Jump to content
FAS Euroauto Goran Vlada

kvazarija

Members
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

About kvazarija

  • Rank
    Regolari

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kontakti na diznama ? I to komp ocitava? Cekaj, to znaci da treba s vremena na vreme ocistiti ? Cime? Sent from my SM-N935F using Tapatalk
  2. Kod mene u selu nema pravih majstora. Za NS mi treba preporuka osim Stojanova Sent from my SM-N935F using Tapatalk
  3. Kod mene je sijao Check engine tacno 3 puta prilikom paljenja auta. Cetvrti put kad sam upalio auto ugasio je Check engine jer je komp prepoznao da je senzor ispravan. Nije morala dijagnostika ponovo da izbrise gresku. Znaci mora dijagnostika za proveru a nakon menjanja dela ne mora. Naravno ako ste sigurni da je sve drugo ispravno. Kod mene su se prijavljivale greske na centrali ali nakon skidanja kutije , ciscenja kontakata nije vise bilo treperenja lampice grejaca. Sent from my SM-N935F using Tapatalk
  4. Promenio MAP senzor, resen je problem. Crko je senzor. Ne pise nista na tom senzoru, samo neki broj. Koji MAP ide u fabricku ugradnju jel zna neko ? Sent from my SM-N935F using Tapatalk
  5. Ok, dace mi ovaj MAP da postavim pa cu videti da li valja. Uglavnom, ljudi pisu da su imali problem sa razlicitim pritiscima u usisu kad je problem MAP. Nadam se da ce nov senzor resiti problem. Jedino ako nije overbust ventil i creva vakuuma. Koje su posledice kad su oni problem? Sent from my SM-N935F using Tapatalk
  6. Porucili su mi ovaj, kazu da taj odgovara...zamenski naravno. Original je 16.200 din. Sent from my SM-N935F using Tapatalk
  7. Da li znate koji MAP ide tacno za Stilo 88kw, 2006 god, Multijet 1.9 ?! Ja ne znam koji treba a ne znaju ni ovi u radnji izgleda Sent from my SM-N935F using Tapatalk
  8. Opet da se javim. Bio kod drugog elektricara, dijagnostika ne prikazuje centralu grejaca niti grejace nego Senzor pritiska prednabijanja turbine, kaze majstor crko Map senzor. Provozao ga, kaze odlicno ide , ne dimi nista...ali taj senzor je kao problem. Ne mogu da nadjem nigde polovan da probam, a nov je valjda 3000 din. E da, ko se razume, on prikazuje zadatu vrednost 990 milibara a kod mene je kao 2100 milibara. Sta god to znacilo. Sent from my SM-N935F using Tapatalk
  9. Koji normalan elektricar ima u NS? Moze neka preporuka? Sent from my SM-N935F using Tapatalk
  10. Bravo, to je to. Hvala ti Sent from my SM-N935F using Tapatalk
  11. Pitanje za poznavaoce karavana. Kada izvadim tu zadnju plocicu iz gepeka, plasticne stipaljke pritisnem i izvadim nosac sijalica imam 3 sijalice. Jedna od 10w, to je stalna sijalica , jedna maglenka 21w i jedna isto 21 koja mi nikad ne svetli. Ona je ispod bele plastike a ove dve su ispod crvene plastike. Sent from my SM-N935F using Tapatalk
  12. Nakon 2 dana opet check engine Sinov vozio 180khm , reko ajde da vidim hoce biti nekog problema i sve bilo ok. Ja samo sumnjam na grejace i centralu. Prilikom paljenja auta mi upalio lampicu. Sent from my SM-N935F using Tapatalk
  13. Ipak mora dijagnostika. Obrisana je greska koja je sada u ECU bila obelezena kao privremena i ne pojavljuje se vise Check engine. Znaci nakon bilo kakvog rada na racunaru mora da se resetuje greska. Ne pomaze iskljucenje akumulatora. A nije pomoglo ni ciscenje prekidaca. Hvala na pomoci ljudi
  14. Dijagnostika prikazuje kao jedinu trajnu gresku Stop prekidac svetla. Da li prilikom zamene mora ponovo na racunar da se obrise greska ili ECU automatski obrise gresku?
  15. Promenio upravo stop prekidac, sija i dalje check engine. Sta treba dalje?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...