neshaoct 9722 Posted March 3, 2010 (edited) Prvog marta 2010. godine kompanija KVIS d.o.o. je ozvaničila početak prodaje i servisiranja automobila marke Chery na području Srbije, Crne Gore i Makedonije. Tim povodom održana je konferencija za novinare na kojoj su se predstavnicima medija obratili g. Dani Brenner, vlasnik kompanije Kamor Group-matične kuće kompanije KVIS d.o.o, g. Andreja Uršić, izvršni direktor kompanije KVIS d.o.o. i g. Vladimir Babić, direktor post-prodaje. Predstavljen je istorijat, poslovanje i ciljevi kompanije, Chery kao globalni proizvođač automobila, modeli koji su kod nas u prodaji: Ego, Tengo i Tiggo i princip poslovanja i usluge vezano za post-prodaju vozila Chery. Konferencija se održala u prvom Chery prodajnom salonu, u Beogradu, u Ulici Patrijarha Joanikija 17d gde su novinari imali priliku da se upoznaju sa modelima, paketima dodatne opreme i cenama. Kompanija KVIS d.o.o. je osnovana u Beogradu 2008. godine, kao deo izraelskih kompanija Kamor Group i njenog partnera, kompanije Caduri Group. Osim prodajno servisnog centra marke Chery kompanija KVIS d.o.o. razvija kompletnu dilersko-servisnu mrežu širom Srbije. Istovremeno, kompanija je zaposlila vrhunske stručnjake i radnike sa višegodišnjim iskustvom u auto industriji, i svima njima obezbedila adekvatnu obuku za prodaju i održavanje vozila marke Chery. - Modeli Chery Ego Ovaj automobil je konstruisan zajedno sa inženjerima iz Detroita, a dizajn je razvila čuvena italijanska dizajnerska kuća Bertone. Kao rezultat toga, imamo praktičan, skladan i moderan dizajn. Snagu ovog automobila obezbeđuje ACTECO motor sa 16 ventila, zapremine 1.3l i 83KS. Motor je konstruisan zajedno sa austrijskim AVL-om, kompanijom koju vode prominentni evropski, američki i azijski inženjeri. Paket opreme koji će biti dostupan u Srbiji za automobil Chery Ego uključuje: klima uređaj, električne podizače stakala napred i pozadi, električne retrovizore, branike i ručke u vratima u boji vozila, sedišta u štofu podesiva u 4 smera, deljivu zadnju klupu 60/40, CD/MP3 player sa USB interfejsom, 4 zvučnika, servo upravljač, zadnje parking senzore, štitnik za sunce sa ogledalom za suvozača, držač za čašu, daljinsko centralno zaključavanje, električno podešavanje prednjih svetala, aluminijumske felne sa pneumaticima 175/60 R14, halogena prednja svetla, zadnji spojler u boji vozila, krovne nosače, putni kompjuter, vazdušne jastuke za vozača i suvozača, disk kočnice napred/doboš pozadi, letva volana sa funkcijom upijanja energije pri sudaru, ABS+EBD, alarmni uređaj sa imobilajzerom, prednja svetla za maglu. Chery Tengo Dolazi u dve varijante – kao sedan i kao hečbek. Za dizajn ovog modela angažovan je studio Pininfarina, svetski dizajnerski magnat kada je u pitanju dizajn automobila. Tengo sedan svojim dimenzijama (4352mm x 1794mm x 1464mm ) se ističe kao prostraniji i komforniji model u odnosu na ostale sedane iste klase. Prozori sa strane, kao i retrovizori, ukrašeni su hromiranim lajsnama, što dodatno ističe prefinjenost ovog modela. U poređenju sa drugim sedanima, Chery Tengo ima veći gepek. Tengo hečbek, s druge strane, ima elegantan, ali i sportski, atraktivan izgled sa zanimljivim detaljima u odnosu na dinamičan i moderan izgled sedana. Oba Chery Tengo modela dolaze sa samostalno razvijenim ACTECO motorom koji je efikasan i štedi gorivo, sa zapreminama od 1.6 litara. Kvalitet šasije i poseban sistem zadnje suspenzije dodatno obezbeđuju udobnost vožnje i veliku manevarsku sposobnost. Osim toga, dizajnirani su u skladu sa strogim standardima od pet zvezdica za bezbednost, što još jednom ističe izuzetnost Chery modela. Chery Tengo se pravi od kvalitetnog čeličnog lima i u kombinaciji sa programom ESP (elektronski program stabilnosti) vam pruža i aktivnu i pasivnu bezbednost na visokom nivou. Osnovni paket opreme uključuje: klima uređaj, električne podizače stakala napred i pozadi, električne retrovizore, branike i ručke u vratima u boji vozila, sedišta u štofu podesiva u 4 smera, CD/MP3 player sa USB interfejsom, 4 zvučnika, hidraulički servo upravljač, štitnik za sunce sa ogledalom za suvozača, držač za čašu, daljinsko centralno zaključavanje i zatvarnje prozora sa funkcijom keyless entry, električno podešavanje prednjih svetala, pretinac za naočare, unutrašnje osvetljenje napred i pozadi, utičnicu 12V, rezervni točak malih dimenzija, čelične felne sa pneumaticima 195/65 R15, halogena prednja svetla, vazdušne jastuke za vozača i suvozača, ISO-FIX pripremu za dečije sedište, disk kočnice napred/nazad, letvu volana sa funkcijom upijanja energije pri sudaru, ABS+EBD, alarmni sistem sa imobilajzerom. Pored osnovnog u ponudi je još 3 paketa opreme: standard, comfort i luxury. U paketu opreme standard (dodatno na osnovni) su: električni retrovizori sa grejačima, grejači prednjih sedišta, parking senzori pozadi, rezervni točak punih dimenzija sa aluminijusmkom felnom, aluminijumske felne sa pneumaticima 205/55 R16, prednja svetla za maglu. Comfort (dodatno na standard) uključuje: podešavanje sedišta u 8 pravaca sa lumbalnom podrškom, audio komande na volanu, štitnike za sunce sa ogledalom i osvetljenjem za suvozača, bočne lajsne u boji vozila sa aluminijumskim dodatkom, zavesicu za sunce na zadnjem staklu, bočne vazdušne jastuke za vozača i suvozača, prednje i zadnje vazdušne zavese. Tengo Luxury ima dodatno na Comfort i: ESP (ABS+EBD+TCS), automatski klima uređaj, kožna sedišta, električno podešavanje sedišta u 8 pravaca sa lumbalnom podrškom, 8 zvučnika, električni servo upravljač, senzor za automatsko paljenje svetala, pokazivač spoljne temperature i ni po čemu ne zaostaje u odnosu na mnoge automobile iz premium segmenta. Kapacitet rezervoara za oba modela je 57 litara, a maksimalna brzina koju ovaj automobil razvija je 190km/h. Chery Tengo se uspešno prodaje u oko 80 zemalja širom sveta. Chery Tiggo Chery Tiggo - je novo Off Road vozilo. Konstruisan je od strane vodećih kompanija međunarodnog inženjeringa (Lotus i Mitsubishi) i upravo zato poseduje veliku snagu. Osnovni paket opreme uključuje: klima uređaj, električne podizače stakala napred i pozadi, električne retrovizore sa grejačima, branike i ručke u vratima u boji vozila, sedišta u štofu podesiva u 6 smerova (4 smera za suvozača) sa grejačima, središnji naslon za ruku napred, audio komande na volanu, CD/MP3 player sa USB interfejsom, 4 zvučnika, pojačani servo upravljač, štitnik za sunce sa ogledalom za suvozača, držač za čašu, daljinsko centralno zaključavanje i zatvarnje prozora sa funkcijom keyless entry, električno podešavanje prednjih svetala, unutrašnje osvetljenje napred i pozadi, utičnica 12V, rezervni točak sa aluminijumskom felnom, aluminijumske felne sa pneumaticima 215/65 R16, halogena prednja svetla, zadnji spojler u boji vozila, krovne nosače, putni kompjuter, vazdušne jastuke za vozača i suvozača, disk kočnice napred/nazad, letvu volana sa funkcijom upijanja energije pri sudaru, ABS+EBD, imobilajzer, prednja svetla za maglu. Luksuzni paket opreme ima dodatno: kožna sedišta, električni šiberdah, 6 zvučnika, CD/MP3 player sa USB interfejsom i izmenjivačem za 6 diskova. Chery Tiggo se prodaje u preko 80 zemalja širom sveta pod različitim imenima: Chery T11, Ruihu… Najznačajniji uspeh na evropskom tržištu za sada, Tiggo je postigao u Italiji pod markom DR. CENOVNIK Ego 1.3 MT Luxury 8.740 € Tengo 1.6 MT Sedan Basic 11.490 € Tengo 1.6 MT Sedan Standard 11.990 € Tengo 1.6 MT Sedan Comfort 12.490 € Tengo 1.6 MT Sedan Luxury 13.790 € Tengo 1.6 MT Hatchback Basic 10.990 € Tengo 1.6 MT Hatchback Standard 11.490 € Tengo 1.6 MT Hatchback Comfort 11.990 € Tengo 1.6 MT Hatchback Luxury 13.290 € Tiggo 1.6 4x2 MT Luxury 13.990 € Tiggo 2.0 4x4 MT Basic 14.990 € Tiggo 2.0 4x4 MT Luxury 15.990 € Tiggo 2.0 4x2 AT Luxury 16.990 € Cene su sa uračunatom carinom i PDV-om Garancija na sva vozila je 3 godine ili 100.000 pređenih kilometara. preuzeto sa - Auto Blog ----------------------------- Tekst prečišćen od Cherry PR rečenica... Inače, taj salon u Beogradu ( Vidikovac ) je napravila Lada za sebe, napunila ga automobilima, ali eto...Kinezi su ga odkupili. Edited February 29, 2024 by neshaoct update naslova teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted March 3, 2010 Nisam sve citao (odmah da se ogradim)Video samo cene i ukoliko iste ne budu za minimum 30% nize mislim da automobili ove marke nemaju sta da traze na nasem trzistu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9722 Posted March 3, 2010 Pročitaj bar opremu koja ide uz navedene cene... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 639 Posted March 3, 2010 Na sajmu će Fluence biti 13 hiljada, takođe poprilično pun opreme - meni barem izgleda teško za porediti. Za ove pare ne bih imao hrabrosti da kupim Cherry. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted March 3, 2010 Od Kineza ni bajs Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted March 3, 2010 To sam hteo i ja da kazem. Mogu oni da u taj auto ubace i jos jedan manji ali dzaba sve. Kinez ostaje Kinez...Da se pojavio pre ove krize sa ovim cenama mozda bi i prosao, ali kad pogledam sada koliko kostaju nova kola evropskih proizvodjaca Kinezi nemaju sta da traze ovde. Lici mi na pricu da ce proci kao prethodni Kinez, mislim da je marka bila Gelly ili tako nesto... Procitah u tekstu da se prodaju u Italiji samo pod drugim imenom.Bas me zanima koju su to cenu da liItalijanima pa da kupe njihova kola??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 10 Posted March 3, 2010 (edited) Navikavajte se braćo dok je vreme. Nema automobila sa ovolikim dimenzijama, težinom i opremom za te pare.... A kvalitet je promenljiva kategorija. Nekad je i TOYOTA bila čudo, pa izgleda da i nije toliko čudo. Nažalost, kupovina evropskih modela biće privilegija ekstremno dobro stojećih pojedinaca. Inače, zaboravih da pitam: Koja je zemlja porekla kompjutera koje koristite? Edited March 3, 2010 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted March 3, 2010 Necu da se navikavam!!!2007 resio da kupim motor. Neki u klasi 125-250ccm. Pitanje 10 god stari Japanac ili novi Kinez. Interesovali me neki kruzeri, malo da se opustim i tako Obisao par radnji sa Kinezima i zavrsna obrada blagi uzas, pogledam jednog Japanca 10 godina starosti a on ko NOV, obidjem drugog taj jos bolji. Uzmem ja Yamahu Virago od 125ccm (kostala isto kao nov Kinez) i posle 2 godine je prodam za ISTE pare. Svi koji su kupili Kineze posle 1-2 godine ne mogu da ih prodaju za pola koliko su platili za njih. U klasi od 10000 do 15000eur mislim da je i najveca konkurencija sto se tice novih kola.Zakljucak: za te pare bolje 2-3 godine star Italijan,Nemac,Francuz... nego polovan Kinez Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 10 Posted March 3, 2010 Slažem se ja sa tobom potpuno. Medjutim, dokle se tako može... Možemo za par godina da pokupujemo još neki "polovnjak" - a šta posle? Da li verujete da nemačka automobilska industrija može da bude konkurentna sa prosečnom platom radnika od 2-3000e. u odnosu na Korejance, gde je isti posao plaćen bar 4 puta manje, a kod Kineza 8 puta manje... Ne mislim ja da će nešto drastično da se promeni za godinu-dve, ali za 5!? Mislim da će evropski automobili biti prava retkost. Ekskluziva! Setimo se kako su na Koreance gledali pre desetak godina... Naravno, takvi su im i bili automobili. Neosporno je da su kvalitet znatno poboljšali. Da li su bolji od Evropljana?-Nisu. Da li su tu negde: JESU! Gledao sam i ja Milane motorcikle kineske od 125 ccm., "ala" Harlej Dejvidson. Jeste smejurija, ali djavo da ih nosi, vredni su, uporni su, mnogo ih je, mogu da naprave masovnu produkciju, pa čak i po ceni minimalnog profita. Makar bili prvih godina i na gubitku. Ali će se prilagoditi evropskim standardima i ukusima. U to ne treba sumnjati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NED 10 Posted March 3, 2010 (edited) Upravo tako, drugi je problem sto se kod nas uvoze Kinezi najlosijeg kvaliteta. Rade sada oni sve, zavisno od zahteva trzista od loseg do odlicnog kvaliteta, e sad ne znam kakvog su kvaliteta Cherry automobili, ali realno , sa ovakvom opremom, ovakva kola su po meni solidan izbor ( akcenat na solidan ) , i ne bih bio tako iskljuciv po pitanju Kineza, ipak su oni privreda u usponu. Edited March 3, 2010 by NED Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleksandar NS 0 Posted March 3, 2010 Gospodo ja bi pre Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120ks Dinamic za 15.500e, a sa sajamskim popustom verovatno i ispod 15.000 evra, nego ovo Cajna cudo.Morace oni jos da se dokazuju, da bi im neko dao 12.000 ili 15.000 evra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NED 10 Posted March 3, 2010 Aleksandre, taj se izbor uopste ne dovodi u pitanje, samo kazem da ni Kinez vise nije kao sto je nekada bio ( posebno na nasem trzistu ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleksandar NS 0 Posted March 3, 2010 ^Ja ponekad preteram. Da su napredovali, jesu. I to veoma. Cak mislim da je Chery najveci Kineski proizvodjac.Ovim tempom trebace im minimum 15 godina da naprave automobil koji moze da ravnopravno konkurise automobilima iz Evrope i Japana + J.Koreja.Nemaju originalni dizajn, motorizaciju, tehnologiju. O servisima i distribuciji rezervnih delova necu ni da pricam, a kvalitet je jos uvek pod znakom pitanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted March 3, 2010 Fiat Bravo od 13 500 EReno Megan(novi 5V) 12 500E,Peugeot 308 oko 13 000E,Citroen C4 12 800E,Ford Focus 13 500E,Skoda Octavia od 13 500ENapominjem da ovi automobili nisu goli svi imaju klimu,po 4 air bag-a,motori od 1.4 do 1.6,nek cene su akcijske,ali mislim da u poredjenju sa Evropejcima ,ipak ovi Kinezi ,sa ovakvim cenama-NEMAJU STA DA TRAZE .Naravno pitanje je vremena ,kad ce se Kineski kvalitet popraviti do te mere da bude konkurentan Evropljaninu(kvalitet materijala,zavrsna obrada,dugotrajnost proizvoda...),a cene ce im sigurno padati . Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted March 3, 2010 Pa to i ja kazem. Nisam rekao da su ti Kinezi bas toliki ocaj, dobri su oni ali ne za tu cenu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarkoJTD 1 Posted March 4, 2010 Vec vidim svoj sledeci auto... Kad osnujem klub Chery lovera zvacu vas za razmenu banera Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted March 4, 2010 Moje mishljenje je da mnogi ljudi zesce podcenjuju kineze, to sto je kod nas sve jeftino je iz razloga sto to nas narod tako zeli, i te kako oni imaju stvari , opremu i razne masine najviseg kvaliteta ali to kosta kao i svuda na svetu...Verujte na rec da kada su ozbiljni za neshto to je u vrhu klase..Ovi automobili ne predstavljaju vrh, njih bi trebalo porediti sa dacijom sandero i slicnim automobilima...mene iskreno zanima uporedni test koji ce imati Obzirom da su u ekonomskoj expanziji kao amerika 60-ih, ne sumnjam da ce za par godina imati automobile u kvalitetu najmanje fiata.Inace mercedes slon se kod njih proizvodi a u svojim automobilima najcesce koriste japanske motore Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljko155 0 Posted March 4, 2010 Opasni su kinezi,ali oni pare iz mog dzepa nece videti. . FORZA ITALIA Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted March 4, 2010 Hahaha zeljko, vec ih gledaju i koriste samo ne od automobila, ali sve ostalos to kupujes oni prave Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 639 Posted March 4, 2010 Ne sumnjam da će jednog dana biti dobra kupovina, jer napreduju munjevitim tempom - ali sada, za ove pare, čovek mora biti mnogo lud. Te cene moraju biti znatno niže da bi kupovina imala smisla - koštaju isto kao konkurencija, a zapravo pojma nemamo kakvog su kvaliteta. Možda su dobri, možda nisu, ja se ne bih kockao sa popriličnom sumom novca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted March 4, 2010 kinezi kvalitetom lagano uzbrdo,evropljani lagano nizbrdo,ameri otisli u 3 fine (gde im je i mesto) tako da lako moze ova prica da se doprica za koju godinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
a.m 1 Posted March 4, 2010 (edited) samo cu da kazem da ja imam neko motorce od 50cm vec 3 godine nista nisam pipnuo osim servisa i ide ko zmaj,a auti im i ne izgledaju lose a kvaliteta i cena su upitni trebaju bit jeftiniji kako bi se probili.E da a frend kupio isto skuter za nesto malo vise para od mog neki njemacki i raspao mu se nakon dvije sezone tolko o tome. Edited March 4, 2010 by a.m Quote Share this post Link to post Share on other sites
ljuba.b 0 Posted March 5, 2010 Samo opipavaju tržište, da lisu jevrejima da budu uvoznici pa su im i cene visoke, sačekajte da spuste cene još 20% pa ćemo svi voziti kineze. I kad pogledate njihove motoriće, svi idu i ne kvare se, a završnu obradu poprave za 1god. Očekujem da kad dođe još nekoliko njihovih proizvođača da ćeš moći kupiti "golf" klasu sa svom opremom (uključujući i kožu) za 9-10k, uz garanciju kao kia sada. Iznenadio sam se kad sam video esp, koreanci su ga tek od skoro ubacili (i pro sidu sam se smejao dok ga nisam vozio 7 dana i video da je super auto i da sa 1.4 ide odlično).Samo još da vidimo kreš testove da li svi ti vazdušni jastuci i rade i da ih auto bild provoza 100k i da ga rastave na crevca da vidimo na šta liči posle.. Već se vidim u nekom njhovom karavanu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 639 Posted March 5, 2010 (edited) Vidim da se ne razumemo. Ja sam apsolutno siguran da će da razvale tržište, a mi smo im interesantni jer ćemo biti EU jednog dana - ili se barem samo pravimo. Na sličnu foru smo živeli ko bubreg u loju posle drugog sv. rata, a da smo pametni tako bi trebalo i sad da radimo.Sve to stoji, ali ja ih sada ne bih uzeo. Pogotovo ne za ove novce. Edited March 5, 2010 by nidza Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted March 6, 2010 mislim da su kinezi malo zakasnili,da su se pojavili pre mozda 3-4 godine mozada bi situacija u srbiji bila drugacija mozda ne bismo imali ovoliko dacia na ulicnama,mozda bi imali Chery.evo citam neki dan u novinama(i to u nekoliko),da ce biti nestashica nafte,i da pocije masovna proizvodnja elektricnih automobila mislim 2016,a to je vec bliska buducnost,i takodje napomingu da ce se tada automobili na benzin i dizel jedino proizvoditi u kini i nigde drugde.Tako da sve u svemu ipak ne verujem da ce im ici prodaja kod nas.Jer skoro josh uvek kod nasheg naroda vlada ta neka odbojnost i podcenjivanje proizvoda koji dolaze iz kine,da su poranili neku godinu i da su imali razvujenu servisnu mrezu,i kvalitetne delove mozda bi prica bila drugacija ali sad... Quote Share this post Link to post Share on other sites