Jump to content
Goran

djunis82

Members
  • Content Count

    401
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
  2. Haha
    djunis82 reacted to darkman14 in Suzuki Vitara   
    Autocorrect
  3. Like
    djunis82 got a reaction from moron in Suzuki Vitara   
    Suzuki Gitara je po-tesan auto. 
  4. Hvala
    djunis82 got a reaction from Dale in VW Tiguan TSI 4motion   
    Uuuuu, dobar! Ovaj Tiguan je ozbiljno lepši od prethodne verzije
  5. Like
    djunis82 reacted to Dale in VW Tiguan TSI 4motion   
    Djunis je pominjao tsi-dsg kombinaciju, a ja sam rekao da bih pre vw dizel nego neki francuski ili sl.
    Svakako, preuzet kaparisan tiguan juce, tek skupljam utiske.
     

  6. Hvala
    djunis82 got a reaction from Dale in VW Tiguan TSI 4motion   
    Не разумем се у механику, чуо сам од више таксиста, возача Шкодиних аутоматик бензинаца 2020-22 да су имали проблеме са новим примерцима, поготово у градској вожњи, те као да тих проблема нема код Вагена и Сеата. 
     
     
  7. Like
    djunis82 reacted to Dule 021 in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    1,2 TCe mi se malo malo nudio u kolima ( Qashqai,Clio)  i bili su pokvareni motori. 
    Drugar je uzeo nov Kadjar 1,3 TCe sa 140 ks i presao sad vec oko 150k km bez i jedne greske tako da su ti motori izgleda ok. 
  8. Like
    djunis82 reacted to shuxx in Nissan Note by Shuxx   
    Oduvek sam voleo karavane, linija+praktičnost...ali nekom prilkom videh Citroen C3 Picasso, malo ga izguglah i dopade mi se nekoliko njegovih osobina.
    Fin klirens, jer su konstruisani kada SUV nije postojao, ali je svakako bio potreban 140mm+ klirens
    Odličan prtljažnik od oko 450L u više nivoa
    Obaranje zadnjih naslona i dobijanje ravne površine
    Pomična zadnja klupa, u cilju dobijanja ili prostora za noge putnika ili veće zapremine prtljažnika
    Motori na lanac, benzinci.
    Kompaktnost, B MPV klase, dužina od 4,1-4,3m.
     
    Brzo je C3 ispao iz trke, zbog  problematičnih benzinskih motora, a na listu poželjnih je došla Opel Meriva B, Kia Venga, Hyundai IX20, i Nissan Note. Osim Merive koje ima poprilično, ostali su dosta retki.
     
    Na žalost, Fiatov 500L, mi je malo buljav, poprilično visok, a i ona (uglavnom) Crvena unutrašnjost me je odbijala.
     
    Iz nekih razloga Koreanci su na ceni, a svidela mi se kompaktnost Notea,  njegova visina, jer mi nije jasno šta mi znači cca 20cm iznad vozačeve glave.... tako da sam priželjkivao Note sa 155cm visine.
     
    Pratio sam oglase, i iskoči Note, u blizini. Svidelo mi je stanje, oprema i boja. 
    Da, znam da je Crna naj osetljivija, i da će mi auto biti prljav 99% vremena. Ali, dajem prioritet pouzdanosti, praktičnosti pa tek estetici.
     
    Tako da je kupljen Nissan Note 2010god 1.6 Benzinac 110ks u najvišem Tekna nivou opreme.
     
    U odnosu na Z10 klotaru, ovaj ima skoro sve. Čak i "touch screen"...
     
     

     












  9. Haha
    djunis82 got a reaction from moron in Naduvenko (Golf Sportsvan)   
    Update, 121.000km:
     
    1) Neko mi malo izgrebao donji deo prednjih i zadnjih vrata sa vozačke strane, kao da je provlačio dečija kolica ili tako nešto. Postaviću fotografiju, valjao bi neki savet
    2) Mali servis, dopuna i čišćenje klime, novi akumulator i baterije na ključu
     
    E, da, trebaće mi i akrobatika da izvučem prsten koji su deca nekako uspela ubace u donji ulaz za sigurnosti pojas
  10. Haha
    djunis82 reacted to dekirs in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Je l mu ovo zadnji tocak manji?
  11. Like
    djunis82 reacted to danijel55 in Volvo sa Aliexpress-a   
    Nemoj sada pogresno da me shvatis,ali zasto te iznenadjuje da neosetno salta?Automatici stari po 10godina saltaju perfekt,a ovo je jos nov auto.
  12. Haha
    djunis82 got a reaction from Axic in Fiat 500L Cross 1.6 MultiJet 120   
    Jel ovo poruka iz 2017?
  13. Like
    djunis82 got a reaction from Grafit in Fiat 500L Cross 1.6 MultiJet 120   
    E, to kako su nam cenu tehničkog pregleda podigli sa 0-1000 dinara na 6+ hiljada, ući će u udžbenike osnova ekonomije kao primer državno zaštićenog kartela. 
  14. Hvala
    djunis82 reacted to frostysrb in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Nadam se da se nisam javio kasno, i da nije sestra pazarila CX3 dizela
    Radim u Mazdinom servisu, nije ovlašćeni, ali radimo samo i isključivo Mazdu.
    Što se tiče Skyactive dizela 2.2d od 2012 pa na ovamo i tih novih 1.5d i 1.8d dizela mogu samo da kažem da ne bi poželeo nikome da ga kupi, čak ni novog. 2.2d može da se preventivno održava pa da se vozi, ali je i dalje vrlo nepouzdan, što se kaže uvek možeš da očekuješ najgore. Manji motori su nešto najgore što sam video u životu. Konkretno uvek imaju problem sa diznama, na dijagnostici bude sve idealno, slali smo ih na proveru u više Bosch servisa, takođe sve bude idealno, a one prave problem. Iz Mazde postoji bilten i informacija da se dizne menjaju po serijskom broju šasije, i prema kombinaciji grešaka koje se očitaju, tj u realnosti na svakom autu koji je bio kod nas. Zadnji put kada smo uzimali dizne bile su u ovlašćenom kod nas oko 370000 rsd. To su modifikovane dizne sa drugim brojem dela gde je rešen problem, tako da ako uzmete polovne sa istim brojem kao kod vas niste ništa uradili. Da bi se dobila garancija mora kod njih da se ugrade tako da ima i još troškova za ugradnju. E kada se zamene dizne onda moliš Boga da ove stare nisu oštetile DPF jer je drugi nov oko 3000€ , a uglavnom je oštećen. Polovni su oko 1000€, i za zamenu mora da se skida motor tako da imaš i tu popriličan trošak. PAKAO!
    Skoro svaki je balav, od naslaga iz usne grane se izdeformiše grana i počne da vlaži, pa da curi, pa na svakih 50000-80000 km mora da se čisti usisna grana i glava od naslaga čađi jer auto počne da slabije ide i da ima grub ler, veću potrošnju itd. Da skratim, sramota da postoji takav motor.
    Za 2.2d je isto loša situacija, ali biću kratak, lanac uljne pumpe puca, kod modela do sredine 2017 da se menja preventivno u intervalu od 160000 km do 200000 km da bi se pucanje izbeglo. Posle 2017 je urađena revizija motora, dosta toga je promenjeno, modifikovan je taj lanac, turbine, usisna grana, glava, itd. Onda svaka bregasta izduvna je obrijana, klackalice na tim bregovima itd, klizači na velikom lancu, španer na malom lancu, vakum pumpa, turbine, sve crkava skoro na svakom. Svi delovi moraju iz originala jer nema alternative, a i kada ima uglavnom je od nekih manje poznatih marki tako da mi to ne ugrađujemo. Cehovi su užasni, lagano može da se dođe do 3000€ kada se pogodi da je dosta toga otišlo, a nove turbine su u Mazdi oko 2200 € , reparacija oko 800€, ali retko ko hoće da ih radi. Tako da mogu da kažem samo izbegavati u širokom luku.
    Benzinci 1.5, 2.0, 2.5 su takoreći savršeni, nisu najdinamičniji, ali su ekstremno pouzdani, ne troše previše, recimo cx5 automatik i 4x4 po gradu troši oko 10L, dosta njih koji dolaze kod nas čak imaju i manju potrošnju .
    NEMAJU veliki servis, nismo nikad promenili ni jedan lanac, tako da nemojte da vas lažu pa da vam stave neke aftermarket lance, pumpe itd, posle će da bude plakanja. Kolege iz ovlašćenog su zamenile bukvalno samo par komada na primercima sa ozbiljnim km, lako se dođe do zaključka jer počne da se čuje lanac na startovanju motora i dobije se greška da bregasta i radilica nisu u sinhronizaciji. Pumpa za vodu se menja po potrebi, uvek počne da se čuje tako da se lako ustanovi kad je za zamenu, negde traju 450000 km negde 100000 km, tako da nema nekog pravila.
    Nadam se da nisam previše udavio, ako nekome treba konkretno neki odogovr neka piše na DM.
  15. Like
    djunis82 reacted to kaskabgd in Lancia Lybra 1.9 JTD   
    Pozdrav svima.
     
    Kanim se vec neko vreme da oglasim auto, tacnije 2 godine. Auto je kod mene od 2018 otkad je uvezen, ja sam presao 43.000 km. Jedino sto bih izdvojio sto je radjeno jeste zamenjen komplet set kvacila sa zamajcem u junu 2022 i od tada sam presao 16.000km. O tome sam i pisao ovde.  Ja bas malo prelazim godisnje jer radim maltene u centru grada i problem mi je za parkiranje, i onda mi je najbolje da sednem u bus i bas me briga. Auto sam kupio sa 203.000 na satu, po tablicama iz ITA proverio sam zadnju kilometrazu koja je bila u ITA i poklapalo se sve. Uglavnom sa automobilom nisam imao bas nikakvih problema. Jednom mi se desilo da nije hteo da upali ali sam znao da je senzor radilice, sacekao sam da se ohladi i upalio ga, zamenio senzor i to je to.  To je izmedju ostalih jedan od razloga zasto se kanim toliko da ga prodam, gledam nesto do 7.000 tipa Deltu, A4 B8, Megana ali sve mi je to smuti pa prospi, videcemo. Za pocetak auto ce biti samo ovde oglasen. 
    Cena je 1.900e 
    060 020 4714



























  16. Like
    djunis82 got a reaction from Dzimbo in Fiat 500L Cross 1.6 MultiJet 120   
    E, to kako su nam cenu tehničkog pregleda podigli sa 0-1000 dinara na 6+ hiljada, ući će u udžbenike osnova ekonomije kao primer državno zaštićenog kartela. 
  17. Haha
    djunis82 got a reaction from moron in Fiat 500L Cross 1.6 MultiJet 120   
    Jel ovo poruka iz 2017?
  18. Like
    djunis82 got a reaction from moron in Fiat 500L Cross 1.6 MultiJet 120   
    E, to kako su nam cenu tehničkog pregleda podigli sa 0-1000 dinara na 6+ hiljada, ući će u udžbenike osnova ekonomije kao primer državno zaštićenog kartela. 
  19. Hvala
    djunis82 got a reaction from Decak Iz Vode in Fiat 500L Cross 1.6 MultiJet 120   
    E, to kako su nam cenu tehničkog pregleda podigli sa 0-1000 dinara na 6+ hiljada, ući će u udžbenike osnova ekonomije kao primer državno zaštićenog kartela. 
  20. Haha
    djunis82 reacted to Dzimbo in Fiat 500L Cross 1.6 MultiJet 120   
    @djunis82 1200 je adminstrativna usluga samo,  nisam dao potpun opis, u sustini izdavanje polise, placanje uplatnica i piprema dokumentacije za sup.
  21. Haha
    djunis82 got a reaction from Dzimbo in Fiat 500L Cross 1.6 MultiJet 120   
    Jel ovo poruka iz 2017?
  22. Like
    djunis82 reacted to Ivan in Razni blogeri, vlogeri... / YouTube auto-moto kanali   
    Cisto da ostavim kao (bar meni) tehnicki, lep i zanimljiv content...
    Pratim maltene od kada je covek krenuo da postavlja - u pitanju je Borko iz Kraljeva i bavi se servisiranjem, uvozom i sredjivanjem malo redjih i egzoticnijih modela.
    Kanal se zove "Buduci klasici", a vidim i da lepo napreduje sa brojem pratilaca, za ovako kratko vreme.
    60.000 pratilaca za samo 3 meseca i izbacenih tek 15-20 videa, sa vec po nekoliko stotina komentara podrske u svakom od novijih.
    Sto svakako zasluzuje svojim entuzijazmom, radom, pozitivnom energijom i ljubavlju prema automobilima koja je evidentna.
    Pravo osvezenje u poplavi samozvanih testera, bloggera, vloggera i njihovog Wikipedia "znanja".
    Uz rally majstora Juru Sebalja, sadrzaj koji sa zadovoljstvom ispratim. Iako tek u povoju, za mene mozda i najjaci auto kanal kod nas:
    https://www.youtube.com/@Buduci_Klasici
     
    Koga zanima, od "nasih" evo interesantnih videa Busso restyle 156-ice, koju su iskopali u Svici i vratili u zivot:
     
     
     
  23. Like
    djunis82 got a reaction from ISV_01 in Peugeot i Fiat? / Stellantis   
    Revidirali naniže očekivanja profita i padoše akcije...
     

  24. Like
    djunis82 reacted to igor0511 in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Meni onako, verovatno ce nam biti sledeci auto posle Minija, ali nije mi nesto wau.
    X1, koji nije X1, a nije ni Mini. Malo mi je koncept cudan. Pride ima nezanemarljivih 4.3m duzine.
    1.6hdi motori bi trebalo da budu skroz korektni. 1.6 stari Chrystler-BMW-Mini dizel je meni odlican. Benzinski S bih izbegao jer obicno budu izrabljene rage koje su vec pred umiranjem.
  25. Hvala
    djunis82 got a reaction from moron in Naduvenko (Golf Sportsvan)   
    Znam da možda izgleda gikovski za cifre.
    To su pojedinačne vrednosti sipanja (do vrha), za oba auta. Zabeležim km sat, količinu goriva i prosečnu brzinu.
    I onda izvučem trend liniju u Ekselu

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...