Jump to content
FAS Goran

djunis82

Members
  • Content Count

    381
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    djunis82 got a reaction from rocket in Kolika vam je potrošnja goriva?   
    Konačno podatak iz čiste gradske vožnje.
    Prosečna brzina 18km/h, 212 km, dosuto 21.1 L (mada ga je našpricavao i nakon što je pištolj zaustavio).
    Po sipanom, 9,97 l/100km, ako izuzmem efekat tog "dodavanja", recimo neka je 9.5 l/100km.
    1.4 TSI, 150ks, automatik.
     
    Nije loše. 
    Očekivao sam strašnije, 11-12, bar. Dizeli 1.9 JTD i 1.6 HDI su na tim brzinama išli 8-9,6
  2. Haha
    djunis82 got a reaction from Reacher Gilt in VW Tiguan TSI 4motion   
    Pežo 407 na to kaže "Hold my beer"
  3. Like
    djunis82 reacted to horvat in Opel 159   
  4. Like
    djunis82 reacted to Djole_M in Ðoletov Fiat 500x   
    Danas dan za dubinsko pranje......slike nisu najbolje zeza me sunce ...
    Nije bio toliko prljav unutra ali volim da bude makar blizu fabričkom stanju...

    Послато са 22101316G помоћу Тапатока


  5. Like
    djunis82 reacted to Djole_M in Ðoletov Fiat 500x   
    Vratih se ja Fiat-u ....slucajno ili namerno ne znam ni sam....
    "Pa da pocnemo"
    Fiat 500x ,godiste 07/2019 oprema čini mi se S-design ,benzinac čist 1.6 sa 110 konja ,predjenih 100.000 km.Kupljen nov u Srbiji ja drugi vlasnik.Održavan u ovlašćenom servisu.
    Za ovo kratko vreme veoma sam zadovoljan autom ,zanimljiv neobičan ,prostora taman .Za sada toliko ,biće još slika
     

     
  6. Like
    djunis82 reacted to knezevic76 in Partikularni filter (DPF / GPF)   
    Bez obzira što komp sam uključuje regeneracije, vremenom se saće DPF malo po malo sve više zapušava dok ne dođe do skoro potpune zapušenosti, kao kod tebe, kad krene da smrdi i slabije ide.
    Onda u servisu opale prisilnu regeneraciju dok se parametri, zapušenost, ne dovede na nivo prihvatljivosti.
    Iz tog razloga, vožnja na otvorenom ili autoputu je majka za dugovečnost DPFa.
    U gradu komp pokrene regeneraciju kad zapušenost dođe do nekog procenta zapušenosti , tipa 35% i radi opet do nekog unapred zadatog procenta, tipa 15% i prekida proces. Vremenom ne može uvek da spusti do 15% i tako se lagano DPF zapušava. Taj proces traje nekoliko minuta.
    Ali, na otvorenom kad se steknu uslovi, temp motora, temperatura izduvne grane itd itd tad počinje tzv "prirodno" čišćenje dpf gde i ono što nije uspelo da se spali u DPF u gradskoj vožnji i prinudnim regeneracijama, sad se spaljuje i spaljivaće se sve dok se vozi na otvorenom .
     
    Ja na BMW sam imao pokvaren relej grejača i nije hteo da pokreće regeneraciju, i dok nisam zamenio isti, ili odem do servisa da aktiviraju regeneraciju ili izađem na AP i malo ga isforsiranžm i onda budem miran neko vreme.
     
     
    Sent from my SM-A546E using Tapatalk
     
     
     
     
  7. Haha
    djunis82 got a reaction from nemanja84bg in VW Tiguan TSI 4motion   
    Pežo 407 na to kaže "Hold my beer"
  8. Haha
    djunis82 got a reaction from igor0511 in VW Tiguan TSI 4motion   
    Pežo 407 na to kaže "Hold my beer"
  9. Haha
    djunis82 reacted to werp690 in VW Tiguan TSI 4motion   
    Ja sam u vojsci zaglavio tenk T55 da su dva druga morala da ga izvlace. Tako da sve je moguce. Nego da ne kvarim coveku temu .... 
  10. Like
    djunis82 reacted to Dale in VW Tiguan TSI 4motion   
    Malo veci uzorak Km za prosecnu potrosnju. Napunio rezervoar, resetovao Km krajem decembra i pre neki dan opet napunio do vrha, pogledao Km, sabrao sve litre koje sam sipao i prosek ove zime je 8.8. 
    Presao sam 2666Km i sipao 235.6l goriva.
    Oko 1000Km je bio auto put, 5-600 magistrala i ostatak po BG relacije od po nekoliko Km nekoliko puta dnevno.
    Inace u decembru uradjen mali servis na 10 hiljada Km, opet bez dolivanja ulja, ali je nivo na sipci bio izmegju polovine i minimuma.
    Dihtung poklopca lanca malo pusta i masni motor, ali nije nista hitno, mozda saceka i promenu lanca nekada jer je od promene presao oko 60K Km.
    Inace nam se nije dalo da imamo neki normalan sneg na Tari za docek, tek malo simbolicno...
     



  11. Like
    djunis82 got a reaction from shuxx in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Pomislio sam da su opet okačili moj auto (isti diler, ista boja, iste fotografije) ali nije:
     
    - Kilometraža primetno manja
    - Oprema bolja (ekstenzija sedišta, elektro podešavanje sedišta i masaža, fabrička navigacija, Webasto sa daljinskom kontrolom)
    - isto komplet guma sa 8 alufelni 
    https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=338354232&alertType=ss&finnMail=agent&stored-id=62634084
     


  12. Haha
    djunis82 reacted to gile smederevo in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Apsolutno tačno. Plus što za neke automobile iako su jeftini, nema svrhe da se kupe jer ih kupci neće (najčešće zbog balkanskog sindroma) . Ili zbog toga što je isuviše egzotičan u pogledu agregata, opreme ... boje...
    Sećam se kad sam 2017. God prodao dva C3 Picasso i to oba benzinci. Ljudi u okolini nisu mogli da veruju prvo kakve sam rugobe kupio za preprodaju, a onda kad sam ih prodao u roku od 3 nedelje, nije im bilo jasno ko je kupio. 
  13. Like
    djunis82 got a reaction from moron in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Ma, to im je nerealno. Max 4500 i to da dubi na glavi. 
    Ja sam svoj 308 SW i to 2013, prodao ispod cene, za 4.200 jer sam hteo da prekratim cimanje sa kupcima
  14. Like
    djunis82 got a reaction from shuxx in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Meni baš prija prelazak na MPV.
    MPV segment mu danas dođe nešto kao VINTAGE klasa
  15. Like
    djunis82 got a reaction from neshtry in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Ma, to im je nerealno. Max 4500 i to da dubi na glavi. 
    Ja sam svoj 308 SW i to 2013, prodao ispod cene, za 4.200 jer sam hteo da prekratim cimanje sa kupcima
  16. Like
    djunis82 got a reaction from neshtry in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Meni baš prija prelazak na MPV.
    MPV segment mu danas dođe nešto kao VINTAGE klasa
  17. Like
    djunis82 got a reaction from Siciliano in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Meni baš prija prelazak na MPV.
    MPV segment mu danas dođe nešto kao VINTAGE klasa
  18. Like
    djunis82 got a reaction from knezevic76 in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Meni baš prija prelazak na MPV.
    MPV segment mu danas dođe nešto kao VINTAGE klasa
  19. Like
    djunis82 reacted to shuxx in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    LIČNO, JA, nikako ne bih kupovao fabričke TNG automobile. Zaštićeni su, uglavnom moraš u njihov servis, ili kod majstora koji su na višem nivou i imaju odgovarajući softver. Kao polovnni, ti automobili su poprilično istrošeni.
     
    Kupiš lepo finog benzinskog polovnjaka, uložiš u NOV TNG sistem, i iz mog dosadašnjeg iskustva, voziš 100 K km samo uz redovno održavanje, filteri, svećice. 
  20. Like
    djunis82 reacted to clockwork_orange in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Ja rezonujem ovako
    Nazalost velika vecina nema uslova za dva automobila a oni koji imaju nemaju dilema oko izbora.
    Ja biram velikog karavana dizela. automatika. sa sto vise snage ali do 2000 kubika. to je auto za putovanja. za velike kilometraze. da uzivam u voznji i da stignem na destinaciju odmoran i bezbedan.
     
    Takodje biram mali gradski auto. benzinac za voznju po gradu. lako parkiranje. jeftin da mi ne bude zao nekog grebanja na parkingu
     
    SUV varijante mi se ne svidjau posto uz istu motorizaciju trose vise, sporije idu, naginju se u krivinama, bocni vetar im ne ide u prilog, skupe gume a ne nude prostora kao karavani slicne velicine
     
    Ne volim autombile na tng, metan... iz prostog razloga sto ne zelim da se odreknem rezervnog tocka i ne zelim jos jedan sklop u automobilu koji moram da odrzavam, popravljam i atestiram
     
    Sad dolazimo do najprodavanijeg C segmenta cuvene Golf klase gde je najveca konkurencija i gde se mere centimetri sekunde decilitri tu je sve vazno i kako ce da se parkira i kako ce do mora koliko ce da stane u gepek i koliko ce da trosi
    To je klasa kao i AS gume da moze da pokrije sto vise situacija i tu ce uvek biti najvise dilema i polemike  sta kupiti za koju opciju se odluciti
  21. Like
    djunis82 got a reaction from DavdoZo in 500L Cross Pino Silvestre   
    Da li je realno da su takav poluproizvod držali na lageru
    A ja sam prošle godine baš zagrizao da uzmem 500L, pa čak i sa tim benzincem.
     
    Mada, kako vreme ide, atmo benzinac može biti i prednost, kad se vrati doba točenja goriva iz plastičnih flaša.
  22. Like
    djunis82 reacted to IDzO in Focus Pocus Preparatus - Ford Fokus   
    Kako su došli dani sa negativnom temepraturom nisam prao auto, ali danas je palo komplet pranje u novoj auto praoni. Iznenađen sam pristupom i nadam se da će nastaviti sa ovako kvalitetnim radom.
    Nakon kupanja, kederi su namazani K2 silikon sprejom. Videću da li će se lako moći ući u auto sutra ujutro.
     
    Grejanje šoferke je ekstra stvar! Nema struganja leda. Posle 2-3 minuta je šoferka otopljena i može se voziti.
     
    Nekoliko sličica posle pranja.



     
  23. Like
    djunis82 reacted to dkoncar in Fiat Tipo HB 1.6 multijet   
    Do maja ove godine bio sam vlasnik Fiat Punta Classic koga sam kupio novog i koji me je služio fenomenalno punih 14 godina. Rešio sam da malo apgrejdujem vozni park i izbor je pao na Tipa HB 1.6 Multijet sa automatskim menjačem. Auto je star 6 godina i u trenutku kupovine imao je 181 hiljadu pređenih kilometara. Dobro očuvan, utegnut.
    Za dosadašnjih 8 hiljada kilometara pređenih sa njim malo je reći koliko sam zadovoljan. Izuzetno udoban, tih, lagan za vožnju, komforan. Motor ima 120 konja (mada sam čitao po nekim forumima da ima i čitavih 135). Vuče izuzetno, a potrošnja sa umerenom nogom na gasu mu je ispod 6 litara. Menjač ima 6 brzina, menja lagano i bez trzanja, a manuelni mod koga sam par puta koristio je takođe dobar.
    Od početnih intervencija sam imao promenu kaiša alternatora jer je proklizao i nije punio, zamenu O2 senzora, a takođe sam stavio i nove gume. Sipao sam sredstvo za održavanje i čišćenje celokupnog sistema napajanja, izduva i turbine od prljavštine i čađi. Pokazalo se prilično dobro jer sam po regeneraciji DPF filtera primetio da se nakon čišćenja napunio za samo 500 km, a inače radi regeneraciju nakon oko 1500 km. 
    Uskoro planiram veliki servis i zamenu kočionih pločica, a u planu su mi aluminijumske felne i zatamnjivanje zadnjih stakala.
    Za početak sam fabričke patosnice zamenio gumenim i stavio bočne lajsne kao i na prethodnom autu jer mi je praksa pokazala da na parkinzima vrata budu često izgrebana.
    Voleo bih da čujem i komentare drugih vlasnika po pitanju ovog automobila.
    Za početak evo par slika, a sa ostalim modifikacijama stižu nove.
     
       
     
      
     
  24. Like
    djunis82 reacted to Dule 021 in P: Ford Focus Cross 1,5 TDCi 2019   
    Prodajem izuzetno sacuvan Ford Focus Cross 1,5 TDCi 2019 u Active opremi. Cross ima veci klirens od obicnog Focusa i vislji je za 3 cm a takodje ima plasticne dodatke na rubovima blatobrana pa je samim tim lepsi. Auto je stigao upravo ovakav i nije bio havarisan a to se vidi na svakom srafu i spoju. Motor pali i radi mirno,u voznji je utegnut i bez nepravilnosti, akumulator je dobar,nema gresaka na ekranu,kilometraza 169k. 
    Od opreme ima: navigaciju,tempomat,postolje za bezicno punjenje telefona,kameru,17" dvobojne alufelne sa odlicnim Bridgestone gumama, parking senzore napred i nazad,el.podizace stakala x 4,el.sklopive retrovizore,ABS,vazdusne jastuke,kozni volan sa komandama,USB,blutoot,led dnevna svetla,fabricku muziku sa odlicnim zvukom,fabricki zatamnjena zadnja stakla,dva kljuca za paljenje...
    Na ime kupca sa placenim porezom i potvrdom AMSS u kojoj pise da je 2019.
    Cena je 13500 i ne znam kako da izvedem tih 6% jer nema vise kao nekada tako velikih korekcija ali napravicu cenu za forumase koliko god je to moguce. 
    Kontakt telefon je 0631020110.
    Vredi videti. 



























  25. Like
    djunis82 reacted to Nuova Delta in Citroen C5 2.0 HDi 110hp   
    @OMP Slazem se, imao i takvih iskustava, tipa C6, C5 (od 2008 model)...
    @djunis82 Neprimetne razlike.
    Od 2001. do 2008. C5-ice su dolazile sa Hydroactive 3 (4 bombe) i Hydroactive 3+ (6 bombi i "Sport" dugme).
    Od 2008. do 2017. C5-ice i C6-ice su dolazile samo sa Hydroactive 3+, ali u ovom slucaju od 7 do 12 bombi.
    Obican Hydroactive 3 sa 4 bombe malo vise ljulja u krivinama i pliva na neravninama, prevojima na putu i slicno, mada i to nije nesto znacajno vise.
    Sto se tice ostatka auta, prva serija C5 ukljucujuci i restyling (2001-2008) je malo robusnije izradjen auto, cvrsce nekako, dok C5 (2008-2017) C5 je nekako krhk auto, dosta krckavih plastika u enterijeru, losiji kvalitet izrade, ali mnogima mnogo lepsi, kako spolja tako i unutra, mnogo moderniji sve u svemu.
     

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...