Jump to content
FAS Goran

Aleksandar NS

Members
  • Content Count

    239
  • Joined

  • Last visited

About Aleksandar NS

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Punto 1.2 8v 2006.

Recent Profile Visitors

5534 profile views
  1. I ja sam kupio senzor od njega, s' tim sto mi je drug u svom servisu odradio zamenu i kalibraciju. Najpovoljniji je. Pozdrav.
  2. @maxi13 Pretpostavljam da je vecina tvoje voznje u gradu, sa dosta motanja volana? Na dijagnostiku, i odmah ces znati sta je u pitanju. Ja tipujem da je senzor. Uvek tako pocinje.
  3. Zamenio sam senzor pozicije. Kupio sam nov od coveka iz Sombora, dosta je povoljniji od prodavnica. Ako nekome treba broj neka me kontaktira u inbox. Zamenu sam odradio kod mog druga, koji ima servis i dijagnostiku. Ne preporucujem ko nije profesionalac da na svoju ruku menja senzor. Pozdrav.
  4. I meni na puntu pocinje da crkava senzor pozicije volana. Simptomi su bas kao sto je u naslovu teme, kao sto kaze @mikisxy u pitanju je senzor. Da li moze neko da mi kaze koliko kosta nov senzor i gde ima da se kupi, i da li neko prodaje? Unapred hvala na odgovoru.
  5. Pzdrav svima . Nisam dugo bio na forumu. Imam jedno pitanje. Da li je neko na kraju utvrdio zasto Punto (nov, polovan) ima lose rezultate kocenja na zadnjoj osovini prilikom tehnickog pregleda? Posto vidim da je to masovna pojava. Da li tako treba da bude? Ili je problem mehanicke prirode (regulator na kocionom, zadnji kocioni cilindri, paknovi, dobosi)? Ako neko od majstora na forumu moze da odgovori. Hvala.
  6. Zvucnici ALPINE SXE-6925S. Novi, nikada korisceni, u kutiji. My link Cena:3500 RSD
  7. Nije lose, ali je Gold bolje. VS_GAS 15W-40 je mineralno i po nekom pravilu je za koriscenje do 10.000km. Gold 10W-40 je polusintetika i pogodna je i do 15.000km, + samim tim sto je 10W, pogodnije je za zimu i gradsku (stani-kreni) voznju. To je to.
  8. Neces naskoditi motoru. Pred zimu ili posle 7-8 hiljada predjenih, vrati se na Gold, i sve je OK.
  9. Ljudi ajde da se slozimo da su ukusi razliciti, pa prema tome, neka svako vozi ono sto zeli, ili moze, (al' sam pametan) Neko voli turbo-dizele, neko turbo-benzince. Ja licno bi pre vozio (da mogu) nekog 2.0 TSI-a ili 1.8 TBi-a, negoli TDI ili JTD, a time ne zelim da kazem da su dizeli losi, naprotiv. Kod polovnjaka je stvar druga, dizeli su u prednosti, mada i sekvent plin na benzincu nije losa varijanta. Jedino moram da kazem nesto u vezi trke 24 casa Le Mans-a. Vec je u jednoj temi bilo objasnjeno da na pomenutoj trci benziskim motorima nije dozvoljeno da koriste turbine ili mehanicke nadpunjace, dok je dizelima dozvoljeno i to koliko znam su motori sa 2 turbine.
  10. Nije potrebna egzaktna metoda uopste i detaljno naucno objasnjenje jer je to prosto gubljenje vremena na matematicke formule koje niko od nas ovde ne razume niti ih vidi dok motor radi. Potrebno je da se vozi auto na to ulje i na seleniu npr oko 3000km i da posle toga otvoris motor, kao sto je moj drugar to pre 4-5 godina uradio na bmw e46 318. Posle motula, nema naslaga neke kao sitne fine garezi i slicnih gluposti, dok je kod selenie to bilo vidljivo ( motul 300v je bio a selenia mislim da je bila ova racing ) Dalje osim ljubitelja fiata ( a ni medju njima ih nije mnogo ) niko drugi maltene ne sipa seleniu ako se razume i ima izbor. Prosto treba pogledati da je selenia sto se tice motosporta zastupljena iskljucivo u fiatu dok motul koristi ceo svet ( cak je i mobilu i valvolinu uzeo prvo mesto u americi ). Sto se tice kvaliteta, upravo je poenta kod motula sto falseva nema. Pravi se u jednoj jedinoj fabrici na svetu, dok se ostala ulja prave na sve strane. I ukoliko se kupi od ovlacenog zastupnika nema prevare. Meni je to licno bio najveci motiv da ga koristim od 2003 na nekoliko automobila. Ako se neko zali, verovatno ne sipa odgovarajuce ulje, kao sto sam ja npr sipao motul 8100 i potrosio mi je oko litar na 10.000, dok mi je recimo motul 6100 potrosio oko 200-300g. Ukoliko bih sipao 300v na moj motor verovatno bi iskukao kako mi se motor raspada jer jednostavno ne kapiram da je to ulje koje je predvidjeno da se menja na 3 do 5 hiljada. Dakle prvo se treba informisati koja je namena odgovarajuce oznake pa ga tek onda sipati, a motul tu opet ima najveci izbor. Da se razumemo, ja ne bezim od selenie ali jednostavno zna se da je motul bolji. Ukoliko je cena primarna, onda naravno selenia, ali kvalitet, mislim da je glupo da se dovodi u pitanje, pogotovu za ljude koji voze u visokoturaznom fazonu..... Mislim da bi najbolje efekte sto se tice potrosnje i voznje u visokoturaznom rezimu, a da nije Racing ulje, sto Motul 6100 svakako nije, imao sa Selenia STaR koje je predvidjeno za Alfine JTS motore zadnje generacije.
  11. Ne znam kolike su cene Selenia ulja u Trebinju, ali ako nema 20K neka ti izbor bude Gold kojem je cena u Srbiji i vise nego povoljna. S' druge strane i ACT ce zavrsiti posao, menjas ga na 10.000km i to je to.
  12. Prelep automobil. Enterijer, a posebno instrument tabla, perfektni. Mislim da su u Fiatu odradili odlican posao s' ovim modelom. Posebno je vidljiv napredak u unutrasnjosti vozila, po pitanju dizajna, a posebno po kvalitetu upotrebljenih materijala. Cestitam, i s' uzivanjem da ga vozis!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...