Jump to content
FAS Goran

kvazarija

Members
  • Content Count

    136
  • Joined

  • Last visited

About kvazarija

  • Rank
    Regolari

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ispravka , 940 din ) Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka
  2. A za 870 din ? Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka
  3. Ne znam sta je bolje od 5w40 WR za 870 din po litri. Nema tu sta da se eksperimentise. Ima na nekim drugim delovima ali na tom kvalitetu ulja ja ne bi trazio dalje i nikad nisam. Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka
  4. Da, cudno s obzirom da meni ne pomeri nivo ulja ni malo na 15 hiljada km. Mereno na hladan motor na istom mestu. Selenia wr 5w40 od kada je auto kupljen nov. Sada ima 340 hiljada predjenih. Mjet 1.9 motor Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka
  5. Da se javim za zujanje plocica. Resio tako sto sam obrusio krake plocica i vratio u vodjice da legnu taman kako treba sa bukvalno prsta. Vozio malo ostrije, duzi put, bez problema, bez grejanja, sve odlicno. Znaci majstori generalno ne znaju sta treba da urade prilikom zamene plocica i diskova. Cim ne mozete lako da izvadite plocice iz vodjica obavezno se malo obrusi krak, ociste vodjice od korozije i vraca nazad. Nikakva mudrost a usteda 40-50 evra za majstorske budalastine.
  6. Da li su klizni srafovi jednake duzine i da li jedan ima gumeni dihtung na kraju a drugi nema?
  7. Specificno se cuje. Lezaj je ok. Probacu ovih dana kad stignem da ispustim ulje i stavim litijum mast na klizace. I provericu nosace plocica. Ako i dalje bude zvuk uzimam drugu celjust i to je to
  8. Lezaj odlican, provereno. Kazem, na dizalici sve odlicno dok ne krenem da vozim i kad se zagreje onda zuji Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka
  9. E ovo je bas kao sto ja mislim! Znaci majstori samo vrate klip ubace plocice i teraj dalje i onda nakon nekog vremena skripi sve i krivi se proizvodjac automobila! I onda Fiat ne valja a fauve odlican! Uglavnom, moram jos jednom proveriti klizace a sta je tacno ovo drugo? Nosaci plocica? Oni drzaci ili na nesto drugo mislis? Hvala! Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka
  10. Naravno, ima problem. Da li moze da bude uzrok lose luftiranje ili nedovoljno? Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka
  11. Kada smo auto podigli na dizalicu a prethodno sam vozio par km-a i krenuo je da zuji levi zadnji tocak, tocak se normalno okrece bez zujanja i teskoca. Ali kad se na vise obrtaja vrti onda krece da zuji. Sednem u kola, covek vrti tocak, normalno vrti, pritisnem pedalu, momentalno zaustavi. Otpustim pedalu momentalno krene tocak bez teskoca i zvuka Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka
  12. A da li moze uzrok da bude cilindar jer to nisam dirao? Sta se desi kad cilindar ne radi kako treba? Jel gubi ulje? Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka
  13. Isli 50-ak km danas, tocak zadnji levi zuji iritirajuce i zagreva se felna. Bio na valjcima, sila kocenja odlicna i napred i nazad. Kao da ne otvori dovoljno prostora kad se pusti kocnica. A cim dotaknem kocnicu prestane taj zvuk. Rucna isto odlicno hvata na valjcima. Da li mogu biti plocice, mada su ove presle 4-5 hiljada? Ili cilindar ? Ulje ne gubim nigde i suvo je sve. Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka
  14. Poz, kako se skida ta resetka kod Stila ? Kod vetrobranskog stakla? Da li cupanje na gore ili imaju neki srafovi? Hocu da skinem da vidim da li ima nesto zalomljeno jer krcka cim upalim auto na hladno u leru pa ume da nervira.) Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka
  15. Gde uzimas litijumsku? Novi sad negde? Poslato sa CLT-L29 pomoću Tapatoka

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...