Jump to content
Goran
oktopod

500L Cross Pino Silvestre

Recommended Posts

Ostavio sam ženin grande kod limara, davno je još neko na parkingu zacepio zadnje levo krilo ko konzervu kad otvaraš, njenom ocu pozajmili lik je za jedan dan oljuštio i ulubio prednje levo krilo, branik na sred auta o stub kapije, pukla i mrežica plastična kod znaka i far, desno prednje krilo je bilo loše ofarbano još kad smo ga kupovali sam primetio, pa dodje vreme ne mogu da gledam i krenuće da rđa, sve zajedno plus da popika branika oba za 300 eur.

Pa ga pitah za moj otpao lak na haubi i na krovu gde se vidi i belo već kao i za očešan branik, ne da radi već šta ako ne uradim dal će da krene, kaže neće to belo je neka epoksi smola fazon i samo da pratim za svaki slučaj te sam odustao od farbanja jer će me neko isto veče zezne, bacanje para.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izduvao sam ga za produzenje garancije.

Danima me svi koji zovem izbegavaju sa "zovem vas odmah" i ne jave se.

Radi se o tome da se promenio uvoznik šta li i da sada moze da se produzi samo za auta ne starija od 6 meseci. Meni uskoro istice 2 godine.

Mozda budu napravili cenovnik i za starija od 6 meseci ali ce meni do tad isteci garancija te neću moci da produzim.

Bas glupa fora, kad sam kupovao auto receno mi je da cu moci da produzim bilo kad a pre nego istekne 2 godine, moze i poslednji dan, rekli pa porekli fazon, bas glupo.

Mada sa druge strane kad procitas sta garancija obuhvata i na koliko predjenih kilometara, pomogli su mi da "donesem odluku" dal uopste bacati pare na to, ta garancija njihova je cisto eto da ne budu jedini na trzistu bez garancije za tek kupljen auto.

Svodi se na motor i menjac 2 godine ili 40k km kao i farbu i lak ne racunajuci fizicka ostecenja. Aj doduse zamenise mi taj senzor prisutnosti suvozaca.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, baš je "blesavo" ispalo prema postojećim kupcima koji su u trenutku promene uvoznika bili u periodu fabričke garancije. Tj, blago rečeno, krajnje neprimereno.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li postoji neka pravna "caka" oko garancije? Da li ima negde na papiru da je moguće produženje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@oktopod

Trebao si odmah na pocetku uzeti produzenu garanciju.

Ja sam dobio 5 godina ili 200 000 km i to kao poklon!

Srecom, nije mi trebala...:thumbup:

Za one koji misle da lazem:  

 

https://autoblog.rs/blog/auto/domace-trziste/2016/07/11/fiat-500l-akcija-garancija-5-godina-200.000-km

Edited by italiano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebao sam, ali sam u momentu iskesirao 16.100 za auto, pa registracija, pa kasko, pa ona daska gepeka dodatna i kadica patosnica gumena za gepek... Pomislih aj iskuliraj ima vremena.

Ne setih se da procitam ugovor nije mi kod kuce vec na placu, al kazem sto vise razmisljam sve vise se pitam sta ce mi to kad je to sto garancija pokriva bezveze.

Kilometraza mi je 25k za 2 godine, znaci za 2 bice oko 50k,ne bi trebalo do tad da nesto vrisne a da garancija to pokriva.
Tad su trazili nesto preko 400 eur za 2 godine produzenja, ako i vrisne dal ce biti skuplje od 400 eur mislim da se kockanje isplati.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Kratak rezime na okruglo 30k kilometara.

 

Auto i dalje trosi ulje, nekad manje nekad vise al se vrti oko 2 litre na 10k km sto je po meni mnogo. Poslednje sipano je Shell Helix ista stvar.

 

Benzina trosi oko 8 sto je ocekivano. Zimus na one jedine hladne 2 nedelje sa minusom je trosio 10.5 sto je ok, al da je zima bila kakva je nekad umela biti trosio bi sigurno 12. Na ove letnje vrucine koje su skoro 40 stepeni u hladu sa klimom uvek upaljenom i na LO podesenom trosi 9.3 sto i nije tako malo, ne znam da mi je neki auto leti trosio koliko i zimi pa i na 40 i sa klimom.

Benzin sipam uvek 100ku osim kad sam na putu a na usputnoj pumpi nema 100 pa sipam 98 ili 95 ako nema drugo.

 

Auto uopste nije za duza putovanja zbog pomenute lose pozicije za volanom koju ne mozes nikako podesiti. Isao sam do Hanijotija i naravno nazad, evo 2 nedelje je proslo mene i dalje boli zila u levom ramenu da ne mogu da kad spavam legnem na levu stranu.

 

Osim toga, auto je ok kupovina za te pare cak i u to vreme kad cene nisu bile tolike. Mada da nisam trazio visok auto mislim da bi Clio bio mnogo bolji izbor za iste pare, manji gabariti i prostor pa nije neko poredjenje ali daleko udobniji.

 

Stavljene su folije, lepse izgleda manje se greje ali nisam nesto prezadovoljan, narocito ova na C stubu lepljena spolja kojoj nije potrefljena boja plastika i drugih folija vec izgleda siva. Toliko mi se ne svidja da sam auto fotkao poslednji put u servisu pre mesec dana kad su folije stavljene.

 

Evo diskusije na tu temu, kome se cita procitajte i kasnije postove do momenta kad sam isao u servis po atest i izneo mu svoje nezadovoljstvo: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/46923-Zatamnjena-stakla&do=findComment&comment=1714307

 

Edit: kada kliknem na link, u browseru me baca na prvi post u temi a u Tapatalk na poslednji a kopirao sam link do posta ako moze pomoc oko toga@neshaoct

 

1a2459a4b2a9b1558b284900f6cbe908.thumb.jpg.6595f241b6f3ac194397fab8ebb67973.jpg 8ecfb63ac76b31ce8254de9c0be00930.thumb.jpg.50db6ec7786ffd240a36af2bee74c207.jpg d60d4da7e85c752cf90696adb64431ac.thumb.jpg.06334af4896514a6a71f5828aab12184.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike, skinut TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, oktopod said:

kada kliknem na link, u browseru me baca na prvi post u temi a u Tapatalk na poslednji a kopirao sam link do posta ako moze pomoc

Dobar je link.

A probao sam dodatno i sa laptopa i sa Browsera na telefonu - vodi na pocetak tvoje price od 7. juna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok hvala, ja sam probao sa telefona da mi otvori u tapatalk pa da mi otvori u browseru i nije bacao na post koji je uvodna prica mog iskustva.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, oktopod said:

Kratak rezime na okruglo 30k kilometara.

 

Auto i dalje trosi ulje, nekad manje nekad vise al se vrti oko 2 litre na 10k km sto je po meni mnogo. Poslednje sipano je Shell Helix ista stvar.

 

Benzina trosi oko 8 sto je ocekivano. Zimus na one jedine hladne 2 nedelje sa minusom je trosio 10.5 sto je ok, al da je zima bila kakva je nekad umela biti trosio bi sigurno 12. Na ove letnje vrucine koje su skoro 40 stepeni u hladu sa klimom uvek upaljenom i na LO podesenom trosi 9.3 sto i nije tako malo, ne znam da mi je neki auto leti trosio koliko i zimi pa i na 40 i sa klimom.

Benzin sipam uvek 100ku osim kad sam na putu a na usputnoj pumpi nema 100 pa sipam 98 ili 95 ako nema drugo.

 

Auto uopste nije za duza putovanja zbog pomenute lose pozicije za volanom koju ne mozes nikako podesiti. Isao sam do Hanijotija i naravno nazad, evo 2 nedelje je proslo mene i dalje boli zila u levom ramenu da ne mogu da kad spavam legnem na levu stranu.

 

Osim toga, auto je ok kupovina za te pare cak i u to vreme kad cene nisu bile tolike. Mada da nisam trazio visok auto mislim da bi Clio bio mnogo bolji izbor za iste pare, manji gabariti i prostor pa nije neko poredjenje ali daleko udobniji.

 

Stavljene su folije, lepse izgleda manje se greje ali nisam nesto prezadovoljan, narocito ova na C stubu lepljena spolja kojoj nije potrefljena boja plastika i drugih folija vec izgleda siva. Toliko mi se ne svidja da sam auto fotkao poslednji put u servisu pre mesec dana kad su folije stavljene.

 

Evo diskusije na tu temu, kome se cita procitajte i kasnije postove do momenta kad sam isao u servis po atest i izneo mu svoje nezadovoljstvo: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/46923-Zatamnjena-stakla&do=findComment&comment=1714307

 

Edit: kada kliknem na link, u browseru me baca na prvi post u temi a u Tapatalk na poslednji a kopirao sam link do posta ako moze pomoc oko toga@neshaoct

 

1a2459a4b2a9b1558b284900f6cbe908.thumb.jpg.6595f241b6f3ac194397fab8ebb67973.jpg 8ecfb63ac76b31ce8254de9c0be00930.thumb.jpg.50db6ec7786ffd240a36af2bee74c207.jpg d60d4da7e85c752cf90696adb64431ac.thumb.jpg.06334af4896514a6a71f5828aab12184.jpg

 

 

Zvučaću ti sigurno dosadno, ali, "grešiš dušu" prema 500L. Odličan je to automobil. I ja moga "Zelenka" još nisam prežalio.

Videćeš i ti koliko je taj tvoj zapravo bio "veoma dobar automobil" i to najkasnije onoga dana kada ga prodaš i sedneš u nešto drugo.

Uostalom, pogledaj detaljno neki savremen automobil, od oko 20 hiljada evra, isprobaj, provozaj. Pa proceni da li je taj tvoj 500L bio tako rdjav.

Da li je to velika potrošja goriva, za kola visoka 165 cm ? Pa, vidi šta je jedan na drugom forumu napisao za novi pežo 408 1,6 Plug-In hibrid ( visok 148 cm ):  

 

"Motor je 1.6 turbo benzinac, menjac automataki 8 brzina. U odnosu na dizela nije ubedljiv. Baterija moze da se puni i na uticnicu ali to do sada nisam radio :) . Prosecna potrosnja za ovih 5.000 km klliko ga vozim u hybrid modu je 7.3 litara na 100km. Nije losa potrosnja, uzimajuci u obzir da je auto tezak 1.700 kg i da prolazim ceo grad - pancevacki most, centar, brankov most.... rezervoar je 40 litara i prilicno cesto skrecem na pumpu - bar za moj ukus...

 

Sledece nedelje idemo na more, stavili smo kofer i ocekujem da ce potrosnja biti veca ali i posete pumpama jos cesce...

 

Stigli smo do prve tacke putovanja - Surdulica. Sa koferom i punim autom potrosnja 8.65..."

 

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plakaćemo mi za atmo motorima :) bez baterija i sl. hibridnih srrrrr....

 

Položaj sedenja ume da bude nezgodan i ja sam primetio da su mi vrata nekekao daleko. 

Sedište se pomera gore - dole, napred nazad. Naslon se obara. Volan se pomera takođe, gore - dole, napred nazad te u tom smislu, gotovo je nemoguće da nisi našao odgovarajuć položaj.

Ja recimo vozim sa ispravljenim leđima (nisam zavaljen) i pritom sam dosta nizak. Iza mene bi mogao da sedne Nikola Jokić i da ne udara kolenima u naslon sedišta :) 

Takođe imam i lumbalno podešavanje i to mi je vrlo fina opcija kad dugo vozim, elektronski se kontroliše, pa povremeno promenim položaj.

 

Vozio sam ga najduže 10 ak sati sa pauzama i nisam imao problem sa leđima, kolenima itd.

 

Moj stoji u garaži, vozim ga dosta retko :) čuvam, za vreme kad ne bude atmo motora na tržištu, ima cena da mu skoči .... :) 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja isto drzim naslon skoro skroz uspravno i do kraja nazad sediste i ima mesta iza mene prilicno. Dignem sediste i na gore nedovoljno za moj ukus jer pocne da mi smeta retrovizor za pogled.

Ali recimo da nisam dodao jastuk za glavu ne razumem na sta bih oslonio istu.

Lumbalnu podršku moj na zalost nema.

 

Probao sam sve poze volana i jedino mi odgovara skroz izvucen i skroz spusten, ali kad ga skroz spustim ne mogu da udjem i izadjem jer nemam gde da provucem nogu izmedju volana i sedista a i dalje mi je nekako visoko da bih oslonio levu ruku u krilo. Nemam na sta da je oslonim jer su vrata kako i sam kazes daleko.

Desnu oslonim na koleno jer je ono uzdignutije i blize volanu jer je stopalo na gasu. Rukonaslon tu isto pomaze mada je i on malo daleko a u pocetku sam imao bol u zglobu desne sake dok nisam shvatio da je rucica menjaca previse unazad i da lomim šaku pa sad celu ruku povucem unazad kad menjam brzinu.

 

Sve u svemu prilicno nezahvalna pozicija barem meni. Sedalni deo je kratak i preseca mišić butine, ćale bio suvozac do mora kad je izlazio morao sam da ga iznesem oduzela mu se noga.

 

Najozbiljnije razmisljam o zameni sedista, da neko nije slucajno cuo ili zna kako naći neko da nije prekomplikovana montaza a da je udobno i dugacki sedalni deo? Samo novo me zanima.

 

Nisam dodao da je sreca da nisam farbao haubu onomad i bacio pare jer trenutno izgleda uzasno, na sve strane se beli verovatno od udaraca kamicaka, puca lak i farba ko čips.

 

U pravu ste da kad bih poredio sa onim sto se sad prodaje za 20k ne bih nasao nesto specijalno bolje, zato sam i rekao da sve u svemu nije los auto za te pare, ali sam verovatno kao i za sve drugo pogresno shvacen kao nikad zadovoljan, a zapravo samo realno iznosim sve nedostatke na koje nisam navikao niti ih ocekivao.

Za 21k eur sam tada probao C4, peugeot 2008 i Renault Kadjar i sva su bila mnogo konkretnija i udobnija kola ali stoji 5-6 k skuplja nego ih nije bilo moguce kupiti, jedino mi C4 kad su mi se slegli utisci bio siroma plastikaner sto se tice table. Za 25k sam hteo Skodu Karoq, ono je meni bio bas ozbiljan auto, al ni njega nije bilo moguce kupiti a i to je vec 10k skuplje te nije fer poredjenje.

 

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, oktopod said:

Lumbalnu podršku moj na zalost nema.

 

Ako imaš problem sa lumbalnim delom kičme zaboravi na sedišta bez toga.

Ja imam gijagnozu još od JNA, tako da ne pričam napamet. Punto me je ubijao u pojam već nakon pređenih stotinak Km, pa je dobio sedišta od 147.

Bravo ju je imao, pa zato sa njim ni do mora nisam imao problema, mnogo znači.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Reacher Gilt
Meni su sedista od 147mice odlicna. Nikakav problem nemam sa voznjom od 8h voznje. Skoro sam vozio 400km, 50kmh, oko 8h voznje. Sa jednom pauzom od 20min.
Dodjes umoran od puta, ali to ne gine...

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja citajuci tvoje postove zaskljucujem da ti je 500L bio skoro pa promasaj od auta. Tacnije mooozda od posle recimo 2 strane tvoje teme su stvari krenule u ne bas tako pozitivnom tonu. 

A onda citam temu o 500L za kupovinu,, citam kod drugih kolega koje su imale 500L, sasvim drugaciji utisci..ne znam mozda je i do opreme, do primerka do restyle-a ili licnih afiniteta.

 

I sad, ja se dvoumim da li uopste da gledam 500L kao sledeci auto...te ne valjaju stakla, nemaju UV zastitu (po meni apsurd nepostojanja, al mozda zaista jeste tako), te nedostaci u proizvodnji, te atmosferac trosi ulje bez nekog odredjenog pravila u kolicini od servisa do servisa (mada bih ja gledao 1.6mjet), kvalitet farbe i laka je ozbiljan downgrade (sto mislim da je i logicno, ranije si stavljali mnogo vise laka i boje za farbanje....moderni trendovi)...

 

Stvari koje zavise od korisnika do korisnika (pozicija, stil voznje i dr) ne uzimam u razmatranje, ja se npr ne mogu namestiti ni u jednoj Skodi, ni u L200 (gde me zglob leve ruke boli nakon voznje), a apsurdno zvuci da su mi Sandero i Caddy najbolje legli, cak i pored novijih vozila poput Dustera ili Fieste. Svog Brava ne bih poredio jer njega je vozio prethodni vlasnik u Nemackoj a ovde zena i ja, te je akanost auta 'upitna'. 

 

O kvalitetu izrade 500L nisam licno upucen (ne posedujem, ne raspitujem se, nisam zagledao, mada ima kolega koje su mi isti nudili da pogledam i probam kao gest dobre volje i ispomoc kolegi u odlucivanju, na sta sam im neizmerno zahvalan) ali i dalje mislim da je svakako bolji od mnogih tog cenovnog ranga za koji se polovan moze naci, posebno Cross verzija koju i gledam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ukratko nije promasaj ali se nisam bas ni usrecio a za te pare jeste bolji nego drugi.

Tehnicke mane tipa potrosnja ulja i lak postoje. Zvuk iz menjaca, lampara korpa kvacila. Pozicija za sedenje i uopste auto je kako kome sedi.

Uopsteno kvalitet nije los ali je mozda rano govoriti posle 30k. Na rupe udoban.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Board za predjenih 75km prosecnom brzinom 20 kmh sa upaljenom klimom pokazuje 10.8 lit znaci racunaj 11.5

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, oktopod said:

Board za predjenih 75km prosecnom brzinom 20 kmh sa upaljenom klimom pokazuje 10.8 lit znaci racunaj 11.5

 

To ništa ne znači.

Možda si imao kreni stani deo puta, pa si deo puta naglo ubrzavao, pa naglo usporavao itd.

 

Mrzi me da fotografišem, ima 50 stepeni, da idem do garaže, vikend vožnja BG - Zlatibor - Priboj - Zlatibor - BG, prosečna potrošnja za skoro 700 km je 6.1 l po bordu.

Nisam obrisao potrošnju, a jutros sam išao na tehnički, baš ću fotografisati, da vidiš. Isti je motor, ista je veličina točkova, isti je manjač, nema tu nikakve razlike, samo treba da promeniš stil vožnje. 

Pritom, pisao sam ja već, ja uopšte nisam neko ko ne vrti motor, već naprotiv, ja vrlo često vrtim preko 3500 rpm.

Vozio sam po Zlatioborskim gudurama (Ljubiš - Gostilje - pa preko vrha Čigote, ustkim putevima, kroz šume) i to, naravno, sa klimom, sve vreme i vrlo se lepo i lagano vozi. 

Vrhunski, u trećoj, od 30 do 80. Zavrtiš na 4500 rpm i pustiš gas, on ostaje da se vrti, pa lagano usporava... To ne možeš sa dizelom, ima turbo rupu, čim pustiš gas, on kreće da usporava itd.

A onda, izađeš na magistralu, pa voziš u četvrtoj, na 2500 rpm ide nekih 60 - 70 km/h. Pritisneš gas, on se zavrti na 4000 rpm i on već ide preko 100 km/h i ne menjaš brzinu, voziš tako, da se vrti, posebno jer si pod opterećenjem, klima, puno stvari ... 

Ako hoćeš da kruziraš, onda ubaciš u petu brzinu i sa 70 - 80 km/h ništa se ne čuje, lagano klizi ... 

Auto je odličan, ali, ne kažem, može da se desi da je tebi zapalo nešto loše, šta znam. Ja imam dosta opreme, možda i to utiče.

 

E da, recimo, ja kad idem niz brdo, ja ubacim u drugu brzinu, on se zavrti do 4500 rpm, usporava ga motor, fino radi, a posle, na izlazu sa spusta, pipneš papučicu gasa, motor se zavrti baš veselo na 5000 rpm :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@darkman14 Da, to objasnjava i check engine. Al izgleda i da je trudnjaca ispala kroz leva otvorena vrata, a auto ostao ladan ko spricer :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...