prosecna temperatura pri zadnjih 5 regeneracija kao i prosecno trajanje.


Sent from my TA-1020 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel čita 1.6 multijet u fulu?

Sent from my LG-H860 using Tapatalk
 

Edited by Woodoo
Ne citiraj upis neposredno pre tvog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konkretno podaci o dpf-temp, vreme, km i sl. Kako šljaka kada se spoji na fon? Android

 

ELM 327 V1.5 OBD 2 ELM327 USB Interface CAN-BUS Scanner Diagnostic Tool Cable Code Support OBD-II Protocols Diagnostic-tool

p1.thumb.jpg.38117f5275f413338a78bc492d1e7f4d.jpg

 

Malo jeftinije, mislim da je isti po opisu. Mada sa isporukom, skoro isto...

 

 

 

 

 

Edited by Ivan
Dodat PrintScreen oglasa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...