Jump to content
FAS Euroauto Goran
Guest 10757

Gde sipate gorivo?

  

399 members have voted

  1. 1. Gde najčešće sipate gorivo?

    • NIS
      123
    • EKO
      53
    • MOL
      95
    • OMV
      38
    • LUKOIL
      33
    • ELP
      5
    • Neka druga pumpa
      48


Recommended Posts

85-90 % goriva u Srbiji vam je sa iste česme, bez obzira kako se radnja u kojoj kupujete zove.

Послато уз помоћ ТT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja na sinocnom skupu, za vas ostale ne znam. Bilo dzabe. Doduse malo stucne, prdne i upali Check Engine, mora da sam u mraku greskom drpio i iz Vagena..puj puj , ovaj htedoh reci sa OMV pumpe uglavnom premium al kad mi usput onda sa MOL-a.
Utisak je da je bolje gorivo iz Mola i tudje Alfe, ovaj OMVa, da da.

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni na Nisu kad sipam konstantno mi smrdi auto na sumpor. Najcesce sipam na MOL-u, redje na Euro Petrolu jer mi se cini da su poceli malo da kraduckaju na pistolju. U CG sam sipao na EKO pumpi malo je seckao, kad je dobio nase gorivo nije bilo problema :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da pitam i tu <_< (pisao sam o tome na jednoj 500L temi)

 

Mesec dana sam koristio Europetrolov Expert aditivirani i višeoktanski benzin (to je taman jedan pun rezervoar) jer je bio na akciji i bila je ok cena. Pre par dana to potrošio i sipam pun rezervoar običnog BMB 95... Sutradan primećujem da su mi se pojačale vibracije u kabini, kao da motor ne radi lepo. Sinoć proverio nosače motora (ličilo mi na to), međutim, još uvek su kao novi... a motor trese li trese... Da li se još nekome desilo nešto slično? Da li motoru treba vremena da se "navikne" na drugo, slabije, gorivo? Da bar nisam sipao pun, ovako ne mogu da testiram da li je gorivo u pitanju :X

 

Inače, u suprotnom slučaju, pre mesec dana, kada sam posle običnog BMB 95 koristio Expert, nisam primetio ama baš nikakvu razliku. Taman sam pomislio da je to sve iz iste slavine :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tri puta sipam na MOLu extra, četvti put potrošim ga za čas i sa slabijim performansama, pređem na NIS zbog nagradne igre, a ovaj moj prede, bolje performanse.... Premium 95 sve vreme.
Srbija brale!
Sipaj kršteno gorivo, ne vole tvoj "premium" 95...

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li imas neko 'stucanje' pri ubrzanju ili slicne manifestacije poput 'seckanja' ?
Inace da, motor se moze 'odvici' od goriva posebno kada je lose tj ima visok sadrzaj mesavine vode ili nekog buckurisa, sto moze i rezultovati njegovim ostecenjem ili slicno. mislim, voda ne valja ni u cipelama, a ne u bloku motora
Tako da, probaj, kad vec imas pun rezervoar, da mu sipas neki aditiv za odstranjivanje vode iz goriva.
Da li uopste taj motor ima senzor prisustva vode u gorivu (verovatno na filteru goriva kao kod diZla?)pa da pali lampicu ?

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema štucanja, samo bučniji rad... kada se ide normalno, na otvorenom, rekao bih da je sve ok, po gradu najviše primetim, u leru, pri usporavanjau (puštanju gasa), pri naglom davanju gasa.... oseti se vibracija i pod stopalom na papučici gasa i u kabini, ne nešto strašno, ali je pre ovoga motor bio praktično nečujan (sem u višim obrtajima). Da li slabije vuče, takođe ne bih mogao sa sigurnošću da kažem, nisam iskreno primetio, ili je toliko mala razlika da ja to ne primetim.

 

EDIT: ne znam da li ima senzor prisustva vode :huh:

Edited by ivica su

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da nađem sve to, ali nemam motiva, jer potrošnja goriva je nekako skrivena javna tajna neke države, ali sam ubeđen 99,95%, da je 95% goriva na pumpama u Srbiji poreklom iz NIS-a

Tako da je razlika jedino ako ga neko krsti sa nečim..

Boje se naručuju, kao kod televizora, klima, jedna firma proizvodna, 200 marki zavisno od želje kupca distributera, može i miris jagode

 

Послато уз помоћ ТT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istina, ali je skladištenje i prevoz drugačiji... Šareno...

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakve sam cisterne viđao, varene izudarane gitovane, i to za mleko , tek za naftu šta je.

Послато уз помоћ ТT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo spisak sa izvlačenja nagradne igre, "dipaj 15l i vozi" NIS i Gazprom

https://www.sanamanaputu.rs/cestitamo-srecnim-dobitnicima-prvog-kruga-nagradne-igre-sa-nama-na-putu-do-automobila

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spisak drugog izvlačenja nagrada u nagradnoj igri NISa "sipaj 15l i vozi fiat 500"

https://www.sanamanaputu.rs/cestitamo-srecnim-dobitnicima-drugog-kruga-nagradne-igre-sa-nama-na-putu-do-novog-automobilaScreenshot_20191206_173930_com.facebook.lite.jpg

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znamo da je aprat lazan jer forumasi ne veruju u te potrosnje :D Kao prvo, nikome na forumu ne trosi preko 8l kad se cepa u sred zime dok stoji po pola sata pre kretanja na put tokom spica u centru BGa :D Sa 17 na 12l je moglo da spadne samo zato sto je pomeranjem creva pri postavljanju magneta zatvorio pukotinu u crevu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tim i sličnim napravama koje navodno smanjuju potrošnju se priča koliko je meni poznato sigurno 20 godina ako ne i više. Testovi su rađeni i epilog je naravno uvek isti - potrošnja se ne smanjuje njihovim korišćenjem ili što bi Ameri rekli snake oil. Da ne ulazimo sada u hemijsko-tehničke detalje zašto je to tako, može se pročitati na internetu, ali samo treba malo razmisliti. Taj koji bi izumeo tako nešto bi bio bogatiji nego Microsoft i Amazon zajedno i to pod uslovom da bi uspeo da sačuva živu glavu. Zamislite samo kolika bi to ušteda bila npr. za neko transportno preduzeće sa desetinama ili stotinama kamiona ili npr. javni transport nekog većeg grada. To bi bile uštede u milionima i to na dnevnoj bazi. O potrošnji goriva od strane vojske da i ne govorim, a stotine miliona privatnih automobila su tek kategorija za sebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam davno imao onaj ruski PETROMAJZER, i moja tada Lada Samara je sa gradske voznje od 10L spustila na 9L. JBG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da krenemo od najbanalnijeg objasnjenja, da li je neko svestan sta znaci 10-20% manje goriva u motoru posto je to jedini nacin da se ustedi na gorivu? :D To bi znacilo da nakon stavljanja magneta bi trebalo smanjiti fizicki gorivo da dolazi do motora da bi toliko manje potrosio sto naravno nije opcija posto motor moze da radi samo u odredjenom rasponu odnosa goriva i vazduha. Naravno nigde ne pise da treba smanjiti fizicki gorivo sto bi podrazumevalo da bolje sagorevanje stvara vise termicke energije koja naravno proizvodi vise snage pa bi vi stiskali manje papucicu gasa i tako ustedeli za iste uslove voznje. Sto znaci bilo bi vrlo lako dokazati da to radi odlaskom na DYNO.

 

Takodje vecina tih usteda pricaju o boljem sagorevanju iako moderni motori prilicno efikasno sagorevaju gorivo i unapredjenja u ustedi goriva kod motora dolazi u poboljsanju termicke efikasnosti tj prenosenje "toplote" u rotaciju radilice umesto u rashladnu tecnost, nije da motori zivo gorivo izbacuju na izduv jer ne mogu da ga sagore kako treba jer se meseceve mene nisu poklopile.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad mi vec izadje notifikacija iz ove teme a bas sad udjoh u kucu, menjao filter goriva ( nafte u mom slucaju) pa eto mogu i da napisem koju rec. Sipam skoro uvek na Nis-u, nekad se desi jedna privatna tu u gradu ali gledam da bude Nis. Nisam gadljiv ni na gorivo iz kante ako je od proverenog coveka :D Skinuo filter i dok je jos onako pun, istocim u flasu em da bi ga izpraznio da bi mogao da ga bacim em da bi video ima li vode, prljavstine, uvek to uradim. Gorivo je cisto kao suza, ni tackice vode niti nekog truna, neke druge boje makar. Filter iznutra isto izgleda kao i ovaj nov, belo sace i u starom i u novom. Ima neka kao resetkica na dnu, u istom stanju kao na novom filteru. Znam da ima mozda tu neceg sto mi nije vidljivo golim okom tek tako i da je mozda nesto ostalo u filteru ali kada se setim ranije kako je bilo...sta tu sve izadje, kao septicku jamu da si cistio :D

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...