Jump to content
FAS Goran
boki

Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

Recommended Posts

Golf 2 ima jako dobro raspoređenu masu i lepo leži na putu,benzinci solidni,dizeli odlični,unutra prostoran,menjač jako dobar( čak i automatski). Ponosno napravljen u Sarajevu.Otud fama!

Kadett E ima bolju unutrašnjost,moderniju spoljašašnjost,više modela,ozbiljno bolje benzince,samo upotreblhive dizele,ali je lagan pozadi,što na putevima sa krivinama zahteva ozbiljno vozačko znanje.

Punto je puno bolji od oba,ali nije ni ta epoha,a ni ta klasa

Ukratko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam ga imao, u jakom istrošenom stanju, stalno je nešto zajebavao. Jako slupan, pa iskrpljen. GTI 8V sa K glavom.  Nema gde nije išao ni u kakvom offroadu nije prošao. Ja mlad, pada sneg, letnje gume. Može do Zlatibora, ništa ne smeta. :D Kvalitet izrade kao i svi Njemci nekada, i posle 30 godina i  na enterijeru sve ko prvog dana. Većina gumenih creva iz prve ugradnje. I sa tako kilavim i rasklimanim starim 30 godina sam bez problema smeo da pođem na put od 1000 km.
Kad sam mu stavio all sezon wintere, tek tada je postao opasan terenac spreman da prođe kroz reku Uvac ilegalno u Bosnu i da se ne ugasi :)

Prodao sam ga 2015. za 450 evra, čovek ga ispolirao i sutra prodao za 1000.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

K glava eliminisana, stavljen karburator. Benzin isključen, plin na 100% rada. Sa mojim podešavanjem palio na pribojskih -20. Crkla prvo pumpa visokog pa napravio detonaciju i raštelovao sve. Kupio pumpu, ne odgovara, neće da mi vrate pare na otpadu.... popizdeo sve poskidao. 

 K glava je mogla da se našteluje u servisima koji su se time bavili ali sam već pukao para i ubedili su me da je bolje voziti frankenštajn sa karburatorom. 
Danas bih je reparira, mislim da je tada koštalo 50 evra da se skroz sredi. I tako neispravnu sam je prodao za pola sata za par hiljada dinara.

Generalno na plin nije bilo razlike da li je K glava ili raštelovani karburator. Sve je išlo na mešač bez elektronike. JA sve odvrnem za još pola kruga u odnosu na plinadžiju koji našteluje. Potrošnja beskonačno al ide ko mećava.

I njega sam kupio za 1500 u trenutku kad je GTI bio 3000 pa naviše :D tu razliku sam spucao u krpljenje i nikad ga nisam zakrpio do kraja

 

 

treba da otvorim temu da pričam.dozivljaje sa tim autom, to je komedija.

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista ta k glava( Bosch k jetronic) je bila i na Mercedes Benz 190E 2.0... kuku i lele

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, stex_pb said:

šta na k glavi ima da se ispita unimerom?

 

@Woodoo

 

Ima na zasunskoj ploci na koju se kaci K glava. Pomera se klapna i prati na unimeru da li ima prekida, ako ima onda nije dobra. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko se sećam to je onda K E glava sa lambda kontrolom ? Kod mene nije bilo elektronike nikakve.Zazor klapne smo štelovali tako što oko nje ubacimo film od fotoaparata i zategnemo je a onda film izvadimo. To je bio zazor.


E sad kod nas je K glava bila baš tabu tema jer se retko ko bavio time. A u suštini nije komplikovan sistem koji može da se rasklopi i ima zamenjive komponente. Samo potrebno je znanje i aparatura. Bošisti su se bavili boš pumpama a K glavaši - K glavama logično. Jedino što je svaka opština imala bar jednog bošistu a K glava dvojicu u  Srbiji.


Edit: neka admin prebaci ovo u neku temu , da ne spamujemo gume :D

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

To pisem od 2015. :) - kvalitetna AS i bukvalno par godina mozes da zaboravis na gume.

Zab*le te i za prognozu, menjaze, setove tockova, skladistenje, sezonske harace vulkanizerima (pa puta 2, ko nema uslove) i svo moguce smaranje u vezi sa istim...

Samo s vremena na vreme prekontorilises pritisak u gumama, izrotiras ih u nekom trenutku i teraj.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danlop ovde vozi ili je vozila gomila ljudi, dok je Vradštajn pomalo egzotika! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dunlop sam imao na Škodi, doduše ne dugo jer sam je prodao vrlo brzo nakon montaže, ali ono što sam mogao da probam, odlične, nema greške.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može li neko da ponovo postuje kontakte onih Čačana i Kragujevčana sa povoljnijim cenama guma?

 

Kolega merka »Kleber Kvadrakser 3« u 195/55 R15.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, kvazarija said:

Koja je bolja guma po iskustvima vozaca? Ako ste vozili te naravno.

Dunlop Sport AS ili 

Vredestein Quatrac AS ?

Imam ja Quatrac ali mala dimenzija, na Twingu. Za ovo zime po Beogradu prosle i ove sezone nisam uspeo da joj nadjem zamerku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma za manje dimenzije nije toliko sporno, ja sam na Fiestu stavio Fulde AS, mislim da je 195/60 R15, i po snegu i po kiši i po suvom odlične, mada opet, sve je to gradska vožnja bez nekih ozbiljnih planinskih/trkačkih poduhvata, rade posao besprekorno za normalnu vožnju i normalne uslove, a lepo se uštedi u odnosu na premium brend.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 hour ago, 037 said:

Može li neko da ponovo postuje kontakte onih Čačana i Kragujevčana sa povoljnijim cenama guma?

Baki d.o.o. je u Kragujevcu, imas i njihov sajt https://www.bakidoo.com/ , 034/324 001, 034/619 53 20 . Imaju i online prodaju, 034/61 70 790. Za neke brendove su ovlasceni uvoznici i distributeri, za neke cak i ekskluzivni (tj. jedini kod nas).

U Cacku smo i drugari i ja pazarili masu puta, kada idemo na tu stranu, bar da se ja secam jedno deceniju i po kako smo provalili. Za neke brendove saradjuju i sa Bakijem i dobija se njihova garancija, a opet cene znaju da budu povoljnije. Firma se zove "Pneumatik", na kruznom su putu oko grada, 032/331-677, 064/844-0027, 063/8355-319.

U tom kraju, takodje mogu da preporucim i centar "Andric", u okviru su Vulco mreze u novom i modernom prostoru, 032/344-593. I za neke ponude za malo redje modele guma od 19'' za DS, iz iste firme mi se javljao vrlo ljubazan covek po imenu Aco, 063/117-83-88.

To su neki kontakti koje imam u telefonu, nadam se da ce pomoci.

 

PS: Ako se juri cena, ako te put nanese uvek imas i varijantu BiH, sa nizim cenama + povratom PDV + podrazumevano cepovanje po diskontnim cenama :) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je dimenzija 195 65 15. Razlika je hiljadu din u korist Vredestein. Mislim da vredi Quatrac ali ne 5 nego ova nova. Dunlop po sari vise vuce na letnju a Quatrac na zimsku. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, kvazarija said:

Dunlop po sari vise vuce na letnju

Srecom :) .

A svako bira AS prema svojim potrebama.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dunlop ima najbolju šaru od svih AS guma definitivno, najmanje je zimska :D  Nego za Passata nisam našao, nema u 235/45/18 nigde da se uzme, pa sam prešao na Conti :) 

Edited by Vule

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci po vasem misljenju je bolje Dunlop? A koliko je bucna guma na recimo 120/130 khm? Kako reaguje na vece brzine? Dunlop je 91T a Quatrac H valjda?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, kvazarija said:

Kako reaguje na vece brzine?

Ne znam šta smatraš pod većom brzinom, ali u ovom nekom opsegu je apsolutno stabilna, bez ikakvih problema, vibracija itd.

 

viber_image_2023-11-26_10-08-19-707.thumb.jpg.4438837c01c4a04c204e6483bb07e355.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...