Jump to content
FAS Goran

slobelix

Members
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

  1. Od jutros sve radi kao sat. Nista se ne cuje, menjac lepo ulazi u rikverc. Za vikend cu ga malo jace testirati, mozda je problem nestao sam od sebe, punto je to.
  2. Probacu ali imam utisak da je zreo za servis. Ne znam.
  3. Taman sam danas castio sebe novim letnjim gumama, platio registraciju i resio da za taj dan ne dam vise ni dinar za auto ali izgleda da cu morati . Kako sam stigao kuci i prilikom parkiranja unazad tesko sam prebacio u rikverc i iz menjaca se culo nekakvo cangrtanje. Auto sam ugasio i posle nekoliko minuta upalio i pokusao ponovo, dva tri puta menjac je lagano odradio posao ali je posle toga ponovo zaglavio i bio poprilicno bucan. Da li neko iskusniji zna koji mogu biti potencijalni kvarovi da idem sa malim predznanjem u servis? Hvala!
  4. Maznuli su mi srecni kupci ispred nosa auto. da librze kaparu. A mislim da bih dao 3000 bez problema, sjajan auto.
  5. I kod mene slican problem.Prvo su mi crkle prve tri brzine ventilatora, radila je 4ta ali je posle dan dva i ona zatajila. Pratio sam uputstva sa foruma i nasao reostat kod suvozaca, kabl sam izvukao i izgleda ok, ne vidim da je nesto pregorelo, ali sad ne mogu da izvucem reostat. Plus kod mene nema tog srafa koji bi trebalo da drzi reostat nego je samo plastika u plastici. Sta da radim? Da pritisnem plasticni jezicak koji sam uocio i povucem muski ili ima neki suptilnijij nacin da izvucem reostat?Ne mrda ako ga sa pola snage cimnem.Punto mk2 sa slike je u pitanju, bez klime,
  6. Moze 53ah, toliko je imao i stari Bosch silver, sve je sljakalo bez problema.
  7. Jel neko ugradio ovaj model ( http://www.akumulator-shop.rs/starter-akumulatori/exide-premium-ea530-53ah-540a-detaljno ) u punto 1.9 jtd? Stari akumulator koji me je izdao juce posle 7 godina je bio dimenzija 207 x 175 x 175 a ovaj exide jednu dimenziju ima 190 pa da pitam da li pasuje pre nego sto narucim?
  8. Ok izvinjavam se, mislio sam da je po PSu 50 km/h. Za te slucajeve koje spominjes slazem se :-) Al onom kome zakonska brzina nije dovoljna i svira svima da se sklone i juri u makazice jer on zuri da izgubi svoju glavu il nekog ubije,zbog takvih se i uvode sva ova represivna sredstva.
  9. Idemo dalje... Desna viljuska popustila, to se manifestovalo tek kad sam ove opruge stavio...Pored toga drzac menjaca popustio pa lupka...Zato je leva strana bila opterecenija, amortizer je tu bio pod vecim opterecenjem.
  10. Hmmm evo jos zanimljivosti... Stavio sam nove opruge skoro potpuno ispravio auto al sam sad ustanovio da skripi zadnji trap... A nove silene sam stavio pre nekoliko meseci, takodje su novi i amorti...Nista mi nije jasno.
  11. Bilo je na ravnom.Vozim uskoro kod majstora pa cu napisati koja je dijagnoza i resenje. Hvala ;-)
  12. Upravo sam izmerio, ima 4 cm razlike. Menjam opruge... E sad koje su najbolje u odnosu cena/kvalitet?
  13. Kad sam menjao solje leva je bila skroz propala i jedva je skinuta sa amortizera. Majstori su proveravali zategnutost trapa, amorti ne cure, seleni su novi, centriran je. Sta jos moze da bude ovako ako nisu opruge, tj ako leva nije popustila? One su jedino sto je ostalo na trapu sto nije promenjeno, verovatno su fabricke. Svakako cu otici na jos jedan pregled.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...