Jump to content
Goran

 

 



  • Our picks

    • Recikliraj i uštedi!
      Do kraja godine građani imaju priliku da zamene stari auto novim modelom Fiat Tipo uz Fiat Eko Bonus
       
      Crossroad Adria, članica OMR grupe, lansirala je kampanju Fiat Eko Bonus, tokom koje su građanima Srbije omogućene ekonomske pogodnosti za recikliranje automobila i zamenu starog za novo Fiat Tipo vozilo. Akcija daje mogućnost da svako ko kupi model Fiat Tipo, uz recikliranje starog ili zamenom polovnog automobila, dobije popust od 2.000 evra.

      ''Fiat Eko Bonus inicijativa u Srbiji u fokus stavlja ekološki aspekat pri kupovini automobila, svest o mogućnostima, potrebi i značaju reciklaže za očuvanje životne sredine, ali i finansijskim pogodnostima za svakog ko želi da postane vlasnik novog vozila. Mislim da su ovakve akcije bitne jer zaista podižu svest kod ljudi da je moguće da svako od nas doprinese očuvanju životne sredine, a do sada je zahvaljujući Fiat Eko bonusima u Srbiji reciklirano više od 14 hiljada vozila'', izjavio je Igor Ševo, komercijalni direktor kompanije Crossroad Adria. 
       
      Zamena po principu ''staro za novo'' moguća je za ograničenu količinu vozila Fiat Tipo za koju kompanija Crossroad Adria odobrava specijalan FIAT eko bonus. Bonus u iznosu od 2.000 eura moguće je iskoristiti do kraja godine, ukoliko se novi Fiat Tipo kupuje uz reciklazu ili zamenu staro za novo. Radi se o vozilu sa najvišim nivoom opreme - style tech. Aktuelni su i različiti vidovi finansiranja od poznatih auto kredita, preko finansijskog lizinga do opcija dugoročnog renta. Kontinuirani napor ka podizanju svesti o očuvanju životne sredine uspešno se i prethodnih godina sprovodio sa reciklažnim centrima za Fiat vozila, zahvaljujući kojima je do sada reciklirano više od 14.000 vozila u Srbiji. 

      Sve informacije o vozilu i uslovima kupovine, kupci mogu saznati kod ovlascenih dilera iz naše prodajne mreže.
      • 0 replies
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      U industriji koja je i dalje obeležena neviđenim poremećajima i transformacijama, uz sve veću konkurenciju sa novim učesnicima, Stellantis je zabeležio značajan rast prodaje u 2023. godini, od 5.9% u Evropi u svim segmentima i energetskim pogonima. Stellantis je prešao cilj kao drugoplasirani u prodaji na evropskom tržištu, obezbeđujući tržišni udeo od 18.4% tokom cele godine. Dominantnost Stellantis-a u CV segmentu, sa tržišnim udelom redovno iznad 30%, podržao je poslovni sektor Stellantis Pro One u njegovom liderstvu u sektoru.

      U regionu EU29, ukupni rezultati ukazuju na pozitivan prelazak iz 2023. u novu godinu, odražavajući opšti trend iz ključnih evropskih zemalja. Kao vodeći proizvođač automobila u Francuskoj, Stellantis se ističe na tržištu elektrifikovanih vozila, postižući zapaženi udeo od 27.4%, značajno rastući u poređenju sa 2022. i nadmašujući glavnog konkurenta za 4 poena na tržištu potpuno električnih vozila (BEV).

      U Italiji, Stellantis se istakao kao ukupni lider na tržištu, završivši 2023. godinu s dominantnim udelom od 45,5% u poslovanju s komercijalnim vozilima (CV). Kompanija jača svoje vođstvo u energetskoj tranziciji, sa svakim četvrtim elektrifikovanim vozilom i polovinom električnih komercijalnih vozila proizvedenih od strane Stellantis-a. Postignuti su i pozitivni rezultati u Nemačkoj, gde je Stellantis učvrstio svoju poziciju kao druga najveća automobilska kompanija. Opel Corsa nastavlja da bude najprodavanije vozilo u B segmentu već treću godinu zaredom, dostižući najviši nivo registracija od 2016. godine.

      Takođe, Stellantis već četvrti mesec zaredom predvodi tržište komercijalnih vozila. Postignuća kompanije proširuju se i na Španiju, gde prednjači na tržištu elektrifikovanih vozila i osvaja vodeće pozicije u prodaji plug-in hibridnih i 100% električnih komercijalnih vozila. U Velikoj Britaniji, Stellantis beleži rast u odnosu na prethodnu godinu, a Vauxhall se ističe kao treći najprodavaniji brend na tržištu lakih teretnih vozila; prednjači u oblasti električnih komercijalnih vozila, uz podršku modela Vivaro Electric. Serije Corsa i Mokka Electric dominiraju kao najprodavaniji supermini i električni B-SUV.
       
      Sa uvođenjem nekoliko novih modela u 2024. godini, Stellantis planira da udvostruči ponudu potpuno električnih modela u Evropi do kraja godine. U sklopu svog strateškog plana ''Dare Forward 2030'' kompanija ostaje posvećena inovacijama, održivosti i pružanju vrednosti svojim zainteresovanim stranama.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na ilustraciju iznad.
    • Post in Fiat 500X / Fiat 600
      Nakon zvanične prezentacije modela New Fiat 600e u Lingotu 4. jula, FIAT najavljuje hibridnu verziju koja će biti dostupna od 2024. godine: New Fiat 600 Hybrid. FIAT još jednom dokazuje svoju relevantnost: New 600 će biti dostupan samo u električnom ili elektrifikovanom izdanju, dok će hibridna verzija biti namenjena onim zemljama  gde je prelazak na električne automobile i dalje spor.

      Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT i globalni direktor marketinga kompanije Stellantis, rekao je: ''Naša strateška vizija ostaje potpuno električna, a 500e kao najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi podstiče našu odlučnost da nastavimo i učinimo električna vozila zaista dostupnim svima. Međutim, takođe ćemo ostati relevantni u zemljama kao što je Italija, našem domaćem tržištu, gde električna vozila još uvek nisu toliko popularna. Zato, za ove odabrane zemlje, zajedno sa novim potpuno električnim modelom New 600, ponudićemo hibrid visokih performansi koji će, nadamo se, otvoriti vrata svetu sa više elektrifikacije.''

      - The New Fiat 600 Hybrid - Tehnologija
      Hybrid je pametno i korisnički prijateljsko rešenje koje se sve više traži među kupcima. Naime, ponudićemo im zadovoljstvo modela New 600 u ''P2'' hibridnom paketu: Ima 100 KS, samo 110 do 114g procenjenih CO2 emisija (privremeni podaci pre homologacije). Hibridni pogonski sistem će biti dostupan u dva nivoa opreme: New Fiat 600 Hybrid La Prima, najekskluzivnija verzija, i New Fiat 600 Hybrid, najpristupačnija verzija.

      MHEV motor ugrađen u Novi Fiat 600 Hybrid je najbolji primer tehnologije i garantuje udobnost i performanse. Zahvaljujući ovoj naprednoj tehnologiji, New 600 Hybrid pruža pravo hibridno iskustvo, omogućavajući korisnicima da uživaju u izuzetno komfornoj i električnoj vožnji ne samo u gradu pri brzinama do 30 km/h, već i na gradskim i seoskim putevima kada vozač otpusti pedalu gasa u stabilizovanim uslovima ili na nizbrdici, i u istoj situaciji na autoputu.

      Kompletan tekst i još fotografija možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Alfa Romeo istorijat
      Samo još malo nas deli od sastanka sa istorijom Alfa Romea.
      U sredu, 30. avgusta u 17 časova u prenosu uživo iz Alfa Romeo Muzeja, brend će otkriti svetu izvanredan projekat, stvoren s jasnom željom da postane nešto jedinstveno i vredno svoje istorije. Biće to trenutak čistog italijanskog automobilskog uzbuđenja koji je dobro iskusiti iz prve ruke.

      Doživite ga sa nama...
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      U prvom polugodištu 2023. brend FIAT potvrdio je svoju globalnu lidersku poziciju značajnim rezultatima. 
      Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT (CEO) i globalni direktor marketinga (CMO) kompanije Stellantis, rekao je:

      ''U poslednje dve godine, ostvarili smo niz uspeha unutar kompanije Stellantis, i učinili smo FIAT profitabilnijim i globalnijim nego ikada pre. Ove godine, FIAT je ponovo potvrdio svoj globalni uspeh, značajno doprinoseći izvrsnim rezultatima grupe. FIAT se pokazao kao vodeći Stellantis brend po prodaji u prvom polugodištu 2023. sa 645.000 jedinica, što je povećanje od 10% u odnosu na prošlu godinu. FIAT je lider na tržištima tri ključne zemlje - Brazil, Italija i Turska - u tri različite regije, sa udelom ukupne prodaje od preko 50% van matične regije, što je jedinstveni slučaj u automobilskom sektoru. Pored toga, predvodimo prelazak na održivu urbanu mobilnost zahvaljujući našem modelu novi 500 - globalnom simbolu 100% električnog vozila - koji je najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi. I nastavićemo da utiremo put ka elektrifikaciji lansiranjem modela Fiat Topolino i novog Fiat 600e, koji su prvi novi modeli bazirani na Stellantis platformi. Zahvaljujući sinergijama i mogućnostima unutar grupe, u naredne 3 godine naš plan proizvoda će vratiti FIAT tamo gde pripada: na mesto lidera, uzora i omiljenog brenda.''
       
      U prvom polugodištu 2023. godine, FIAT je pokazao svoju snagu i jedinstvenost zahvaljujući dobro uravnoteženom geografskom prisustvu koje čini brend jačim i otpornijim na ciklične promene. To je daleko najprodavaniji brend u Južnoj Americi, sa tržišnim udelom od 14.1%, i apsolutni lider u Brazilu, najvažnijem neevropskom tržištu za ovaj globalni italijanski brend, sa udelom od 22%. Takođe, Fiat Strada je drugi najprodavaniji automobil u Brazilu i prvi među lakim komercijalnim vozilima.
       
      Izvanredni rezultati postignuti su i u Evropi, gde je brend zabeležio 271.800 registracija od ukupno 645.000 prodatih jedinica širom sveta u prvih šest meseci 2023. godine. U Evropi, gde je FIAT uvek bio lider na tržištu gradskih automobila, brend je apsolutni lider u Italiji sa tržišnim udelom od 12.8%, a legendarni Fiat Panda je najprodavaniji automobil na tržištu. U Evropi, novi Fiat 500 je najprodavaniji Stellantisov električni automobil, najprodavaniji električni automobil u segmentima A i B i među prvih pet u svim segmentima u Italiji, Nemačkoj, Francuskoj i Španiji, uz to što je najnagrađivaniji FIAT svih vremena.

      Rezultati u MEA regiji takođe su značajni, posebno na turskom tržištu gde je FIAT lider sa udelom od 18.2%, zahvaljujući modelu Fiat Tipo koji je najprodavanije vozilo u Turskoj. Pored toga, FIAT je postavio put za dalje širenje u MEA regiji, prvo se vraćajući u Alžir, a zatim postavljajući temelje za proizvodnju modela 500 Hybrid - prvog hibridnog vozila koje će se prodavati u Alžiru - i modela Doblò u toj zemlji, u fabrici Tafraoui - Oran, do kraja 2023. godine.
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      Nakon rekordnog prvog kvartala, Alfa Romeo je završio prvu polovinu godine sa značajnim povećanjem rezultata. To potvrđuje njegov čvrst strategeški plan, koji se zasniva na strategiji posvećenoj u sveukupnom kvalitetu, disciplini i rigoroznosti u ostvarivanju dugoročnih ciljeva.

      Godina 2023. se pokazuje kao kompleksna i puna globalnih varijabli koje predstavljaju izazove, ali odlični poslovni rezultati u prvom polugodištu potvrđuje zamah iz prvog kvartala i konsolidaciju jasnog i stabilnog rasta.
       
      Globalno, registracije su porasle za 57% u poređenju sa prvom polovinom 2022. godine, pri čemu je Evropa zabeležila snažan i stabilan rast: vrednosti su se udvostručile (rast od 100%).  Na području gde je rast snažan i ujednačen, ostvareni su izvanredni rezultati u Francuskoj (+123%), Nemačkoj (+116%) i Italiji (+131%). U regionu Bliskog Istoka i Afrike, nastavljen je snažan i ujednačen rekordan rast. Povećanje od 173% potvrđuje veoma pozitivan trend koji je postao konstanta od 2022. godine, kada je Turska postala globalni lider u pogledu stopa rasta obima prodaje. A eksponencijalno pozitivan trend se nastavlja na isti način, sa vrednostima koje su povećane više od deset puta. Kao konsolidacija rezultata u regionu, brojke u Izraelu su porasle za 40%, a u UAE za 37%. 
       
      Azija predstavlja ključno strateško područje za brend Alfa Romeo. Prodajni rezultati za prvu polovinu godine su stabilni i u skladu sa rezultatima za isti period 2022. godine, sa upečatljivim brojkama u Kini, gde su registracije zabeležile rast od 94% u maju u odnosu na isti mesec 2022. godine. Komercijalni uspeh modela Giulia je u Kini ponovo bio značajan, beležeći rast od 35% tokom šestomesečnog perioda.
      Kao dokaz fokusa na ovo područje, Alfa Romeo je nedavno predstavio novi model Giulia i novi model Stelvio u Kini, a prvi prodajni salon Alfa Romeo automobila u Hong Kongu je ponosno započeo svoje poslovanje.

      U SAD-u, rezultati u pogledu kvaliteta su upečatljivi, na osnovu studije IQS koju je sproveo JD Power, globalni lider u istraživanjima potrošača, konsultantskim uslugama i analizi podataka. Njihova studija ''Inicijalna studija kvaliteta'' (IQS) ističe izuzetne rezultate koje je postigao Alfa Romeo, koji je zabeležio jasno poboljšanje u poređenju sa 2022. godinom.

      Žan Filip Imparato (Jean-Philippe Imparato), izvršni direktor Alfa Romeo:
      ''Rezultati za prvu polovinu godine potvrđuju rad celog tima. Postižemo ciljeve koje smo postavili sebi sa velikom skromnošću i požrtvovanošću. Disciplina sa kojom sprovodimo našu strategiju temelji se na želji da postanemo lider u premijum sektoru po pitanju kvaliteta, a nagrade koje smo dobili to potvrđuju. Zato održavamo našu posvećenost i odlučnost kako bismo osigurali da 2023. godina završi sa rezultatima koji ostaju na pravom putu i postaju još bolji od izuzetno pozitivne prve polovine godine.''

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • @OMP  Perem samo bitne unutrasnje strane, nemam ti kad ja to oko ditejlinga, oduzima vise vremena od samog rasturanja/sklapanja bar duplo, a izginuh i ovako  To samo kad radim s merakom sve do srafa, a ovde je bio cilj samo da se slozi, i higijena naravno odrzava na bitnim mestima... Al evo, ne bilo mi tesko, ditejlerski sam obrisao poklopce, oni valjda tome i sluze, da prekriju na kraju celu pricu... izgleda bombona         Elem, posao se malo oduzio, s jedne strane mi je ovaj auto bas baksuz, kako jedno zavrsim drugo ispadne, s druge strane u svakoj nesreci ima srece. Naime, juce sklopim skoro sve, i vergla al nece da upali, po zvuku verglanja ga cujem kao da nema kompresije... dijagnostika kaze senzor bregaste, sto ukazuje na lose zupcenje... skinem gornji poklopac, kad imam sta i da vidim, kais odran po sredini:     Ali ipak nije mrdnuo s onog mesta na koje sam ga postavio, tako da se klipovi i ventili nisu ljubili E sad, sta se u stvari desilo: ja imam alat za zupcenje, i apsolutno svuda se navodi da se samo izravnaju prvi i drugi cilindar, da budu na vagi, alat ide u bregaste, nabacuje se kais i to je to... citam i upustvo, isto tako, okrecite radilicu u smeru okretanja motora dok se ne poravnaju, nabacite ovo, stegnite ono... medjutim, posle razmisljam, pa ja sam uvek dovodio pre skidanja kaisa u fazu za zupcenje sve, cak i kad sam skidao glavu sam prvo sve podesio da mi posle bude lakse(na bivsoj bravi), a sad nisam nego samo odozgo smaknuo kais, da malo ustedim i ne razvaljujem dole PK, remenicu, skidam tocak, korugu itd... a eto kako je "precica" mogla skupo da me kosta. Naime nije isto da li je na vagi tako sto prvi npr do GMT ima jos 90* da se zakrene ili 270*, a to se nigde ne navodi. Znaci alat gore na poziciju, ali MORA da se gleda da i crtica na maloj remenici bude na gore, sto nigde ne pise a savrseno je logicno, palo mi je na pamet kad sam poceo da razmisljam sta je poslo po zlu. Ne da nije isto, nego ono, nije ni blizu, ja ne znam kako je onako uzubljen uopste i izbacivao malo dima, ubrzavao verglanje, cinilo mi se kao da se malo i javlja...  E sad, sta je pocepalo kais... upala bixnica neprimetno bas tu i na prvom verglanju ga pocepala... cak je i ona samlevena, presecan na pola... i posle razmisljam, pa mene je tacno andjeo cuvar naveo da omanem zupcenje kad sam radio tako mehanicki, nerazmisljajuci, pa jbte da sam ga uzubio kako treba on bi s tim kaisem i upalio i radio tako cepnutim, posle par kilometara bi verovatno otisao skroz i ode nova glava... znaci koja sreca u nesreci, neverovatno...          (Famozna bixna i strelica koja mora da bude gore kad se zubi od nule)   Evo i sta kaze manual, nigde reci o tome, kao sto nisam procitao nigde ni na forumu, niti video ni na jednom klipu i sta ti vec znam a jako je bitno upozorenje:            Upozoravaju kreteni da se radilica polako obrce da alat ne istera kompresija, a o ovome ni reci...   Imao sam i onaj dobar kais koji sam skinuo sa mog, al ipak uzeli set za zupcenje i novu vodenu pumpu, kad je bal...     Inace PK kais 2022. godiste, decembar, znaci '23 je verovatno vec radjen servis, pa se zato onaj kais cinio kao odlican, ipak nema tih 10 god. ali svejedno, bixna mu je presudila         I nista, onda je upalio, radi lepo, sve super... provozali ga, prva 2-3km je purnjao malo, i vrlo brzo smanjio na minimum, sto je sasvim ocekivano, dok izbaci to smece iz katalizatora, ne legne malo itd(i tek ce, kad se malo razrade karike prema njegovom cilindru, ali i ovo sad je odlicno, ovo na snimku je posle svega 5-6km).   I onda vidim lokvicu ulja na betonu, a taman sam pokupio alat... curi tamo kod spoja na menjacu, znaci karter, aj skinem da vidim sta je poslo po zlu... ono kako ima sa leve i desne strane one poklopce, tu ima i spoj koji sam malo deblje namazao silikonom, ali nisam imao u vidu da je do menjaca bas razlika od 1,5mm najmanje(kako da kazem, poklopac izdignut od nivoa bloka a sve zajedno prekriva karter), tako da silikon nije uhvatio lepo. Sad sam namazao deblje, slozio sve, i ne dira se vise do sutra. Sutra da se naspe ulje samo i opet probna voznja, valjda nece ispasti jos nesto         (slab aku od silnog verglanja pre mini havarijce, ali pali cim okrene, sad vec na zub)       (psst.. dodji vamo... jel vidis?! Radi a ne dimi !!!  )   Eto kako sam u nekoj silnoj zurbi pao na raznim glupostima, al sta ces, tako se najbolje uci... samo sto ja svoje javno iznosim a imao ih je svako... i takve greske koje sam pravio i pre 15god dan danas imam u malom mozgu u pola noci da me probudis, nikad ne moze da se ureze greska sa karterom ako je neko drugi skidao, kao kad ja odvijam na +40C isti karter koji sam malo ranije zavijao   Ali je to sad islo kao na pit stopu, u sat vremena sa sve ciscenjem zavrseno       Nego, sad sam video kakav je tocak.. u gepeku je rezervni stigao prave dimenzije, nije copavac, a ovaj na autu je isto prave dimenzije, a ima oznaku kao copavac... ovo prvi put vidim.. kako, zasto?  
    • Te ratkapne su se mogle poruciti u ovlascenom servisu pre 3-4 godine ali im je cena bila oko 50e po komadu... Kao da su od plemenitih metala.
    • Drugari pošto ne mogu nigde da nađem originalne ratkapne za Fiat Punto Classic tj.   da kupim nove, razmišljao sam da ofarbam čelične felne koje imam, da ne bih bacao novac trenutno na alu felne pa me interesuje da li mogu bilo koji sprej da uzmem i da li postoji neki proces koji bih trebao da ispoštujem i da li je moguće to odraditi a da ne skidam točak sa automobila?  I ako znate negde gde mogu da se kupe originalne ratkapne na šraf 14" može i taj predlog.
    • To je to, meni fali ta dugačka Sent from my SM-S926B using Tapatalk
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. Boka7
      Boka7
      (35 years old)
    2. cookman
      cookman
      (51 years old)
    3. Dekilica
      Dekilica
      (36 years old)
    4. fedja_
      fedja_
      (40 years old)
    5. nenad013
      nenad013
      (44 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...