Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/08/18 in all areas

  1. 6 points
    Copy/Paste sa Opelovog foruma... " Ovo je bilo za ocekivati (gledano iz perspektive tehnickih pregleda) jer je Narodna banka smanjila provizije koje pregledi dobijaju od svake polise sa 25 na 5%. Naravno, lose je sto svaki put to ide preko nasih ledja al zasto i ne bi kad se niko ne buni. Vec su svi zaboravili poplave iz 2014god kad je osiguranje poskupelo za 45% a zna se da je to bilo da bi se namakao novac za obnovu pre svega Obrenovca. I, ko se bunio? Niko, osim malo bajkera koji su imali neki protest kod neke naplatne rampe, to je sve. Zbog novih uslova za tehnicke preglede od jula mnogi su ulozili velike novce da prilagode sve to novom zakonu. Prvo su ih shebali time sto je drzava rekla da vise ne moraju da se rade tehnicki za nova vozila. Tu su mnogi pukli a sad i ovo s polisama. Da je sloge pa da to njihovo udruzenje objavi bojkot i da niko vise ne moze da registruje kola, samim tim niko ne bi vozio a onda ni ionako skupo gorivo niko ne bi placao. Nazalost uvek su tu drzavni amss i dunav, polukrimi organizacije koje ce onda imati monopol. Ako je u Nemackoj tehnicki 20e i radi se svake druge godine a ovde se ljudi ne bi zalili i da poskupi na 8000din i opet bi bio kolaps na ulicama onda s nama nesto ozbiljno nije u redu..."
  2. 4 points
    E ajmo dalje 1. Uzeo sam sedista i tapacire od -sporta- To su ona iz teme o menjanju sedista od pre neki dan. Nasao ih je kolega @shomispc ali eto uz dogovor sa kolegom zavrsila kod mene. Bukvalno su stanje 9.5/10. Eto da se kaze da se vidi da su koriscena... Slika sa oglasa... I evo ih danas preuzeta od AKS-a i odneta kod naseg kolege Zdrnje aka @cincilator na dubinsko 2. Stigli danas i brezoni i navrtke koji su mi nedostajali od Vracara Sad imam 16 brezona 72mm i 16 navrtki. 72mm - znaci moci ce i poklopac na felne taman da prekrije, a mozda cu malo furati i bez poklopca Nedelja - ako bude lepo vreme montaza... 3. Neka bude za sada jos uvek kao teaser photo tj photos kada dodje do montaze - bice vise info
  3. 3 points
    Rezime : Svi smo pi*ke ! Ma brate, dokle da trpimo ove imbecile, retarde, ljude sa jakom dijagnozom ? Krive njih , a ja krivim nas (sve). Ako si svestan da su na vlasti retardi, i ćutiš na to, čija je krivica? Kolektivna dijagnoza - opšte ludilo, luda nacija ! Ljudi sa dijagnozom. Retardi.! Ovi na vlasti su VEOMA obavešteni i savetovani, i to koriste !. Blago nama (kretenima). !
  4. 2 points
    A ja bih pitao, kakve je*ene veze ima osiguranje sa pregledom tehničke ispravnosti koju tehnicki pregled ima u delatnosti? Nije nego kartelna igra, hajd’ da se dogovorimo da svi držimo iste cene... tako je meni sa veleprodajama za servis mobilnih telefon, svi imaju iste cene u €, ovaj mi daje 23% rabata, onaj 30%, treći ništa pa svuda ista cena... pa onda nestašica jedne boje jednog modela koji je bas tražen pa se pojavi u jednoj veleprodaji po većoj ceni pa oni prodaju pa onda pusti druga i tako veštački dignu cenu... Da se vratimo temi tehnickog: 5000din=1/2 radnog sata 1 radni sat=10000din Pa to nema ni u Skandinaviji gde je najveća cena rada... Za 8h koliko može jedan radnik da opsluži on izgura 80000din... radniku za taj dan isplati plafon 2000din, amortizacija nek je 30000din na dnevnom nivou, vlasniku ostaje ~50000din na dan.. pa lepo... Buduci da sam dipl.inzinjer saobracaja i mogu da obavljam tu delatnost, ima li neko da mi uleti sa kesom da otvorim tehnicki pregled. Je*e mi se za registraciju kola, radim samo tehnicki.. možda odem i do banke, možda bi bili zainteresovani za privredni kredit. Ovim tempom, cenim da otplacujem ulaganje nakon plafon 6 meseci.
  5. 2 points
    Ako je kod tebe 4 brzinski ventilator sa manuelnom klimom (zuta lampica) i Punto MK2B onda bi trebalo da je ovako: Osiguraci: F06 i F07, to su oni veliki, mogu biti od 30 do 50 ampera u zavisnosti od modela i opreme (single speed / 4 speed air blower, AC automatska/manuelna) Relej: R11
  6. 2 points
    tox

    Fiat Bravo 1.9 JTD - mastan menjač

    Mislim da jeste i da je kod mene bilo masno na istom mestu i to 10 godina a nikad nisam imao problema,menjac radi normalno. Mada ne bi bilo lose proveriti nivo ulja u menjacu cisto radi sigurnosti. Majstor mi je rekao da se to moze resiti ali ima posla a kolicina ulja koja se tu gubi je minimalna pa da nema potrebe da to diram.
  7. 1 point
    Ivan

    F1: Brazil 2018

    Zvanično ime: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018 Lokacija: Autodromo Jose Carlos Pace Interlagos, Sao Paulo, Brazil Datum: 09.-11. novembar 2018. Petak 09. novembar 2018. Prvi trening: 14:00 – 15:30 Drugi trening: 18:00 – 19:30 Subota 10. novembar 2018. Treći trening: 15:00 – 16:00 Kvalifikacije: 18:00 Nedelja 11. novembar 2018. Trka: 18:10 Broj krugova: 71 Dužina staze: 4.309 km Dužina trke: 305.909 km Broj trka: 44 Prva trka: 1972. Najviše pobeda: Alain Prost /6/ McLaren /12/ Prvi Brazilski GP održan je 1972. godine ali nije bio deo kalendara F1. Tek 1990. Brazilski GP je vožen na stazi u Interlagosu, Hose carlos Pace, gde se vozi i danas. Staza u Interlagosu dala je neke od najzanimljivijih trka u skorijoj istoriji F1, a važi za jednu od najzahtevinijh staza u kalendaru zajedno sa Spa Francorshampom. Staza je izgradjena 1940. godine, a prvi naziv staze bio je “Interlagos” ili “izmedju jezera”, jer je staza napravljena izmedju dva velika jezera Guarapiranga i Billings, koja su snabdevala obližnje gradove strujom i vodom. 1986. menja ime iz Autódromo de Interlagos u Jose Carlos Pace, brazilskog F1 vozača koji je poginuo u avionskoj nesreći 1977. Staza je jedna od retkih u kalendaru koja se vozi u smeru suprotnom od kazaljke na satu. 1990. dužina staze je smanjena sa 7.823 m na 4.397 m tako da bi mogla da bude u okvirima FIA-inih pravila u to vreme. Kao posledica skraćivanja staze, izgubljeno je 3 duga pravca i 3 brze krivine. Na staroj stazi bolidi su mogli da voze punim gasom i više od 20 sec, ali je zbog toga i smatrana veoma opasnom (iako je na njoj bio samo jedan udes sa fatalnim ishodom). Staza se posle 1990. malo menjala, tako da je zadržala mesta na kojima se može voziti i preko 320 km/h, ali i široka područija na koje se može izletati, a ne završiti trku. Vozači vole ovu stazu i iz razloga što nije napravljena na ravnom terenu, već prati prirodne uspone i padove terena, tako da zahteva više i od vozača i od motora. Površina staze je jako neravna, pa su trke veoma teške i iscrpljujuće za vozače, a da stavri budu još teže, krug koji se vozi suprotno kretanju kazaljke na satu opterećuje vozače G-silama sa leve strane iako su trenirani da trpe sile sa desne strane. Njuspešniji od vozača na stazi Jose Carlos Pace je Alain Prost sa 6 pobeda, dok je Michael Schumacher drugi sa 4 pobede. Od timova najviše uspeha ima McLaren 11, drugi je Ferrari sa 10, Williams je treći sa 6, Brabham ima 3, dok Benneton i Renault imaju po 2 pobede. Preuzeto sa: pole-position.rs
  8. 1 point
    srdjos

    Vicevi 120%

    [emoji23]
  9. 1 point
  10. 1 point
    Novi udar na vozače - poskupeo tehnički pregled Još jedan šok za vozače – tehnički pregledi poskupljuju ili su već poskupeli sa oko 3.000 u proseku, na oko 5.000 do 6.000 dinara. Na nekim tehničkim pregledima i dalje imaju staru cenu, ali kako su nam rekli na više mesta, i oni uskoro poskupljuju. Razlog za poskupljenje „Do poskupljenja tehničkog pregleda došlo je zbog toga što su osiguravajuće kuće smanjile proviziju koju daju tehničkim pregledima za prodaju njihove polise obaveznog osiguranja“, objašnjava situaciju Vladimir Marinković, predsednik UO Nacionalne asocijacije tehničkih pregleda (NATEP). Od njega saznajemo i da nije bilo nikakvih zvaničnih ili nezvaničnih pregovora udruženja tehničkih pregleda i bilo koje državne institucije, ministarstva ili MUP-a. Jednostavno – osiguravajuće kuće smanjuju proviziju koju dobijaju tehnički pregledi, a oni zbog toga povećavaju cene. Trenutno nikakvim propisima nije određena minimalna i maksimalna cena tehničkog pregleda. Svaki tehnički pregled može da stavi cenu koju želi. Da pojasnimo celu situaciju narodskim rečnikom Vi dođete da obavite tehnički pregled da biste registrovali auto. U okviru tehničkog pregleda možete da obavite i sve drugo što je neophodno da biste registrovali auto - plaćanje poreza na upotrebu vozila (to je onaj tzv. „porez na luksuz“ za one sa preko 2.000 kubika), plaćanje nove nalepnice, komunalne takse... Ne morate da idete u poštu da uplaćujete uplatnice, u osiguravajuću kuću da kupujete polisu obaveznog osiguranja, u policiju po nalepnicu za šoferku, itd. Sve obavite na licu mesta, tj. na tehničkom pregledu. Osiguravajuće kuće po zakonu imaju pravo da tehničkom pregledu koji se bavi i registracijom vozila daju proviziju ukoliko vam proda upravo njihovu polisu osiguranja. Od te provizije su tehnički pregledi do sada praktično živeli. Po zakonu, ta provizija sme da bude najviše do 5%, ali u praksi je bila mnogo veća. O tome smo još 2016. godine pisali u tekstu: Da li bi trebalo razdvojiti tehničke preglede od prodaje auto osiguranja? Upravo ta provizija je bila razlog što su mnogi tehnički pregledi davali gratis (besplatan) tehnički pregled. Ukoliko obavite kompletnu proceduru registracije kod njih, što podrazumeva i kupovinu polise obaveznog osiguranja, tehnički pregled dobije solidnu proviziju i zato može da priušti da vam ne naplati sam tehnički pregled. A sada, osiguravajuće kuće donose odluku da se provizija i u praksi smanji na samo 5%. Pošto će to smanjenje provizije tehničkim pregledima značajno smanjiti zaradu, oni su rešili da povećaju cenu samog tehničkog pregleda. Podsetimo se - prvobitno poskupljenje bilo je u julu. Tada je propisano da pregled svakog putničkog vozila (automobila) mora da traje minimum 30 minuta. To je automatski smanjilo i broj polisa osiguranja koje su mogli da prodaju u toku jednog radnog dana. Bilo je tu i mnogo drugih troškova, odnosno ulaganja na koje su tehnički pregledi morali da troše novac. Stoga su i oni koji su davali besplatan tehnički morali da ga ukinu i stave cenu od 2.500 do 3.000 dinara u proseku. O cenama smo pisali u ovom tekstu: Cene tehničkih pregleda širom Srbije - ima li besplatnih ili popusta Sada doživljavaju novi finansijski udar u vidu smanjenja provizije, pa su odlučili da ponovo povećaju cenu. U suštini, imaju dva izbora - da povećaju cenu ili da se ugase. Nema odgovora iz MUP-a Kako navodi Vladimir Marinković iz NATEP, oni su dali MUP-u predlog cena tehničkog pregleda još u julu ove godine: „Na taj naš predlog jednostavno nije reagovano. MUP nije izdao nikakvo saopštenje, niti je dalje prosledio neki predlog Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija, kako bi ono odredilo minimalnu i maksimalnu cenu“. Taj predlog je, dakle, u MUP-u. Stoga smo zamolili MUP za informaciju šta se dešava po tom pitanju. Poslali smo pitanja, a odgovor iz MUP-a očekujemo narednih dana – objavićemo ga u posebnom tekstu. Kontaktirali smo i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija - rekli su nam da ne znaju ništa o tome. Šta piše u Zakonu? Kako piše u Zakonu o bezbednosti saobraćaja na putevima: Član 264 Vlada određuje najnižu i najvišu cenu redovnog godišnjeg tehničkog pregleda vozila, na predlog ministarstva nadležnog za unutrašnje poslove, a po pribavljenom mišljenju ministarstva nadležnog za trgovinu. Ukupna cena redovnog godišnjeg tehničkog pregleda obuhvata i troškove pravnog lica za plaćanje usluga Agenciji u pogledu održavanja i unapređenja centralnog informacionog sistema iz člana 257. stav 4. ovog zakona. Pravno lice ne može odrediti nižu ili višu cenu za vršenje redovnog godišnjeg tehničkog pregleda vozila od cene određene u smislu stava 7. ovog člana. Dakle, po Zakonu, situacija je prilično jasna. Ipak... Nastavljamo da se bavimo ovom temom Čitava situacija je vrlo komplikovana i trenutno prilično haotična. Stoga ćemo nastaviti da tražimo odgovore i truditi se da iznesemo stav svih strana uključenih u ovu priču: vozača, tehničkih pregleda, MUP-a, nadležnog ministarstva, osiguravajućih kuća... U međuvremenu, budite slobodni da nam javite kolike su cene tehničkog pregleda u vašem mestu. Mi smo obavili na desetine poziva i saznali da još uvek može da se nađe tehnički za 3.000 dinara (iako su nam neki najavili da uskoro poskupljuju), ali da ide i do 6.000 na nekim mestima. Preuzeto sa: polovniautomobili.com
  11. 1 point
    Ivan

    F1: Brazil 2018

  12. 1 point
    Čekam da mi drugar pošalje slike pa kačim, biće u toku dana.
  13. 1 point
    A taxistima uspe....jel oni imaju nešto sa vlašću?Ovi ih slušaju,meni to sumnjivo...
  14. 1 point
    Kakvih udruzenja, auto foruma i klubova? Svi auto forumi nemaju 100 aktivnih clanova koji bi pruzili neke objektivne i bitne informacije odnosno znanje, ne bi skupili 700 ljudi koji ih posecuju, a da su spremni doci na skup. Forumi/klubovi su spali na nivo FB, samo trolovanje i podjebavanje ljudi koji nemaju 00 da ti kazu nesto u oci... Ljudi nisu slozni ni oko svog brenda, a ne da bi se slagali medju drugim brendovima. Prakticno svaki brend ima barem 2 foruma namenjenima za njih, a vidjao sam i po 6, ako bas nema dva foruma, onda ima drugi forum za odredjen model tog brenda posto su nasi ljudi u fazonu nema sanse da se slozimo da se ne slazemo, nego moramo da isteramo do kraja najvecu nebulozu koja apsolutno nema nikakve bitnosti. Mogu iz licnog iskustva da kazem da i nakon celu deceniju ljudi i dalje ne mogu da predju preko nekih stvari iako ja prakticno vise ni ne piskaram o toj tematici... Bez uvrede za gosn Nesu koji se da se oseca prozvanim kad kritikujem ovako, ali nije problem do tebe licno iako se trudis da forum ne bude takav ipak jeste
  15. 1 point
    Ivan

    Fiat 500L - opcije na board kompjuteru

    Napisi koje stavke redom imas, kada prolazis kroz meni. Korisnicko uputstvo za 500L postoji naravno na nasem forumu: https://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/Fiat/500L/500L_Upotreba_I_Odrzavanje.pdf
  16. 1 point
    shomispc

    Krpljenje branika i farbanje

    Ako si imao loše iskustvo sa nekim majstorom napiši slobodno ko je i šta je, da bi ga ljudi kojima isto to treba izbegavali
  17. 1 point
    I ti se sva priča završava. OVCE, eto za šta nas smatraju. I kad ovo bude prošlo, biće sve gore.
  18. 1 point
    Ovi Pancevci izgledaju ozbiljno, cak ima i test izdrzljivosti. Vidim da je cena za Grande-a 2000 sto je ok skroz s obzirom da se resava problem na duze.
  19. 1 point
    I ovi momci u Pancevu rade odlicno https://instagram.com/garage_rodjeni_professional?utm_source=ig_profile_share&igshid=anygpfkbzxd3 Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  20. 1 point
    cinquecento

    Krpljenje branika i farbanje

    Našao sam na netu branik servis u Bulevaru Kralja Aleksandra. Plastičar mi rekao da može to da ispravi sve i zalemi oba nosača za farove a što se tiče farbanja ima on odličnog farbara. Plastičar je odličan posao uradio, dobar majstor a što se tiče farbara ne bih da komentarišem.
  21. 1 point
    darkman14

    Gde sipate gorivo?

    pre neki dan video, biće Shell na Somborskom bulevaru u NS, prekoputa Roseta
  22. 1 point
    tox

    Fiat Bravo 1.9 JTD - mastan menjač

    Najbolje tako iako ruzno izgleda. Meni palo na pamet da ocistim ali mi majstor rece da ce onda vise da curi posto kad je ovako prljavo prasina pomesana sa uljem pravi prirodan "cep" i manje curi sto ima logike pa nisam nista ni dirao.
  23. 1 point
    radomir.g

    .::Grande Sporting Multijet::.

    I tako prodje pola godine od poslednjeg javljanja.. Strpljivo se prelistavali oglasi i cekala prava prilika. Uleteo je BREMBO 4 klipa sa prihvatom 10cm kao fabrika!! U originalu sa Peugeota 607 MK1 3.0 V6 211ks. Ne treba spominjati da su plocice velicine Samsunga S8 Plus i da izgledaju kao da bi zaustavile lokomotivu Diskovi Brembo original za Abartha 305mm. Kociono crevo takodje mora duze (425->485mm Abarth/Mito 1.4). Za vikend farbanje celjusti u crveno naravno i pakovanje
  24. 1 point
    Macvanin

    Cene goriva...

    U Bijeljini dizel jos uvek 2.19KM. Na NIS-u je 2.24KM, dok je Gdrive 2.39KM.
  25. 1 point
    Milutinac

    Strahote iz oglasa

    Mali recnik auto oglasa u Srbiji: "Auto je u dobrom stanju za svoje godine" = Auto je rbina jadna ali cu na svaku manu reci "sta ocekujes od auta starog xy godina, idi u salon pa kupi nov" "Cena po dogovoru" = Sramota me i da napisem koliko trazim "Sitna limarijska ulaganja" = Rubova nema, pod je kao kod Freda Kremenka "Motor i menjac odlicni" = Limarija je katastrofa "Klima radi samo treba da se napuni" = Kompresor je crkao pre 10 godina "U poslednjih 2 meseca ulozeno preko 500 evra u auto" = Srgao sam gomilu para u ovo djubre i opet ne valja pa se sad resavam bede "Unikat" = Toliko sam ga usrao tuningsmajlingom da se vise ni ne prepoznaje koji je auto "Jedini u Srbiji" = Jedini u mom selu "Radjen po narudzbini" = Model proizveden u 5 miliona primeraka, ali sam ja video samo ovog da ima dodatnu pregradu izmedju sedista "Cist benzin" = Nemam para da ugradim plin pa je voznja duplo skuplja "Oltajmer" = Rbina koja je nekim cudom prezivela 40 godina bola i patnje, ali sam video da je u Njemacku isti takav u stanju 1 5000 evra, pa ja zato trazim 10000 ,,
  26. 1 point
  27. 1 point
    Da podelim i svoje iskustvo... Radilo samo na 4oj brzini pa reko da skinem da vidim sta je. Kad ima i sta da vidim. Konektor je toliko izgoreo da je jedna zicica ispala skroz. Ceo grad prevrnuh da nadjem taj konektor ali uzalud. Tako sam resio da direktno vezem. Ovde sam na svaki vezao zicu posebno sa buksnom i izolovao izolirkom. Zatim te zice spojio luster klemama za zice u autu. A da i na nekom otpadu su mi trazili 1000 din samo za taj muski konektor. 1000 im m....
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...