Jump to content
Goran
shuxx

Nissan Note by Shuxx

Recommended Posts

Pošto sam vozio Modusa na sličnoj platdormi, vrlo zahvalni automobili.
Služiće te lepo, ne sumnjam.
Dal se to meni čini da nema pokazivač temperature?
Zanima me dal je to renoov motor?

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, shuxx said:

1.6 Benzinac 110ks u najvišem Tekna nivou opreme.

Mislim da je ovo Reno motor. Pouzdani su, drug je imao u Daciji Logan, presla oko 400.000 i kotrljala se i dalje.

 

@shuxx

U zdravlju proputovao dosta i da te sluzi dobro. Kako sve vreme odmice, tako i nestaju B/C-segmenti u kombinaciji MPVa koji zaista pruzaju prakticnost. Jednostavno, SUV/Crossover segment ih lagano potiskuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitke na kupovini nisi porgresio sigurno Note je odlican auto kako smo vec i pisali vise puta.

 

Nije reno motor, ovo je cist japanac, samo dizel 1.5 koriste renoov

 

Nema pokazivac temperature kao ni mnogi japanci

 

Ja sam sad uzeo jednu merivu B za prodaju, prijatno sam se iznenadio autom u svakom smislu i stare merive su bile odlicne ali ova novija nema veze sa njima mnogo bolji auto i po diyajnu, komforu, kvalitetu izrade.

Grand modus jeste platforma ista kao note ali sam auto je daleko ispod note u svakom smislu.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pitanju je HR16DE motor, Nissanov, ali je rađen sa Renoom  čiji motor ima K4M oznaku.

 

I DA, NEMA pokazivač temperature motora

Dašak luksuza, bez ključa paljenje... ludiloooo

 

Nego da pitam, šta mi fali u ovom šupljem delu...

IMG_20250225_093933.jpg

IMG_20250225_092301.jpg

Edited by shuxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam sta su saradjivali sa renoom oko benz motora ali ovaj motor nema veze sa renoovim 1.6 ni po izgledu ni po konstrukciji, reno je na kais nisan na lanac, glava skroz drugacija a nije mi poznato da je reno stavljao u neka svoja vozila ovaj motor??

btw fali ti poklopac motora, cudi me da skinuli i da ga nema, mozda taj ko je prao motor zaboravio da vrati, pitaj prodavca.

 

Ne znam sta ide u ovu rupu u rezervnom tocku, mozda onaj centraz za felnu a u ovu rupu na kontakt bravi je  za slucaj da keyless ne radi pa da gurnes kljuc fizicki.
 

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

U rupu u stiroporu mozda ide onaj prihvat za srafove/brezone? Kada kacis felne, pomaze da se lakse usrafe? Imao sam u alatu i na Bravu i na DS5, slicnog je oblika. Ili ovo sto OMP kaze, a to kod drugih proizvodjaca pre znaju da budu klinovi koji se srafe u rupu za sraf na glavcini.

Drugar na Suzukiju SX4 ima kontakt bravu na identican fazon, jeste keyless ali paljenje nije klasicno na dugme, nego isto vrtis tu plastiku umesto kljuca. I takodje ima slot za mac kljuca, za ne daj Boze :) .

2 hours ago, shuxx said:

Na žalost, Fiatov 500L mi je malo buljav

a i ona (uglavnom) Crvena unutrašnjost me je odbijala.

Pa ne mora da bude Miki Maus sa pocetka produkcije. Restyle su vrlo lepo odradjeni, utegnuti spolja, daleko bolji enterijer i popravljeno sve sto je bilo pomalo neozbiljno odradjeno u prethodnoj iteraciji (pre svega sedista, instrument tabla, volan, multimedija, atraktivnije felne i boje...). MPV su mi uvek bili simpaticni i nadasve prakticni - mada licno nisam neki njihov ljubitelj (u smislu da bih ga kupio), bas mi se svidela verzija 500L kod naseg drugara @Dzimbo - oprema, motorizacija, boja...

 

Ti 1.6 atmosferci su peri-deri ali i malo veci potrosaci. Bas jos uvek imamo jedan matori 1.6 Megane u firmi (Mk3, kupljen nov naravno). Da li su i u kakvoj vezi motori - ali identicna je kubikaza, snaga i obrtni kao kod tebe. Ne znam kako ce to tvoja srcka da podnese :D , ali evo jednog long-term preseka krajem prosle godine:

 

IMG_20241002_130421_resized_20250225_123651839.thumb.jpg.78d9bd91d115b606245630c286110736.jpg IMG_20241002_130436_resized_20250225_123651316.thumb.jpg.f0a96dad35fccc2bbf2d96f81088d550.jpg IMG_20241002_130426_resized_20250225_123650774.thumb.jpg.18a3517196cd0fb94bbaeae8719da297.jpg IMG_20241002_130412_resized_20250225_123651580.thumb.jpg.3f3bba3656cd7238d7ce4adf42981990.jpg

 

Predjeno oko 8000 km, prosecna brzina lepih 41 km/h, ali i kombinovana potrosnja od skoro 8.5l. Jeste veci auto, ali i sa boljom aerodinamikom.

Cisto BG voznje i guzve, opusteno pije i po 11.5 l. Ali je zato nepoderiv.

 

Simpaticna i prakticna vozilica, zelim ti puno bezbednih kilometara. 

Taman i da imamo sta razlicito i interesantno da procitamo na forumu, u zadnje vreme eto malo Japanaca, Kineza...

Da te masina lepo sluzi, da se sporo i jeftino navozas i da menjas za ekonomicniji :P .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to motor koji je isao u megana iako su dosta slicni izgledom, evo gde se sve ugradjivao taj K4M motor....

 

  • Dacia or Renault Sandero 1.6 16V,
  • Dacia or Renault Logan & Logan pick-up 1.6 16V
  • Nissan NP200 1.6 16V
  • Renault Symbol 1.6 16V
  • Dacia or Renault Duster 1.6 16V
  • Renault Kangoo 1.6 16V
  • Dacia Dokker 1.6 16V
  • Nissan Kubistar 1.6 16V
  • Renault Clio 2 1.6 16V
  • Renault Megane 2 and Megane 3 1.6 16V
  • Renault Scenic 2 1.6 16V
  • Renault Laguna 1 and Laguna 2 1.6 16V
  • Lada Largus 1.6 16V

 

...a sto se potrosnje tice znam da je dosta trosio u meganu, imao ga brat novog kad se pojavili a nije nikako isao, u Note takodje ne moze bas malo da trosi , mislim da je kataloska gradska oko 9l, u praksi je to verovatno 10+ ali vlasnik jednog takvog kome sam prodao mi se cesto pohvali kako je zadovoljan potrosnjom, zaboravih koje cifre mi je spominjao, a takodje je vozio punta pre note.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

Iskreno se nadam da nije ta potrošnja. Nju ni moje planinarsko srce neće da podnese  ;-)

 

Podaci sa spritmonitora kažu da Fiatov 1.2 8V 60ks troši malo manje od ovog Nissana 1.6 110ks... Naravno u proseku

 

 

 

Screenshot_2025-02-25-13-42-46-119_com.brave.browser.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadnji note koje sam imao je bio 1.4 pure drive (poboljsana energetska efikasnost) taj kazu da je stedisa cak mislim nesto ispod 7l u gradu na papiru

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa jbg ne moze i jare i pare, svakako taj atmosferac ne moze biti stedljiv, niti je note mali i lagan auto niti je taj motor nesto jak, burazerov megan je prebacivao 10ku po gradu a isao ko vezan. Note ide vrlo korektno sa tim motorom, cak i onaj 1.4 lepo povlaci za razliku od renoovih agregata koji su lenji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni aerodinamika Note nije takva da otpor vazduha bude manji od npr. Punta u njegovom slučaju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

O cestitam ti @shuxx, uzeo si bas takav Note kakav sam i ja jurio svojevremeno kad sam (na kraju) uzeo Grand Modusa!

 

Da se s uzivanjem navozas! :) 

 

Koliko sam ja izucio, taj 1.6 nije Renaultov K4M, kao sto i @OMP kaze, razvod na lanac. 

 

Bilo bi super da uporedimo "pile" jedared :D :D 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, OMP said:

taj kazu da je stedisa cak mislim nesto ispod 7l u gradu na papiru

Na te njihove matore podatke (pre WLTP) u principu dodajes miniumum litar, a obicno 1.5+ l za kombinovanu. Za cist grad i vise, naravno.

1 hour ago, OMP said:

niti je note mali i lagan auto niti je taj motor nesto jak, burazerov megan je prebacivao 10ku po gradu a isao ko vezan.

Meni je i dan danas kad sednem, iznenadjujuce da atmosferski 1.6 motor od 110 KS onako lepo povuce sa malih obrtaja (za atmosferca naravno). Odaje utisak kao da je neki turbo na laganijem gasu.

Ali se tu prica oko "iznenadjujucih" performansi otprilike i zavrsava :) .

1 hour ago, shuxx said:

Iskreno se nadam da nije ta potrošnja. Nju ni moje planinarsko srce neće da podnese  ;-)

Podaci sa spritmonitora kažu da Fiatov 1.2 8V 60ks troši malo manje od ovog Nissana 1.6 110ks

Onih 8.3l iznad je za 1.6 u BG (u guzvi) + otvoren put (vozi se uglavnom autoputem).

Verujem da u tvojim uslovima, plus lagana voznja na otvorenom, opusteno moze da se drzi oko sedmice kombinovane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jednom čestitke !


Rekao bih da će ti prednji diskovi ( i pločice) morati da se menjaju. Kao da se dosta suzila „kočiona staza“ zbog dubinske periferne korozije.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam.hteo o potrošnji, moj prvi komsija imao tog Note sa tim motorom a ja Modusa 1.5 dizlo, kad god je video kod mene prosek od 4.5- 5 l nije mu bilo dobro, al aj. Ruku na srce, nine taj njegov puno trošio, od 9 pa na više po BGu . Elem, plin i teraj, krajnje zahvalan auto. Ja sutra kad bi bašao modusa očuvanog i u opremi kao moj što je bio, ne bi razmišljao ni tren da ga kupim


Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...