Dzimbo 1009 Posted June 16, 2021 Fina potrosnja skroz, a reci mi je l planiras da ga isteras na autoput skorije, zivo me interesuje zvucna izolacija i potrosnja u tim uslovima. Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted June 16, 2021 Biće ovih dana autoputa malo više pa će biti i utisaka. 1 Dzimbo reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Zakeralo 126 Posted June 17, 2021 (edited) @knezevic76 Da li svitac (firefly motor) uopšte troši ulje na dosadašnjoj kilometraži? Edited June 23, 2021 by neshaoct formatiranje Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted June 17, 2021 On 6/17/2021 at 11:33 AM, Zakeralo said: Da li svitac (firefly motor) uopšte troši ulje na dosadašnjoj kilometraži? Pojma nemam, haubu sm smao otvarao da sipam tečnost za šoferku. Proveriću uskoro. 1 Zakeralo reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted June 19, 2021 On 6/16/2021 at 10:43 PM, Dzimbo said: Fina potrosnja skroz, a reci mi je l planiras da ga isteras na autoput skorije, zivo me interesuje zvucna izolacija i potrosnja u tim uslovima. Na AP tempomat na 130, vrti se oko 3000 obrtaja u petoj brzini, kažem Oko jer ima tupavi digitalni obrtomer za kockicama koje broje po 500 obrtaja pa se ne zna dal je 3000 ili 3300 jer prebaci sa 3000 na 3500. Tada troši od 6.5-7.5 sa uključenom klimom, danas posmatrao. Vozio sam ga i 150, ide bez problema al ide I potrošnja. Nema neke prevelike buke, bukvalno nešto šumova od karoserije i dosta je bitna vrsta asfalta, na nekima je nečujan a nekom, onom krupnijem pravi se dosta buke, kad sa vozim 200. Dakle asfalt pravi najveću buku tj gume. Ranije sam napisao da mi žao što nema šestu brzinu, sad nakon malo upoznavanja, dovoljno mu je 5 brzina. (Mislim da bi sa 6 brzina imao kraće prenose.) Ovako nisu kratke, pa mi se dešava da ga vozim trećom kilometrima 60 na sat, skroz se zaboravim, nema buke od motora, npr u četvrtoj ga vozim od 40-80 bez da šaltam u nižu. Prešao sam 350km danas sa upaljenom klimom, oseti se minimalno opterećenje klime i to samo u nekim režimima vožnje, npr ima malu zadršku kad potopim gas, da odreaguje. I kad hoću oštrije da ubrzavam, šaltam na malo višim obrtajima nego bez klime. Uz begaljičko brdo troje u kolima, upaljena klima od dna 130 na vrhu 128 u petoj bez problema, ne ubrzava al I ne gubi na brzini. Ona uzbrdica ka naplatnoj rampi u Malom Požarevcu u četvrtoj ubrzava, nije udar u leđa, al ubrzava, mislim da sam išao 120-130 dok nisam ubacio u petu. Najbitnije da nisam osetio umor tokom vožnje. Lagan je za vožnju. Sam motor je ispunio ono što sam očekivao od njega, nije bučan, nije trom ali nije ni trkač, ima tu snagu na malim obrtajima zahvaljujući trubini pa se lagano vozi i pretiče najnormalnije, još nisam imao potrebu da ga šaltam stepen niže, doduše imao sam normalna preticanja. Nedostatak snage se oseti u nekim momentima ali to je retko. Zanimljivo je da sam par puta potpisao nesvesno u prvoj pri uključivanju sa sporednog puta i u drugoj pri penjanju na Bukulju po onim serpentimma poprilično je osetljiv na papučicu gasa. 7 1 Dzimbo, djole81ar, ISV_01 and 5 others reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted June 19, 2021 Da dodam BG - SM- ŠA - AR - BG =350km Vožnja po ograničenjima AP, magistrala, grad, klima non stop, potrošnja 6 litara NIS 100. 2 djole81ar and Dzimbo reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
djole81ar 514 Posted June 19, 2021 Eto, znao da sam trebao otići danas na Bukulju, a dvoumio sam se Što se tiče potrošnje, ili ga mažeš ili baš i nije nešto štedljiviji u odnosu na 1.4 sa 6 brz. Al zagledao sam ga juče u servisu, dobar je, bio isti narandžasti. 1 knezevic76 reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted June 20, 2021 On 6/19/2021 at 11:05 PM, djole81ar said: Eto, znao da sam trebao otići danas na Bukulju, a dvoumio sam se Što se tiče potrošnje, ili ga mažeš ili baš i nije nešto štedljiviji u odnosu na 1.4 sa 6 brz. Al zagledao sam ga juče u servisu, dobar je, bio isti narandžasti. Ako ga uporedim sa 1.4 iz 500l koji sam vozio desetak dana, tu su negde, možda je 1.0 za nijansu štedljiviji ali je 1.0 definitivno agilniji I lakši za vožnju. PS sad sam našao na fiatovom sajtu da se pri 130km/h vrti na tačno 3200 obrtaja u petom stepenu prenosa. 2 shuxx and djole81ar reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted June 20, 2021 Komso, sta bi sa Kecom, jesi li ga prodao? Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted June 20, 2021 Mislim da je rekao da je prodao 120D. Na koliko se 120d vrteo na 130kmh?Mislim na obrtaje. Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted June 20, 2021 On 6/20/2021 at 1:34 PM, Ivan BG said: Komso, sta bi sa Kecom, jesi li ga prodao? Jesam, jednom zagriženom alfisti, jbg, nema više 200 uz begaljičko brdo On 6/20/2021 at 2:54 PM, danijel55 said: Mislim da je rekao da je prodao 120D. Na koliko se 120d vrteo na 130kmh?Mislim na obrtaje. 120=2100obrtaja 140=2400obrtaja Sve u šestoj brzini, koliko se sećam Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted June 20, 2021 15 hours ago, knezevic76 said: PS sad sam našao na fiatovom sajtu da se pri 130km/h vrti na tačno 3200 obrtaja u petom stepenu prenosa. Pratio sam razvoj MultiAir tehnologije i pre nego sam kupio takav auto pre par godina. Pisah vec da je steta sto su T3 FireFly (sa trecom generacijom MA) u ovom slucaju limitirali na samo 100 KS i 5 brzina. S druge strane, razvukli su mu tu 5. brzinu maksimalno. Prenosni odnos je 0.77, final ratio (u diferencijalu) 3.73 i u kombinaciji sa tim motorom se vrti na malo vise obrtaja koje si vec naveo. Na prvoj generaciji MA kod mene (naravno stari motor i blok sa cilindrom vise i 140 KS), u 6. brzini C635 menjac ima bukvalno identican prenos 0.77 kao kod tebe. Final drive je 4.07 i to kao rezultat daje da se na istih tih 130 km/h vrti na lepih 2700 rpm. A vidi sta je mene odusevilo. Jeep Compass sa MultiAir 2. generacije, takodje 1368 ccm 140 KS, takodje C635 menjac sa prenosom u 6. od 0.62 i final drive 4.43... Sa tolikom ceonom povrsinom i masom: 2 moron and igor0511 reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4033 Posted June 21, 2021 Mogu da razvuku 5b koliko hoce, ne moze ona da skroz nadomesti ukupni final drive 6b menjaca i solidno smanji buku u odnosu na 6b. Za Compass, bas su odradili menjac top. Bukvalno krstarica za AP i pored zaobljena-cigla-style prednjeg dela. Da li si malo Cross provozao off road, kako se ponasa van asfalta? Cima li upravljac? (kod npr Sandera Stepway hoce da ga solidno okrene, bas je mekan na upravljacu). 1 vagenovac reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted June 21, 2021 (edited) 2 hours ago, ISV_01 said: Mogu da razvuku 5b koliko hoce, ne moze ona da skroz nadomesti ukupni final drive 6b menjaca i solidno smanji buku u odnosu na 6b. Ja upravo napisah da je i kod Tipa sa 5 brzina i kod mene na C635 sa 6 brzina prenosni odnos maltene isti - 0.77 . Zato i napisah da je menjac na Tipu lepo razvucen u toj zadnjoj brzini. A obicno slabije motore sabiju sa menjacima, da delom nadoknade manju snagu kracim prenosima i boljim ubrzanjima. Verujem da su ovde zbog turbo motora mogli malo da se igraju i razvuku brzine, takva igranka je daleko manje primetna nego na atmosfercu npr. (Ono sto se razlikuje je Final drive u diferencijalu i u kombinaciji sa samim motorom se vrti na 600 rpm manje na tih 130 km/h. Kod Compassa je to jos vise izrazeno, ocigledno akcenat nije toliko na medjuubrzanjima vec na nizim obrtajima na putnim brzinama). Edited June 21, 2021 by Ivan 1 darkmanzr reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted June 21, 2021 Srećno koleZa sa novom makinom. Pratim iz prikrajka sve što se piše a sad i naleteh na jedan test o tvom modelu sa pregršt slikai i utisaka. Tipo Cross test 1 knezevic76 reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted June 21, 2021 Cini mi se da sam video auto kod coca cole? Bas lepo izgleda 1 knezevic76 reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted June 21, 2021 Ne čini ti se Da dodam jedno zapažanje, kad vozim noću, svako malo mi neko blica iz suprotnog pravca, verovatno zbog farova, ali jbg, podešeni su kako treba, mogu ja da ih spustim, nije problem ali nije onda to to. Sad nisam siguran dal ih zaslepljujem ili misle da su upaljna duga svetla, bem li ga. Послато са SM-A715F помоћу Тапатока Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted June 22, 2021 Samo misle... Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted June 22, 2021 Proveri, mozda su fabricki previsoko postavljeni, bilo je toga sa buljavim puntom Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted June 22, 2021 (edited) @Ivan A vidi sta je mene odusevilo sto se tice prenosa. Nova fabia, tri cilindra, 90ks turbo. Na autoputu sam imao momente da odem na 170 zato sto sam se zapricao u voznji i nisam obratio paznju na brzinu u par navrata Edited June 22, 2021 by Ivan Skinut nepotreban citat, dodat tag 2 totti and shuxx reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10870 Posted June 22, 2021 @rkoma1986 160kmh @ 3000rpm koja je to fabija, motor... da je izguglam Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted June 22, 2021 @shuxx 1.0 turbo, 90 ks, trocilindras. @knezevic76 sorry na spamovanju 1 shuxx reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted June 22, 2021 (edited) Ma opušteno. Ta fabija se vrti na tim obrtajima u 6 brzini pretpostavljam. Edited June 23, 2021 by neshaoct formatiranje Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted June 22, 2021 Tako je, menjac je sa 6 brzina.. Ali mislim da se moj 2.0 tdi u sestoj vrti na vise obrtaja nisam siguran, provericu prvom prilikom kad izadjem na autoput Share this post Link to post Share on other sites