Jump to content
FAS Goran
Dale

VW Tiguan TSI 4motion

Recommended Posts

36 minutes ago, Dale said:

Moj primerak je proizveden 30.08.2012, model za 2013. 

Auto se mnogo lako vozi. Mnogo lepo ide na malim obrtajima i vuce odlicno cim se kazaljka pomeri od 1K obrtaja.

Malo sam razmatrao 1.4 TSI, doduse novije EA211 verzije sa kaisem umesto lanca. U Mk3 Leonu je na 250 Njutna u verziji sa 150 KS, kod tebe upravo gledam po katalogu 240 Njutna, otprilike su snagom pandan trenutnom MultiAir koji imam. Dosta ljudi ne veruje kako ti mali benzinci lepo idu, odlicno povlace cak i iz nizih obrtaja - dok ih ne provozas ili dok sami ne sednu da probaju. Mozes i lepo da ih vrtis, a i da ih vozis bukvalno kao dizela, taksi voznjom na malim obrtajima kada si za kuliranje, pri cemu je i potrosnja odlicna za benzinca i tu snagu :) . Da te lepo sluzi, puno bezbednih kilometara!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Ivane! Ovaj se lepse vozi nego pasat sa 2.0tdi od 140KS, a slicnih su tezina. Polazi se ma nizem broju obrtaja, cini mi se i ranije salta u vece brzine. Takodje bord kompjuter signalizira-savetuje bas rano saltanje u vise brzine. Za prvih 200Km prosecna potrosnja po bordu 10l, nadam se da ce to da se smanji :) Za vikend punim do cepa i idem do Uzica i nazad pa cu videti potrosnju pa auto putu i magistrali tj sta ce bord komp da kaze, a posle bar 500 Km punim ponovo do kraja pa proveravam prosek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve više nemaca na forumu! Neka je sa srećom. 

Neke neproverene informacije što imam u vezi parking senzora i automatskog parkiranja su da se nakon popravke moraju kalibrirati. Navodno da se to može samo u ovlašćenom servisu! 

Nadam se da nije tako ali videćeš. 

Edited by Zvezdo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Malo sam razmatrao 1.4 TSI, doduse novije EA211 verzije sa kaisem umesto lanca. U Mk3 Leonu je na 250 Njutna u verziji sa 150 KS, kod tebe upravo gledam po katalogu 240 Njutna, otprilike su snagom pandan trenutnom MultiAir koji imam. Dosta ljudi ne veruje kako ti mali benzinci lepo idu, odlicno povlace cak i iz nizih obrtaja - dok ih ne provozas ili dok sami ne sednu da probaju. Mozes i lepo da ih vrtis, a i da ih vozis bukvalno kao dizela, taksi voznjom na malim obrtajima kada si za kuliranje, pri cemu je i potrosnja odlicna za benzinca i tu snagu  . Da te lepo sluzi, puno bezbednih kilometara!
Izvini Ivane,

od koje godine u ove motore ide kais?

Navodno su s tim izmenama pouzdaniji.

Cestitke vlasniku Tiguana na kupovini :)

Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Jug said:

Izvini Ivane, od koje godine u ove motore ide kais?

Navodno su s tim izmenama pouzdaniji.

Trebalo bi :) ... Nije problem da odgovorim iz svog skromnog saznanja, ali ima ovde mnogo kompetentnijih ljudi od mene za Vagene, pa ce ti sigurno reci detaljnije.

Koliko sam se interesovao za pomenutog Mk3 FR Leona koji je krenuo 2013. - u njega su isli noviji 1.4 EA211 sa kaisem. A sam motor mislim od 2012., mada se stari EA211 pravio do 2015.

Noviji EA211 prepoznaju se sto su cilindri pod uglom od 12 stepeni unazad i izduv je sa zadnje strane (unificirano zbog MQB platforme). Kod EA111 su bili pod 10 stepeni unapred. Koliko sam citao 122 KS verzija ima varijabilni samo usis, verzije 140+ varijabilni i usis i izduv. Aluminijumski blok i glava, IC hladjen vodom, naravno direktno ubrizgavanje kao i stariji EA111 sa lancem, kod jacih verzija postoji i iskljucivanje dva cilindra tokom voznje... I sto je najbitnije, trebalo bi da su pouzdaniji od starijih generacijama sa lancem, koje i nisu bile bas na nekom glasu, najblaze receno :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima i na cestitkama i na savetima! 

Stariji modeli, sa lancem, imaju celicne blokove i ima raznih verzija. Moja je sa nekoliko poboljsanja i trebalo bi da je pouzdanija od onih sa pocetka. Ima noviju verziju klipova, karika, lanca i jos nekih stvari. Noviji model sa kaisem ima aluminijumski blok, gasi 2 cilindra na laganoj voznji itd. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, djomla said:

Što bi braća rekla "vid' kol'ki Golf"emoji2.png
U zdravlju da vas služi. emoji41.png

Sent from my 3310 using Tapatalk
 

Ja najvise mogu da poredim sa pasatom b6 koji sam vozio prethodne 3 i po godine. Uzi je unutra bar 10ak cm, kraci je spolja, uspem da se ubacim lakse na parking. Prostor unutra je slican, samo je visi i ima visi krov. Ima puno mesta za kolena pozadi, cak mogu i zadnju klupu da povucem napred i i dalje da sedimo svi komforno. Mnogo vise prostora ima nego u golfu 5 npr. Nisam se vozio u 6/7ici pa ne mogu da poredim, ali mi ne deluju bolje od 5ice. Mnogo vise prostora nego u oktaviji 2013+ model. Cvrst je u krivinama i odlicno podnosi lose puteve i lezece jer su tockovi veliki 235 55 17. Meni su zato i bili interesantni krosoveri, manje se nerviram oko losih puteva, lakse ih penjes po ivicnjacima i sl, pogon na 4 tocka, imas bolju preglednost, klinci mnogo vise vide okolinu sa zadnje klupe, bezbedniji su sudarima, nisu dosadni kao monovolumeni, a pruzaju slicno unutra. Danas sam probao senik 2013, manje mesta ima unutra nego u tiguanu. Grand senik je vec bolji i porediv, ali je dugacak i ruzniji... 

Zakljucak, jeste kao povecani golf u neku ruku, ali ima bas puno aduta! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

450Km BG-UE-BG prosecna potrosnja po bordu 8.2L. Auto put tempomat 130 sa probom pre naplatne rampe do 180 na kratko, magistrala koliko uslovi voznje dozvoljavali, normalna voznja. Gume sve 4 Miselin CC.
Tek u odlasku sam provalio da greje samo leva strana, u sredini jedva mlako, desno hladno skroz :( Pretpostavljam da motorcic ili klapna neka.
Setih se servisa AS Drasko u Zemun polju kao jadnog od najboljih u zemlji za dijagnostiku i elektroniku i zakazao tamo popravku grejanja i parking senzora. Kod njih sam popravio modul elektricne rucne na pasatu, cena je bila povoljnija nego sto sam cuo od ostalih da ce da kosta, a odradili su posao odlicno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od 14:25 imaš šta sve ide u kompletu kad se menja lanac
Nepunih 600€ + PDV košta materijal u Nemačkoj.



Sent from my SM-G950F using Tapatalk




Setih se servisa AS Drasko u Zemun polju kao jadnog od najboljih u zemlji za dijagnostiku i elektroniku


Draška poznajem bezmalo 30 godina, još iz vremena kad je radio u Inex-u.
Draško je bio mag za elektriku i elektroniku, a Drda za mehaniku

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala @totti
Lanac je promenio prethodni vlasnik. Nema nikakvih zvukova ni kada je hladan ni kasnije. 
Drasko mi je zamenio radijatorcic kabine ili kako ga zovu mali hladnjak. Klapne i motorcici su svi ispravni, a on se zapusio i nije imao skoro nikakav protok. Cena je po meni bila prilicno visoka iako je original Denso, ali nisam hteo da odustajem i trazim na drugom mestu, racunam skida se tabla itd, medjutim videh posle da se u stvari prilazi lako, pored pedala, iza centralne konzole... 
Ne radi jedan parking senzor u prednjem braniku, moram njega da nabavim i nece biti potrebna kalibracija kasnije kako rece Drasko, samo da se zameni. Ako neko ima predlog koji i gde nabaviti, molim vas javite. 
Prosek potrosnje metodom cep-cep na 670Km je 9.1 l/100Km, a po bordu 8.8. Cini mi se da ne mogu mnogo da uticem na smanjenje potrosnje, vozio 120, 130 ili 140. Prilicno slicno, a i obrtaji od 2900 do 3100. Tempomat na auto putu 3K na 130Kmh. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao sam i na par mesta original polovne, cekam samo da mastori zavrse radove u kupatilu pa auto ide na servis i tada da zamenimo i senzor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mesec ipo i oko 3K Km. Uradjen mali servis, napravljen rezervni kljuc, zamenjen parking senzor, kupljen 18" original copavac ...
Iskustva sa kljucarem: Preporuka za Auto kljucevi Petrovic u Pariske komune 29 na NBG. Decko je vrlo pedantan i korektan. Ja sam po preporuci otisao tamo i zadovoljan sam. Ima u ponudi vise kategorija i kvaliteta, a cene su ok. 
Parking senzor zamenjen jednostavno, samo je bilo potrebno da se skine sus pleh, otkaci stari, ubode drugi i sve radi. Isprobano automatsko parkiranje, radi, interesantan dozivljaj, ali meni nepotreban u praksi. Parking senzori su super i dovoljna stvar. 

Utisci u voznji su super. Napravili smo dosta Km na otvorenom putu i zaista ostavlja osecaj sigurnosti. Prethodni vikend smo islu do UE gde nas je docekao sneg vec posle CA. Iskoristio sam put u Vrelima koji se koristi za reli da isprobam ponasanje po snegu i dozivljaj je super. Vikend pre toga, od Vrela preko Bele Zemlje do Zlatibora po suvom takodje odlican dozivljaj. Put je pun krivina, a asfalt je lose profilisan, krpljen puno puta pa se tu oseca prednost vecih tockova i cvrstog trapa. Snaga motora je po meni sasvim dovoljna za te izazove. 
Visina sedenja daje bolju preglednost odozgo, manje smetaju svetla iz suprotnog smera, lakse se ulazi i izlazi iz auta... 

Percepcija ostalih ucesnika u saobracaju je drugacija kada vozim twingo i kada sa druge strane tiguan i to me nervira. Koliko gledaju da te izguraju sa puta i ne postuju prvenstvo kada vozis mali auto, toliko vise zaziru od "dzipa". Ja se stvarno trudim da budem vise nego korektan u voznji i da ispravljam i tudje greske. Jednostavno sa malim autom ima vise kocenja da ne bih udario nekog ko gresi ili je bezobrazan, nego sa vecim autom :( 
Prosecna potrosnja je izmedju 8 i 9 litra. I dalje ne mogu da progutam veliku potrosnju na auto putu. Na tempomatu na auto putu na 130 je 8.5-9. Grad oko 10 i to mi je ok, magistrala oko 6-6.5, isto ok. 



 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo za percepciju je potpuno tacno i nikad to necu razumeti. Kad sednem u dedin Clio ili slicno niko ne j.ebe ni 2% (sviranje, nabijanje i slicno) dok sa Audijem niko nista. Da l' davio ili vozio agresivno isto, niko nista. Cudan smo narod majku mu.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima toga definitivno, odavno sam to primetio, a ima i kontra efekat, da kad vozis malo veci i bolji auto, da ne kazem upadljiviji od proseka, kao eto daletov tiguan ili flexov audi, da te "pikira", da hoce da se trka sa tobom, da provocira u neku ruku itd.

 

Nikome nije trip ako "odere" twinga, punta, clia, ali zato ako odere novijeg dzipa, neki namunjeni audi itd. eee o tome ima da se prica.

 

Pa koliko puta se samo na forumu dalo procitati za neki stilo ili punto kako dere dzipove, audije i tako nesto slicno, a zvucno, a to sto su nekad recimo bazne/najsporije/najslabije verzije nekog modela/marke, to nije tako bitno za pricu :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to je tacno, oce cesto da se jure. Ali se ne nabijaju, ne sviraju, ne glume ludilo. Mada reagujem samo na Mecke, Bmw i slicno. default_D.gif

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, MS PK said:

To ti se cini, cekaj da naidjes na mene,ima da te pregazim ko Fap žabu emoji23.png

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 

Kamionu su tek treca kategorija :) Cesto koriste to sto su ogromni, ali u glavnom su vrlo savestni vozaci po mom iskustvu. Zbog posla sam imao prilike da se upoznam sa problemima kamiondzija i poceo sam da pazim vise. Jednostavno treba postovati njihovu inertnost i ne treba raditi nista naglo oko njih, pogotovo ne ispred. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...